DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf VandaLL » 16 nov 2010, 13:23

Kender i den om Rudolf - Rudolf med den røde tud.... :mrgreen:

Hey alle.... Syntes lige at der trængte til lidt "koldvejrs stemning", i denne ophedet diskussion. :arrow:

Er i klar i begge hjørner??
Okay så - BREAK - så kan i gå igang igen :lol: :lol:

LET's GET READY TO RUUUMMMMMBBBBLLLLEEEEEE

Like A Viiiiiirrrggiiiiiiiin
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 nov 2010, 13:42




Hvem mener du lige det er Boogey?, nu er det sådan at jeg har holdt min mund lukket, fordi jeg ikke gad at deltage i den debat, men hvis vi nu skal til at tage brillerne rigtig på, så må jeg liige se hvornår du sidst har været på TS eller ingame i hvilket som helst fælles spil sammen med dine m8s? Til Gengæld er du riigtig god til at smide benzin på bålet og få folk op af stolene. Jeg svinede i en tidligere tråd, fordi jeg følte mig trådt på i forbindelse med noget der er irrelevant nu. Men jeg gider sgu ikke høre fra en "skabs" [SPARTA] om at jeg har ændret mig til det negative. TS3 er gratis, prøøv det. Så kan vi tage debatten der.

(Og hvis det ikke var møntet på mig, så beklager jeg) Gamle bankmand. :roll:
Det er lige meget hvem det var myntet på, og jeg vil gerne beklage at jeg skrev det.. Det skulle ikke være myntet på en 3 person som jeg desværre fik det til.. undskyld, den trækker jeg tilbage...

Desuden MIB, så synes jeg ikke debatten om hvorvidt jeg er ingame eller på ts, har noget med denne sag at gøre.. Jeg har nogle personlige ting i mit liv der har holdt mig væk, men en ting er sikkert, der er ikke mange i SPARTA der tjekker forum så tit som mig.. Hvis du mener jeg er "skabs" SPARTA fordi jeg ikke spiller hver aften, så fair nok.. Gider slet ikke til at diskutere den sag..

Denne sag er hvorvidt man bør tænke før man skriver (hvilket jeg selv lige har bevidst at jeg ikke altid selv overholder, men jeg indrømmer det også selv). Jeg synes det er fint i kommer med indlæg fuld af humor, og bliv ved med det.. Men prøv at drej den så man kan se humoren og ikke så man finder det direkte provokerende..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 nov 2010, 14:04

Desuden trækker jeg mig i denne debat.. Vi finder nok aldrig ud af det alligevel, og nu er der vidst blevet sagt det der skal siges, og i tilfælde, mere til..

Lad os få afsluttet denne sag, og en gang for alle acceptere at vi alle er forskellige og vi alle har en forskellig måde at udtrykke humor på..
Men vi må også alle prøve at tænke os om inden vi poster, og det gælder sku også mig selv..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 nov 2010, 14:33

Hooah Walle!
Hvis nu du havde fulgt med i diveres tråde om draft, eller lyttet med på "jeres" ts, så ville du vide at "kan man så må man" var en slagsang som kom fra Hr. Spank.
At I (dig og andre sparta medlemmer) total flipper over dette er sku latterligt og kun passende for en børnehave uden en stærk leder ;)
Walle det er jo DIREKTE STUPIDT, humor eller ej, at referere til min udtalelse om : "Kan man, SÅ MÅ MAN!!!" DET ER JO TOTALT UDE AF KONTEKST OG HAR INGEN RELEVANS I DENNE SAMMENHÆNG OG DET KAN SELV DU SQ OGSÅ GODT REGNE UD; SÅ LAD NU VÆRE MED AT GØRE DIG DUMMERE, END DU NU ER WALLE!!!


NB! Læg lige mærke til, at det næsten er første gang, at jeg skriver direkte "negativt" om dig Walle, efter selv at være blevet kaldt alt imellem himmel og Jord... Men Undertegnedes tålmodighed er SIMPELTHEN ved at være SLUT SLUT SLUT og det må snart stå klart for enhver at man ikke kan trænge igennem til de få personer, som desværre ikke kan acceptere og efterleve almindelig god opførsel!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



----------------------- OBS [SPARTA] ----------------------

Undertegnede vil opfordre ALLE i [SPARTA], til at ophøre med at svare på alle [ML]'s indlæg i alle Tråde, undtagen Draftingrelevante indlæg, hvis man har interessen i det...!!!

Så må Walle og Co bare sprede alt det møg om os, de vil og så kan man hurtigt se, at man bare forsøger at ØDELÆGGE det 100% VELFUNGERENDE Forum/Sammenhold vi har i [SPARTA]...!!!
Så er mit håb, at [ML] holder sig til deres Forum og at [SPARTA] og alle der sagtens kan opføre sig ordentligt, så kan få vores Forum for os selv!!!

Undtagelsen er selvfølgelig Draftingdelen af [SPARTA]Forum, som jo naturligvis er en fælles ting og de er meget velkommen til, at deltage på lige fod med alle!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 14:45

Hooah Walle!
Hvis nu du havde fulgt med i diveres tråde om draft, eller lyttet med på "jeres" ts, så ville du vide at "kan man så må man" var en slagsang som kom fra Hr. Spank.
At I (dig og andre sparta medlemmer) total flipper over dette er sku latterligt og kun passende for en børnehave uden en stærk leder ;)
Walle det er jo DIREKTE STUPIDT, at referere til min udtalelse om : "Kan man, SÅ MÅ MAN!!!" DET ER JO TOTALT UDE AF KONTEKST OG HAR INGEN RELEVANS I DENNE SAMMENHÆNG OG DET KAN SELV DU SQ OGSÅ GODT REGNE UD; SÅ LAD NU VÆRE MED AT GØRE DIG DUMMERE NED DU NU ER WALLE!!!

Netop grundet din mangel på humor så er du total ude af stand til at smile, det glæder mig dog at der er personer i SPARTA godt kunne se det sjove i den helt ude af sammenhæng, kommentar "kan man så må man..."
Hvem af os der er den stupide kan vi jo så bruge lange indlæg på, jeg smiler bare og tager til note at SPANK er en kælling (humor) i forklædning. En kvinde som er i PMS !

Du har lige skuppet til dumhedsgrænsen Mr. Spank :)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf Walle » 16 nov 2010, 14:50

Så er mit håb, at [ML] holder sig til deres Forum og at [SPARTA] så kan få vores Forum for os selv!!!
SPANK signing out.....
Flot SPANK, var det så svært at få over dine læber, alt du behøver at at fjerne mit medlemskab af jeres morsomme forum, og jeg skal med glæde slette dit medlemskab på vores så vi er ligestillet i den retning.

LOL du er og bliver en .........................
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 16 nov 2010, 20:14




Hvem mener du lige det er Boogey?, nu er det sådan at jeg har holdt min mund lukket, fordi jeg ikke gad at deltage i den debat, men hvis vi nu skal til at tage brillerne rigtig på, så må jeg liige se hvornår du sidst har været på TS eller ingame i hvilket som helst fælles spil sammen med dine m8s? Til Gengæld er du riigtig god til at smide benzin på bålet og få folk op af stolene. Jeg svinede i en tidligere tråd, fordi jeg følte mig trådt på i forbindelse med noget der er irrelevant nu. Men jeg gider sgu ikke høre fra en "skabs" [SPARTA] om at jeg har ændret mig til det negative. TS3 er gratis, prøøv det. Så kan vi tage debatten der.

(Og hvis det ikke var møntet på mig, så beklager jeg) Gamle bankmand. :roll:
Det er lige meget hvem det var myntet på, og jeg vil gerne beklage at jeg skrev det.. Det skulle ikke være myntet på en 3 person som jeg desværre fik det til.. undskyld, den trækker jeg tilbage...

Desuden MIB, så synes jeg ikke debatten om hvorvidt jeg er ingame eller på ts, har noget med denne sag at gøre.. Jeg har nogle personlige ting i mit liv der har holdt mig væk, men en ting er sikkert, der er ikke mange i SPARTA der tjekker forum så tit som mig.. Hvis du mener jeg er "skabs" SPARTA fordi jeg ikke spiller hver aften, så fair nok.. Gider slet ikke til at diskutere den sag..

Denne sag er hvorvidt man bør tænke før man skriver (hvilket jeg selv lige har bevidst at jeg ikke altid selv overholder, men jeg indrømmer det også selv). Jeg synes det er fint i kommer med indlæg fuld af humor, og bliv ved med det.. Men prøv at drej den så man kan se humoren og ikke så man finder det direkte provokerende..
Jah Boogey,

der kan man jo se hvor hurtigt man kan angribe en udenforstående person, selvom det sikkert ikke var ment så hårdt som det var sagt :? Jeg syntes egentlig ikke at jeg havde brug for at blive trukket ind i denne debat, da jeg stadig har (måske) et rimelig godt forhold til de fleste "gamle" sparta rødder. Det er blandt andet derfor jeg forholder mig rimelig passiv i denne sag, og det er ikke nogen hemmelighed for mine klan m8s i ML. Det var dig der trak mig ind i det, og nu har du så sagt undskyld for det, og den er så hermed lukket fra min side af.
Beklager at du ikke har så meget tid irl, men man prioriterer jo lidt selv.
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: DISKUTIONS TRÅD OM HVEM DER HAR DEN MINDSTE ...

Indlægaf [SPARTA]banjo » 16 nov 2010, 22:44

Hooah Chick´s.....(modificere lige mit sprog)

Ja det var sgu noget af en post jeg fik smidt den anden nat....
Jeg fik desværre ikke tid til lige at følge op på den igår......Men kan se at folk er gået pænt amok......

Lige for at gøre det helt klart, hvad hensigten med min post var fyrer jeg den lige af igen....

Tonen var skarp og jeg overreagerede nok en del......My BAD....den tager jeg på min kappe....

Som jeg vist skrev meget tydeligt var det min "personlige holdning"....

Der skulle måske nok have været smidt et par smiley ind hist og her, men gider ikke og editere posten....

Som jeg ser det er der omkring 60 post i vores poll om, hvor vores julefrokost skal holdes og omkring 28 + - et par stykker som handler om selve emnet.....

Af de post ligger der omkring 25 som har reelt ikke har noget med emnet at gøre....
"Hvor svært kan det være at starte en ny post i Chat/Off Topic/News. frem for at overdænge en afstemning med ting som ikke har relevans for den post.....

Jeg går ind og regner med at man skal "bare læse" hvordan det går i en afstemning, så skal man sidde og bladre igennem alle "i mine øjne= PERSONLIG" ligegyldige post set i forhold til hvad den post handler om....

Det pisser mig af....

Orker ikke at sidde og qoute for at svare på spørgsmål....
Blev i stødt over min post så "SRY"....længere er den ikke....
Lad os komme videre.....

Skal vi lade den ligge her, og komme videre???????

Skriv en PM eller ydmyg mig her.... :D :D :D
I can handle it.... :D :D :D
I can handle it..... :D :D

Have fun....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] og 21 gæster