ansøgning fra fald_nu_om

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
FALD_NU_OM
Private
Private
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12 dec 2011, 23:40

ansøgning fra fald_nu_om

Indlægaf FALD_NU_OM » 12 dec 2011, 23:53

1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?

Martin lyberth lorenzen, 39 smukke år, skype: staggerlee666 , email er : smartin.lorenzen@gmail.com, jeg læser en fuld hf, og mine andre interesser er motorcykler og dart:)

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?
jeg fandt egentlig ikke sparta, men jeg har arbejdet med solo på grønland, og han snakkede meget om sparta, og nu har vi spillet en del sammen, så nu fik jeg da lyst til at være med:)

3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?

igen... prøv solo:), og vandal, med det smukke borgerlige navn martin;)

4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?
var engang for meget længe siden i muttley, kan da huske bigtime endnu..hehe, hvorfor jeg stoppede, kan jeg ikke huske.

5 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?
NEJ!.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ansøgning fra fald_nu_om

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 dec 2011, 01:06

Hooah Fald_nu_"FOR FANDEN DA"_om!

Det ser sq fint ud med den ansøgning... Du har været cool og snakke/game med, når vi har ramlet sammen. Så mon ikke vi kunne finde en plads til dig her i [SPARTA], så du kan komme på din rette hylde her i livet! Gnæk Gnæk...
Du er jo i den modne alder og derfor formentligt godt [SPARTA]materiale, da vi jo ikke ligefrem samler på 13-14årige tågehorn! Så hvis du så samtidig har en dybt iboende kærlighed til humleplanten og de vidunderlige ting den indgår i, så kunne det godt ske du er havnet det rette sted!

Som du sikkert ved, så er proceduren at vi sætter en poll op Internt og så får du svar om senest 7 dage! Men mon ikke det ser lyst ud...
I mellemtiden er det bare om at komme på TS'en og lære folk at kende. Men det er du jo allerede godt igang med, så bare mere af samme skuffe!!!
Glæder mig til ige,n at game med dig!!!

Held og Lykke...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
FALD_NU_OM
Private
Private
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12 dec 2011, 23:40

Re: ansøgning fra fald_nu_om

Indlægaf FALD_NU_OM » 13 dec 2011, 16:06

hehe.. takker for de pæne ord spank, men nu ikke græde fordi du pludselig dør lidt mere end du er vandt til;)... muhahaaaa... ses i felten!.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ansøgning fra fald_nu_om

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 dec 2011, 16:19

Hooah fald_nu-om!
hehe.. takker for de pæne ord spank, men nu ikke græde fordi du pludselig dør lidt mere end du er vandt til;)... muhahaaaa... ses i felten!.
Gnæk Gnæk... You just put your money, where your mouth is...!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

OBS! Så er din poll sat op og du får som sagt svar, om senest 7 dage... HELD og LYKKE!!!




SPANk signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
FALD_NU_OM
Private
Private
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12 dec 2011, 23:40

Re: ansøgning fra fald_nu_om

Indlægaf FALD_NU_OM » 13 dec 2011, 17:44

where im going, i dont need money.... I NEED BULLETS!!.. LOTS OF BULLETS!...:)
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: ansøgning fra fald_nu_om

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 14 dec 2011, 23:20

stand infront of me and you`ll get all the bullets you need hehehe ;)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst