Drafting fremadrettet...!!!

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 dec 2011, 13:07

Hooah Kids!

Efter møderne igår aftes, er det besluttet, at ALLE klaner/mand støtter op om Drafting.dk!
D.v.s. at vi benytter Drafting TS'en, til at Drafte på og alle bedes registrere sig på http://www.Drafting.dk.
Ligeledes hvis man ikke har joinet Drafting-Platoonen på BattleLoggen endnu, så bedes mand også gøre dette hurtigst muligt...

Dette er i fællesskab besluttet imellem =3000=, ]ML], T-DK og [SPARTA]...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf [SPARTA]Solo » 17 dec 2011, 14:00

Hvorfor er Kryptonite ikke blevet inviteret til det møde?????
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 dec 2011, 16:01

Hooah Solo!
Hvorfor er Kryptonite ikke blevet inviteret til det møde?????
Det var de nu også, som jeg husker det... Vi snakkede om det den aften vi sad derovre og gamede dem... Men Juul gav udtryk for at de formentelig kun, kunne deltage lejlighedsvis og vist skulle et eller andet den torsdag...

Men generelt, så sagde Juul jo, at [K2N] jo havde samme tilgang til Drafting, som [SPARTA] og derfor ser jeg det ikke som noget særligt stort problem, at de ikke deltog, da vi jo stort set fik alle vores ønsker igennem på mødet, right...?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf [SPARTA]Solo » 17 dec 2011, 19:14

jeg fik en snak med juul igår om drafting og de vil gerne deltage i det hvis man også kunne prøve at lave nogen rene clan kampe
Billede
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf =3000=kaiserholm » 17 dec 2011, 20:41

Hele ånden omkring drafting er, at man mødes på tværs af klanerne og spiller sammen med folk, som man ikke kender.

Men derfor er drafting også et perfekt sted til at aftale evt. klankampe, da der (forhåbenligt) er et stort fremmøde af alle klaner.

Planen var vist indledningsvis, at draftingen bliver som ovennævnt til at starte med, og så vil man derefter udbygge med diverse modifikationer(såsom klankampe, setups ovs).

Holm out.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 dec 2011, 21:26

Hooah Solo!
jeg fik en snak med juul igår om drafting og de vil gerne deltage i det hvis man også kunne prøve at lave nogen rene clan kampe
Så er det jo bare at bringe det på bordet hos Drafting.dk...!!!

Håber de kommer til Drafting fremover!!! Solo kan du ikke starte med at sige, at de burde Regge sig på Drafting.dk og så møde op her d. 21/12 til den planlagte Draft...? Det ville jo være en GOD start!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting fremadrettet...!!!

Indlægaf Walle » 18 dec 2011, 09:40

jeg fik en snak med juul igår om drafting og de vil gerne deltage i det hvis man også kunne prøve at lave nogen rene clan kampe

Hej Solo og K2N
K2N er ikke alene med deres ønske om at vi laver nogle klan kampe.
Personligt mener jeg dog at vi skal holde fast i at draft onsdage primært skal bruges til mixed hold.
Om vi skal skal sætte klan hold op på f.eks søndage eller lave en lille klan tournering er slet ikke umuligt.
Er ret sikker på at kreativiteten mellem arrangørerne er stor når det kommer til at lave nye aktiviteter.

Alle er velkommen til at kontakte (PM) mig eller en anden arrangør via drafting.dk og komme med deres ønsker, så vil vi helt sikkert tage det med til vore kommende møder når vi skal planlægge kommende aktiviteter på drafting.dk

Walle

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster