BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

LAN 2015, dato 13/5-16/5...

Hvordan gør vi med drikkelse?

1
3
60%
2
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
4
0
Ingen stemmer
5
0
Ingen stemmer
6
0
Ingen stemmer
7
2
40%
 
Afgivne stemmer: 5
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 mar 2016, 12:33

Hooah Kids!

Vedr. alt det der blandede "mosevand" som i nu vil bringe til LAN, kunne vi så ikke stemme om hvad folk vil drikke f.eks. Pils, Ale, Stout og alt det der andet forskellige som er på brættet nu...?

Personligt drikker jeg næsten UDELUKKENDE Pilsner og vil blive en del ked af det, hvis der pludselig var 20L Ale i fadølsanlægget... FIIIIFOOOOFUUUUFFFUUUMMM noget rævepis... Pils til SPANK'eren, tak... I'm a simple man, with simple pleasures!

Kunne løsningen så muligvis ikke være at tage et par kasser "special" øl med og så kan dem der lyster det, gå amok i dem og så kan the silent majotity få pils på hanen...???


OBS! Tennek du rykker bare alle de rammer TyskerCoke med du kan slæbe til mig og så køber jeg også gerne "overskuddet" af Real Coke, fra selve LAN...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 25 mar 2016, 13:38

Hooah Kids!

Vedr. alt det der blandede "mosevand" som i nu vil bringe til LAN, kunne vi så ikke stemme om hvad folk vil drikke f.eks. Pils, Ale, Stout og alt det der andet forskellige som er på brættet nu...?

Personligt drikker jeg næsten UDELUKKENDE Pilsner og vil blive en del ked af det, hvis der pludselig var 20L Ale i fadølsanlægget... FIIIIFOOOOFUUUUFFFUUUMMM noget rævepis... Pils til SPANK'eren, tak... I'm a simple man, with simple pleasures!

Kunne løsningen så muligvis ikke være at tage et par kasser "special" øl med og så kan dem der lyster det, gå amok i dem og så kan the silent majotity få pils på hanen...???


OBS! Tennek du rykker bare alle de rammer TyskerCoke med du kan slæbe til mig og så køber jeg også gerne "overskuddet" af Real Coke, fra selve LAN...




SPANK signing out.....
Jeg drikker heller ikke selv andet end pils, men der er jo ikke eneret på hanen ;) We all share! ;)

Med hensyn til coke, så regner jeg med at ha 6 kasser med til dig (Med mindre jeg kan score en trailer;) ) Men skal jeg osse ned og købe ind fra kassen til lan? Meld lige ind hva folk synes, så ser jeg på det og køber lidt blandet. Snaps finder jeg ikke noget af da der er rigelige mængder fra julefrokosten hvor jeg (INDRØMMET) failede ved at tage Brøndum snaps med :evil:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 mar 2016, 15:35

Hooah Tennek!
Kunne løsningen så muligvis ikke være at tage et par kasser "special" øl med og så kan dem der lyster det, gå amok i dem og så kan the silent majotity få pils på hanen...???
Jeg drikker heller ikke selv andet end pils, men der er jo ikke eneret på hanen ;) We all share!
I know og det er jo fakkertalt også det jeg taler for! Fordi mon ikke flertallet hellere vil have Pils og lidt Classic, i stedet for at en eller to mand skal tykke sig igennem et helt anker Mosevand, før der kan komme alm. Pils, eller Classic på igen.
Men SELVFØLGELIG skal jeg ikke diktere hvad der skal drikkes på fadølsanlægget, regner bare med at flertallet får mere glæde af alm. øl, i stedet for special, right?
Men okay et enkelt anker, af hvad specialøl i nu kunne tænke jer, skader vel heller ikke så meget, så må jeg bare tage en pause fra fadølsanlægget indtil i har kvalt det der rævepis... :mrgreen:

Vedr. Coke og andre TyskerIndkøb. Så bare køb et par RIGTIGE Sigtevand, en enkelt Brøndum til SPANK'eren, hvis der kun er det der sure rensevæske tilbage du åbenbart kun kan drikke fra Jul og lidt blandet vand. Kan det så ikke gøre det, tror du...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 27 mar 2016, 19:53

Jeg har trykket 1 nu, og det er det jeg stemmer for.

Jeg finder ud af noget mht fadøl, hvad jeg kan skaffe og priser, uåbnede kan altid returneres.
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 29 mar 2016, 19:58

Jeg havde lige misset en del indlæg da jeg svarede, nu kan jeg se at Spank åbentbart er til Spunk, så hvis der ikke er den store opbakning til kvalitets øl der ikke er lavet med enzymer, så helt ok med mig, så drikker vil pisl!! ;-)

Men det med et par kasser et eller andet "specielt" lyder tilgengæld som et skide godt foreslag. Jeg vil gerne stå for indkøb, så holder jeg øje med diverse tilbud mm (eller snakker med min ølpusher) - er der interesser for at klanen smider i kassen til 2 kasser "special" øl? - jeg kan evt. tage rester med hjem og selvfølgelig betale for det.
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 09 apr 2016, 09:48

Hooah all...

Der kommer fadøl til Lan...
Jeg har bestilt 4 tønder + anlæg...
Kan godt se at vi nok skal have ekstra og der er foreslået 8 stk.
Med det deltagerantal tænker jeg at 6 stk. sikkert er nok, men vi kan jo returnere tønder der ikke er taget hul på så det betyder ikke så meget. 8 stk. så er vi sikker.

1. tønde er på min regning. Kald det kvajebajer for betaling...det skulle gerne kører fra maj måned :oops: :oops: :D :D :D
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 20 apr 2016, 15:20

Er det ikke lidt af et dumt spørgsmål???

Self!!! skal der være fadbamser alle alle de tygge drenge!!
/Canex

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 06 maj 2016, 13:40

Jeg har idag været på det nordtyske og handle!!!

6 kasser COKE!
5 flasker GAJOL!
2 flasker SNAPS!

Totale pris: 910 kr!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 maj 2016, 06:48

Hooah Tennek!

God Job Kid, men hvilke Gajol'er er det du har købt og hvilke Snaps...? ÆGTE BLÅ GAJOL OG BRØNDUM SNAPS, I hope...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 maj 2016, 07:38

Hooah Tennek!

God Job Kid, men hvilke Gajol'er er det du har købt og hvilke Snaps...? ÆGTE BLÅ GAJOL OG BRØNDUM SNAPS, I hope...!



SPANK signing out.....

Det finder du ud af til LAN SPANK! :twisted:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 maj 2016, 12:11

Hooah Tennek!
Hooah Tennek!

God Job Kid, men hvilke Gajol'er er det du har købt og hvilke Snaps...? ÆGTE BLÅ GAJOL OG BRØNDUM SNAPS, I hope...!
Det finder du ud af til LAN SPANK! :twisted:
Puuuuha Møghund, det lugter lidt hen af, at man skal have noget gjort ORDENTLIGT, SÅ SKAL MAN SQ SELV GØRE DET, eller er min nervøsitet ubegrundet...???
Lyder som om jeg selv skal have lidt reserve med, for at slippe for det der sure fisseudflåd du nogen gange møder op med...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 maj 2016, 12:37

Hooah Tennek!
Hooah Tennek!

God Job Kid, men hvilke Gajol'er er det du har købt og hvilke Snaps...? ÆGTE BLÅ GAJOL OG BRØNDUM SNAPS, I hope...!
Det finder du ud af til LAN SPANK! :twisted:
Puuuuha Møghund, det lugter lidt hen af, at man skal have noget gjort ORDENTLIGT, SÅ SKAL MAN SQ SELV GØRE DET, eller er min nervøsitet ubegrundet...???
Lyder som om jeg selv skal have lidt reserve med, for at slippe for det der sure fisseudflåd du nogen gange møder op med...


SPANK signing out.....
Kan ligesom fornemme at tilliden ikke er ret stor, men nu er jeg jo almighty powerfull, så du drikker bare hva du bliver serveret, capis?! :twisted:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 08 maj 2016, 21:18

Hooah Tennek!
Det finder du ud af til LAN SPANK! :twisted:
Puuuuha Møghund, det lugter lidt hen af, at man skal have noget gjort ORDENTLIGT, SÅ SKAL MAN SQ SELV GØRE DET, eller er min nervøsitet ubegrundet...???
Lyder som om jeg selv skal have lidt reserve med, for at slippe for det der sure fisseudflåd du nogen gange møder op med...


SPANK signing out.....
Kan ligesom fornemme at tilliden ikke er ret stor, men nu er jeg jo almighty powerfull, så du drikker bare hva du bliver serveret, capis?! :twisted:

X 2.000.000

:lol: :lol: :lol: :lol:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"


Tilbage til "Lan 2016"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster