Hola gente

Har du nogen kommentarer til os, så post dem her...
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Hola gente

Indlægaf TheHopeless » 09 jun 2008, 11:45

Hejsa Folkens, og en lille hilsen her fra det nordjydske. Startede den gamle antikdåse her, fordi Zeptoen er kørt helt i smadder, og den kører jo stadig upåklageligt!

Og hvad ser man så? TOP1 eller Spartas hjemmeside :) Så måtte jeg jo kigge ind, og så bliver man jo grebet af det igen og længes efter de lange nætter med AAO, og musen var allerede på vej ind på trackeren for at hente den nyeste version ;) Men må jo nok hellere holde mig i skindet for nu.

Hvordan går det ellers med de gamle gutter og nye som er kommet til ;) Og hvordan står det til med TWL og lign.?

Jeg går ud fra, at Urban stadig er number one, ellers må jeg jo igen overtale Spank og Reaper til at gribe fat og kanonen og få fyret nogle bønner af. :)

Forresten så lan'et ud til at være mega fedt. Skægt at se hvor grim Boogey er blevet siden, jeg sidst så billeder af ham ;)
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 jun 2008, 20:18

Hooah Hope!

Well well... talke about a Blast From The Past!!! The Prodical Son Returns or what Kid???

Tja du har fandeme ret, i at Boogey ikke er blevet kønnere med alderen. Men han kan vel falde ned af trappen en af dagene og få rettet lidt op på det!!!

Som du selv siger, så er der sket meget siden du sidst fant behag i, at beære os med din tilstædeværelse... Men derfor skal det da være en fornøjelse, at se dig vende tilbage til nogle sjove timer i selskab med flinke mennesker, omkring et fedt spil...

Godt at høre fra dig der og VELKOMMEN tilbage!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 09 jun 2008, 22:11

haha hope sikke så smart du spiller.. kom du over og leg med papa, så kan vi se hvem der er/bliver grimmest:P

ej kom dog tilbage og spil med gutterne, dog ikke fordi jeg selv spiller så meget, men det er da hygge når det endelig sker:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 10 jun 2008, 07:12

Tilbagevenden bliver nok ikke forløbig. Jeg spøgte med at kigge ind igen til efteråret, når 3.0 kom ud, da jeg stoppede. Har sku ikke tiden og slet ikke ressourcerne, det gamle hakkebræt her kan sku ikke klare en gang AAO på fuld hammer. :) Desværre...

Boogey, shh... Du har aldrig kunnet pille mig og du kommer heller aldrig til det. :wink: Jeg kunne rykke rundt med et arsenal bestående af 10 smokes. Resten ville du klare selv :wink: :wink:
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€

Tilbage til "Kommentarer"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst