BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Dato -

LAN 2015, dato 22/5-25/5...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Dato -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 feb 2015, 11:05

Hooah Folkens!

--------------------------- LAN 2015 d.22-25/5 på Midtfyn -------------------

I denne tråd kigger vi på, om vi skulle forsøge at placere LAN 2015 på en anderledes dato, i forhold til den sædvanlige i Pinsen 22-25/5 2015, som jo er udgangspunktet!

Undertegnede forestiller sig, at der måske kunne komme flere tilmeldinger, såfremt vi lagde det en almindelig weekend, end hvis det er i Pinsen, hvor mange jo har andre aftaler. Det kunne være en af fordelene. En anden kunne være at folk ikke skulle bruge hele 4 dage på arrangementet, som man i årenes løb har hørt folk snakke om. Pinsen kommer almuindeligvis også ret tæt op af vores Sommerfest. Så hvis vi lande lidt mer eluft ind i budgettet, kunne dte muligvis også generere flere tilmeldinger...

Men som skrevet, kan man her komme med Pro's og Con's og når Tråden har "summet" lidt, så kan vi fyre en poll afsted...


Alternative datoer, som er Clearet med Banjo kunne være :

D. 8-10/5
D. 15-17/5
D. 22-25/5(Pinse = 4dage)
D. 5-7/6



Sidst UpDated d. 6/2 2015...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2015 ?-?/? Fyn - Dato -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 feb 2015, 11:18

Hooah Kids!

SPANK'eren vil formentlig sætte sig på en af følgende datoer :

D. 15-17/5(3 dage). Denne dato kunne være fornuftig i forhold til muligvis at få flere tilmeldinger und so weiter...

D. 22-25/5(Pinse = 4dage) Denne dato giver os en ekstra dag, til at drikke Bajer og Gajol(RIGTIG GAJOL TENNEK og ikke dit PerkerCumSprøjt!!!)




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2015 ?-?/? Fyn - Dato -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 feb 2015, 12:49

Hooah Kids!

SPANK'eren vil formentlig sætte sig på en af følgende datoer :

D. 15-17/5(3 dage). Denne dato kunne være fornuftig i forhold til muligvis at få flere tilmeldinger und so weiter...

D. 22-25/5(Pinse = 4dage) Denne dato giver os en ekstra dag, til at drikke Bajer og Gajol(RIGTIG GAJOL TENNEK og ikke dit PerkerCumSprøjt!!!)




SPANK signing out.....

Dit utilregnelige menneske, der findes kun 1 DATO for hvornår SPARTA LAN kan afholdes, og det er i PINSEN POMFRIT !!!!!

Med hensyn til gajol'en, så kommer det nok mest an på hvor mange shots man har fået, jeg husker et år hvor vi hældte GUDEGAJOLEN over i en blå flaske, og da SPANK næsten havde tømt flasken, fortalte vi ham at det var GUDEGAJOL han havde drukket, og ikke det smålige pis der normaltvis er i de blå slags ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2015 ?-?/? Fyn - Dato -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 feb 2015, 00:35

Hooah tennek!
Med hensyn til gajol'en, så kommer det nok mest an på hvor mange shots man har fået, jeg husker et år hvor vi hældte GUDEGAJOLEN over i en blå flaske, og da SPANK næsten havde tømt flasken, fortalte vi ham at det var GUDEGAJOL han havde drukket, og ikke det smålige pis der normaltvis er i de blå slags ;)
Min unge UNGE ven, indtil du har lært at drikke Snaps, så har du vist forefittet retten, til at pippe op om, hvad der skal drikkes og på hvilke tidspunkter... Indtil videre er du intet andet end ENDNU et mærke jeg har ridset i mit pistolskæfte, som Comfirmed SNAPS-kill!!! Ca'PICHE!!!!!!!!!! 8) 8) 8)

Men jo jo da... Det Gule RÆVEPIS, kan da drikkes I nødstilfælde, FORUDSAT MAN HAR TØRLAGT HELE BULEN FOR RIGTIG GAJOL FØRST!!!!!!! Finere er jeg da heller ikke på den, indrømmet... :oops:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Thomsen
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 104
Tilmeldt: 06 nov 2013, 16:48
Geografisk sted: STORE Andst...

Re: BF4 LAN 2015 ?-?/? Fyn - Dato -

Indlægaf [SPARTA]Thomsen » 27 feb 2015, 14:14

som jeg har fattet i mit hoved burde det bare være PINSEN og KUN PINSEN vi snakker om ang. dato o.s.v.

da det er nemt at huske og alt det der ^^
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.

Tilbage til "LAN 2015"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster