Fadøl og præmie

LAN 2018, dato 18-21/5 2018...
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 19 apr 2018, 22:00

Hej Gutter!!

I år Sponserer Syddjurs tække- og tømrerfirma fadøllet til LAN2018 - drik med omtanke. ;-)
Derudover sponserer dette lille tømrer og tækkefirma også en præmie til den der får flest kills til LAN2018. Præmien er en som er værd at slåsse for..

Yeah!

Det var sådan set lige det for nu.

Ses vi?, det tror jeg nok.
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]Canex » 20 apr 2018, 07:51

Det er SATME god stil!!!

Jeg går all in på den præmie :mrgreen:
/Canex

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 20 apr 2018, 23:39

Hej Gutter!!

I år Sponserer Syddjurs tække- og tømrerfirma fadøllet til LAN2018 - drik med omtanke. ;-)
Derudover sponserer dette lille tømrer og tækkefirma også en præmie til den der får flest kills til LAN2018. Præmien er en som er værd at slåsse for..

Yeah!

Det var sådan set lige det for nu.

Ses vi?, det tror jeg nok.

Det er satme go stil det der Funz!!!! :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 21 apr 2018, 09:19

Hej Gutter!!

I år Sponserer Syddjurs tække- og tømrerfirma fadøllet til LAN2018 - drik med omtanke. ;-)
Derudover sponserer dette lille tømrer og tækkefirma også en præmie til den der får flest kills til LAN2018. Præmien er en som er værd at slåsse for..

Yeah!

Det var sådan set lige det for nu.

Ses vi?, det tror jeg nok.
Super nice initiativ mate 8)
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 21 apr 2018, 11:27

Hooah Funz!

And [SPARTA] Presents our newest VIP GOLD MEMBER [SPARTA]Funz...!!!

Kæmpe stor TAK til Funz/Syddjurs Tække- og Tømrerfirma for det SUPER flotte initiativ!!!

Dette sponsorat er ubetinget det største [SPARTA] nogensinde har modtaget! Så for fremtiden, hvis nogen skal have klasket nyt tag op, eller nye døre/vinduer så ringer man til Funz'eren!!!
Glæder os til at se, hvilken præmie der er til TopFragger også!

SærRegler for Funz vedr. LAN 2018 :

1 - Funz SKAL under hele arrangementet tiltales LORD Funz!!!
2 - Funz må ALDRIG have et tomt ølkrus! Det er ALLES ansvar OMGÅENDE at fylde det om, så snart det er 2/3 tomt!!!
3 - Funz er berettiget til ubegrænsede blowjobs o.lign under hele LAN 2018(Koordineres med Yngste [SPARTA]medlem)!!!
4 - Funz'es bil skal vaskes i [SPARTA]medlemmers taknemmelighedståre!!! ( Kan folk ikke græde på kommando, så er SPANK'eren ansvarlig for at sparke folk i skridtet, indtil en syndflod af tåre fremkommer og bilen kan vaskes)
5 - Funz må ALDRIG rejse sig, efter noget! ALT SKAL BRINGES TIL HAM, VED HANS MINDSTE VINK!!!
Flere regler vedr. LAN 2018 kan tilgå...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 21 apr 2018, 12:57

Hooah Funz!

And [SPARTA] Presents our newest VIP GOLD MEMBER [SPARTA]Funz...!!!

Kæmpe stor TAK til Funz/Syddjurs Tække- og Tømrerfirma for det SUPER flotte initiativ!!!

Dette sponsorat er ubetinget det største [SPARTA] nogensinde har modtaget! Så for fremtiden, hvis nogen skal have klasket nyt tag op, eller nye døre/vinduer så ringer man til Funz'eren!!!
Glæder os til at se, hvilken præmie der er til TopFragger også!

SærRegler for Funz vedr. LAN 2018 :

1 - Funz SKAL under hele arrangementet tiltales LORD Funz!!!
2 - Funz må ALDRIG have et tomt ølkrus! Det er ALLES ansvar OMGÅENDE at fylde det om, så snart det er 2/3 tomt!!!
3 - Funz er berettiget til ubegrænsede blowjobs o.lign under hele LAN 2018(Koordineres med Yngste [SPARTA]medlem)!!!
4 - Funz'es bil skal vaskes i [SPARTA]medlemmers taknemmelighedståre!!! ( Kan folk ikke græde på kommando, så er SPANK'eren ansvarlig for at sparke folk i skridtet, indtil en syndflod af tåre fremkommer og bilen kan vaskes)
5 - Funz må ALDRIG rejse sig, efter noget! ALT SKAL BRINGES TIL HAM, VED HANS MINDSTE VINK!!!
Flere regler vedr. LAN 2018 kan tilgå...




SPANK signing out.....
Tror sgu jeg lukker hjemmesiden ned :twisted: :twisted: :twisted:
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]Canex » 22 apr 2018, 08:06

Hooah Funz!

And [SPARTA] Presents our newest VIP GOLD MEMBER [SPARTA]Funz...!!!

Kæmpe stor TAK til Funz/Syddjurs Tække- og Tømrerfirma for det SUPER flotte initiativ!!!

Dette sponsorat er ubetinget det største [SPARTA] nogensinde har modtaget! Så for fremtiden, hvis nogen skal have klasket nyt tag op, eller nye døre/vinduer så ringer man til Funz'eren!!!
Glæder os til at se, hvilken præmie der er til TopFragger også!

SærRegler for Funz vedr. LAN 2018 :

1 - Funz SKAL under hele arrangementet tiltales LORD Funz!!!
2 - Funz må ALDRIG have et tomt ølkrus! Det er ALLES ansvar OMGÅENDE at fylde det om, så snart det er 2/3 tomt!!!
3 - Funz er berettiget til ubegrænsede blowjobs o.lign under hele LAN 2018(Koordineres med Yngste [SPARTA]medlem)!!!
4 - Funz'es bil skal vaskes i [SPARTA]medlemmers taknemmelighedståre!!! ( Kan folk ikke græde på kommando, så er SPANK'eren ansvarlig for at sparke folk i skridtet, indtil en syndflod af tåre fremkommer og bilen kan vaskes)
5 - Funz må ALDRIG rejse sig, efter noget! ALT SKAL BRINGES TIL HAM, VED HANS MINDSTE VINK!!!
Flere regler vedr. LAN 2018 kan tilgå...




SPANK signing out.....
Tror sgu jeg lukker hjemmesiden ned :twisted: :twisted: :twisted:
Epic kommentar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Så tørt og alligevel så sjovt! :mrgreen:
/Canex

Billede
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: Fadøl og præmie

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 22 apr 2018, 18:41

hehe.. fnis, i er nu så sjove..

I ved godt at er mit ølkrus fyldt hele tiden er jeg IKKE en skid værd på kampdagen, det tror jeg at Canex kan bekræfte.. ;-)

Jeg vil ikke nu helst ikke særbehandles bare fordi at jeg sponserer lidt i år. Dog må i krafthelvede godt vaske bilen... :lol: :lol: :lol: :lol:
Det er jo bare min måde at spæde lidt til kassen, eftersom jeg jo ikke indbetaler hver måned. - der burde jo blive sparet lidt op på at øllet er gratis i år. ;-)

Vi ses dudes!

Tilbage til "LAN 2018"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster