BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

LAN 2015, dato 13/5-16/5...
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 13 apr 2016, 20:20

GO

Formentlig tidligt lørdag til mandag.

@TENNEK.......
Ikke for at være gammel og sur (ved godt jeg er det :D )

Kunne nummeret til mobilpay og beløb evt stå i øverste post?
Så kunne man straks kunne se hvor og hvor meget der skulle hostes op med........Havde det været tilfældet havde jeg betalt........ :twisted:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 20 apr 2016, 15:23

Order2GO herfra!!
/Canex

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 23 apr 2016, 07:00

GO

Formentlig tidligt lørdag til mandag.

@TENNEK.......
Ikke for at være gammel og sur (ved godt jeg er det :D )

Kunne nummeret til mobilpay og beløb evt stå i øverste post?
Så kunne man straks kunne se hvor og hvor meget der skulle hostes op med........Havde det været tilfældet havde jeg betalt........ :twisted:
For fanden i skal da osse hjælpes i hovede og røv :twisted: :twisted:
Jeg har mest af alt lyst til at links til vores telefonliste, eller den anden tråd herunder hvor pris og telefon nummer står i, men det er vel osse for meget arbejde? ;-) :twisted:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]Thomsen
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 104
Tilmeldt: 06 nov 2013, 16:48
Geografisk sted: STORE Andst...

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Thomsen » 23 apr 2016, 18:47

GO

Formentlig tidligt lørdag til mandag.

@TENNEK.......
Ikke for at være gammel og sur (ved godt jeg er det :D )

Kunne nummeret til mobilpay og beløb evt stå i øverste post?
Så kunne man straks kunne se hvor og hvor meget der skulle hostes op med........Havde det været tilfældet havde jeg betalt........ :twisted:
For fanden i skal da osse hjælpes i hovede og røv :twisted: :twisted:
Jeg har mest af alt lyst til at links til vores telefonliste, eller den anden tråd herunder hvor pris og telefon nummer står i, men det er vel osse for meget arbejde? ;-) :twisted:

må selv give Svendsen ret det ville være det nemmeste på alle måder så behøver man ikke jokke rund i flere "timer" her inde for at finde det svar man leder efter når det har noget med dette at gøre.
om jeg så skal stå som blondine dum er jeg enlig ret ligeglad med vil selv gerne have at det er nemt at finde det man behøver :)
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 apr 2016, 19:10

Hooah Kids!

Tøzer i er WAAAYYY Off Topic...!!!

Men hvor nødigt jeg end vil bakke op, om vores UDULIGE Boss. Så må jeg sq give Tennek ret her Boys and Girls! Det kræver altså IKKE en Ph.d at regne ud, hvad man bruger vores Kontaktliste til! Tilføj da som et ABSOLUT MINIMUM Bossens mobilnummer på jeres lorte iPhoneKloner og så har i det 4EverMore stående...!!!
Der er RIGELIGT at koordinere, sørge for, holde røven oppe på folk og alt det andet crap Chefen skal sørge for, take it from me, I KNOW!
Ydermere så står hans nummer jo også under LAN Program-Tråden, hvor alle relevante info's samles løbende og det BØR ærligtalt være nok, ik'...?

LØS NU PROBLEMERNE PÅ LAVEST MULIGE NIVEAU! På den måde er der overskud til at tackle de reelle udfordringer i [SPARTA]...!!!

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 24 apr 2016, 09:43

:lol: :lol: :lol:

Fuuuuldstændigt rigtigt SPANKY BOY........... :shock: :shock: ..........
Det er meeeeeget nemmere at der er 10 der leder efter beløb/kontonummer/telefon nummer (SOM FORØVRIGT ALDRIG ÆNDRE SIG :oops: ) i vores lille forum. :lol:
End der er 1 der skal edit i toppen af posten,det skal jo kun gøres 1 gang.........

Det sker heller aldrig, at det kunne risikere ,at der kommer nogen med ,som kun skal bruge det en enkelt gang. :roll: :roll:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 apr 2016, 15:48

Hooah Svenne!

Nu hvor du selv Troll'er, så vil jeg da heller ikke holde mig for god til det...
Fuuuuldstændigt rigtigt SPANKY BOY........... :shock: :shock: ..........
Jeg konstatere du er enig i, at jeg har ret! Det var rart...

Det er meeeeeget nemmere at der er 10 der leder efter beløb/kontonummer/telefon nummer (SOM FORØVRIGT ALDRIG ÆNDRE SIG :oops: ) i vores lille forum. :lol:
End der er 1 der skal edit i toppen af posten,det skal jo kun gøres 1 gang.........

Det sker heller aldrig, at det kunne risikere ,at der kommer nogen med ,som kun skal bruge det en enkelt gang. :roll: :roll:
Hvis der er 10 medlemmer der ikke magter, at ændre [SPARTA]kontonummer tre gange og Boss mobilnummer 2 gange på over 10år, som det her er tilfældet. Så tror jeg sq de søgte forkert, ved at søge i [TOP1%]\[SPARTA]. De skulle nok have søgt i [ML], hørte ihvertfald at der var plads nok... Fnis Fnis

Du har helt ret i, at det ville være nemmere, hvis Tennek bare ordnede det. Men her er det altså lidt princippet der er på spil. Du har selv været soldat og ved derfor også, at hvis man løser udfordringerne på lavest mulige niveau, SÅ KØRE KRIGSMASKINEN SQ BARE BEDRE...!!! Derfor hvis folk nu selv gør bare et MINIMUN af indsats, så frigør det tid for Boss'en til at tænke de store(i Tenneks tilfælde ikke rasende store) tanker og træffe gode beslutninger, right?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 24 apr 2016, 18:44

Det er lige præcist der du FULSTÆNDIGT undervurdere den nye BOSS`S evner...... :mrgreen: ......Imodsætning til hvem der ellers har forsøgt sig og det har vidst sig udueligt........... :lol:

Hooah Folkens!

--------------------------- LAN 2016 d.13-16/5 på Midtfyn -------------------

Her tilmelder man sig, hvis man har tid, lyst og lejlighed til at deltage i
LAN 2015 på MidtFyn......


NB NB NB Tilmeldingsgebyret (250 kr!) SKAL forefalde mig på Mobilepay (29910752) eller bankoverførsel (9828-8850339067) SENEST fredag den 13/5/16 kl 12! Ligeledes skal man FRAMELDE sig ved mig via SMS eller OPKALD SENEST den 13/5/16 kl 12, ellers bortfalder retten til at for refunderet sin tilmedlingsgebyr!!!


Behøver jeg understrege hvor hurtigt og rigtigt det blev gjort...........Helt uden piveri fra den nye BOSS..........

Så behøver vi vist ikke den diskution om hvor ,hvilke problemer skal løses ,når BOSSEN bare gør det rigtige hurtigst mulige...........VEL?

Jeg konstatere du er enig i, at jeg har ret! Det var rart...
Der var en del sarkasme i lige det statement,(havde du ikke set det) så din konstatering kunne ikke være mere i skoven............. :lol:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 apr 2016, 20:25

Hooah Svenne!
Behøver jeg understrege hvor hurtigt og rigtigt det blev gjort...........Helt uden piveri fra den nye BOSS..........

Så behøver vi vist ikke den diskution om hvor ,hvilke problemer skal løses ,når BOSSEN bare gør det rigtige hurtigst mulige...........VEL?
Personligt synes jeg bare det er en smule synd, at vi lader farten blive bestemt, af det svageste led i kæden og at "Bossen" så bliver nødt til at sætte tempoet derefter, istedet for at HELE [SPARTA] for en gangs skyld kunne prøve at trække kollektivt ud i overhalingsbanen!!! Hvis nu alle gjorde en indsats, så behøvede vi ikke alle gå i snegletempo hele tiden, u know. Det kunne faktisk være rart, bare engang imellem... Det er efter min mening det hele denne diskussion går ud på! Nemlig om folk SELV tager ansvar/initiativ og gør tingene, eller bare står tilbage, efter bussen er kørt, med store blanke øjne og regner med at andre gør tingene for dem!

Jeg konstatere du er enig i, at jeg har ret! Det var rart...
Der var en del sarkasme i lige det statement,(havde du ikke set det) så din konstatering kunne ikke være mere i skoven............. :lol:
Slå ordet Troll op Svenne, så vil du forstå at mit svar var sarkasme, MED SARKASME PÅ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Men det er jo slet ikke sjovt, at Trolle dig, hvis du ikke fanger det...

Fuck it, Gamle Dreng, tror du ikke vi snart har brugt nok Off Topic-tid på dette emne og burde komme tilbage på sporet, right?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 24 apr 2016, 21:27

:lol: :lol:
:?: :?:
:lol: :lol:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 25 apr 2016, 08:58

Det er så nemt, julefrokost tråden bliver 1 lang tråd, DVS 1 post hvor ALLE oplysninger står i, så er der nemlig kun 1 sted at trykke så kan man LÆSE (LÆSE, THOMSEN, LÆSE) alt i den ENE tråd :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 apr 2016, 13:30

Hooah Trnnek!
Det er så nemt, julefrokost tråden bliver 1 lang tråd, DVS 1 post hvor ALLE oplysninger står i, så er der nemlig kun 1 sted at trykke så kan man LÆSE (LÆSE, THOMSEN, LÆSE) alt i den ENE tråd :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Er du helt sikker på, at det vil gavne overskueligheden Tennek?
Man kunne nok med rette frygte, at når folk ikke er bedre til at quote, de ting de svare på, at en GigaKoloenormKæmpe-Tråd så vil drukne totalt og meningen med de forskellige indlæg gå tabt... Don't u think???
U know, en snakker om samkørsel, en anden vil have surkål til morgenmad, en tredje vil spille turnering i hjerterfri, en fjerde diskutere rigtig Gajol, frem for FAKE BITCHASS Gajol, en femte vil booke en stripper, en sjete overvejer at melde til, eller fra arrangementet o.s.v.... Det kommer til at drukne og blive totalt uoverskueligt!!!

Er sq ret sikker på at vores nuværende system er LANGT overlegent og LANGT at foretrække!!! Det kræver altså også kun 2-5klik rundt i Trådene før man er 100% fortrolig med hvordan man finder rundt, selv hvis man er totalt ny i klanen, right? Magter man ikke det, så læs hvad jeg tidligere skrev vedr. at være joinet en forkert klan... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 25 apr 2016, 17:57

Hooah Trnnek!


Er sq ret sikker på at vores nuværende system er LANGT overlegent og LANGT at foretrække!!! Det kræver altså også kun 2-5klik rundt i Trådene før man er 100% fortrolig med hvordan man finder rundt, selv hvis man er totalt ny i klanen, right? Magter man ikke det, så læs hvad jeg tidligere skrev vedr. at være joinet en forkert klan... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



SPANK signing out.....
'First off: Stav mit navn right mugøre :twisted: :twisted:

Second off: Thomsen og Svendsen har jo bevidst at 2-5 klik er for meget :twisted: :twisted:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 25 apr 2016, 22:18

Nogo, ej heller som hangarounds, skal til begravelse på Møn og så kører vi nok videre til Falster til pinsen er forbi! :|
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]Thomsen
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 104
Tilmeldt: 06 nov 2013, 16:48
Geografisk sted: STORE Andst...

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Thomsen » 26 apr 2016, 16:04

Det er så nemt, julefrokost tråden bliver 1 lang tråd, DVS 1 post hvor ALLE oplysninger står i, så er der nemlig kun 1 sted at trykke så kan man LÆSE (LÆSE, THOMSEN, LÆSE) alt i den ENE tråd :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
TAK det var det ikke så svært hahahaha ;)
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.

Tilbage til "Lan 2016"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster