Dansk AA Akademi

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Dansk AA Akademi

Indlægaf Venom » 10 apr 2009, 00:27

Dansk AA Akademi

Idet jeg selv har fundet på og startet ideen omkring dette hold, tager jeg det fulde ansvar og vil derfor indledningsvis fungerer som leder for holdet.

Endvidere besidder jeg erfaring og har diverse kontakter, som vil komme til gavn for holdet i det lange løb.

Vi mødes to gange om ugen : mandag & onsdag fra 20,30 - 22,00. og der vil være mødepligt hvis man vil deltage. Med mødepligt menes der at hvis man skal spille kampe mm. skal man komme til de planlagte træninger for at lærer taktikker osv.

planen er at vi starter ud med at lave nogle taktikker, derefter afprøver vi dem, enten i en internscrim eller mod en evt. modstander.

Målet på lang sigt er at vi deltager i en league med et hold der kan spille sammen som en enhed og et hold, hvor det ikke kun er skillz der tæller, men evnen til at samarbejde,prioteres højt, og for folk som vil bruge lidt tid på noget andet end bare at pubbe.

Så vis du har lyst starter vi op mandag d.20-4-09 kl20,30 på fælles ts, og hvor der vil være lidt mere info om det hele.

og man behøver ikke melde sig ud eller ind i noget for at deltage.

ps. password til fælles ts : faelles ip:87.54.47.146:8767
Med Venlig hilsen

-116th-Venom

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster