[SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Sommerfesten 23-25 juli er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 feb 2010, 09:30

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest d. 23-25 juli2010 -----------------------------



Fredag d. 23 :
Vi mødes på http://www.Comaco.dk Nyborgvej 78A, Fredag d.23 juli kl. ca. 13 og fremefter... Får sagt Goddag til hinanden osv...

Herefter sætter vi telte op og gør klar på Comaco. Herefter er der Bue, Pusterør og Øksekast. evt lidt Volley, Ridderspil eller Vikingespil...
Aftensmaden plejer at bestå af en ordentlig pizzabestilling, som man bare smider lidt i en pulje og så æder løs...


Lørdag d. 24 :
Kl. ca. 10-12 gennemføre vi klatremodul. Paintball ca kl 13-17/18. Evt lidt volley, ridderspil eller vikingespil...
Mindre Skydebanemoduler(bueskydning, pusterør, øksekast etc. kan evt.indlægges) hvor vi udfordrer hinanden og duellerer. Kort pause, samt væskepåfyldning osv lægges ind løbende. Paintballmodulet kan vi spille så længe vi vil (forskellige maps/senarier). Når paintballkampen er slut kan vi alt afhængig af vejret køre til stranden og få en dukkert eller bare gå løs på Grisen.
Så kan vi i løbet af aftenen bare gennemføre [SPARTA]'s motto, nemlig : Opsøg, Optrap og NEDKÆMP alle opdukkende mål(Bajere)... til vi går kolde!

Det skitserede program kan gøres for 300,- pr person + 100kr til dækning af morgenmad/frokost(lørdag + søndag). NB. Kugler ud over de 300 skud der følger med til paintball er for egen regning.. Der tages DKkort på Centeret!

Drikkevare kan selv medbringes, ellers er der et lokalt bryggeri lige ved siden af, der laver TOP NICE øl(Comaco har vist en god aftale med dem). Madvare minus Svin er incl. i prisen. Så alt er bare klar til os, når vi ankommer... HOOAH!!!


Søndag d. 25 :
Morgenmad engang søndag(yngste mand henter!!!). Måske lidt hyggeaktiviteter som dagen før og ellers OPRYDNING og breakup i løbet af dagen..



M.h.t. transport fredag/lørdag/søndag regner jeg med, at vi har min 2 biler til rådighed i Nyborg, hvis der er nogen der skal hentes på stationen... Ligeledes med hjemtransport til bus/tog om søndagen...

Evt. spørgsmål rettes til SPANK på mobil 40423337 eller Phantom på mobil 60139077


Her er linket til stedet igen : http://www.comaco.dk her kan man se lidt på faciliteterne inden weekenden og sætte GPS klar, parat, start .


NB! Last update d. 25/6 2010...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA] Tennek
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 28
Tilmeldt: 13 jul 2009, 23:51

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA] Tennek » 04 mar 2010, 19:05

Fredag : Ankomst , tæv til VandaLL'en og kampdruk xD

Lørdag : Grillet Spankster , og mere kampdruk xD

Søndag : Epoxy opstilles i en gabestok , og er modtagelig for råddent frugt og lignede , imens der ryddes PÆNT op på lokalitionen ! Og afgang hjem xD

Nu må i ikke hade mig drenge :P hehe
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-?? 2010... -Eventplan-

Indlægaf VandaLL » 17 mar 2010, 18:16

Fredag : Ankomst , tæv til VandaLL'en
Den må du vente med, indtil næste sommerfest.
Grundet udsendels & Job, kan jeg ikke deltage denne gang.
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 10 jun 2010, 17:22

Howdy dudes and dudettes

Jeg tænker at planen i grove træk angående aktiviteter i centret er:

Fredag: Bue, Pusterør og øksekast. evt lidt volley, ridderspil eller vikingespil

Lørdag: Klatring formiddag(ikke noget med at ligge og snue, -tidligt op)
Paintball ca kl 13-17/18. Evt lidt volley, ridderspil eller vikingespil

Søndag: Mudderbrydning for nogen! Ellers oprydning!


Er der styr på det vildsvin der skal grilles og alt hvad der kræves til det? Hvis det altså stadig er planen?

Jeg har haft vredet armen om på chefen og i anledning af vores 5 års festjubilæum hos Comaco er arrangementsprisen i år 300,- og det inkluderer 300 skud på paintballbanen. Topiorden pris, så jeg regner med fri bar hele weekenden!! 8) Pengene skal betales ved ankomst til mig!!!
Yderligere skal der falde et beløb på 100,- pr snude til dækning af 2 gange morgenmad plus en frokost.

Ønsker man ikke at være med til paintball, skal man altså bare betale 100,-

Alle andre udgifter der må dukke op (pizza om fredagen, aftensmad lørdag, vildsvin,kul, bajere, chips osv) må vi samle til pulje til efter behov!
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 jun 2010, 17:44

Hooah phantom!
Jeg tænker at planen i grove træk angående aktiviteter i centret er:

Fredag: Bue, Pusterør og øksekast. evt lidt volley, ridderspil eller vikingespil

Lørdag: Klatring formiddag(ikke noget med at ligge og snue, -tidligt op)
Paintball ca kl 13-17/18. Evt lidt volley, ridderspil eller vikingespil

Søndag: Mudderbrydning for nogen! Ellers oprydning!


Er der styr på det vildsvin der skal grilles og alt hvad der kræves til det? Hvis det altså stadig er planen?

Jeg har haft vredet armen om på chefen og i anledning af vores 5 års festjubilæum hos Comaco er arrangementsprisen i år 300,- og det inkluderer 300 skud på paintballbanen. Topiorden pris, så jeg regner med fri bar hele weekenden!! 8) Pengene skal betales ved ankomst til mig!!!
Yderligere skal der falde et beløb på 100,- pr snude til dækning af 2 gange morgenmad plus en frokost.

Ønsker man ikke at være med til paintball, skal man altså bare betale 100,-

Alle andre udgifter der må dukke op (pizza om fredagen, aftensmad lørdag, vildsvin,kul, bajere, chips osv) må vi samle til pulje til efter behov!
Det lyder SUPER SUPER!!!

Jeg updater TopTråden hurtigst muligt...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 16 jun 2010, 14:47

Hva så med os der fatter hat af at holde og betjene en bue ? xD
Det ender jo med at jeg rammer en med sådan en tingest xD

Gas til side , ok iorden syg plan for weekend :D
Jeg melde go , eller bytte for kiosk xD

Phantom , det arrangere du bare for min skyld :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Solo » 17 jun 2010, 03:05

Hva så med os der fatter hat af at holde og betjene en bue ? xD
:D
Så får du røde arme :twisted:
Billede
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Canex » 20 jun 2010, 18:14

jeg er game, men skal til operation et par dage før, så ved ikke helt, om jeg kan spille paintball og klatre, (i hvert fald ikke uden en del bajer først), men det må vi se når jeg kommer :P
/Canex

Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 23-25 juli 2010... -Eventplan-

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 22 jul 2010, 17:55

Husk badeshorts! Havet er eneste mulighed for bad(efter paintball så trænger man!)! Det er dejligt!! :P :D

-Og husk KONTANTER!!!
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster