En kærligt gensyn

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 11 maj 2012, 20:34

Haha jordbær og Tennek.. Hvis i havde spillet det gode gamle aao i 5 år, både pubbing og konkurrence, så ville i forstå os gamle rotter:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 21 maj 2012, 19:09

Hooah gutter,

Jeg forstår jer skam godt.. Men vi må også være enige om, at når man kalder noget for 2.xx og 3.xx, så er det 2 forskellige MAJOR-releases. I snakker om 2.8x, hvilket betyder at der er udkommet over 8x MINOR-releases til den originale 2.0 version.. I vælger så at tude over 3.0 hvilket er en hel ny MAJOR-release..
I sammenligner et spil med over 5 års opdateringer, med et spil - som på daværende tidspunkt - var helt nyt.. Og bevars'.. Fyldt med uheldige fejl.. I min tid spillede jeg med flere af jer, omend ikke alle der tudede lige meget.. "Spillet er fyldt med fejl og det lagger og er underligt fordi det ikke er lissom 2.8x".. Det er jo ikke et holdbart argument..

Jeg er sikker på, at hvis AA3 ikke havde haft så mange uheldige fejl i startup-fasen, så skulle det nok være blevet et hit..

Men igen - jeg har spillet sammen med/mod mange forskellige - og hovedparten af alle har tudet over, at det var pga. fejl at spillet var noget lort.. Gameplay mæssigt fejlede det jo ikke noget?

Håber i forstår min holdning.. Jeg kan i hvert fald godt forstå jeres!.. - Så længe i begrunder det med, at spillet var fejlbehæftet og dette var rigtigt ærgerligt i forhold til forventningerne til AAO's afløser :o) Det var jo eftersigende også en tung arv at skulle løfte..

Jordbaer
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 maj 2012, 10:40

Hooah Jordbær!
Jeg forstår jer skam godt.. Men vi må også være enige om, at når man kalder noget for 2.xx og 3.xx, så er det 2 forskellige MAJOR-releases. I snakker om 2.8x, hvilket betyder at der er udkommet over 8x MINOR-releases til den originale 2.0 version.. I vælger så at tude over 3.0 hvilket er en hel ny version.
Det er netop hele humlen i sagen. AAO 3.0 var aldrig tænkt, som "bare" næste version af 2.8.6 o.s.v. Det skulle være et helt nyt spil og derfor kom DEVteamet til at efterlade måske 80-90% af alle de gamle fans af den oprindelige version stående med pikken i hånden og intet af stikke den ind i...!
Alle er vist enige om, at springet fra 2.8.6 til 3.0 var meget stort grafisk, indholds- og gameplaymæssigt, right? Det gjorde at vi var mange der følte, at alt det vi elskede fra det gamle spil, blev tilsidesat i jagten på at AAO nu skulle konkurrere med CoD, MW, Counter Strike og 7kabale...! Derfor tror jeg, at kæden hoppede af, for et overvældende flertal af de gamle Oldschool-AAO-Entusiastisker...
Bevares, ret skal også være ret. Man kunne da godt se, at DEVteam til en hvis grad havde forsøgt, at medtage kerneelementer fra det gamle spil... Men det hjalp så nok heller ikke på bugs og hele fejlretningen af 3.0, at administrationen for hele AAOprojektet, under den amerikanske hær, fyrede 75% af DEVteam 6 uger før launch pga. noget heavy ballade imellem dem...


"Spillet er fyldt med fejl og det lagger og er underligt fordi det ikke er lissom 2.8x".. Det er jo ikke et holdbart argument..
Hvis man nu bare var glad for det gode gamle AAO og så følte sig AnalRaped i 3.0 så er det vel lige så validt, som et hvert andet argument, right? :?:


spillet var fejlbehæftet og dette var rigtigt ærgerligt i forhold til forventningerne til AAO's afløser
Personligt tror jeg, at vi var MANGE der havde SKYHØJE forventninger til 3.0 og derfor blev kritikken, nok også så hård, da folk opdagede at 3.0 var ALT andet end det man elskede... Det mest positive, at sige, var vist at Pipeline så flot ud rent grafisk! :wink:




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 29 maj 2012, 12:54

Hallo igen,

Det er da dejligt at læse at vi er enige om rigtigt mange ting :O
Hvis man nu bare var glad for det gode gamle AAO og så følte sig AnalRaped i 3.0 så er det vel lige så validt, som et hvert andet argument, right?
Ahh?.. Spillet er vel ikke dårligt fordi man bliver AnalRaped? Så er man bare dårlig til spillet.. Men dette er vel ikke spillets skyld?

Jeg forestiller mig følgende:
Jeg kan rigtigt godt lide AAO og spiller nu lidt AA3 - jeg bliver kneppet hårdt og dør hele tiden.. Og det er overhovedet ikke sjovt.. "SÅ ER AA3 OGSÅ BARE NOGET LORT?!" <-- Why?

Præcis ovenstående hørte jeg SÅÅÅÅ mange gange.. Og det er DET som jeg bliver sur over..
At folk var rigtigt glade for det gamle synes jeg KUN er fedt.. Jeg prøvede det selv og konstaterede.. "Det var jeg ikke så skarp til.. Og granaterne fløj underligt!" :O
Men jeg gav da aldrig spillet skylden for at jeg tabte?
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 29 maj 2012, 12:56

Og til TheHopeless..

Undskyld at jeg lavede din "En kærligt gensyn"-tråden om til et diskussions forum.. Det var absolut ikke med vilje!

VELKOMMEN TILBAGE CHAMP! Håber vi møder dig på TS..

Jordbaer
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: En kærligt gensyn

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 maj 2012, 13:08

Hooah Jordbær!
Hvis man nu bare var glad for det gode gamle AAO og så følte sig AnalRaped i 3.0 så er det vel lige så validt, som et hvert andet argument, right?
Ahh?.. Spillet er vel ikke dårligt fordi man bliver AnalRaped? Så er man bare dårlig til spillet.. Men dette er vel ikke spillets skyld?

Præcis ovenstående hørte jeg SÅÅÅÅ mange gange.. Og det er DET som jeg bliver sur over..
Jordbær du misser pointen, ellers er jeg bare dårlig til at præcisere det ordentligt...

AAO 3.0 var bare ikke det AAO, som vi elskede og DERFOR var det noget LORT!!! Hvis det var ens holdning, så er det vel fair nok, right? Det er det der er min pointe!!!

At man så bliver skudt, eller ej, i what ever version af spillet kan for en stor dels vedkommende forklares med skillZ, eller mangel på samme og hvad det i det hele taget defineres ved(men det er en MEGA farlig diskussion, at tage hul på, ved jeg af erfaring... ForumTroll TROLL... ÜBERTROLL!!!)

AAO var oprindeligt fedt og RIGTIGT mange kunne lide det og hyggede sig utroligt godt med det! Så kom AAO 3.0 og nogle få kunne også lide det og så spillede de det, no hard feelings, men LANGT hovedparten faldt fra, fordi det var et komplet anderledes spil, end det de elskede... And that's the case in a nutshell, right?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster