POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvor skal [SPARTA]'s Julefrokost 2010 afholdes...?

Hunter's HuntingLodge i Jylland...!
12
55%
Banjo's FøreBunker på Fyn...!
9
41%
I don't care, om det så var i Rusland skal jeg nok komme...!!!
1
5%
 
Afgivne stemmer: 22
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 10 nov 2010, 15:38

Fed Holdning?!?

Det vil sige i både sviner folk til internt og externt..har jeg forstået det rigtigt MR.TOP1%..nice sig by the way....
Hvad er det lige præcis du vil frem til her? At vi ikke skulle turde ytre hvad vi mener? Sig mig engang Venom, lever du i sådan en lille glimmervampyr verden hvor alle bare er venner fordi de ikke tør sige det til hinanden. Og derfor går og hvisker i krogene??
Ja men for at du ikke skal sidde og få kvalme, skal jeg da gerne uddybe hvad debatten har ført til. Aztech havde åbenbart et issue med Marks, det havde han det fint med at smide i det åbne forum, så ingen var i tvivl. Det er nu sat på plads, at det ikke længere er et så stort problem at han ikke vil møde=Alles Gut (På nordtysk)
Vedr. Kaiser, Rookie. Tog vi den lige internt da Tennek er en N00B og ikke ved at det er hele =3000= der plejer at være inviteret med, og ikke kun de få udvalgte. Så efter vi pulede ham verbalt internt er der nu sendt en officiel invite til dem på deres forum.
Og BTW, hvad er der galt med at Boogey kører et gammelt TOP1% sig? Hvis det er fordi du ikke ved det, så hed SPARTA i sin tid TOP1%, og han vil gerne blære sig med at være Oldschool intet fordækt i det.

Okay Poxy , jeg har så sagt jeg er ligeglad med om de kom eller ej , da jeg ikke kendte folkene ? xD
Og jo flere jo bedre plejer det da at hedde sig ? xD

( intet surt opstød , bare noget jeg undrede mig over , for tror du har taget fejl af mig og en anden xD )
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 10 nov 2010, 16:44

HVEM SAGDE OLDSCHOOL



Og gæt samtidigt hvad jeg stemte..........
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf epoxy » 10 nov 2010, 16:48

ARG crap, Tennek Banjo, Banjo Tennek... Same shit når de begge bor på den forkerte side af storebæltsbroen right? :P
Editer lige tidligere post, og medbringer som sædvanen byder en kasse kvaje pils til julefrokost..

Jaja svendsen, bare fordi du har fået din Commodore64 til at trække BF, så ændrer det ikke på at det er af den gamle skole!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 10 nov 2010, 20:39

ok...

1 :For en gangs skyld, syntes jeg ikke jeg skrev en sviner.

2 :Jeg skrev hvad jeg skrev fordi jeg ikke syntes det hører hjemme(internt/externt)

3 :At folk så opfatter alt hvad man skriver som svineri/e-drama/ordkløver...u name it...NOT MY FUCKING PROBLEM.

Det var et lille hint om etik osv..men den fattede i ikke..så nej der er ikke noget problem,,bare foresæt fra samme skuffe, det skal nok gavne sammenholdet som i så selv snakker om.
Og husk Sparta stiller et fællesforum tilrådighed,,så må i sku også kunne tåle lidt kritik, fra de brugere som nu engang er der!! Så fortæl mig lige hvordan hulen i er kommet frem til at det skulle hedde fælles,,hvis i ikke forstår ordet så slå lortet op!!!
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 10 nov 2010, 20:55

Venom, på intet tidspunkt har vi sagt til nogen/jer at I ikke er velkommen til at deltage i fællesskabet på Teamspeaken m.m hele ide´n med fællesskabet er jo at vi skal spille sammen og have det sjovt.

Men til de arrangemanger som sparta holder, mener vi det er fair nok at vi lige tager den internt i vores forum om der er nogen der har noget udstående med de forskellige personer som er inviteret og det har vi haft få stykker af til denne julefrokost.
grunden til at vi gør det er for at forhindre noget mudderkastning og pegen-fingre ( min far kan tæske din far ) snak, og internt i sparta finder vi en fælles løsning. ( som regl for vi en ordenigt debat, og finder frem til en posetiv løsning. )
Dette gør vi fordi at holdningen i sparta er, SPARTA MEDLEMMER FORAN ALLE ANDRE.


i få tilfælde vil sparta ikke bruge denne løsning, fx til det Danske Fælles AAO LAN hvor alle er velkommen til at deltage. er der nogen der ikke kan sammen er det deres ejet problem.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 10 nov 2010, 21:15

Venom, på intet tidspunkt har vi sagt til nogen/jer at I ikke er velkommen til at deltage i fællesskabet på Teamspeaken m.m hele ide´n med fællesskabet er jo at vi skal spille sammen og have det sjovt.

Men til de arrangemanger som sparta holder, mener vi det er fair nok at vi lige tager den internt i vores forum om der er nogen der har noget udstående med de forskellige personer som er inviteret og det har vi haft få stykker af til denne julefrokost.
grunden til at vi gør det er for at forhindre noget mudderkastning og pegen-fingre ( min far kan tæske din far ) snak, og internt i sparta finder vi en fælles løsning. ( som regl for vi en ordenigt debat, og finder frem til en posetiv løsning. )
Dette gør vi fordi at holdningen i sparta er, SPARTA MEDLEMMER FORAN ALLE ANDRE.


i få tilfælde vil sparta ikke bruge denne løsning, fx til det Danske Fælles AAO LAN hvor alle er velkommen til at deltage. er der nogen der ikke kan sammen er det deres ejet problem.
HMMM Pas...syntes du selv det ser internt ud..jeg har sku også stemt..altså ved i overhovedt hvor i poster de forskellige ting henne???
eller modsiger du bare dig selv totalt..for mig lyder det som om at i snakker om det internt...men sidder og diskuterer videre hvor alle kan læse med..er det internt,hvad fanden rager det mig og hvem hvad og hvor vil eller ikke vil holde julefrokost i Banjo´s likørstue..DET JEG PRØVER AT SIGE HOLD SPARTAS INTERNE TING I EGNE RÆKKE DET VAR DET JEG PRØVEDE AT SIGE MED MIN FØRSTE POST::HAR I FANGET DEN NUUU..og ja jeg har stemt, min stemme gik til rusland.og igen hvis jeg kan stemme så ser det godt nok ikke særligt internt ud til mig??? Og ja vil i inviterer andre med end fra sparta så post det i en pm eller andet,,istedet for at udstille nogen (en) som blev inviteret men så ikke alligevel..Og "sjovt" når i nævner ordet fællesskab hele tiden.

Og ja jeg har sku været med længe nok til at kunne huske top1% for hvad jeg erindre var der ikke skide mange claner i AAo da jeg begyndte..så ja, jeg er sku selv oldschool..så kom ikke og sig jeg er nærtagende.

Men prøv at læs det der bliver skrevet ord for ord.

ps. hvor svært kan det være at give de faste medlemmer adgang til at kunne læse private dele..det er jo ikke rakat videnskab..eller er det.


venlig hilsen

venom
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf epoxy » 10 nov 2010, 22:32

Venom hvad er det egentlig du sidder og brokker dig over?
At vi har et medlem der ikke gider se på en anden? Skulle vi hellere tysse det bed til en lille "spartahemmelighed" shhh.. de andre må ikke vide noget stile? GUD FANEN SKAL VI DA EJ! Dette er et frit fællesforum, og folk har lov til at ytre sig lige som det passer dem!
Og har man lyst til at udtrykke sig på et lavt niveau, så må man sgu selv stå for følgerne. Nu bruger jeg lige Astech som eks. ved ikke om det er ham du er mest støt over, men gætter på det :P Astech må sgu også selv stå for sine udtalelser, ligesåvel som du må. Det er ikke os andre (de øvrige spartamedlemmer) der skal stå for at holde Astech i hånden. Han handler under eget ansvar, og må selv stå for skuddende. Det kunne ligesåvel holdes internt, men hvis det var Astechs ønske at det skulle holdes internt havde han sgu nok postet det der ikke?
Og angående din stemme- Så står den for frit skud, der er godt nok stemmelighed, så mon ikke vi tager en afstemning internt så vi er sikret at flest mulige kan stille op, af dem der rent faktisk skal med forstås.. jo det skal du nok se at vi gør.
Så istedet for at tude, hvad så med at glæde dig over at der her rent faktisk er et forum, hvor folk har lov til at ytre sig lige som de vil? inden for normale menneskers moral kodeks self. Og så ellers bare holde dig til de ting du har interresse i? Dette board er frit, og forbliver frit!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 10 nov 2010, 23:29

Venom hvad er det egentlig du sidder og brokker dig over?
At vi har et medlem der ikke gider se på en anden? Skulle vi hellere tysse det bed til en lille "spartahemmelighed" shhh.. de andre må ikke vide noget stile? GUD FANEN SKAL VI DA EJ! Dette er et frit fællesforum, og folk har lov til at ytre sig lige som det passer dem!
Og har man lyst til at udtrykke sig på et lavt niveau, så må man sgu selv stå for følgerne. Nu bruger jeg lige Astech som eks. ved ikke om det er ham du er mest støt over, men gætter på det :P Astech må sgu også selv stå for sine udtalelser, ligesåvel som du må. Det er ikke os andre (de øvrige spartamedlemmer) der skal stå for at holde Astech i hånden. Han handler under eget ansvar, og må selv stå for skuddende. Det kunne ligesåvel holdes internt, men hvis det var Astechs ønske at det skulle holdes internt havde han sgu nok postet det der ikke?
Og angående din stemme- Så står den for frit skud, der er godt nok stemmelighed, så mon ikke vi tager en afstemning internt så vi er sikret at flest mulige kan stille op, af dem der rent faktisk skal med forstås.. jo det skal du nok se at vi gør.
Så istedet for at tude, hvad så med at glæde dig over at der her rent faktisk er et forum, hvor folk har lov til at ytre sig lige som de vil? inden for normale menneskers moral kodeks self. Og så ellers bare holde dig til de ting du har interresse i? Dette board er frit, og forbliver frit!
epoxy siger du jeg bare skal lukke røven eller hvad er det du mener :
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 10 nov 2010, 23:35

det hele starter med at jeg spørger om man ikke kunne flytte sådan en tråd ind jeres private forum istedet for..så der ikke kunne opstår i ny situation,,men den fangede i sku må man sige.

Og ja det er fordi efter min menning burde det ligge et andet sted uanset ytringsfrihed osv...men jeg har fået svar og har nu indset hvordan dette fælleforum virker.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 nov 2010, 01:48

Hooah Kids!

Forum er nede et par dage og så går det totalt amok, når man endelig kan kigge igen... WTF???

NU ER DET VIST PÅ HØJE TID, AT ALLE LIGE FÅR LIDT LUFT OG TÆNKER FØR DE POSTER!!!!! Tænk, Tast, Tal...

Til Venom :
- Først og fremmest, SÅ STYRE [SPARTA] SELV, HVILKE TRÅDE, DER SKAL POSTET HVOR, I [SPARTA]'S FORUM!!! Vi tager naturlivis meget gerne imod gode forslag, MEN BESTEMMER SELV I EGET HUS!

husk Sparta stiller et fællesforum tilrådighed,,så må i sku også kunne tåle lidt kritik, fra de brugere som nu engang er der!! Så fortæl mig lige hvordan hulen i er kommet frem til at det skulle hedde fælles,,hvis i ikke forstår ordet så slå lortet op!!!
- "FællesForum"...??? Hvem siger dette er et FællesForum... Vi stiller en FÆLLES TS til rådighed for hele det Danske Gaming Community, det er rigtigt! Men Forum mindes jeg ikke at vi "annoncere", som et Fælles projekt?
Det er muligt, at folk opfatter det som "Fælles", men i min bog er det et [SPARTA]Forum 100%, som vi NATURLIGVIS holder åbent for alle og stiller til rådighed for arrangementer som f.eks. Drafting, til ALLES fælles bedste!
Her har ALTID hersket en god stemning og en fri debat. Så PLZ PLZ PLZ misbrug nu ikke den frihed, ved at trække emner i grøften på 0,5 :wink:


- At JulefrokostTråden ligger offentligt, skylles for en stor dels vedkommende, at folk jo gerne på EGET INITIATIV må poste, om de må deltage. Det har vi ALTID opfordret til og der er tit folk, som har været med, der hverken er =3000=, eller [SPARTA]!
Hvis du mener der er post's der er for hård kost, for dig. Så er du meget velkommen til at bladre hurtigt forbi dem...
Vi plejer ikke at diktere hvad folk poster, DA DETTE ER ET FRIT FORUM, bare man holder sig rimeligt til emnet og holder en god og fornuftig tone!
Kommer der punkter op i debatten, der lige skal "klares" internt(for at undgå mudderkast som Hunter siger). Så bliver de da naturligvis også lige klaret i den private del af Forum, som også i dette tilfælde, som jeg også forventer langt de fleste andre også gør det i den Danske Community, right?
DET HAR ALDRIG, FØR NU, GIVET PROBLEMER AT DISKUTERE DISSE ENMER OFFENTLIGT, som det jo også tydeligt fremgår af alle de foregående tråde vedr. f.eks. Julefrokost, Sommerfest o.s.v. Så lad os ikke gør det til et problem, FOR PROBLEMETS SKYLD, vel?


- Vedr. at man Poll'er i en poll, hvor man ikke agter at deltage i selve arrangementet, er sq da for langt ude...!!! HELT ÆRLIGT, så høre det sq da til barnelærdom, at det bør man da NATURLIGVIS holde sig for god til!!! Poll'er man anyway, er dette jo UDELUKKENDE med til at gøre resultatet misvisende og skade det projekt, som der stemmes om!
Desuden så har vi en gylden regel om, at når vi poll'er i [SPARTA], så FORVENTES det, at man lige poster, hvad man har pollet og så er det jo rimeligt nemt, at udskille "falske" stemmer! Det sker desværre lejlighedsvis, at det kan svipse for folk, lige at huske at få postet i en poll. Men så er hovedreglen, at en stemme, uden en følgende post IKKE kan tælles med i opgørelsen af en poll!

- Du skríver at vi([SPARTA]) er det BEDSTE og ENESTE FællesCommunity i DK...
"Bedste"... Hmmm... KLART er vi da det!!! Spørg bare alle medlemmerne!!! :lol: :lol: :lol:
"Eneste"...??? Har vi nogensinde påstået det...???

Fed Holdning?!?
Det vil sige i både sviner folk til internt og externt..har jeg forstået det rigtigt
- SYNTAX ERROR...??? Her er der vist ikke ret mange der er med...???





OBS! Boogey = GOD STIL med et [TOP1%]sig... WE'll ALWAYS REMEMBER!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 11 nov 2010, 11:48

Hmm Spank kunne man ikke bare have givet et pænt svar til min 1st comment..syntes da jeg spurgte pænt.. Men nej alt er sku som det plejer.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 nov 2010, 13:22

Hooah Venom!
Hmm Spank kunne man ikke bare have givet et pænt svar til min 1st comment..syntes da jeg spurgte pænt.. Men nej alt er sku som det plejer.
I al beskedenhed, så mener jeg stille og roligt, at Boogeyman forsøgte at forklare, hvordan tingene hang sammen...!
Jeg er ikke sikker på, hvordan din udtalelse vedr. "Fed Holdning" 100% skal tolkes? Men den kan godt tolkes en lille smule som, u know, på kanten af en sviner og så begynder du, at påstå at [SPARTA] sviner folk både privat og offentligt... Hvor har du det fra? Ydermere så kan du også selv godt se, at sådanne kommentare ikke giver "grobund" for en god og positiv debat!!!
Men når du selv "giver den gas" i dine indlæg. Så kan du ikke komme bagefter og vaske hænder, når du får svar på tiltale af andre, vel?

Men lad mig da være den første, der nu IGEN, opfordre ALLE, SPECIELT [SPARTA], til at gå foran og bibeholde den gode tone her i Forum, således at vi også fremadrettet kan holde det 100% frit og så alle har lyst til at både følge med i Trådene og selv komme med deres holdninger...





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf Venom » 11 nov 2010, 15:32

nå det er den her :

Ang diskussionerne, så har vi taget dem internt, men alligevel skal vedkommende der bliver diskuteret om måske også have lov at vide det? Så bliver der ikke snakket bag ryggen på nogen..

Lød da ikke sådan tidligere i tråden som om i så var nået til enighed..og hunters svar er en stor modsigelse..

Men lad den ligge jeg havde bare fået forståelsen af, at dette var det nye danske fælles forum, også fordi der bliver kørt draft osv.
Og derfor ville jeg bare give min menning til kende, man hvad fanden vi skal jo alle sammen være her, så en stemme fra eller til,,

So i get the Point "it´s spartas way or the high" og jeg vælger sku en fra-kørsel. Hvad med at vi laver et fælles forum hvor vi alle er lige hvor vi kan ligge draft scrims osv, i en lige kamp, for det bliver aldrig, lige så længe det kører på denne måde..men igen det er jo bare min menning, og kan godt være at dette ikke er det rette sted, men det er jo det eneste sted hvor folk kommer, så er det jo nok meget passende alligevel.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 11 nov 2010, 17:34

@venom

skal det forståes sådan her, at vi skulle sidde og vote om hvem der kommer med til drafting.


en anden ting venom.
Det kan da ikke komme som en stor overraskelse for dig at vi voter hvem der kommer med til SPARTA´s arrangemanger. for så vidt jeg ved har alle i ]ML[ fået afvide at walle :lol: ikke kom med til sommerfesten fordi der var nogen stykke der stemte imod at han deltog. hvordan kunne du tro at det var anderledes i dette tilfælde.
så vidt jeg ved. så fik marksman også at vide at der blev sat en poll om han skulle deltage eller ej.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: POLL om hvor vi skal holde julefrokost 2010

Indlægaf [AoR]The-marksman » 11 nov 2010, 19:15

ikke fordi jeg gider at deltage i debatten. Fik at vide at jeg var inviteret til julefrokost da solo desværre ikke kunne komme i min hukommelse husker jeg intet om at det skulle sættes en tråd op om dette før jeg læste den følelse ladet besked fra hr Aztek. Og først derefter og efter at en vis Sparta Hr. Nævnte vandall at han også skulle inviteres derefter blev der sat en tråd op i det interne Mvh Marksman
Billede

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst