Drafting d 24 november.

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf epoxy » 25 nov 2010, 19:02

Nu må i endelig rette mig hvis jeg tager fejl, men som jeg husker det, mener jeg at der kom 2 samtidigt? Mener det var Aztech, og en anden.
Og så kom snøvsen Hunter til sidst, og var med den sidste runde. Og om han gjorde det store udslag ved jeg ikke, jeg tæller personligt kun for en kvart spiller :P Så han kan da have været tungen på vægtskålen der gjorde at holdene var lige?
Ja altså kort sagt så generer det ikke mig at folk kommer til, det er jo for skæg vi spiller, og der bliver hverken talt honor eller noget. Men jeg var selvfølgelig også på det vindende hold, så er nok lidt partisk. (Har dog "tabt" samtilige andre drafts jeg har været med til)
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 nov 2010, 19:10

Hooah Kids!
PLIZZ GET ON TIME,
X 1.000.000.000.000.000.000.000



Dog er det efter min mening måske lige hårdt nok, 100% at udelukke folk der kommer lidt senere, af den ene årsag, eller den anden... Der kan jo være gode årsager og vi er her jo for at hygge os, right? :lol:

MEN GENERELT HAR SNEAK FANDEME RET : BE ON TIME, OR BE GONE!!!!!!!!!!!!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf sneak » 25 nov 2010, 19:19

THAT'S the way we do it.

Nice folk tager det til sig uden balade ikke også !HUNTER! :D


Men yes vi er her for hygge.. :D :D


LoVe To ALL :)
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf Cobra » 25 nov 2010, 19:27

Sig mig 1 gang er det ikke mening at du er med til at stå for draft hunter??? :D

Du har endnu ikke vist dig til draft, kun lige for et par sek ,ellers sidder du afk eller kommer du sku midt i det hele.. :P

er det ikke mere nomalt at give den post som du har til .SPANK eller Epoxy eller en anden som er på til draft for det meste .. :mrgreen:

MVH Cobra :mrgreen: :mrgreen: :evil: :twisted:
IM THE CARL GUSTAV KING
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 25 nov 2010, 20:36

HeeeY BoyZ.

(Drafting)


Har sagt til mig selv jeg skulle holde kæft, Men syns sku bare LIDT! det trælst at folk siger de ikke vil være med også kommer de på alligevel, hvilket er fint nok jo flere spiller jo bedre, men hvorfor skal i joine vinder holdet, og der kommer oveni købet to ind men de joiner sku begge dette hold. det er lidt nedtur syns jeg, men oki nu har jeg bare sagt det, så satser på der ikke bliver balade, ville bare lige tilføje dette. PLIZZ GET ON TIME, når vi skal spille.

JA!! jeg er en dårlig taber (VED DET!! :D) men alligevel er det lidt god træning / Sjov. derfor fra min side er det ikke fair folk tager vinder siden,

Ved godt jeg selv kom på kl 20.45 men sagde de skulle kalde hvis de manglede en spiller og det gjorde de, så derfor kom jeg først på det tidspunkt..

REMEMBER = ville bare sige det så vi alle måske tænker lidt næste gang.


Men ellers en rigtig fed spille Aften!. mega hygge der drenge.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D


BaByface 89 OUT!


<3LoVe to all<3

jeg går ud fra at du hentyder til mig her.
1 jeg spurgte om jeg kunne nå at være med.
2 jeg spurgte naith hvilket hold jeg skulle joine og der fik jeg afvide at jeg bare skulle joine deres.

desuden er det ikke bare brok for at brokke sig.
Der kom to spillere lige efter hinanden, og da jeg netop havde sendt en spille til den anden side, og der derfor var en i overtal, sagde jeg Hunter bare skulle joine her.

Jeg ved at der Shell og LP (Pl4yground) ikke er gode til at melde sig ind her på siden, og samme gælder andre. Så er ikke helt med på bare at lade folk stå udenfor, hvis de kommer for sent eller ikke melder på.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf Cobra » 25 nov 2010, 20:59

Nu tror jeg ikke at det kun lige var hunter man var efter .
jeg svarede kun på det han skrev..og for hvad han gør ang draft.
jeg mener at kommer man for sent ja så er det bare surt ,
men ja vi har 1 regle((( kan man så må man )))).
men alt i alt Respekt for andre spiller ,kom til tiden eller lad være med at forstyre... låste ts kanaler til draft og del folk ud ..og start 20,45,nul flere folk på....
IM THE CARL GUSTAV KING
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf sneak » 25 nov 2010, 21:02

HeeeY BoyZ.

(Drafting)


Har sagt til mig selv jeg skulle holde kæft, Men syns sku bare LIDT! det trælst at folk siger de ikke vil være med også kommer de på alligevel, hvilket er fint nok jo flere spiller jo bedre, men hvorfor skal i joine vinder holdet, og der kommer oveni købet to ind men de joiner sku begge dette hold. det er lidt nedtur syns jeg, men oki nu har jeg bare sagt det, så satser på der ikke bliver balade, ville bare lige tilføje dette. PLIZZ GET ON TIME, når vi skal spille.

JA!! jeg er en dårlig taber (VED DET!! :D) men alligevel er det lidt god træning / Sjov. derfor fra min side er det ikke fair folk tager vinder siden,

Ved godt jeg selv kom på kl 20.45 men sagde de skulle kalde hvis de manglede en spiller og det gjorde de, så derfor kom jeg først på det tidspunkt..

REMEMBER = ville bare sige det så vi alle måske tænker lidt næste gang.


Men ellers en rigtig fed spille Aften!. mega hygge der drenge.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D


BaByface 89 OUT!


<3LoVe to all<3

jeg går ud fra at du hentyder til mig her.
1 jeg spurgte om jeg kunne nå at være med.
2 jeg spurgte naith hvilket hold jeg skulle joine og der fik jeg afvide at jeg bare skulle joine deres.

desuden er det ikke bare brok for at brokke sig.
Der kom to spillere lige efter hinanden, og da jeg netop havde sendt en spille til den anden side, og der derfor var en i overtal, sagde jeg Hunter bare skulle joine her.

Jeg ved at der Shell og LP (Pl4yground) ikke er gode til at melde sig ind her på siden, og samme gælder andre. Så er ikke helt med på bare at lade folk stå udenfor, hvis de kommer for sent eller ikke melder på.

/Naith

neej det er fair nok folk kommer lidt for sent, det er jo det der kan ske, :D
Men hvorfor så ikke lede dem den vej hvor folk er bagfter med point.

jeg syns det lyder fint med folk melder hvis de vil spille, det skal jeg også med glæde selv gør. men altså hvis shell og LP ikke kan finde her ind og melde de vil komme, så har de jo et bette problem lige så vel som alle andre der ikke melder til. :D

Men ville bare liiiiiiige tilføje det :D ikke noget negativt, for det er cool nok at game med jer.. :D
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf =3000=Rookie » 25 nov 2010, 22:10

Hooah Kids!
PLIZZ GET ON TIME,
X 1.000.000.000.000.000.000.000



Dog er det efter min mening måske lige hårdt nok, 100% at udelukke folk der kommer lidt senere, af den ene årsag, eller den anden... Der kan jo være gode årsager og vi er her jo for at hygge os, right? :lol:

MEN GENERELT HAR SNEAK FANDEME RET : BE ON TIME, OR BE GONE!!!!!!!!!!!!!!





SPANK signing out.....
Der har altid været plads til at folk kommer lidt senere, så blir det altid lagt ud som en del af holdfordelingen, hvis folk melder ud. Det har heller aldrig været et problem, at folk kommer til planlægningen og deltager uden at ha meldt go herinde, for så ka vi smide dem ind i fordelingen.

Det problem jeg ser og vil gøre noget ved fremover, er folk der hverken tilmelder sig herinde, eller dukker op til før kampstart, eller ikke for smidt en besked på den ene eller anden måde af til folkene. De personer man ikke havde regnet med inden vi går igang. Det er nogo for dem fremover.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting d 24 november.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 nov 2010, 22:19

Hooah Rookie!
Det problem jeg ser og vil gøre noget ved fremover, er folk der hverken tilmelder sig herinde, eller dukker op til før kampstart, eller ikke for smidt en besked på den ene eller anden måde af til folkene. De personer man ikke havde regnet med inden vi går igang. Det er nogo for dem fremover.
En ganske hård udmelding, men i tre(Rookie, Naith og min egen lille Hunter) har jo den gule trøje på vedr. Drafting og i bestemmer! Så nu er der i hvertfald REN RØV AT TRUTTE I!!!

Generelt hvis folk har interessen for Drafting. Så BURDE det altså også være muligt, på de over 10.000min der går imellem hver Drafting, lige at komme forbi dette Forum og få smidt en post med : "Jeg kommer", right??? Sådan en post kan gøres på mellem 4-6sek, right Kaiserholm. Du er vist mesteren i korte tilmeldinger... :lol:

GLEM NU IKKE HYGGEN, SKÅÅÅÅÅLLL!!!!
Billede



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster