Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 17:09

Men for at du min mate forstår hvad det er jeg mener, så mener jeg at vis du bare kender punktet og højden så kan du holde i spawn og stå og skyde det ny obj i stykker efter din regler må vi ikke løbe op og slå ham ihjel kan du se hvad jeg mener ? eller skal det skæres endnu mere ud.
Ja og drop det mate pis, jeg er ikke dine mate, man kan skyde fra spawn til obj, MEN HOVSA - Jeg er ret sikker på at man også kan skyde fra obj. til spawn ;) get my drift mr. nonmate ?
Altså man kan fjerne truslen uden at spawn rape ;)
og det er der jeg mener problemet ligger i kampe er der ikke de regler men for dig vil du/i havde regler, også helst til det er til jeres fordel fordi man ikke skal tænke ekstra eller handle ekstra udfra den konventinoel eller ukonventinoel modstander man nu har.
LOL du er jo total blank, FORDEL ????
det er sku da ikke en fordel når "jeg" er på defence ! dam du er jo vildt blank lige nu.
Men jeg venter stadigvæk på dit svar.
Svaret var ret simpelt så jeg mente ikke du behøvede et svar til en så let opgave at gætte det.
Men ok mit svar er " grundet man skriver/tiltaler mig giver jeg svar"
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 17:19

fint nok mate alså du bliver jo ved at finde på sjove navne til mig så jeg bliver da næsten nød til at kalde dig mate.

Hmm enten vil du ikke forstå det eller kan du ikke forstå det, jeg ved ikke helt.

Du kan holde på flere maps hvor assault ikke kan se obj og skyde på obj, men tviler helt ærlig på du gider prøve at forstå det man skriver til dig.

Fordi i dette forum og i dette spil er det jo kun en der har ret ikke også Hr walle. Og det andre siger er for at sige det rent ud bullshit. ikke også mvh Marksman
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 18:45

Du kan holde på flere maps hvor assault ikke kan se obj og skyde på obj, men tviler helt ærlig på du gider prøve at forstå det man skriver til dig.

Fordi i dette forum og i dette spil er det jo kun en der har ret ikke også Hr walle. Og det andre siger er for at sige det rent ud bullshit. ikke også
Nope - you did not get my drift !
Ja ! man kan holde på flere maps uden at kunne se obj. og så skyde på det OG DU KAN UDEN AT LAVE SPAWN RAPE SKYDE IND I SPAWN - ERGO DU KAN FJERNE DEN SOM SKYDER PÅ OBJ. UDEN AT BRYDE LAVE SPAWN RAPE ;)

Ohh ja - hold du bare debatten gående med dine ligegyldige påstande - men selv ikke jeg har den evige glorie !
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 19:16

Pænt god aften walle. Du vil jo gerne havde ret så værsgo du for ret vi andre for ro.

Så takker for din nyttig regler og påstande og moral prædiken overfor os som slet ikke kan eller aner hvordan man skal spille spillet men det gør ML.

PS: ved ikke om din caps lock har siddet fast men det kunne da tyde på det.


Mvh Marksman

only one way that the recons way RECON HOOAH
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 22:07

Pænt god aften walle. Du vil jo gerne havde ret så værsgo du for ret vi andre for ro.

Så takker for din nyttig regler og påstande og moral prædiken overfor os som slet ikke kan eller aner hvordan man skal spille spillet men det gør ML.

PS: ved ikke om din caps lock har siddet fast men det kunne da tyde på det.


Mvh Marksman

only one way that the recons way RECON HOOAH

Hold kæft du hyler lige så meget som Stab når han spiller conquest
Håber du finder sutten inden du skal sove !
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 22 aug 2010, 04:51

pænt godmorgen walle.

Ja jeg hyler nok fordi jeg ikke har fået min is :)
det må du meget undskylde, men skal vi så ikke være i klub sammen den kunne jo hedde drafting hyle klub for du hyler da også godt og grundigt :) ikke også walle :) så kan vi da eventuel sidde og trøste hinanden.

Dette er ikke noget med ML at gøre men til walle.

Mvh Marksman

Recon hooah
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster