Ingeniøren

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Ingeniøren

Indlægaf [SPARTA]Canex » 03 jan 2013, 14:42

En ingeniør afgår ved døden og møder op ved perleporten. Skt. Peter tjekker hans papirer og siger: Aha, du er ingeniør, så er du gået forkert.
Ingeniøren henvender sig derfor ved Helvedes forgård og bliver straks lukket ind. Men her bliver han hurtigt meget utilfreds med komfortniveauet og begynder derfor at indføre visse forbedringer.
Efter en tid er Helvede forsynet med både air condition, træk og slip og rullende trapper, og vores ingeniør bliver ret populær dér på egnen.
En dag ringer Vorherre ned til Satan og vrisser: Nå, hvordan går det nede i Helvede, Satan?.
Jo, det går helt fint, svarer Satan. Vi har fået både air condition, træk og slip og rullende trapper, og man kan jo aldrig vide, hvad denne her smarte ingeniør finder på næste gang.
Hvortil Gud svarer: Hvad! Har du fået tildelt en ingeniør? Det må være en fejltagelse, han skulle aldrig have været sendt ned til dig.
Send ham straks herop! Aldrig, svarer Satan jeg synes vældig godt om at have en ingeniør i staben, så ham vil jeg skam beholde! Send ham straks tilbage, eller jeg sagsøger dig!, råber Vorherre.
Men Satan griner bare højlydt: Ha, det er da noget du tror.
Hvor vil DU få en advokat fra?.
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ingeniøren

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 jan 2013, 21:35

Hooah Tjanex!

He He, Thumbs UP!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 2 gæster