Lidt til påsken også!! :D

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Lidt til påsken også!! :D

Indlægaf [SPARTA]Canex » 16 apr 2014, 09:55

I må sige til, hvis i synes jeg spammer forumet :D

Engang i Himlen var Gud væk i seks dage. Til sidst fandt ærkeenglen Michael ham på den syvende dag, hvor han sad og hvilede sig. Han spurgte Gud: - Hvor har du været? Gud sukkede af dyb tilfredsstillelse og pegede stolt ned gennem skyerne: - Se Michael, se hvad jeg har skabt. Ærkeenglen Michael så forvirret ud og sagde: - Hvad er det? - Det er en planet, svarede Gud, og jeg har sat Livet på den. Jeg vil kalde den Jorden og det bliver et sted i stor balance. - Balance? Sagde Michael, stadig forvirret. Gud forklarede, mens han pegede på de forskellige dele af Jorden: - For eksempel så vil Nord-Europa være et sted med stor rigdom, mens Syd-Europa vil være fattig. Derovre har jeg placeret en gruppe sorte mennesker og på den anden side en gruppe hvide mennesker. Den del af Jorden vil være meget varm, mens den anden del vil være meget kold og dækket af is. Ærkeenglen, der var imponeret over Guds arbejde, pegede på et landområde i den vestlige del af Sjælland og spurgte: - Hvad er det? - Ah, sagde Gud, det er Odsherred, det mest fantastiske sted på Jorden. Der er smukke skove, små bjerge, dale og vænger og udsøgte kyster. Menneskene fra Odsherred er beskedne, intelligente og humoristiske og de vil rejse rundt over hele verden. De vil være kendte for deres mange kunstnere, det høje lys og de vil være kendt viden om for deres gæstfrihed. Jeg vil også give dem fodboldspillere, der vil blive beundret af alle andre. Ærkeenglen kiggede i dyb betagelse og beundring, men udbrød pludselig: - Jamen Gud, hvad med balancen? Du sagde, at der ville være balance? Gud svarede klogt: - Bare vent indtil du ser de højtråbende idioter jeg har placeret øst for dem i København.

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Det kan jo være svært at finde en P-plads. I går var jeg inde i en butik i max 5 min. Da jeg kom ud, stod en P-Vagt og skrev et bødeforlæg. Jeg gik hen til ham og bad ham om at slappe af og give folk en chance. Han ignorerede mig fuldstændigt og skrev registreringsnummeret ned. Jeg hævede stemmen og kaldte ham røvhul og regelrytter. Han kiggede på mig mens han hev bøden af og begyndte at undersøge dækkene. Så begyndte han fandme at skrive en ny bøde. Jeg kaldte ham for en narrøv og bad ham skride ad helvede til. Så undersøgte han gummikanten på viskerne og skrev en ny bøde. Dette stod på i 10 min. og jo mere jeg svinede ham til, jo flere bøder skrev han og satte bag vinduesviskeren. Til sidst gad jeg ikke mere og gik tilbage til min egen bil.
/Canex

Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster