[SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Sommerfesten d.7-9/9 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 apr 2018, 11:14

Hooah Folkens!

----------------- [SPARTA] Sommerfest 2018 d. 7-9/9 --------------------


OBS! Nedenstående program er IKKE endnu vedtaget...!!!


Fredag d. 7 :
Vi mødes på http://www.Comaco.dk Nyborgvej 78A, d. 7/9 kl. ca. 13 og fremefter... Får sagt Goddag til hinanden osv...

Herefter sætter vi telte op og gør klar på Comaco. Herefter er der Bue, Pusterør og Øksekast. evt lidt Volley, Ridderspil eller Vikingespil...
Aftensmaden plejer at bestå af en fælles pizzabestilling, som man så bare æder løs af...


Lørdag d. 8 :
Kl. ca. 10-12 gennemføre vi klatremodul. Paintball ca kl 13-17.
Mindre Skydebanemoduler(bueskydning, pusterør, øksekast etc. kan evt.indlægges) hvor vi udfordrer hinanden og duellerer. Kort pause, samt væskepåfyldning osv lægges ind løbende. Paintballmodulet kan vi spille så længe vi vil (forskellige maps/senarier). Når paintballkampen er slut kan vi alt afhængig af vejret køre til stranden og få en dukkert eller bare gå løs på Grillen.
Så kan vi i løbet af aftenen bare gennemføre [SPARTA]'s motto, nemlig : Opsøg, Optrap og NEDKÆMP alle opdukkende mål(Bajere)... til vi går kolde!

Drikkevare kan selv medbringes frit, men er ellers inkluderet i deltagerprisen... HOOAH!!!


Søndag d.9 :
Morgenmad engang søndag, når folk vågner og er i stand til at indtage fast føde... Måske lidt hyggeaktiviteter om formiddagen og ellers OPRYDNING og breakup i løbet af dagen... Herefter siges der TAK for i år og på Gensyn næste år!!!

Pris/Afregning :
Det skitserede program kan gøres for 700,- pr. person.
Dette dækker leje af Comaco + forplejning fredag aften, al forplejning lørdag + søndag, samt al drikkelse alle dage øl, vand og sprut. Beløbet overføres via MobilePay STRAKS ved fremmøde til SPANK, eller afregnes kontant STRAKS til SPANK!

Paintballdelen betales seperat og her plejer vi at få gode rabatter. I år koster 500 kugler kun ca.350,- og 1000 kugler kosten kun ca. sølle 600,-...

NB. Der tages DKkort på Centeret, MEN DET ER JO ALTID FORNUFTIGT, AT MEDBRINGE RIGELIGT KONTANTER!!!!


M.h.t. transport fredag/lørdag/søndag regner jeg med, at vi har min 2 biler til rådighed i Nyborg, hvis der er nogen der skal hentes på stationen... Ligeledes med hjemtransport til bus/tog om søndagen...

Evt. spørgsmål rettes til SPANK på mobil 40423337 eller Phantom på mobil 60139077


Her er linket til stedet igen : http://www.comaco.dk her kan man se lidt på faciliteterne inden weekenden og sætte GPS klar, parat, start .


Laste Updated : 3/9 2018


OBS! Ovenstående program, samt pris kan ændres løbende... Så hold jer Up2Date her i Tråden!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 sep 2018, 03:34

Hooah Kids!

Vedr. forplejning til Sommerfesten!

Fredag : Vi kører sikker stil med grande pizzabestilling...! Grillen kan også sagtens startes op, hvis man er til det...

Lørdag : Man medbringe selv div. død ko/gris/asylansøger til aftensmad lørdag aften!

Div. morgenmad lørdag og søndag skal Phantom og SPANK'eren nok købe lidt blandet ind, samt grillkul, sodavand, kaffe, juice og div. som sædvanligt...



SPANK Signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Solo » 01 sep 2018, 10:51

Jeg skal lige høre Hvad priser for det hele så bliver???
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 sep 2018, 07:01

Hooah Solo!
Jeg skal lige høre Hvad priser for det hele så bliver???
Som vi snakkede om igår, så forvent et par hundrede kr. Kassen betaler jo fadsvinene og folk står jo selv for aftensmaden. Så det bliver formentlig en af de billigere Sommerfesten...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Canex » 03 sep 2018, 07:26

Hey hov, vent lige lidt i 2!
synes planerne bliver lavet om med meget kort varsel her!
teksten siger alt forplejning lørdag og søndag?
nu skal vi selv medbringe diverse ting til aftensmad?
Det er jeg ikke den store fan af. Mig bekendt så har der altid været fælles aftensmad lørdag, hvilket i mine øjne er med til at fremme fællesskabet.
Hvis hver mand tager sit eget med, så ender det som til LAN at vi sider og spiser på skift hele aftenen.
Jeg synes bestemt ikke at man kan lave det om med så kort varsel.!

Det er også betydeligt billigere at købe fælles ind end hver mand skal tage med til sig selv.
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.7-9/9 2018... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 sep 2018, 21:26

Hooah Canex!
Hey hov, vent lige lidt i 2!
synes planerne bliver lavet om med meget kort varsel her!
teksten siger alt forplejning lørdag og søndag?
nu skal vi selv medbringe diverse ting til aftensmad?
hver mand skal tage med til sig selv.
Tjooooo, nu har posten vedr. forplejning fredag og lørdag jo ligget på Forum Forslag/debat, siden midt i april, så SÅÅÅÅÅ hurtigt rykker vi nu heller ikke hen over hovederne på folk, vel... Alt det krævede var jo bare at en eller anden stak hovedet ud af busken og tog ansvar for det...

Det glæder mig RIGTIGT meget at, det endelig er sket! Good job Canex! Mange kunne lære noget her...
Godt nok skulle klokken blive et minut i tolv, for du kom i hak. Men bedre sent end aldrig... Nu håber vi bare at folk ser din post vedr. forplejningen lørdag, når den forhåbentlig meget snart kommer op, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "[SPARTA] Sommerfest 2018"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster