[SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Julefrokosten d. 25-27/1 2019 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvad er folks holdning til Julefrokosten...?

Option 1 : Vi afholder Julefrokosten som vanligt om lørdagen og bestiller AL ædelse udefra(Salt & Peber)...!
5
83%
Option 2 : Vi afholder Julefrokosten om fredagen og bestiller AL ædelse udefra(Salt & Peber)...!
0
Ingen stemmer
Option 3 : Vi afholder Julefrokosten som vanligt om lørdagen og Indkøber og arrangerer AL mad selvstændigt...!
0
Ingen stemmer
Option 4 : Vi afholder Julefrokosten om fredagen og indkøber og arrangerer AL mad selvstændigt...!
0
Ingen stemmer
Option 5 : Jeg har en vævefejl i nissehuer og gør i øvrigt, som flertallet dikterer...!
1
17%
 
Afgivne stemmer: 6
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 sep 2018, 22:40

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...

----------------------------------------------------------------

Forslag :
- Skal vi holde selve Julefrokosten om fredagen...?
- Vi bestiller ca. samme menu, som sidste Julefrokost... Plus laver selv Death-By-Bacon!
…………
………..
………..



Last Update : d. 24/9 2018




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 sep 2018, 22:51

Hooah Kids!

Forslag : Julefrokosten afholdes fredag, i stedet for som vanligt lørdag.

Vi har de senere år snakket lidt om, muligvis at afholde selve Julefrokosten om fredagen, således at folk ikke skal op og køre bil, lige når vi har HAMMERDUNKET allermest Snaps…?

Personligt mener jeg egentlig, at det kunne være en OK idé! Dog KRÆVER det at folk ikke først dukker op klokken RØV om fredagen! Tænker lidt at vi skal lave en Gentlemanagreement om, at vi ikke kommer senere end kl. ca. 17 måske. Det BURDE være muligt for alle mand, ligemeget hvorfra i landet man kommer, right?
På denne måde kunne vi nok gå i gang med selve frokosten ca. kl. 19-20stykker og det er vel ok, i min bog...

Lørdagen kunne så gå med bajerhygge, chips, rep.Coke, restespisning, eller måske et ordentligt svin af en MeatLoverPizza, fra den GudeGode lokale Mafiaplatte-Pusher...!

Kort sagt er SPANK'eren for idéen. Men har bestemt heller ikke noget imod, at vi fastholder lørdag, som store Julefrokostdag!

Kom på banen med for og imod...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 26 sep 2018, 20:26

Jeg kunne også sagtens leve med fredag aften til spisningen,men så kræver det vel ,at maden kommer udefra og at der er 1-3 der møder rigeligt tidligt til at kunne forberede div.
Jeg tror ikke på jeg selv er hjemme før kl 18...
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 sep 2018, 08:59

Hooah Kids!
Jeg kunne også sagtens leve med fredag aften til spisningen,men så kræver det vel ,at maden kommer udefra og at der er 1-3 der møder rigeligt tidligt til at kunne forberede div.
Jeg tror ikke på jeg selv er hjemme før kl 18...
Jeg satser på at komme tidlig eftermiddag, såfremt der er fadøl og den er kold! Så tager jeg sq gerne en for holdet med forberedelserne, samt test af fadølsanlæg og stegning af bacon(hvis der bliver noget tilbage) :mrgreen: ...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 sep 2018, 09:41

Hooah Kids!

Er nogen friske på at stå for noget, ellers er det vel bare samme procedure as last year Ms. Sophie, med at bestille udefra, right...?

Endte vi ikke med at bestille et eller andet sted fra? Jeg husker ihvertfald at der var RIGELIGT af alt...!!! Men hvem bestilte... Tennek måske? Den mest ansvarlige person i [SPARTA]! Hvilket i virkeligheden er RET tragisk komisk...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 27 sep 2018, 16:58

Hooah Kids!

Er nogen friske på at stå for noget, ellers er det vel bare samme procedure as last year Ms. Sophie, med at bestille udefra, right...?

Endte vi ikke med at bestille et eller andet sted fra? Jeg husker ihvertfald at der var RIGELIGT af alt...!!! Men hvem bestilte... Tennek måske? Den mest ansvarlige person i [SPARTA]! Hvilket i virkeligheden er RET tragisk komisk...



SPANK signing out.....

Hov hov do, så ka du satme selv bestille hvis det skal være på den måde :P :P
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 27 sep 2018, 19:09

Så var jeg sgu lige på detektivarbejde i sidste års julebørge tråd og i samme sekund jeg læste huskede jeg det soleklart.

Quote fra sidste års tråd :
"Så er der bestilt 3 Kg flæskebørge, 20 fladfisk og 3 Kg medister......Ved den lokale slagter/Superbrugs......Lunet klar til afhentning lørdag middag......450 Kr......
Det tager vi så med når vi alligevel skal ned og handle......"


Så må vi lige lure hvor mange der kommer, om antallet passer.

Der er så også muligheden med Tennek bestiller ved salt og peber ,men grunden til vi kom i fedtefadet sidste år og måtte handle i den lokale var noget med at de (salt og peber) ikke lavede julemenú i januar......Som jeg husker det...
.
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 sep 2018, 13:16

Hooah Svenne!

Jeg læste mig også godt frem til, at vi selv lavede mad sidste år...
Jeg synes sq bare ikke jeg husker, at vi slavede i køkkenet, andet en en SOLID baconproduktion i etager... Eller husker jeg helt galt?
Var sq sikker på, at vi fik leveret helt pisset sidst og at det har super fint...!

Men anywho, nu er vi jo i januar, med mindre at nogen completely fucker datoen up og så kan vi jo bare bestille samme menu, som Tennek skaffede, right?

Eller hvad tænker folk om det...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 29 sep 2018, 19:49

Hooah Svenne!

Jeg læste mig også godt frem til, at vi selv lavede mad sidste år...
Jeg synes sq bare ikke jeg husker, at vi slavede i køkkenet, andet en en SOLID baconproduktion i etager... Eller husker jeg helt galt?
Var sq sikker på, at vi fik leveret helt pisset sidst og at det har super fint...!

Men anywho, nu er vi jo i januar, med mindre at nogen completely fucker datoen up og så kan vi jo bare bestille samme menu, som Tennek skaffede, right?

Eller hvad tænker folk om det...?



SPANK signing out.....
Hold nu kæft det kniber vidst med de øjne der SPUNK :P

Salt og Peber ku ikke levere sidste år på grund af deres julefrokost menu IKKE er til at bestille i januar måned ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 okt 2018, 18:39

Hooah Tennek!
Jeg læste mig også godt frem til, at vi selv lavede mad sidste år...
Jeg synes sq bare ikke jeg husker, at vi slavede i køkkenet, andet en en SOLID baconproduktion i etager... Eller husker jeg helt galt?
Læs og FORSTÅ Tennek....!!! Jeg skriver jo NETOP, ligesom Svenne at jeg læste mig til, at vi selv lavede mad sidste år... Men jeg kan bare ikke rigtigt huske, at vi selv stod for det, som jeg jo skriver... Lavede vi virkelig selv hele pisset?

Kan godt være, at jeg kun havde hjerneceller til at kunne fokusere på fadøl, patter og røv på stripperen, den aften og tingene derfor måske ikke står helt skarpt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Man ANYWHO, er folk så friske på bare at bestille det HELT store fra Ebuffet.dk, eller Salt og Peber i år?

Måske hælder jeg en smule til ebuffet, da man selv 100% kan sammensætte menuen! Priserne er ret tæt på hinanden ca. 120kr. pr. næse for helt traditionelt julefrokostmenu...

Pro's, Con's...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 02 okt 2018, 18:18

Hooah Tennek!
Jeg læste mig også godt frem til, at vi selv lavede mad sidste år...
Jeg synes sq bare ikke jeg husker, at vi slavede i køkkenet, andet en en SOLID baconproduktion i etager... Eller husker jeg helt galt?
Læs og FORSTÅ Tennek....!!! Jeg skriver jo NETOP, ligesom Svenne at jeg læste mig til, at vi selv lavede mad sidste år... Men jeg kan bare ikke rigtigt huske, at vi selv stod for det, som jeg jo skriver... Lavede vi virkelig selv hele pisset?

Kan godt være, at jeg kun havde hjerneceller til at kunne fokusere på fadøl, patter og røv på stripperen, den aften og tingene derfor måske ikke står helt skarpt... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Man ANYWHO, er folk så friske på bare at bestille det HELT store fra Ebuffet.dk, eller Salt og Peber i år?

Måske hælder jeg en smule til ebuffet, da man selv 100% kan sammensætte menuen! Priserne er ret tæt på hinanden ca. 120kr. pr. næse for helt traditionelt julefrokostmenu...

Pro's, Con's...?



SPANK signing out.....

Jeg er pis ligeglad, jeg ÆDER hvad der bliver serveret (med mindre det er klamt lort AKA TUN OG FISK! )
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 okt 2018, 10:27

Hooah Kids!
Jeg er pis ligeglad, jeg ÆDER hvad der bliver serveret!!!
X 2...!!!

Den lander vist på Salt & Peber, da ebuffet, ikke levere på Fyn, for under 1000,-

En alm. Julefrokostmenu koster 118,- pr. næse og så lidt $$$ oven i for ekstra bacon og brød/smør, som vi selv køber. Så alt i alt ca. 150,- skal vi nok regne med...
Menuen består som udgangspunkt af :
Karrysild, fiskefilet, æg/rejer, ribbensteg, leverpostej, medister og grønlangkål/brune kartofler. Så køber vi selv lidt stegte sild, BACOOOOOON og div...

Jeg har kontrolleret, at de kan levere til vores Julefrokost.

Mon ikke så vores samlede pris for deltagelse i Julefrokosten kommer til at ligge på 325kr. pr. næse. Så er Fadøl, Coke , brød, morgenmad, Chips og div. sådan nogenlunde dækket ind...?

SPANK'eren kan godt stå for at bestille hele pisset. Så organisere jeg en indkøbspatrulje om fredagen til at få fat i de andre ting.



OBS! Banjo, vi regner med at du får fat i noget fadøl pils/classic, right?





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 03 okt 2018, 17:17

Hooah Kids!
Jeg er pis ligeglad, jeg ÆDER hvad der bliver serveret!!!
X 2...!!!

Den lander vist på Salt & Peber, da ebuffet, ikke levere på Fyn, for under 1000,-

En alm. Jolefrokostmenu koster 118,- pr. næse og så lidt $$$ oven i for ekstra bacon og brød/smør, som vi selv køber. Så alt i alt ca. 150,- skal vi nok regne med...
Menuen består som udgangspunkt af :
Karrysild, fiskefilet, æg/rejer, ribbensteg, leverpostej, medister og grønlangkål/brune kartofler. Så køber vi selv lidt stegte sild, BACOOOOOON og div...

Jeg har kontrolleret, at de kan levere til vores Julefrokost.

Mon ikke så vores samlede pris for deltagelse i Julefrokosten kommer til at ligge på 325kr. pr. næse. Så er Fadøl, Coke , brød, morgenmad, Chips og div. sådan nogenlunde dækket ind...?

SPANK'eren kan godt stå for at bestille hele pisset. Så organisere jeg en indkøbspatrulje om fredagen til at få fat i de andre ting.



OBS! Banjo, vi regner med at du får fat i noget fadøl pils/classic, right?





SPANK signing out.....

Fint med mig, så må du jo sige til hvis jeg skal svinge forbi meny i fredercia og handle ind ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 okt 2018, 22:02

Hooah Tennek!
Fint med mig, så må du jo sige til hvis jeg skal svinge forbi meny i fredercia og handle ind ;)
Cool Buddy! Vi koordinere lige, hvordan geden skal barberes!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Forslag-

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 04 okt 2018, 21:44

Det er korrekt at vi næsten ikke lavede noget sidste år,for det var den lokale superbrugs der havde stegt flæskesteg ,medister og fiskefilet,det blev hentet lunt downtown Nr Lyndelse,så må vi have købt ind til resten og selv lunet posteg ,jeg husker ikke æg og rejer ,men en mulighed.



Det er dog laaangt det nemmeste. hvis vi kan få nogen til at levere en komplet julebuffé.Det er jeg klart mest stemt for og at det bliver om lørdagen....
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"


Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2018"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst