SPANK The Online gamer

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 04 jun 2012, 20:09

Hardcore gamer, hvad kan jeg sige :lol:

Billede

Han kæmper sq hårdt for de flag he he :shock:
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 04 jun 2012, 20:24

MIB... WTF har du fundet spank afk på en server eller hvad prøver du at vise. ???
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf =3000=kaiserholm » 04 jun 2012, 20:41

Ha ha
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 04 jun 2012, 21:07

He he ja spankeren "pointhøster" på en 1 player start server :wink: :lol: :lol: :oops: 1380 point plus det løse. Nice :mrgreen:
Der er intet ondtsindet i det, bare gas. Sjovt at komme ind og se at ens battlebuddies er ingame, så ville jeg lige se hvad map det var og så kunne jeg jo ikke lade være med at lave et screenshot vel :wink:
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 jun 2012, 23:16

Haha i AAO gjorde han også hvad han kunne for nemt at stige i honor;) men nemt at regne ud, manden blev aldrig bedre selvom Honor steg hurtigt:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Perlehoenen
Colonel
Colonel
Indlæg: 156
Tilmeldt: 19 jun 2008, 02:40
Geografisk sted: Århus V

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]Perlehoenen » 05 jun 2012, 00:38

Hej

Ja og så er han også fri for at spiller med os.

Perlehoenen out
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 jun 2012, 01:15

Hooah MIBber!

Jeg VED godt, at du en skønne dag håber det bliver os to, Min Ven... Men du må bare trække et nummer og stille dig om bag i køen, sammen med alle de andre...

Men hvis du nu var kommet på serveren. Så ville du se at det faktisk bare var lidt HeliStuntMove-TrainingMission...! Er ved at bruge Below Radar nemmer'li og så mangleder jeg også 5 timer i Chopper, for at få min ChopperMedal og så var det jo to ML'er med et smæk... øøøhh sry, to fluer I mean!
Men okay, ubegrundet flame, har altid været en ML-force... :mrgreen: Husk at smile MIB, det er jo bare gak og løjer, ik'...? Hvis du lige tænkte dig om MIB, så er der også VÆSENTLIGT nemmere måder, at score billige points, hvis det nu var det jeg var i byen efter, right? Tænk - Tast - Tal...!

Men det er da rart, at vide du holder øje med mig og vil være der for mig, hvis det en dag skulle blive nødvendigt... MIB jeg vil altid tænke på dig, som min faste klippeø midt i den oprørte Østersø, som jeg våd, kold og træt kan klamre mig til, den dag jeg har allermest brug for det... Det varmer sq virkelig, Min Egen!

Haha i AAO gjorde han også hvad han kunne for nemt at stige i honor;) men nemt at regne ud, manden blev aldrig bedre selvom Honor steg hurtigt:)
Gnæk Gnæk Boogey... Man kan godt høre at rønnebærne er sure over at du aldrig magtede, at spille så godt, at du kunne få G, eller C på de gode maps LÆS = Bridge Crossing LÆS LÆS SPANK = Nr. 2 i DK!!!
Så vidt jeg husker, så fik du heller aldrig lært at ramme WWLobby med en SpamG på Hospital, right...? Fnis Fnis...! Rakte talentet ikke kun til POINT-AND-SPRAY med en RPK, eller husker jeg helt galt Sveske???




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: SPANK The Online gamer

Indlægaf [SPARTA]Peace » 06 jun 2012, 19:45

Spank !!! Er sandheden ikke mere at du bare gerne ville have følelsen af at kunne gå en hel runde uden at nappet dit dogtag ???
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster