ansøgning til sparta.

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

ansøgning til sparta.

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 28 jul 2009, 18:42

Jeg hedder Lars Hansen ingame hedder jeg ofte HeadHunter5007,
jeg er 21 år og beskæftiger mig med elektriker til dagligt. og så har jeg nogle extrajob såsom bilka og så arbejder jeg på en natbar osv.

Jeg har i de seneste 6 år spillet i klan. jeg startede ud med battlefield 2. hvor jeg spillede i Team Denmark ( bf2 afd. ) det gjorde jeg i 3 år.
efter det gik jeg igang med med C&Q og senere WIC. efter det gik jeg igang med COD4. som jeg har spillet lige lidt over et år til halvanden. men den klan jeg lige har været i, har bevist at de åbenbart ikke kan tage imod nye medlemmer der ikke er bange for at give kritik.

men så hvordan jeg lærte sparta at kende.
tjahh. jeg har spillet ogame i noget tid. og blev jeg så epoxys bitch derinde og kom ind i den alliance der hedder Omega M. så spurgte han om jeg ikke skulle prøve AA3, og så få et sparta tag på.

nu har jeg så prøvat AA3, og min umiddelbare mening om spillet, er at det abeselut ikke er FFA spil. hvis man løber alene i det spil, så dør man, hvilket jeg syntes er en fordel, for så er man tvunget til at have et godt holdarbejde. som jeg selv siger, a good player can win battle´s, but good teamwork can win alot more.

ang cheats. har jeg brugt det i singleplayer spil EFTER jeg har gennemført det engang, såsom gta SA. er meget imod cheat online, jeg ser cheat som terror, -> ( det er noget vi godt kunne undvære, og det ødelægge bare vore andres hverdag. )

Det var alt mig.
HeadHunter / Lars OUT

HOOaH
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ansøgning til sparta.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 jul 2009, 22:56

Hooah Hunter!
Jeg hedder Lars Hansen ingame hedder jeg ofte HeadHunter5007,
jeg er 21 år og beskæftiger mig med elektriker til dagligt. og så har jeg nogle extrajob såsom bilka og så arbejder jeg på en natbar osv.

Jeg har i de seneste 6 år spillet i klan. jeg startede ud med battlefield 2. hvor jeg spillede i Team Denmark ( bf2 afd. ) det gjorde jeg i 3 år.
efter det gik jeg igang med med C&Q og senere WIC. efter det gik jeg igang med COD4. som jeg har spillet lige lidt over et år til halvanden. men den klan jeg lige har været i, har bevist at de åbenbart ikke kan tage imod nye medlemmer der ikke er bange for at give kritik.

men så hvordan jeg lærte sparta at kende.
tjahh. jeg har spillet ogame i noget tid. og blev jeg så epoxys bitch derinde og kom ind i den alliance der hedder Omega M. så spurgte han om jeg ikke skulle prøve AA3, og så få et sparta tag på.

nu har jeg så prøvat AA3, og min umiddelbare mening om spillet, er at det abeselut ikke er FFA spil. hvis man løber alene i det spil, så dør man, hvilket jeg syntes er en fordel, for så er man tvunget til at have et godt holdarbejde. som jeg selv siger, a good player can win battle´s, but good teamwork can win alot more.

ang cheats. har jeg brugt det i singleplayer spil EFTER jeg har gennemført det engang, såsom gta SA. er meget imod cheat online, jeg ser cheat som terror, -> ( det er noget vi godt kunne undvære, og det ødelægge bare vore andres hverdag. )

Det var alt mig.
HeadHunter / Lars OUT

HOOaH
Det er en rigtig fin ansøgning du her har forfattet. Så jeg sætter det nødvendige iværk og så for du svar om senest 5 dage...

Nu kender en hel del dig jo efterhånden, fra TS'en, hvor du har været rigtig god til at "mingle" med Drengene og pigerne. Så keep up the good work og så krydser vi fingre for dig!!!(Tilsagn om øl til næste fest, plejer at indvirke positivt på afstemningerne i [SPARTA], just a hint :wink: )

Held og Lykke, Min Ven!




SPANK signing out.....





SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 aug 2009, 00:51

Hooah Hunter!

Se her og bliv klogere : http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?p= ... top1#10462

Velkommen til [SPARTA] Knægt!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster