Et fantastisk rygestop!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Et fantastisk rygestop!

Indlægaf [SPARTA]Sly » 07 jun 2012, 07:38

Ohøj gutter :D

Jeg er ikke klar over hvor mange rygere vi er her i SPARTA, men jeg har nu været røgfri i over 2 måneder :D
Jeg er så gået over til, at være damper istedet... Og det er dejligt!!!

Jeg var i tvivl om hvordan jeg skulle starte mit rygestop, da jeg egentlig godt kan lide at ryge, men ville gerne undgå alt det giftige lort, som er i smøger. Og tyggegummi, plaster og hokuspokus var ikke vejen jeg ville gå.
Men jeg har nu fundet en let og meget billigere overgang og det er el-smøger, som man kan dampe på. Og det fede er, at du må dampe allesteder!!!

Du skal starte med at købe et startsæt, som inderholder det meste du skal bruge, undtaget det væske, som du skal dampe på.
Jeg købte mit startsæt her : http://www.cloud9vaping.co.uk/
Modellen hedder Ego-C og er måske lidt dyr, men der er kvalitet i dette sæt og hurtig levering.
Der er andre sider som sælger disse Ego-C´er, men jeg vil klart anbefale den fra Joytech.
Du kan også vælge hvor meget nikotin der skal være i dit væske. Hvis du som mig ryger 10-20 smøger om dagen, så skal du starte på 16-18 mg. Ryger du mere kan du også få 24 mg og 36 mg. Dog er 36 mg super stærkt!!!

Når man så er kommet igang og måske ønsker at prøve lidt forskellige smage, bedre tank-systemer, bedre batterier eller hvad der nu kan være, så vil jeg anbefale at kigge på denne side : http://www.pink-mule.com/
Siden er på dansk og firmaet er også dansk, men det ligger i spanien, da det er ulovligt i Danmark, at sælge væske med nikotin i.

Jeg tror at jeg har fået det meste info med her, men vil du vide mere eller har brug for hjælp eller sådan noget, så skriv endelig eller ring til mig. Så vil jeg gerne hjælpe :D
Zipet
Private
Private
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26 jan 2012, 11:54

Re: Et fantastisk rygestop!

Indlægaf Zipet » 07 jun 2012, 14:41

er selv på den "damper" kan stærkt anbefales hvis man gerne vil stoppe og undgå alt det møg der er i en alm smøg. det helt klart pengene værd =)

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster