FØJ FOR POKKER !!!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 06 dec 2011, 23:17

Efter drøftelser med en sur og krænket Hunter er denne tråd klar til at blive nedlagt.

Her er et godt råd til alle .-)

PAS PÅ JERES FACEBOOK PROFIL. I ved aldrig hvornår jeg kommer forbi og skriver sandheder på jeres profil :-)

MUHAHAHAHAHAHA
Senest rettet af [SPARTA]Peace 08 dec 2011, 19:17, rettet i alt 1 gang.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 dec 2011, 17:04

Jesus man -.-
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf =3000=kaiserholm » 07 dec 2011, 20:49

Ja, jeg kommer ikke i uniform, så det kan de godt glemme.
Men tjenestevåbnet skal vist med for at holde en evt. listepik(som det hedder i polititonen) væk.

Bare rolig, Astech. Du får stadig en krammer af mig..... :D
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 07 dec 2011, 21:20

Tennek, jeg går ud fra at Hunter og dig deler sovepose til julefrokosten :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 07 dec 2011, 21:59

først og fremmest så forstår jeg faktisk ikke denne såkaldte JOKE.

næst af alt, så syntes jeg det er dårlig stil at sidde at logge ind på MIN facebook og så sidde at SPAMME alt muligt GAY-shit.
jeg kunne faktisk godt tænke mig at vide hvad der har udløst det her extremt provokerne intaitiv fra jer.

Jeg vil på det Kraftigste anbefale DIG peace til at fjerne det her CRAP, både fra [SPARTA´s] forum og fjerne alt fra Facebook, ellers så siger jeg held og lykke med jeres hus, og så kan du jo bare finde en anden elektriker der gider at have med dig at gøre...

Indtil dette er gjort, vil jeg gå inaktiv i [SPARTA] og fralægger mig alt og alle aftale og ansvar, og går selvfølgelig ud fra at en undskyldning på forum vil være passende.

Hunter OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 08 dec 2011, 05:19

[SPARTA]'s Code of Conduct/OptagelsesKrav :

2 --- Alle Clanmedlemmer forventes at udvise rimelig modenhed og positiv adfær i alle henseender...
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf AzTek » 08 dec 2011, 13:02

altså seriøst Hunter du kan godt klare at drille andre men lige så snart det er dig selv det går ud over så blir preattyboy hunter sur hva er det for noget er du i børnehaven nu eller ??!
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 08 dec 2011, 19:06

Hunter! Du kender mit telefon nummer så jeg kan slet ikke forstå hvorfor du så ikke ringet lige med det samme og sagde noget. Desuden forstår jeg heller ikke hvorfor du så ikke ændrer dit kodeord på Facebook med det samme.

Du fik det jo netop at vide med det samme, vi laver spøgen således at du harvde en rigtig god chance for at få det fjernet med det samme på Facebook.

For det andet kan jeg så ikke forstå hvorfor pokker du ikke råber op på samme måde da vi drillede Tennek fordi en af hans venner havde gjort præcis det samme. Its a joke Hunter - Du kan sgu ikke forvente at gå igennem hele livet uden at blive kaldt homo og du kan ikke forvente at vi ikke også på et tidspunkt laver en joke med dig :-)

Så jeg kan slet ikke forstå din harme over dette, for det er jo pudsigt nok sjovt nok når vi driller andre folk end dig. Men som sagt er du altid velkomne til at ringe hvis du syntes det går for vidt. Det er sådan set fjernet fra Facebook for det sørgede du selv for så lige nu lever det kun blandt Sparta og Spartas venner.

Jeg må sgu give Aztek ret her. Han bliver konstant og igennem længere tid mobbet/drillet her på forum og TS uden at ville gå inaktiv.

Men ring hvis du syntes jeg er dybt urimelig og et godt gammeldags røvhul.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 dec 2011, 20:27

Hooah Peace!
Jeg må sgu give Aztek ret her. Han bliver konstant og igennem længere tid mobbet/drillet her på forum og TS uden at ville gå inaktiv.
Tal for digselv... Jeg elsker AzTek!!!

Lige et spørgsmål til min Padawan :
Hvorfor er det at en privat joke på jeres lorte Facebook, har noget med [SPARTA] at gøre...? Vi står sq og er ved at arrangere en Julefrokost og ydermere et forsøg på genoplivning af Drafting! Begge dele er du en central del af...! Så i mine øjne ville det sq være mest fornufting, hvis i holdt jeres FORPULEDE Fjæsbog-Tøsefnidder UDEN for [SPARTA]...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: FØJ FOR POKKER !!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 10 dec 2011, 21:55

Vi må aldrig have det sjovt i SPARTA for gamle sure Spank..... Øv
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster