[SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Julefrokosten d. ??-??/?? 2020 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

[SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 29 jul 2020, 10:29

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...

----------------------------------------------------------------

Dato : d. Dato- ??/??-2021

Sted : Adresse : ?????


HuskeListe : 2 stk. gaver til PakkeRæs á ca. 20-30kr.

Vejledende Program :
Fredag - Jeg regner med, at dem der kommer allerede fredag mødes i løbet af sen eftermiddag/aften.
Mon ikke aftenen forløber med at snakke, lære de nye folk lidt og kende og så en kop øl eller to... :wink: MEN HUSK, AT FORDI MAN DELER EN ØL FREDAG, SÅ HAR MAN FANDENSPARKENDE AT VÆRE I TOPFORM TIL LØRDAG, HVOR DET STORE SLAG SKAL STÅ!!!
Vedr. soveplade, så er alle mand vel så seje dræbermaskiner, at vi kan tage et liggeunderlag + pose med og finde en gulvplads.

Menu Fredag : Bajer + Evt Pizza?!

Lørdag - Hovedet sættes lige på og yngste mand sendes til bageren. Her FORVENTES det, at man indfrier den "kvaje-gæld" man har oparbejdet i løbet af året i bl.a. Forum!!!

Vi samles hurtigst muligt, hvis man ikke allerede er der. Så forberedes det store MADSVINERI og en balje fyldes med SNAPS!!!
Efter aftenens Menu/SNAPS er jeg formentlig ikke længere i stand til at stå for noget som helst, så resten af aftenen går med druk, spisning evt. partygames/pakkeræs...
Sidst på aftenen kan de lokale værtshuse vist stadig besøges, hvis man er i stand til den slags. Personligt forventer jeg ikke at være i stand til at stå på benene, på daværende tidspunkt...!!! :oops:
Vedr. underbringelse, så gentager vi succes med at score nærmeste sofa eller bedste gulvplads, når man ikke længere kan stå på benene...

Søndag - Dagen bruges i store træk på at have det dårligt. Yngste mand sendes til Bageren(hvis nogen forventer, at kunne holde det indenbords) og i løbet af formiddagen ryddes der op og der reetableres. ALLE HJÆLPER TIL, ELLER BETALER SIG FRA DET OG DET BLIVER FANDEME DYRT!!!
Forventeligt lister folk vel lige så stille af i løbet af dagen, når de er klar eller har kørelejlighed...



Tennek sining out.....
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 nov 2020, 21:49

Hooah Kids!

Vedr. vores Julefrokost, så bør vi snart lægge hovederne lidt i blød og tage en beslutning om, hvordan vi skære den vedr. Corona, restriktioner und so weiter...

Hvor ligger folk henne med, om vi skal afhold den i år(januar 2021 som altid), eller skal vi springe et år over og så give dne en EKSTRA stor springskallle til LAN 2021...

Personligt, vil jeg MEEEEGEEEET nødigt undvære vores elskede julefrokost...!!!

Men som tingene er pt, så hælder jeg muligvis til
51% aflys, og 49% Total Order2Go...! I REALLY don't know og kan muligvis rykkes med argumenter...


Plz post your thoughts people!



SPANK siginng out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]Canex » 18 nov 2020, 16:14

Hmmm, er meget splittet omkring dette.
Personligt er jeg ikke fanatisk med de 10 personer mm., men tager da mine forholdsregler.

Hvad angår Julefrokosten, så er jeg nok desværre mest til at være på den sikre side og så give den gas til LAN.
Der er både noget signal værdi, samt jeg har nogle tæt på mig som er i højrisiko gruppen.
/Canex

Billede
[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 18 nov 2020, 19:51

Jeg må desværre melde mig til den række af mennesker der synes at vi skal vente med at afholde julefrokost, og evt. virkelig sparke til dåsen til LAN i stedet.
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]banjo » 20 nov 2020, 13:39

Er egentligt også til at vi springer et år over....

Men:
Kunne vi for sjovt skyld evt. lave en online julefrokost, hvor vi kunne mødes på et eller andet online medie og tyller et par pilsner og måske game lidt den aften/weekend...
Bare et forslag og kom gerne med input/forslag om det kunne have interesse...
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 27 nov 2020, 20:35

Personligt er jeg lidt ligeglad..

Afholdes det, kommer jeg, gør det ikke, sur røv :evil: :evil: :evil:
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 nov 2020, 23:20

Hooah Kids!
Men:
Kunne vi for sjovt skyld evt. lave en online julefrokost, hvor vi kunne mødes på et eller andet online medie og tyller et par pilsner og måske game lidt den aften/weekend...
Bare et forslag og kom gerne med input/forslag om det kunne have interesse...
Tjoooo... Vi kunne da prøve... Meeen skal man ikke være lidt Bøs, for at være på Skype, Zoom, oder what ever, eller har jeg misforstået noget og er jeg bare for gammelsur og muggen... Mine "SocialeMedier" består fortsat KUN af sms og en bøsse er FANDEME noget man skyder med!!! Har aldrig prøvet der lort ever.
Men Konen kan vel give et crashcourse, I should think...

Før i tiden, kunne vi da sagtens sidde en hel aften og banke bajer InGame, og svine MAX på TS'en...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 30 nov 2020, 21:16

Hooah Kids!
Men:
Kunne vi for sjovt skyld evt. lave en online julefrokost, hvor vi kunne mødes på et eller andet online medie og tyller et par pilsner og måske game lidt den aften/weekend...
Bare et forslag og kom gerne med input/forslag om det kunne have interesse...
Tjoooo... Vi kunne da prøve... Meeen skal man ikke være lidt Bøs, for at være på Skype, Zoom, oder what ever, eller har jeg misforstået noget og er jeg bare for gammelsur og muggen... Mine "SocialeMedier" består fortsat KUN af sms og en bøsse er FANDEME noget man skyder med!!! Har aldrig prøvet der lort ever.
Men Konen kan vel give et crashcourse, I should think...

Før i tiden, kunne vi da sagtens sidde en hel aften og banke bajer InGame, og svine MAX på TS'en...




SPANK signing out.....

Discord SPANK, Discord ;)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 dec 2020, 09:33

Hooah Kids!

Sad Sad Sad, men vi lægger Julefrokosten 2020 i graven! Jeg har givet Kokken besked... Skulle i øvrigt hilse fra ham!

Men skulle vi se, om det der “FællesJulefrokost-Hver-For-Sig” via Zoom, Teams eller whatever GayLordCrap kunne stables på benene...? Jeg er sq Order2Go på at give det et skud...

Så køber man vel noget højtbelagt smørrebrød, iskold snaps, en kasse julebajer og så opretter et videolink til folk og får Ungene og Konen til at HOLDE KÆFT imens Far har travlt, right...?

Order2Go på virtuel[SPARTA]Julefrokost :
[SPARTA]SPANK




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 24 dec 2020, 15:22

Hooah Kids!

Sad Sad Sad, men vi lægger Julefrokosten 2020 i graven! Jeg har givet Kokken besked... Skulle i øvrigt hilse fra ham!

Men skulle vi se, om det der “FællesJulefrokost-Hver-For-Sig” via Zoom, Teams eller whatever GayLordCrap kunne stables på benene...? Jeg er sq Order2Go på at give det et skud...

Så køber man vel noget højtbelagt smørrebrød, iskold snaps, en kasse julebajer og så opretter et videolink til folk og får Ungene og Konen til at HOLDE KÆFT imens Far har travlt, right...?

Order2Go på virtuel[SPARTA]Julefrokost :
[SPARTA]SPANK




SPANK signing out.....
Så bare om lørdagen?
Men jeg er game!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor-

Indlægaf [SPARTA]Canex » 06 jan 2021, 09:20

Jeg er frisk på en gamenight hvor vi kan lave lidt sjov og ballade.
/Canex

Billede

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2020"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster