DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1142
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 16 nov 2010, 06:27

Sig mig lige en ting Walle , hva er det ved konceptet : Forstå nu , vi magter ikke at skal se på dine "ytringer" myntet PÅ og IMOD Sparta medlemmer ?

Kan du ikke bare forstå , at du skal droppe emnet , komme videre , også ellers bare finde et andet sted at skrive sådan noget bræk ?

Evt Yahoo chatten eller smut på arto og genere nogle derinde , for jeg er snart ved at være ret så ked af at skal se på dette mundlort på vores forum ..

( SPANK , i know your trying , men lad nu bare emnet være , kan jo være hvis vi ikke svare han så mister lysten til at skrive ? For så vidt jeg kan se , er du osse snart ved at være rådvild over ikke kan kunne hverken forstå problemet han døjer med , ej eller forklare ham noget uden at der kommer nye "ytringer" der bare er sat i verden for at bruge vores tid :S )

Lige en sidste ting Walle : Dine "ytringer" , er du bare generet så skide flabet HELE tiden , 24/7 , eller er det kun her på Sparta's forum ?
For så må du satme ha fået rockerbank mange gange , med mindre du bor i Skagen eller sådan noget :S
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Venom » 16 nov 2010, 07:48

ej helt ærligt :lol: :lol: :lol:

I siger vi skal lade være,,men come on..når man begynder at skrive om at onanerer osv..ehm ehm...snakker om bøsser ehm ehm, rockerere ehm ehm..vores sprog på skrift..ehm ehm prøv nu lige at se hvad i selv skriver...og læs nu lige hvad overskriften er også ehm ehm og en masse :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :?: :cry: :cry: :cry: :cry: :? :? :?

og så siger i, i skal lade den ligge,, men i bliver jo selv ved med at puste til ilden..Tennek "the Rocker" skriver ej spank lad den nu bare ligge,,syntes du selv du lader den ligge,,eller har du bare selv fået for mange dummebøder?? hold da nu lige op...Spank du skal ikke svarer :lol: :lol:

Og det vildeste er fandme det var mig som stillede det spørgsmål i jeres julefrokost tråd..Spank mener du stadig jeg skal poste det vi snakkede om i drafting tråden???
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4322
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 nov 2010, 08:13

Hooah Venom!
Spank mener du stadig jeg skal poste det vi snakkede om i drafting tråden???

Så AFGJORT JA!!!

Hvis det kan give lidt "luft" i denne og evt. JulefrokostTråden, så vil det da klart være en god idé, at få italesat de ting vedr. Drafting, som du mente var problematiske...!!!
Som Undertegnede husker det, så var det noget i retning af, at du ikke under NOGEN omstændigheder ville spilde din tid på Softcore og ville stille forslag om, at vi ALDRIG spillede det til Drafting, ellers gad du ihvertfald ikke deltage, right???
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 08:36

Men mit spørgsmål er FORTSAT det samme :
Men anyway Walle... Kan du snart forklare, hvad det egentligt er vi her diskutere???
For jeg må indrømme, at jeg efterhånden ikke kan se skoven for bare træer... Hvad er det jeg skal sige/gøre, før du får ret og [SPARTA] får FRED???
SPANK signing out.....
Jeg var ret overbevist om at spørgsmålet fra din side var lidt af en joke, ok jeg så nu at der ikke var nogle :) altså jeg må tolke det i den retning at du har glemt emnet.
http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... 4&start=30
Jeg skal da med glæde lave en restart på din hukommelse, Jeg postede en lille joke, ("kan man så må man......" ja sorry men jeg kunne sku ikke lade være !) som du og andre total misforstår, grundet at jeg ikke sendte en flok smilende bolde sammen med kommentaren.

Fair nok det var jo ikke på denne tråd, så det kan jo smutte det pis.
At der så er et par nisser (det er sku snart december, så kællingerne er blevet til nisser) der flipper en grøn alf når de ser en post fra min hånd, kan jeg da kun smile over, men at du kommer på vores TS for at fremsige nogle øsnker, men glemmer at gøre det samme hos dine, ja ja du kunne jo ikke nå det.... Men mon ikke jeres interne forum var stedet at poste dine ønsker så alle i sparta kunne se dem, inden de fløj i blækhuset.

Fakta, skriver man til/om mig så giver jeg svar, hvilket jeg kun finder naturligt da folk har brugt tid og energi til at skrive til/om mig.

Og jo Spank, det var umuligt at komme til ordet, selv om du stillede mig et spørgsmål så havde du intet ønske om at høre mit svar "skal vi nu ikke lade det ligge" kom det på et tidspunkt da jeg endelig havde fået "taletid" - god debat er når der gives tid til andre også for ordet !
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 08:42

Sig mig lige en ting Walle , hva er det ved konceptet : Forstå nu , vi magter ikke at skal se på dine "ytringer" myntet PÅ og IMOD Sparta medlemmer ?

Kan du ikke bare forstå , at du skal droppe emnet , komme videre , også ellers bare finde et andet sted at skrive sådan noget bræk ?

Evt Yahoo chatten eller smut på arto og genere nogle derinde , for jeg er snart ved at være ret så ked af at skal se på dette mundlort på vores forum ..

( SPANK , i know your trying , men lad nu bare emnet være , kan jo være hvis vi ikke svare han så mister lysten til at skrive ? For så vidt jeg kan se , er du osse snart ved at være rådvild over ikke kan kunne hverken forstå problemet han døjer med , ej eller forklare ham noget uden at der kommer nye "ytringer" der bare er sat i verden for at bruge vores tid :S )

Lige en sidste ting Walle : Dine "ytringer" , er du bare generet så skide flabet HELE tiden , 24/7 , eller er det kun her på Sparta's forum ?
For så må du satme ha fået rockerbank mange gange , med mindre du bor i Skagen eller sådan noget :S

Du skal være velkommen, selv om jeg har passeret de 40 så evner jeg stadig at flytte hånden hurtigere end de fleste kællinger.
Du skal være velkommen hvis du har modet, selv om det altid er et udtryk for mangle på ord at man benytter vold som argument.

Hvordan Skagen blev en del af debatten må stå for din egen regning, men jeg gætter på at din sidste lusing blev modtaget der.
At du optræder på omtalte forums/chats er jeg total kold i røven over, jeg giver svar på tiltale, uanset om du er træt eller ikke, jeg tvinger dig ikke til at læse, forstå det, jeg dropper emnet når jeg ikke finder mere morskab i det.
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Cobra » 16 nov 2010, 09:19

Sig mig lige en ting Walle , hva er det ved konceptet : Forstå nu , vi magter ikke at skal se på dine "ytringer" myntet PÅ og IMOD Sparta medlemmer ?

Kan du ikke bare forstå , at du skal droppe emnet , komme videre , også ellers bare finde et andet sted at skrive sådan noget bræk ?

Evt Yahoo chatten eller smut på arto og genere nogle derinde , for jeg er snart ved at være ret så ked af at skal se på dette mundlort på vores forum ..

( SPANK , i know your trying , men lad nu bare emnet være , kan jo være hvis vi ikke svare han så mister lysten til at skrive ? For så vidt jeg kan se , er du osse snart ved at være rådvild over ikke kan kunne hverken forstå problemet han døjer med , ej eller forklare ham noget uden at der kommer nye "ytringer" der bare er sat i verden for at bruge vores tid :S )

Lige en sidste ting Walle : Dine "ytringer" , er du bare generet så skide flabet HELE tiden , 24/7 , eller er det kun her på Sparta's forum ?
For så må du satme ha fået rockerbank mange gange , med mindre du bor i Skagen eller sådan noget :S
Nu bor jeg i skagen og hvad mener du lige der ????????
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 09:41

Lidt morgen sang for dem som ikke fatter en meter og har glemt nummret til Peter.
http://www.youtube.com/watch?v=-oAZnMB4wBU&feature=fvst
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf sneak » 16 nov 2010, 10:46

Hva saaaatan høre jeg en skawbo bliver brugt i et indlæg.. Hmm a har kun jen ting og saaaj hva ske liiiiig ha do.. ??
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 nov 2010, 11:06

Synes egentlig det her er ved at være ret latterligt, så her kommer lige en opsang.

Venom: I gamle dage da du var i 116th, synes jeg sku du var en sej fyr, og en af dem vi alle kunne lidt at spille med.. Så vidt jeg husker var du altid klar på en god debat på aao-forum, hvor du kunne argumentere sagligt.. F.eks var der sagen om hooah, (hvor vi støttede op omkring 116th).. På det sidste synes jeg ikke der kommer andet en usagligt provokation fra dig.. hvorfor?

Walle: Jaa walle du bliver bare ved og ved.. Selvom du har passeret de 40 som du selv siger, så opfører du dig som en på 12.. Det har vi set utallige gange, og desværre synes jeg du trækker gode folk med dig.. Prøv nu at leve op til din alder, det er på tide at komme ud af barndommen.

Det hele startede med Venoms indlæg om at vi skulle holde det internt.. Fint nok at han skriver det, da han skal have lov til det. Men da jeg svarer (ganske udemærket synes jeg selv) begynder både Walle og Venom med spydige kommentarer.. Bla. fed holdning, og alt muligt med mit sig osv. Forklar mig lige hvad det skulle til for? Det er ikke noget der rammer mig personligt, men det irretere mig at det hele skal ødelægges på den måde.. Det startede jo ellers godt med et ok indlæg af venom som han fik svar på.. var det ikke nok?

Siden er det gået helt galt for jer to.. I bliver ved med at vade rundt i at vi laver vores egne regler om at vi må ting og at i ikke må.. HALLOOO kan i ikke se at hvis spank skriver Kællinger, så er det mere et glimt i øjet, end når i skriver det.. Det er simpelthen måden man skriver det på (ja jeg ved godt det staves på samme måde, men det er sammenhængen i det hele) som betyder noget.. I skriver det direkte for at provokere, og Spank skriver det for at krydre hans indlæg lidt så de ikke bliver røvkedelige og standard..

Jeg synes vi alle skal stoppe her.. OGSÅ SPARTA.. Alt det her mudderkastning bringer ikke mere med sig end at vi synes de er åndssvage og de synes vi er åndsvage.. Lad os hermed stoppe..

Ps. Venom hvis der bag din første post ligger et ønske om at deltage i vores julefrokost, så er du velkommen til at skrive det, også bare i en pm eller noget, og vi skal nok tage det til diskussion..
Senest rettet af [SPARTA]Boogeyman 16 nov 2010, 13:52, rettet i alt 2 gange.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 11:44

Walle: Jaa walle du bliver bare ved og ved.. Selvom du har passeret de 40 som du selv siger, så opfører du dig som en på 12.. Det har vi set utallige gange, og desværre synes jeg du trækker gode folk med dig.. Prøv nu at leve op til din alder, det er på tide at komme ud af barndommen.
JA Boogeyman, hvad med at man fra jeres side kom vidre, acceptere at ikke medlemmer af sparta kan komme med kommentarer med undertoner af noget til smil.
Hvis nu du havde fulgt med i diveres tråde om draft, eller lyttet med på "jeres" ts, så ville du vide at "kan man så må man" var en slagsang som kom fra Hr. Spank.
At I (dig og andre sparta medlemmer) total flipper over dette er sku latterligt og kun passende for en børnehave uden en stærk leder ;)
Det hele startede med Venoms indlæg om at vi skulle holde det internt.. Fint nok at han skriver det, da han skal have lov til det. Men da jeg svarer (ganske udemærket synes jeg selv) begynder både Walle og Venom med spydige kommentarer.. Bla. fed holdning, og alt muligt med mit sig osv. Forklar mig lige hvad det skulle til for? Det er ikke noget der rammer mig personligt, men det irretere mig at det hele skal ødelægges på den måde.. Det startede jo ellers godt med et ok indlæg af venom som han fik svar på.. var det ikke nok?
JA ! igen beviser du at du slet ikke har nogen humor, at du uanset hvad, så længe det er noget jeg har skrevet skal tage det som en kælling.
At jeg joker med at du stadig hænger fast i noget der engang var, men som er død og borte - trist !
Siden er det gået helt galt for jer to.. I bliver ved med at vade rundt i at vi laver vores egne regler om at vi må ting og at i ikke må.. HALLOOO kan i ikke se at hvis spank skriver Kællinger, så er det mere et glimt i øjet, end når i skriver det.. Det er simpelthen måden man skriver det på (ja jeg ved godt det staves på samme måde, men det er sammenhængen i det hele) som betyder noget.. I skriver det direkte for at provokere, og Spank skriver det for at krydre hans indlæg lidt så de ikke bliver røvkedelige og standard..
JA! jeres forum, jeres regler, det har jeg på intet tidspunkt stillet spørgsmål ved, ud over at jeg smiler over jeres accept af at blive kaldt kællinger når Spank gør det og at i bliver stødt når andre bruger samme velbeskrivende ord omkring jer.

Jeg synes vi alle skal stoppe her.. OGSÅ SPARTA.. Alt det her mudderkastning bringer ikke mere med sig end at vi synes de er åndssvage og de synes vi er åndsvage.. Lad os hermed stoppe..
Darn, rart at se at du taler på Hele Spartas vejne. "vi syntes......"
Du stopper bare når du bliver træt. Jeg er opdraget til at man giver svar når folk har brugt tid på at formulere sig.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 nov 2010, 12:08

Walle, det er fint at du er opdraget til at give svar.. Super.. Men giv dog et ordenlig svar..

Først, hvorhenne har jeg nævnt at kommentaren "kan man så må man" var provokerende?.. Faktisk må jeg indrømme at jeg kom til et lille smil med netop den kommentar, fordi jeg synes den var skrevet med et glimt i øjet.. Men prøv at læs den sætning og mange af de andre du kommer med.. Så vil du tydelig kunne se undertonerne bag..

Tro mig, jeg har humor, og jeg elsker ironi og tage lidt pis på hinanden.. Uanset om det kommer fra dig eller en anden.. Men det skal være skrevet så man kan forstå at det er med et glimt i øjet... Sådan forstår jeg netop ikke de fleste af dine kommentarer.. Om det er dig der skriver det forkert, eller mig der ikke læser det ordenlig, ved jeg ikke.. Jeg kan bare ikke se at det er for sjovt og ikke for at provokere.. Og det er ikke fordi jeg har noget imod dig som person, men jeg har noget imod din måde at udtrykke din humor på..

Jeg vil gerne komme videre.. Og jeg vil gerne acceptere at du kommer med humor, for det synes jeg bare er fedt.. Men du vil ikke acceptere at din måde at gøre det på virker provokerende..

Og at du mener jeg taler for hele sparta.. Come on.. Først siger jeg "jeg synes" og i den sætning hvor jeg siger "vi synes" kan du tydelig se kan du tydeligt se at det er en slags talemåde..
Senest rettet af [SPARTA]Boogeyman 16 nov 2010, 12:09, rettet i alt 1 gang.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 12:09

Synes egentlig det her er ved at være ret latterligt, så her kommer lige en opsang.

Venom: I gamle dage da du var i 116th, synes jeg sku du var en sej fyr, og en af dem vi alle kunne lidt at spille med.. Så vidt jeg husker var du altid klar på en god debat på aao-forum, hvor du kunne argumentere sagligt.. F.eks var der sagen om hooah, (hvor vi støttede op omkring 116th).. På det sidste, efter du er kommet på walles hold, synes jeg ikke der kommer andet en usagligt provokation fra dig.. hvorfor? Du er desværre ikke den eneste jeg synes har ændret sig negativt siden vedkommende er kommet på walles hold.. Der er en mere, hvem jeg ikke har lyst til at nævne, men har brugt meget tid sammen med vedkommende og han har tidligere været meget engageret.. De sidste ting jeg har set fra ham har også bare været provokerende lort som ikke kunne bruges til en skid..
Jeg vil uden tøven og med glæde beklage hvis min person, eller ophold i min nærhed gør at folk kommer til af fremstå usaglige.
Jeg vil personligt opfordre disse til at højne deres personlige jeg, så mit ego ikke giver dem en skygge.

Men Mr. B. Nu skal man huske på at det altid er læseren som tolker et budskab, mon ikke det er muligt, det netop er læserne som falder for fristen til at tolke alt som at værende "provokerende lort"
"provokerende lort" som var ment smilende positivt.
Hvilket siger mere som læseren end skribenten ;)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 12:13

Først, hvorhenne har jeg nævnt at kommentaren "kan man så må man" var provokerende?..
"kan man så må man......" var min kommentar hvor efter Spank m.f. fatte blækhuset og gik i selvsving.
Hvad der så er komme efter, er som respons deres blækklatter.!

Jeg har ikke sagt at du har fundet min lille kommentar provokerende, men jeg henviser til denne da det netop var den som startede ordspild !
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 nov 2010, 12:36

Jeg har ikke sagt at du har fundet min lille kommentar provokerende, men jeg henviser til denne da det netop var den som startede ordspild !
Hey jeg tror du har misforstået noget.. I mine øjne var det der startede det hele, et indlæg fra dig hvor du Quoter mit indlæg og skriver ordret "LOL-TOP1%"

Det kan du ikke se er skrevet forkert, og forstå at jeg føler det er ren provokation, og at andre folk også tager det som provokation?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 16 nov 2010, 13:09

Du er desværre ikke den eneste jeg synes har ændret sig negativt siden vedkommende er kommet på walles hold.. Der er en mere, hvem jeg ikke har lyst til at nævne, men har brugt meget tid sammen med vedkommende og han har tidligere været meget engageret.. De sidste ting jeg har set fra ham har også bare været provokerende lort som ikke kunne bruges til en skid..
Hvem mener du lige det er Boogey?, nu er det sådan at jeg har holdt min mund lukket, fordi jeg ikke gad at deltage i den debat, men hvis vi nu skal til at tage brillerne rigtig på, så må jeg liige se hvornår du sidst har været på TS eller ingame i hvilket som helst fælles spil sammen med dine m8s? Til Gengæld er du riigtig god til at smide benzin på bålet og få folk op af stolene. Jeg svinede i en tidligere tråd, fordi jeg følte mig trådt på i forbindelse med noget der er irrelevant nu. Men jeg gider sgu ikke høre fra en "skabs" [SPARTA] om at jeg har ændret mig til det negative. TS3 er gratis, prøøv det. Så kan vi tage debatten der.

(Og hvis det ikke var møntet på mig, så beklager jeg) Gamle bankmand. :roll:
Signing Out!!


Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster