Hygge forslag

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Hygge forslag

Indlægaf [SPARTA]Solo » 31 okt 2010, 00:13

Hey drenge og Piger

jeg har siddet og kigget lidt på det og tænkt om vi ikke skulle lave en rigtig fed sommer hygge for alle dem der gider og her mener jeg ikke kun sparta men simpelhed alle som har lysten til en fed gang paintball og noget at spise og drikke bagefter.......

Jeg havde en ide om at det skulle holdes i kongelundens paintballhvor de har fået nogen nye fede baner og hvor der er mulighed for at bestille noget mad. Det er også meningen at man kan tag sin partner med hvis han eller hun har lyst til det :wink:

Det koster 200 kr. for paintball og omkring 200 kr. for mad per. person og så kommer der drikke varer ved siden af......


Men hvis der er nogen som kunne tænke ig at være med til at sætte sådan en hyggefest op kan i så ikke lige skrive her......
Billede
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Hygge forslag

Indlægaf epoxy » 31 okt 2010, 00:58

Jeg er game!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Hygge forslag

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 31 okt 2010, 11:04

Hooah Solo!

SPANK'eren = Order2Go, bare det ikke datomæssigt kommer til at ligge lige op af vores andre arrangementer, for så bliver Konen sq sindsyg, u know... :oops: :oops: :oops:

Men kom på banen med en dato og så kan vi jo se på det...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster