Julefrokost 2010 som blev holdt i 2011...

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Julefrokost 2010 som blev holdt i 2011...

Indlægaf =3000=Rookie » 09 jan 2011, 19:05

Tak for en super weekend drenge. Det var verdensklasse druk, med alt hvad der indebærer. fine mennesker, lidt vold, godt med god mad, massere af drikkevarer, og den sygeste pakkeleg....

Den ka man sige, var nok en af de sjoveste og hårdeste spartature jeg har deltaget i. Gemmer nok lidt flere kræfter til lørdag næste gang... :)
Det var sku en oplevelse jeg sent glemmer.

Endnu engang fedt at hilse på så mange nye ansigter.
Ka kun sige i var cool alle sammen. Jeg har fandme moret mig for vildt, til trods for jeres paranøjer tuds.

Men som sagt. Kanon grineren weekend. !!!!!!!!!
bageren
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 04 okt 2010, 08:56

Re: Julefrokost 2010 som blev holdt i 2011...

Indlægaf bageren » 09 jan 2011, 19:38

ilm. Rookie hyggeligt at se jer alle sammen .

den pakkeleg styrer sku . og ja hotwings + øl = meget god jule frokost.

takker til hunter / klaus for at ligge hus til.

er stadigvæk lidt sprit stiv , og på vej hjem i toget møder man dsb ppl på vej hjem fra deres julefrokost.

tror jeg hiver stikket ud nu er mega smadret.

hygge
BilledeBillede
[SPARTA]Dvil
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 88
Tilmeldt: 25 dec 2010, 14:43

Re: Julefrokost 2010 som blev holdt i 2011...

Indlægaf [SPARTA]Dvil » 09 jan 2011, 23:32

Agree! :lol:

Det var en Kanon fest, det er laenge siden jeg har hygget mig saa meget over en hel weekend, selvom jeg var godt smadret loerdag! :P

vil ogsaa sige at det var alt for fedt at komme udefra, som det nyeste medlem af SPARTA og foegle sig saa velkommen fra dag et.

Og enu engang et Stort tak til Hunter og Chef, for at laegge hus til, og Super god mad!

/Dvil
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Julefrokost 2010 som blev holdt i 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 jan 2011, 23:36

Hooah Kids!

Jamen, så vil SPANK'eren da også benytte lejligheden til at sige : TAK for god ro og næsten orden til dette års Julefrokost...!!!
Det har sq IGEN IGEN IGEN være en MAX iorder weekend(som ALTID) og vi bør også lige huske at rette en STOR tak til Hunter + klaus, som iår lagde hus til "kampene"...!!!

Dog skal jeg heller ikke lige glemme, at biatche lidt over folks TURDERI, når det kommer til SNAPSEN... DEN HØRE SQ BARE MED TIL JULEFROKOST..:!!! Så næste år, vil jeg sq ikke høre nogen pive og ynke, når flaskerne ryger rundt...!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Godt nok vil folk som Peace garanteret fremture med at, Tequila ikke lige er SPANK'erens livret(dog smagte Undertegnede naturligvis), med at dømme efter hvordan Peace så ud søndag formiddag(han lignede en AssRaped overoppustet lolitadukke). Så er Undertegnede kun blevet bekræftet i, at det er noget værre rævepis, der ikke høre hjemme til Julefrokost!

Anyways.... TAK FOR EN MAX FED JULEFROKOST...!!!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Julefrokost 2010 som blev holdt i 2011...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 10 jan 2011, 23:17

Tjaaa efter samme mængde snaps til Peace som til Spank. Så endte Peace jo også lige med at kvæle en flaske tequila bagefter :-) Og hvis man ikke ligner lort efter en julefrokost så var det bare en lortefest.

Heldigvis kan jeg kun give Spank ret. Jeg så og er stadigvæk ikke helt frisk i kroppen efter den weekend. WOW for en fest :-)

Super sjovt at se jer alle og dejligt at selv Rookie tør sætte sine ben imellem så mange frække SPARTA folk.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst