BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

LAN 2015, dato 22/5-25/5...

Vedr. Drikkelse til LAN 2015...!

Option 1 : Vi booker fadølsanlæg hos Banjo og [SPARTA]Kassen støtter med 1000,-(derefter brugerbetaling for dem der er med på Fadøl) + 500,- til Div. Sodavand/Gajol, som Tennek henter.
4
57%
Option 2 : Vi medbringer selv AL drikkelse og kan så frit gå ombord, i det Boogey medbringer lørdag. Kort sagt Every Man For Himself!!!
0
Ingen stemmer
Option 3 : [SPARTA]Kassen indkøber alm. Tuborg/Carlsberg/Gajol/Morgan til værdi ca. 1000,-
0
Ingen stemmer
Option 4 : [SPARTA]Kassen indkøber alm. Tuborg/Carlsberg/Gajol/Morgan til værdi ca. 500,- herefter klare folk sigselv.
0
Ingen stemmer
Option 5 : Dem der vil, går selvstændigt ind i en "Fadøls"-Pulje og dækker selv udgifterne til Fadøl 100%. Alt andet står folk selv for.
0
Ingen stemmer
Option 6 : Tennek fiser over Grænsen og køber ind for 1000,-, som Kassen giver.
2
29%
Option 7 : I Don't Care og gør bare som flertallet befaler.
1
14%
 
Afgivne stemmer: 7
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 apr 2015, 01:16

Hooah Kids!

---------------------- LAN 2015 d.22-25/5 på Midtfyn --------------------------


Eftersom vi har fået lidt forslag på bordet vedr. drikkelse til LAN 2015. Så fyre vi her lige en afstemning af på dette emne...

Dog skal man huske, at Boogey(kommer dog først lørdag) medbringer følgende : 4 ks. Tuborg, 2 ks. dåsebajer, 2 Blå Gajol, div. slatter sprut, der allerede ER betalt...


Option 1 : Vi booker fadølsanlæg hos Banjo og [SPARTA]Kassen støtter med 1000,-. Anlægget + alt tilhørende er gratis. Men hver fustage à 25L(svare til 2,5ks bajer) koster : Albani Pilsner 546,- og Odense Classic 615,-. Albani kommer og sætter det hele op for os und so weiter... Vi betaler naturligvis KUN for de fustager vi tager hul på. [SPARTA]Kassen sørger for en røvfuld 0,7L krus, såfremt vi vælger denne løsning...

Option 2 : Vi medbringer selv AL drikkelse og kan så frit gå ombord, i det Boogey medbringer lørdag. Kort sagt Every Man For Himself!!!

Option 3 : [SPARTA]Kassen indkøber alm. Tuborg/Carlsberg/Gajol/Morgan til værdi ca. 1000,-

Option 4 : [SPARTA]Kassen indkøber alm. Tuborg/Carlsberg/Gajol/Morgan til værdi ca. 500,- herefter klare folk sigselv.

Option 5 : Dem der vil, går selvstændigt ind i en "Fadøls"-Pulje og dækker selv udgifterne til Fadøl 100%. Alt andet står folk selv for.

Option 6 : Tennek fiser over Grænsen og køber ind for 1000,-, som Kassen giver.

Option 7 : I Don't Care og gør bare som flertallet befaler.



OBS! Inden vi åbner afstemningen, så kom lige med forslag til evt. flere punkter der skal på listen, eller ændringer til dem jeg lige har smidt op, on the top of my head... Poll'en åbner om ca. en uges tid...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 02 apr 2015, 20:18

Option 7 : Tennek kan race ned over le grænse og hente proviant til Boogey dukker op lørdag?
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 apr 2015, 12:40

Hooah Kids!

Der har mildest talt ikke været den store interesse for denne Tråd, so here goes nothing...

SPANK'eren voter Option 1...!!! Og alle der ikke gør det er GAAAYYY...!!!


Vedr. Option 1, så fører Undertegnede lige en liste herunder, for dem der vil med på den vogn!

FadølsListen :
SPANK
.........
.........
.........
.........


OBS! Poll'en køre i 14 dage(indtil d. 1/5)...!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 17 apr 2015, 18:07

Har nappet en nr 6 da jeg ikke er den store fadøl drikker :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 apr 2015, 18:42

Hooah Tennek!
Har nappet en nr 6 da jeg ikke er den store fadøl drikker :)
Og du kan jo heller ikke drikke Snaps! Så hvad er der snart tilbage Tennek...? Du er vel kun snart til de der ÜBERklamme teenageparfumevand Mokai, Tempt und so weiter du kan drikke, hva'...??? Gnæk Gnæk



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 17 apr 2015, 19:19

Hooah Tennek!
Har nappet en nr 6 da jeg ikke er den store fadøl drikker :)
Og du kan jo heller ikke drikke Snaps! Så hvad er der snart tilbage Tennek...? Du er vel kun snart til de der ÜBERklamme teenageparfumevand Mokai, Tempt und so weiter du kan drikke, hva'...??? Gnæk Gnæk



SPANK signing out.....
Jeg slagter dig i snaps til pinsefrokosten! Du skylder jo at drikke en 10-15 shots mere end mig når DU nu sådan snød mig til julefrokost ;)

Så du skal bare lukket næbet Anders And og hører efter Hva der bliver sagt når de VOKSNE snakker! ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 apr 2015, 23:10

Hooah Tennek!

Ja Ja Min Egen, du siger bare til, hvad tid, jeg skal putte dig ligesom sidst, ik'...?

Men okay, ret skal være ret. Langt de fleste i [SPARTA] tør overhovedet ikke drikke Snaps med SPANK'eren og det med rette forståes. Så den ros skal du sq have Knægt, at du overhovedet tør og du er endda lidt god til det, respekt... Bare ikke lige så AWESOME som SPANK'eren til det! Så du kan vel et eller andet sted så bare blive min SnapsePadawan... Thi Hi Fnis Fnis... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tennek, du må bare forstå at igennem årene er listen af navne, der har forsøgt det, du også prøvede til Julefrokosten og nu igen åbenbart, efterhånden er kilometer lang og alle er kommet til præcist samme konklusion, som du også lærte sidst, KILLING SPANK WITH SNAPS CAN'T BE DONE...

Et af SPANK'erens mottoer har ALLE dage lydt : Det er INGEN skam at knække sig af alkohol! Bare man kan drikke videre bagefter(måske lige efter en enkelt Coke, eller to fair nok)...
Men det er i SANDHED SØRGELIGT, at være så fedtet med hvad man drikker, at man aldrig når grænsen og forsøger at skubbe den lidt hver gang!!! Det er kendetegnet for en Pissant Lil'Bitch!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Peace » 18 apr 2015, 16:27

Jeg er sådan set lidt ligeglad. Bare der er nok og det er koldt.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 24 apr 2015, 13:18

Jeg er sådan set lidt ligeglad. Bare der er nok og det er koldt.
hvaa Peace, synes du står som nogo til LAN?

Jeg stemmer fadøl!!! (1)
Det er bare bedre med en iskold fadbamse i hånden.
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Thomsen
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 104
Tilmeldt: 06 nov 2013, 16:48
Geografisk sted: STORE Andst...

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Thomsen » 26 apr 2015, 08:41

har stemt på 6 da jeg mener der er en større sansynlighed at der vil forfinde sig bare lidt jeg kan drikke men ellers så må jeg sige at det ikke siger mig det store hvad der kommer til at ske med drikkelsen ;)
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 27 apr 2015, 21:03

Votet 1

Dog ingen Classic..........det er dame bajere...............
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 28 apr 2015, 20:06

OPTION 1!"!
BARE IKKE CLASSIC
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF4 LAN 2015 d. 22-25/5 Fyn - Drikkelse -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 maj 2015, 12:28

Hooah Kids!

Lad os lukke afstemningen den her...

Resultat : Option 1
Banjo bestiller fadølsanlæg, med alm. pilsner til LAN 2015. Kassen støtter med 1000,- og Tennek ræser til Germany og køber div. vand ind for ca. 500kr. og måske en enkelt Blå Gajol

Til dem der ville være med i "Fadølspuljen", så afregner vi således, at LAN's sidste dag opgør vi det samlede forbrug, trækker 1000,- fra og så deler ud på dem der ville være med!



OBS! Husk nu at Boogey kommer lørdag med ca. 4ks Tuborg og div. sprut, til fælles gratis brug af alle...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2015"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster