LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2019, dato 7-10/6 2019...
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 06 jun 2019, 22:21

Hey! har glemt at checke tråden, har en kende meget at se til for tiden!
at købe firmabilen fri koster 185kr pr døgn, så det er 2x185kr. ikke så voldsomt.

Jeg læsser køleskabet i, og tager en kabeltromle med. Jeg tror IKKE jeg har nogle LAN kabler mere.. alt er wifi herhjemme.. (og ja, det fungerer fint til at spille med)

Jeg tager Canex med i morgen, har ikke hørt fra Thomsen om han skal med, hvis der er nogen som snakker med ham kan han beslutte sig indtil kl 17'ish i morgen.

Ses Homser!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: LAN 2019 d. 7-10/6 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 jun 2019, 03:23

Hey! har glemt at checke tråden, har en kende meget at se til for tiden!
at købe firmabilen fri koster 185kr pr døgn, så det er 2x185kr. ikke så voldsomt.

Jeg læsser køleskabet i, og tager en kabeltromle med. Jeg tror IKKE jeg har nogle LAN kabler mere.. alt er wifi herhjemme.. (og ja, det fungerer fint til at spille med)

Jeg tager Canex med i morgen, har ikke hørt fra Thomsen om han skal med, hvis der er nogen som snakker med ham kan han beslutte sig indtil kl 17'ish i morgen.

Ses Homser!
Thomsen er en kegle til at tjekke forum, men han kører med Winddk og jeg.

Vi napper også banjo med fra Odense, og har en trailer med. Spirituosa og Coke i lange baner, samt en eller anden form for grill 8) og Svendsen napper også en grill med, så må vi få det til at fungere :twisted:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!

Tilbage til "LAN 2019"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster