Bumblebien vil gerne joine

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]Bumblebien
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 mar 2012, 13:46

Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Bumblebien » 22 mar 2012, 14:03

Hoooah SPARTA,
Jeg er blevet bedt om at ansøge om medlemskab i jeres clan af Jordbaer.
Så her får i lidt info om mig. :)

1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?
Jeg hedder Mikkel Hansen, 21 år. Til dagligt studerer jeg Datalogi på Københavns Universitet sammen med Jordbaer.
I min fritid gamer jeg LoL, BF3, SC2 med mere.

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?
Jordbaer fik mig til at game LoL da vi startede på studiet, og så hoppede vi på jeres TS. Jeg søger optagelse fordi jeg, efter at have brugt jeres TS i nogle måneder, at jeres community virker mega nice.

3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?
Jordbaer, Epoxy, PrettyKitty og The Don.

4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?
Altså hvis det er clan som gamer BF/LoL så ingen, men jeg har været i 20+ WoW guilds gennem tiderne.

5 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?
Ikke cheating i det begreb, dog har jeg været med til at laver nogle Bug Exploits i WoW, hvor vi blev banned i 72 timer. Dog har jeg aldrig cheated i FPS/RTS.

Glæder mig til at høre fra jer.! :)

Mikkel / Bumblebien
Never argue with an idiot, they will bring you down to their level and beat you with experience!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 22 mar 2012, 21:22

HOOAH bumblebien.

Så er der sat en Afstemning igang, Forvent maks 7 dage på at få et svar om dit medlemskab.


Af ren nysgerrighed så omtaler du at I var flere der cheatede/bugfixed i WOW.. kan jeg få en større forklaring vedr. dette. ???
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 22 mar 2012, 21:26

Haha jeg har haft bot i WoW.. Blev sku banned for life, så du er sluppet billig;)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Bumblebien
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 mar 2012, 13:46

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Bumblebien » 22 mar 2012, 21:30

Det var under WotLK launch, hvor folk blev banned for at exploite en instance bug, hvor en person leavede gruppen pullede 4-5 mobs som resten af gruppen så dræbte, hvorefter man så fik fuld xp for dem.
Never argue with an idiot, they will bring you down to their level and beat you with experience!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 22 mar 2012, 21:32

Jeg mener ikke man kan sammenligne det med cheats, så i mine øjne burde det ikke betyde noget:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 mar 2012, 04:31

Hooah Bumle/Hunter!

I et spil som WoW, der fortjener der sq at blive cheated... Gnæk Gnæk!

Boogey : Well played... Ha Ha

Til os andre : Jeg behøver vist bare sige Ogame... Der pressede vi vist exploitsne til bristepunktet...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 30 mar 2012, 17:17

Velkommen til [ SPARTA ]

du vil i løbet af kort tid blive overført til vores interne gruppe.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Bumblebien
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 mar 2012, 13:46

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Bumblebien » 30 mar 2012, 17:20

Jeg takker mange gange :)
Never argue with an idiot, they will bring you down to their level and beat you with experience!
[SPARTA]Perlehoenen
Colonel
Colonel
Indlæg: 156
Tilmeldt: 19 jun 2008, 02:40
Geografisk sted: Århus V

Re: Bumblebien vil gerne joine

Indlægaf [SPARTA]Perlehoenen » 30 mar 2012, 21:34

Hej

Ja det gør du nu, men kom ikke og tude senere over det.

Velkommen til.
Mvh.
Perlehoenen

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster