LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2019, dato 7-10/6 2019...
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 27 mar 2019, 22:05

prøliahørher!

Har lige spillet CS i 1 times tid, og jeg er IKKE imponeret! - kan vi evt. lave 2 turneringer som dengang vi spillede Americas homsearmy OG BF4? -
CS er simpelthen FOR repetetivt og udenadslære for mit temperement.

Evt BF3 ? - det kan alle da køre! og der kan vi selv sætte server op, ikke?
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 mar 2019, 16:31

Hoiah Funz!
Har lige spillet CS i 1 times tid, og jeg er IKKE imponeret! - kan vi evt. lave 2 turneringer som dengang vi spillede Americas homsearmy OG BF4?
CS er ABSOLUT heller ikke min livret...!!! Hvis der var nogen som helst fornuft i folk, så gamede vi sq BF5...!!! Det kan sq fåes for 229,- og det er sq IKKE nogen herregård!!!
Der ville så bare lige være den hage ved det, at DICE ikke lader folk køre deres egne servere endnu. Så det er desværre ikke praktisk muligt, at game BG5 i MainEvent til LAN... Øv Øv
BF 5 er nu ellers OK fedt, efter min mening!!!

Men anywho, jeg spiller hele pisset og skal nok også smile, når alle mopper gulvet,m med mig, i det der CRAP CSGO... FUCK it, det er ikke så vigtigt for mig, at vinde LAN igen! Bare vi hygger os og ikke løber tør for fadøl, så er SPANK’eren sq grundlæggende glad!

Men hvis nogen kan stå for det, så spiller jeg sq gerne flere spil, som en del af en større turnering... BF 3/4, CSGO, AAO o.s.v....



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 mar 2019, 17:21

Jeg spiller hva der kommer.

Men desværre er vi tilbage i bf3 og 4 før vi selv kan sætte en server op. Hvordan man gør i CS, har jeg ingen ide om..
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 03 apr 2019, 21:49

Jamen, hvad med CS:HOMO og så BF4 - alle har jo BF4, og CS:HOMO er gratis!

Så bør begge lejre være tilfredse, og jeg gider at dukke op.!

- hvis det kun er CS, så dropper jeg lan og tager til detox af mine tarme i Kina, med ål og pigtråd!
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 03 apr 2019, 21:51

Hoiah Funz!
Har lige spillet CS i 1 times tid, og jeg er IKKE imponeret! - kan vi evt. lave 2 turneringer som dengang vi spillede Americas homsearmy OG BF4?
CS er ABSOLUT heller ikke min livret...!!! Hvis der var nogen som helst fornuft i folk, så gamede vi sq BF5...!!! Det kan sq fåes for 229,- og det er sq IKKE nogen herregård!!!
Der ville så bare lige være den hage ved det, at DICE ikke lader folk køre deres egne servere endnu. Så det er desværre ikke praktisk muligt, at game BG5 i MainEvent til LAN... Øv Øv
BF 5 er nu ellers OK fedt, efter min mening!!!

Men anywho, jeg spiller hele pisset og skal nok også smile, når alle mopper gulvet,m med mig, i det der CRAP CSGO... FUCK it, det er ikke så vigtigt for mig, at vinde LAN igen! Bare vi hygger os og ikke løber tør for fadøl, så er SPANK’eren sq grundlæggende glad!

Men hvis nogen kan stå for det, så spiller jeg sq gerne flere spil, som en del af en større turnering... BF 3/4, CSGO, AAO o.s.v....



SPANK signing out.....
er med på BF:V - grunden til at jeg ikke nævner det er lige præcis at man ikke selv kan sætte en server op!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 apr 2019, 23:14

hOOAH kIDS!
Jamen, hvad med CS:HOMO og så BF4 - alle har jo BF4, og CS:HOMO er gratis!
Er det så ikke bare sådan cirka det vi gør...???
Tennek er vist stadig "relativt" flydende i BF4servere og så må en eller anden lige kunne stå for det der CS : GO, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 apr 2019, 23:17

Hooah Kids!

FORSLAG : SPANK'eren for stampet et par medaljer ud, som vanligt til vinderene. Prisen er omkring de 300-. almindeligvis for 3 guld, 3 sølv og 3 bronze...

Eller er vi blevet for gamle til det pjat og vil heller bruge de $$$ et andet sted...?

Pro's and Con's plz…?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 04 apr 2019, 04:57

hOOAH kIDS!
Jamen, hvad med CS:HOMO og så BF4 - alle har jo BF4, og CS:HOMO er gratis!
Er det så ikke bare sådan cirka det vi gør...???
Tennek er vist stadig "relativt" flydende i BF4servere og så må en eller anden lige kunne stå for det der CS : GO, right?



SPANK signing out.....

Jeg kan godt leje en bf4 server ja. Og tænker MiBster eller Canex er mænd for cs serveren, da det jo var dem der ville spille cs 😉😉😉

Hooah Kids!

FORSLAG : SPANK'eren for stampet et par medaljer ud, som vanligt til vinderene. Prisen er omkring de 300-. almindeligvis for 3 guld, 3 sølv og 3 bronze...

Eller er vi blevet for gamle til det pjat og vil heller bruge de $$$ et andet sted...?

Pro's and Con's plz…?


SPANK signing out.....
Synes de 3 medaljer er med til at gøre det lidt sjovere, plus premie overrækkelse altid er fedt :D :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 apr 2019, 14:40

Kan vi lige få afstemning om spil. Min bærbar klare ikke Bf4, så hvis det skal spilles, vil jeg lige vurdere på om mig og brormand kommer:D alternativt kommer vi bare når der skal spilles CS, så lad høre hvordan i tænker det skal forløbe med 2 spil?:)

Er ligeglad med medaljer, men hvis det skal gøres skal det vel være til hele holdet?:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 apr 2019, 22:06

Hooah Boogey!
Kan vi lige få afstemning om spil. Min bærbar klare ikke Bf4, så hvis det skal spilles, vil jeg lige vurdere på om mig og brormand kommer:D alternativt kommer vi bare når der skal spilles CS, så lad høre hvordan i tænker det skal forløbe med 2 spil?:)

Er ligeglad med medaljer, men hvis det skal gøres skal det vel være til hele holdet?:)
I KOMMERE SQ BARE TIL FULDT PROGRAM KNÆGT!!!!!! Det er sq ikke værre end, lige at låne en pc til en kamp eller to i BF... PÅ MED VANTEN!!!!! Hvis du kan game med PILETASTER, så må du sq gerne låne mit shit!!!

Vedr. medaljer så er det NATURLIGVIS til alle mand på holdet!!!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 08 apr 2019, 19:19

Hvis BF4 gør det til et problem, så lån gerne min maskine til at spille på når det er BF4.
Hvis det er helt lort, så har jeg en ret ok maskine i "reserve" som sagtens kan rykke BF4 rundt i ultra, så kan jeg da tage den med?
Brugeravatar
[SPARTA]Thomsen
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 104
Tilmeldt: 06 nov 2013, 16:48
Geografisk sted: STORE Andst...

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Thomsen » 11 apr 2019, 20:40

jeg tænker på hvilke spile bliver der spillet kamp i så jeg kunne hente dem i stedet for at bøvle med det til den tid ^^
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 13 maj 2019, 17:47

Den nitrado server jeg lejer nu her, kan både hoste BF4 OG CS:GO, dog ikke på 1 og samme tid. Der skal skiftes imellem spillene.
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 13 maj 2019, 18:22

Så er der lejet server med BF4 og CS:GO .
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 maj 2019, 09:06

Hooah Kids!

Good job Tennek! Er vi så rullende med ALT vi skal bruge vedr. konkurrencerne...?

OBS! Hvis nogen køre i en tilpas stor bil(evt. med trailer) er der så nogen der ligger inde med et køleskab de kan tage med, til madvare hen over Pinsen.
Jeg har et alm. køl/frys jeg rykker på en trailer. Men pladsen kan HURTIGT få ben at gå på, med smørrebrød/grillvare und so weiter... SO THINK HARD KIDS, om ikke en eller anden også kunne medbringe et køleskab...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2019"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst