BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

LAN 2012, dato 25/5-28/5...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 03 apr 2012, 10:34

Har vel ikke noget valg.
har lige smidt 10k efter en ny maskine for at kunne kører BF3 ordenligt og komme til at spille lidt. og skal lige love for at det funger. BF3 i maks opløsning. peace of cake. CPU forbrug er svingene mellem 30-40% ved maks fyldt server, midt i krigszonen :D

Så jeg melder hermed

Order2GO

håber på, at jeg kan få overtalt brormand til at kigge forbi i løbet af weekenden. som det ser ud nu, regner han ikke med at komme :(
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 apr 2012, 11:25

Hooah Canex!
Har vel ikke noget valg.
Your DAMN right, u DON'T...!!! As goes for the rest of the [SPARTANS] tooooo....!!!!!
Husk lige at få smidt de der småpenge afsted i Tilmeldingsgebyr ASAP!
BF3 i maks opløsning. peace of cake.
Gris...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf =3000=kaiserholm » 07 apr 2012, 19:55

Hejsa drenge.

Fra =3000= bliver det et kort visit.

Jeg selv har barn den weekend, og jeg bliver uddannet i hverdagene. Flux starter i hæren til maj, hvorfor han ikke kender arbejdstider endnu.

Men den forkromede plan er, at vi 2 kommer lørdag eftermiddag(når ungen er afleveret), og så tager vi de obligatoriske pils og highfives!
Søndag kører vi igen, når promillen er off, da jeg skal stå skoleklar mandag morgen igen, og Flux skal have riflen i hånden!

Planen kan som altid ændres for følge af det offentlige system, men vi satser meget på at hilse på jer alle lørdag eftermiddag og frem.

Holm/Kevin.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 apr 2012, 20:08

Hooah knægte!
vi 2 kommer lørdag eftermiddag(når ungen er afleveret), og så tager vi de obligatoriske pils og highfives!
Søndag kører vi igen!
Det er bare GO'Kent Knægte.... Vi glæder os som sædvanligt til at se jer...!

Hva' men ham det kæmpe dræn Stab og Prinsessen...? Er i ved at løbe dem igang, eller hvordan med det...? :?:

Flux skal have riflen i hånden!
En SKRÆMMENDE tanke...!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf =3000=kaiserholm » 07 apr 2012, 22:03

De slår nok til i sidste øjeblik som altid. Jeg arbejder på sagen og kommer der flere til, bliver det naturligvis postet, så I er forvarslet.
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 09 apr 2012, 14:37

Jeg skal lige have solgt en lejlighed før der er frie kontanter på kontoen. Derfor er min indbetaling til LAN rimelig forsinket for i år!
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 apr 2012, 17:22

Hooah Peace!
Jeg skal lige have solgt en lejlighed før der er frie kontanter på kontoen. Derfor er min indbetaling til LAN rimelig forsinket for i år!
Er det så en Order2Go, eller hva'...???



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 13 apr 2012, 15:41

Øhhh !!!! Order2Go....... Du husker fanme som en lille pige !!!! Er det alderen der trykker eller er blodtrykket bare blevet for højt ??? Du kan ikke huske at du over TS'en tog førergreb på min lille spæde drengekrop og tvang mig til at sige ja til LAN ????

Jeg havde kun det eneste krav at du hentede mig i Værløse og fragtet mig og mine ting over til LAN og tilbage igen, imens jeg måtte sidde på navigatørpladsen og konstant spørge om hvornår vi var fremme.

Så selvfølgelig kommer jeg sålænge du bare henter mig på bopælen, andet tør jeg ganske enkelt ikke. Man lægger sig trods alt ikke ud med en +110 kilos vred togfører som ved hvor jeg bor !!!!

Vedrørende betalingen finder jeg formentlig nogle penge i en eller anden gammel dames håndtaske, men regn ikke med at se en overførelse fra mig før i eller sidste øjeblik, hvilket nok betyder at jeg hæver nogle penge nær Jeros :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 13 apr 2012, 20:01

Hooah Peace!
Du kan ikke huske at du over TS'en tog førergreb på min lille spæde drengekrop og tvang mig til at sige ja til LAN ????
Og jeg måtte skrubbe mine små poter med ståluld bagefter, for at slippe af med den klamme følelse!!! :lol:

Men Peace, jeg har jo haft fat i ALLE jeg har kunne få fat i på TS/IRL og tikket, bedt, tryglet og til sidst TRUET folk til at melde til LAN og hvorfor det egentligt skulle være nødvendigt, er mig fortsat en gåde... Men sådan skal det åbenbart være her i klanen... :evil:

Så du må nok bare indse, at du ikke har været vigtig nok, til at huske på i det store spil og derfor er gledet i baggrunden i SPANK'erens hjernebark... Dog kan jeg sige dig, at den dag du blev truet til at melde GO på LAN, at du der allerede blev tilføjet samme dag, kan jeg se i Forumloggen...

Man lægger sig trods alt ikke ud med en +110 kilos vred togfører som ved hvor jeg bor !!!!
U KNOW IT...!!!

OG SÅ ER DET Hr. LOKOMOTIVFØRER FOR FREMTIDEN, TAK...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 14 apr 2012, 14:30

Det er for at føle sig elsket og værdsat at du må kæmpe for min deltagelse desuden er det først for 1 uge siden at min skole fandt ud af at den ikke lægger eksamen for specialet før eller i samme uge som Pinsen! Jeg beklager men afslutningen af min uddannelse har haft rang foran LAN. Men det er ikke længere nogen bekymring!
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf AzTek » 22 apr 2012, 02:50

jeg er NOGO duty call's
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Sly » 02 maj 2012, 17:00

Der er desværre et NOGO fra mig :(
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf The Don P » 11 maj 2012, 18:12

Kan ikke komme til lan... har lige fundet ud af at jeg fra næste måned går fra forudbetalt til tilbagebetaling... så mine penge skal lige holde 30 dage mere :)
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 23 maj 2012, 19:59

WindDK kan åbenbart ikke selv finde ud af at melde fra så det gør jeg det for ham..


WINDDK = NOGO
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "LAN 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster