Rasmus modsat posten

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Rasmus modsat posten

Indlægaf =3000=kaiserholm » 18 dec 2010, 02:46

Selv om mit lorte tog har afgang om 5 timer fra Helsingør til Randers(kl er nu lidt over 02.00), så opretter jeg min lille post om de positive sider ved draften. Eller skal vi sige draftens deltagere!
ERGO:

Walle: Tog røven på brormand(grenade) ved at bælle en flaske vodka(vand), så Grenade troede, at Walle ville dø!
Rookie: Deler førstepladsen med Sneak(babyface) i ødelagt hardware som følge af temperament.
Sneak: Se rookie!!!!!!!!!!!!!!
SPANK: "Fed" fyr, som sparker gang i det sociale, og som elsker STORE bagstaver!
Epoxy: Udseende som en rocker, sind som en skøjteprinsesse.
Venom: Dørmand i jordforbindelse(du er vel ikke meget mere end 165 cm).
MIB: Se manden live! Den lille stemme passer ikke til det moster af et korpus!
Naith: Pt. den flinkeste mand på ts!
Phillipo: Super drukven, og altid klar på et game!
Cobra: 1. plads i hjernedødt slang fra Nordjylland.
Hunter: Lyder, som om han taler med en klemme på næsen! Især når han bliver skudt!
Astech: Verdens hurtigste til at kravle 40 meter op i en vindmølle.
Peace: Altid god underholdning at høre "lidt" brok i kanalen! Ha en vatpind klar, når han er på.
Perle: Kæmper for at slå Cobra i flest Carl Gustav kills(rookie på 3. pladsen).

Til alle dem, som jeg mangler, så beklager jeg! Toget er næsten på vej ind på stationen, og jeg mangler timer på søvnkontoen.

Men hvis jeg skal opsamle det hele, så giver ovennævnte(på trods af, at jeg også hader dem alle sammen), at jeg glæder mig til næste DRAFT. Hvor jeg naturligvis forventer af se dem alle.

Skulle folk have lyst til at følge op med lignende POSITIVE indlæg, så fyr den af.
Alt negativt i denne post, vil bliver fjernet som følge af de adminrettigheder, som jeg ikke besidder.

Jeres Kaiserholm out.
(og fuck Randers by the way)
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Rasmus modsat posten

Indlægaf =3000=Rookie » 18 dec 2010, 07:55

Walle: En lille mand, som besidder en trang til store udfordringer. Specielt hvis man går med ham i Lidl. Gør det aldrig, han er tosset...!!!

Grenade: En mand med store løg som danser af helvedes til, men ka godt li at slå på små DV'r...

Mib: ja den stemme og det uhyre vi så til lan 09. omfg!!! Men ellers bare en lille uhyre hjælpsom dreng, som kun ka blive nakket af cheaters/hackers... :P

Sneak: Et uhyre i en lille krop :P som er blevet lavet i en bil på prøveplader...

Cobra: En atomfysiker som er gået tabt i et monster af et pc tårn, som han ka stå oprejst i. Sidder på telefonbøger når han gamer...

Venom: En bil entusiast som skal hjælpes lidt til tider. Næste gang du kommer helsingør gamle dreng, så sørg lige for der ikk kun er A stolperne og en bagsmæk tilbage. Det er for voldsomme rust opgaver du kommer med. haha

Iknife: En lille modbydelig gamer som er for ung til man ka slå ham ned... øv øv øv...!!!

Spank: En kvarksalver af en phycolog, der er blevet plantet i et tog, for at han ka spare krafter til at holde humøret oppe på os andre. Altid for sød af sig. Tror man på det med bagtanker, er det ham jeg lænder mig op ad. :P Men havde han ikke været her, havde mange af os sku nok aldrig mødtes, for skulle der være en enkelt lille stakkel imellem, hvor finanserne er små, så har han ALTID en håndsrækning. Nåja han drikker som et svin. :P

Perlehoenen: En blid tosse som ville kunne maltraktere/damptromle alle i vores lille verden. Han er absolut det modsatte af gravhund som tror den er det farligeste med sin gøgen...

Solo: En mand som er træt af at blive drukket ned af Spank. Han er nu i lære på Grønland. :P Han er altid klar på at åbne sine døre i hjemmet. Så hvis man skulle fare vild på amager, så stik ham et kald, så er der helt sikkert altid varm kaffe og en god modtagelse fra både ham og familien.

Epoxy: Skulle man få et lille problem med sin pc, eller har man ikke lige fanget hvordan tingene hænger, så er han der altid til at ------,,,,,,,------ svine dig ekstremt meget til mens han kalder dig noob noob noob. Så ka man ikke klare mobning, så hold dig laaaaaaaaaangt fra ham.

Hunter: En stakkel...

Peace: Svoger til en stakkel.
Men ellers en frisk gut både ingame og på ts. Derudover bare en kælling der helst bælder breezer og tequila, men brækker sig på forhånd hvis man nævner konge dråberne til en julefrokost. SNAPS!!!!

Svendsen: En gammel stakkel der er til pik i munden (spørg Kaiserholm) og sorte skraldesække. Han vil så gerne men deltage i tingene, og jeg tror os på han har tiden. Men begynder at tænke på om der er noget alzheimer indover. Han har ihvertfald alderen. hehehe

Banjo: en camping tosse hvis pc verden gik ned, da hans elskede uni6 i ogame var slut. Ellers en gut der altid ka få en til at grine, hvis man ellers bare for set ham med sit overskæg...

Kaiserholm: Et blidt væsen af strisser at være, som man skal holde sig laaaaaangt væk fra, når der går rødvin i den, både irl og på ts. Hvis i høre en kælling dø ingame, så er der ikke noget trøstefisse at score, så er det bare holm der får chok. Så er det pludselig gået op for ham, at han spiller skydespil og ikke leger gemmelege. (Camperluder) Han er altid klar på et par hurtige billeder af de pinlige, spørg aztek og svendsen. Han er farlig at gå kold i nærheden af. Fald aldrig i søvn på comaco hvis han har et våben i hånden. SVIN. :P

Dv: en tosse der er blevet ramt af begrebet familien Danmark.

flux: hvis vi snakker om smadret hardware, så er mig og sneak små ved siden af ham... En mand/dreng der vil gøre alt for at fortælle dig, at dit lydkort intet er hver hvis han dør. :)

Terminator: Han er ved at være profesionel farmer sammen med aztek og flux. Fantastisk spil har jeg hørt. haha.
Ellers er han bare pisse irriterende med sit aim.

aztek: En brad pitt er gået tabt i ham. en skuespiller der ka tage røven på alle med sit fjæs. :) Han giver ordet brok en ny dimension. Han er en en stakkel der var fanget hos DFL tror jeg de hed og =3000= i sin tid. Men blev befriet af Spank. Han er der altid når man mindst har brug for ham. GAAAAAAAAAASSSSS!!!!!!!! En glad dreng som har en været igennem en masse gennem tiderne, som forstår at holde ud når vi specielt mig selv er grovest. Han er verdensmester til vide at vide alt om alle i clanerne på kryds og tværs. Og ellers tror jeg bare den står på youtube discovery engelske bilprogrammer og facebook når han ikke spiller farmer med termi og flux... :)

Taste: En pc ekspert der ka når han er sniper, sætte et tredieparts program ind i sin computer med et rødt kryds på, (ÅÅÅHHHHH HVAAAAAD) og blive bannet fra aao i 2 år. hahaha

Mie/hårkur eller et eller andet: En tøs som når hun deltager i noget helst live, ka sætte holm ud af kurs. Og ellers bare charme sig igennem alle de kåde drenges, hang til at pludselig gøre noget for andre end dem selv... hahaha Godt gået mie.

Spank: skal du ha resten af mine øl mie.

aztek: Skal jeg tørre og rede dit hår, når du kommer ud af badet mie.

Solo: Skal jeg skære din bøf ud mie.

Holm: Skal jeg varme dig inat, eller hjælpe dig op i klatretårnet.
Jeg ka jo altid skubbe dig lidt bagpå mie.

Taste: Vil du ha min pc eller noget andet mie.

Epoxy: skal jeg slå dig lidt mie.

osv osv.... :)

Fortsættelse følger. Gider sku ikke skrive mere lige nu... :D
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Rasmus modsat posten

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 18 dec 2010, 13:28

Hehe fed tråd at starte;) bliver underholdende læsning:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Rasmus modsat posten

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 18 dec 2010, 16:47

Naith: Pt. den flinkeste mand på ts!
Bukker og takker..
Mie/hårkur eller et eller andet: En tøs som når hun deltager i noget helst live, ka sætte holm ud af kurs. Og ellers bare charme sig igennem alle de kåde drenges, hang til at pludselig gøre noget for andre end dem selv... hahaha Godt gået mie.

Spank: skal du ha resten af mine øl mie.

aztek: Skal jeg tørre og rede dit hår, når du kommer ud af badet mie.

Solo: Skal jeg skære din bøf ud mie.

Holm: Skal jeg varme dig inat, eller hjælpe dig op i klatretårnet.
Jeg ka jo altid skubbe dig lidt bagpå mie.

Taste: Vil du ha min pc eller noget andet mie.

Epoxy: skal jeg slå dig lidt mie.

osv osv.... :)D
Nu kender jeg ikke Mie.
Men tror ikke jeg vil have noget imod at møde hende :-)

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Rasmus modsat posten

Indlægaf [SPARTA]Peace » 19 dec 2010, 17:20

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA - Stopper nok først inde det nye år med at grine efter at have læst de her super sjove posts :-)

Genial ide, Kaiser!!!!!

Håber at se alle inde til næste draft så der kan blive vist nogle skills via tastatur og mus i stedet fra munden :-)

GOD JUL !!!!
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
=3000=ReFlux
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 6
Tilmeldt: 03 dec 2010, 16:46

Re: Rasmus modsat posten

Indlægaf =3000=ReFlux » 19 dec 2010, 22:41

det varmer sku lide!
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Rasmus modsat posten

Indlægaf Philippovich » 20 dec 2010, 20:42

=3000=

Rookie: AAO LAN 09 vinder med mig. Var pisse bange for at få tæsk at ham indtil vi fandt ud af vi skulle spille med ham.En kæmper rager med et stort hjerte....forstå hvem der vil.

Reflux: Manden har skillz, manden kan drikke, men manden kan fandme også blive vred...jeg tror han ser op til Rookie

Kaiserholm: Ubettinget den person som jeg kender bedst og mest intimt...jeg sparer jer detaljerne, vi kan nok ikke huske dem alligevel.

Terminator: Fordi han altid overrasker en med syge clutches in game...hellere på hold sammen end imod, por favor!

Lenny: Altid en fornøjelse at spille med Lenny, en glad mand der har et glas der altid er halvfyldt.

[SPARTA]

Aztek: Endnu en champ fra LAN 09, kom til at gøre at Aztek sprang ud ved at konstant t-bagge ham in-game, og nok også lige pga. IRL...sorry Aztek, denne gang er det uden mig :p

Hunter: Nok den person jeg er mest enige med når det komme til hvordan der skal spilles. Og fordi vi begge HADER campers!

Peace: er alt andet en fredelig. Han giver sku' ikke op!

Perle: STOP NU MED AT BRUGE CARL-G! (undtagen når vi er på hold sammen, der er jeg sku' ligeglad)

SPANK: Er rigtig gutter mand der har som motto: Tænk, tast, tal...og det virker meget godt. En rigtig drivkraft og leder af sind.

Epoxy: Han ser ud som hans spiser babyer til morgenmad, men foretrækker nok bare en pakke smøg og ribs. Manden når kun lige at spille et par runder mellem de gange hans skal ned til tanken og købe smøger.


ML

Walle: fordi han hader mig så meget, at det gøre det ekstra udfordrende at spille sammen og mod hinanden :lol:

MIB: Altid hjælpsom og altid glad for at spille, selv om alle er f***** cheaters.

Venom: Er som hans navn tyder på det: giftig...eller i hvert fald i fora og taktik planlægning.

Cobra: Har svært ved at forstå hvordan en mand kan være så bitter, og alligevel altid komme med gode råd når det kommer til PC'er.

Andre:
Naith: Altid laid back, og med rigtig god spille sans. Altid svært at spille mod, men altid rart at spille med.

Marksman: Det eneste sjov med den mand er hans kæmpe sønderjyske accent, der diskrediterer alle hetz fra ham.
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 3 gæster