Hej top1

Har du nogen kommentarer til os, så post dem her...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Hej top1

Indlægaf [AoR]The-marksman » 07 maj 2007, 19:40

Gider ikke starte en debat eller noget, da jeg ved jeg har nogle børn der bare vil begynde at svine mig til også videre.

Så kort og godt beklager jeg kom på jeres server i aften den 7 maj
at jeg prøvede at få folk til at forstå at det hjælper ikke at gå den samme vej alle sammen eller bare 97%
så er der en top1% spiller der mener at jeg netop skal holde kæft i er admin og i har ret så jeg beklager at jeg igen fandt vej til jeres server det er personlig min fejl.
Det eneste jeg ønsker er at få ophævet min chat mute i aao.
Self vis de herre som er admin synes det.

Ellers er der ikke mere at sige også snart det er gjort beder jeg om at min treat bliver lukket.
Da jeg ikke gider bruge min tid på at diskutere det.

Mvh Marksman.
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 07 maj 2007, 19:49

jahjeh indrømmer at jeg nok ikke skulel have sagt du skulle holde kæft...

men jeg mener det andet jeg sagde for jeg mener ikek at folk skal blive ved med og kigge på at der er en spiller der sidder og kritisere dem bare for de vi tabte mod noget meget gode spillere for folk har ret til og gøre hvad de vil..og du er i din gode ret til og finde en anden server hvis du ikke synes dine m8s er gode nok????

plz roto

og jah skulle nok have brugt et andet ordforbrug men nu valgte jeg altså det jeg brugte...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 07 maj 2007, 19:57

Jeg har ikke noget imod at folk spiller deres egen spil men nu var der nogle der brokkede sig overholdet derfor kom jeg med forslag til hvordan vi kunne gøre det.

Beklager self. vis det blev opfattet som kritik så beklager jeg det var ikke ment som kritik.
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 07 maj 2007, 20:01

jah jeg opfattede det som kritik af de folk der spillede på serveren.. jah hvad skla jeg sige nu må du næsten snart kende mig og ved at jeg for det meste siger min mening lige ud dov unden jeg mener noget personligt mod den evt person
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 07 maj 2007, 20:02

Hey Orla. Vidste slet ikke, du havde en chat mute.

Back to topic. Hvis du ved, at det kan give problemer at joine vores server med bestemte medlemmer, hvorfor hulen gør du det så? Og ja, vi kender jo alle Jespers temperament, så det er jo ikke noget nyt. Men lad nu være med at køre det her op, ingen af jer.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 07 maj 2007, 20:09

Hej hope jeg sad og spillede da Roto kom på men har ingen personlig problemer med nogen af jer.

Mit ønske det var at spille stille og rolig og havde lidt sjovt da jeg ikke har spillet i et stykke tid.

Dette er ikke mening som jeg skrev at der skulle starte en debat også videre.

Roto er som han er det er der ikke noget at gøre ved jeg vil ikke nedgøre nogen som helst.

Vi er alle mennesker og vi laver alle fejl.

Mvh marksman
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 maj 2007, 20:11

Hooah Folkens!

Kort sagt : "LAD NU FORNUFTEN RÅDE!!!"

Er SUPER princip inde for Forsvarte er Tænk, Tast, Tal...!!!!! I denne forbindelse kan der kun opfordres til at man har det i mente!!!

Og skal vi så ikke sige, at alle kan være i samme stue igen, plz... Man behøver jo ikke sidde lårene af hinanden, BARE HOLD FRED GOD DAMN IT!!!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Kommentarer"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster