Hooah Kids!
Her er det naturligt nok meningen, at man kan stille forslag og sætte ting til debat, hvis man mener at man har nogle indspark vedr. afholdelsen af LAN 2026...
Ting man kunne forestille sig, vi kunne diskutere i denne tråd...
- Hvilke spil skal der spilles, BF 2042, BF4, etc...?
- Hvilke maps, skal der spilles...?
- Hvordan skal holdene deles op...?
- Hvordan afvikles turneringen...?
- ........................................
- ........................................
NB! Når forslagnene ruller ind sætter jeg den herop i toppen og så vidt muligt, vil jeg prøve at poster svarene her, når der træffes afgørelse...
Tennek signing out.....
LAN 2026 - Forslag og Debat -
-
[SPARTA]Tennek
- General of the Army

- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army

- Geografisk sted: Faxe
Re: LAN 2026 - Forslag og Debat -
Hooah Kids!
SPANK’eren foreslår som standard : Fadøl
SPANK signing out…..
SPANK signing out…..
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
[SPARTA]Tennek
- General of the Army

Har allerede forespurgt Funz om han sørger for fadøl igen i årHooah Kids!
SPANK signing out…..
- [SPARTA]Jaegerkjeld
- 1st Lieutenant

Kan se der står BF2042 i tilmeldingen.. Det er en fejl right?? I så fald appellerer jeg stærkt til at det bliver BF6 istedet. Og kunne man måske kigge på tuneringsformen? Den har alle dage været lidt mystisk, hvor men reelt kan vinde alle kampe, og stadig tabe. og omvendt. En tureringsform, med eleminering, hvis man taber sin bracket, vil for det første være mere fair, men også give færre undødvendige kampe, som evendeligt bliver tovtrækkeren. Det kunne måske give mere tid til at man kunne spille for sjov tunering i andre spil eller bare mere fritid. Som jeg ved, jeg ikke er den eneste der har eftersøgt.
-
[SPARTA]Tennek
- General of the Army

Jeg er med på at lave turneringsformen om, men synes ikke det skal være med "eliminering".Kan se der står BF2042 i tilmeldingen.. Det er en fejl right?? I så fald appellerer jeg stærkt til at det bliver BF6 istedet. Og kunne man måske kigge på tuneringsformen? Den har alle dage været lidt mystisk, hvor men reelt kan vinde alle kampe, og stadig tabe. og omvendt. En tureringsform, med eleminering, hvis man taber sin bracket, vil for det første være mere fair, men også give færre undødvendige kampe, som evendeligt bliver tovtrækkeren. Det kunne måske give mere tid til at man kunne spille for sjov tunering i andre spil eller bare mere fritid. Som jeg ved, jeg ikke er den eneste der har eftersøgt.
Jeg er mere fortaler for man lavede turning som I fodbold, hvor det giver points for at vinde. Også bliver det holdet med flest points der vinder.
Udover det, tænker jeg ikke det er nødvendigt at kører 4 hold igennem hver bane 2 gange, tænker vi kan nøjes med 1 gang. Så man har 3 kampe på et map, I stedet for 6 kampe.
-
[SPARTA]-Funz
- Brigadier General

Tja, bf6 eller bf4, turneringsformen har jeg ikke den vilde holdning til, bare vi bliver ophidset
- [SPARTA]Jaegerkjeld
- 1st Lieutenant

Jeg er med på at lave turneringsformen om, men synes ikke det skal være med "eliminering".Kan se der står BF2042 i tilmeldingen.. Det er en fejl right?? I så fald appellerer jeg stærkt til at det bliver BF6 istedet. Og kunne man måske kigge på tuneringsformen? Den har alle dage været lidt mystisk, hvor men reelt kan vinde alle kampe, og stadig tabe. og omvendt. En tureringsform, med eleminering, hvis man taber sin bracket, vil for det første være mere fair, men også give færre undødvendige kampe, som evendeligt bliver tovtrækkeren. Det kunne måske give mere tid til at man kunne spille for sjov tunering i andre spil eller bare mere fritid. Som jeg ved, jeg ikke er den eneste der har eftersøgt.
Jeg er mere fortaler for man lavede turning som I fodbold, hvor det giver points for at vinde. Også bliver det holdet med flest points der vinder.
Udover det, tænker jeg ikke det er nødvendigt at kører 4 hold igennem hver bane 2 gange, tænker vi kan nøjes med 1 gang. Så man har 3 kampe på et map, I stedet for 6 kampe.
Det kan jeg godt gå med til!
- [SPARTA]Echers
- Staff Sergeant

Jeg er ikke helt klar over hvordan det tidligere har været gjort, men et point system giver i al fald fornuftig mening.Jeg er med på at lave turneringsformen om, men synes ikke det skal være med "eliminering".Kan se der står BF2042 i tilmeldingen.. Det er en fejl right?? I så fald appellerer jeg stærkt til at det bliver BF6 istedet. Og kunne man måske kigge på tuneringsformen? Den har alle dage været lidt mystisk, hvor men reelt kan vinde alle kampe, og stadig tabe. og omvendt. En tureringsform, med eleminering, hvis man taber sin bracket, vil for det første være mere fair, men også give færre undødvendige kampe, som evendeligt bliver tovtrækkeren. Det kunne måske give mere tid til at man kunne spille for sjov tunering i andre spil eller bare mere fritid. Som jeg ved, jeg ikke er den eneste der har eftersøgt.
Afhængigt af antallet af hold, kan man jo også kører noget seeding ift. pointene, så man starter i noget gruppespil og kører videre til noget knockout lignende. Eller bare rent point. Alle hold møder hinanden to gange. Dem med flest point til slut vinder - bum.
Ift. maps der spilles, kunne man også sige. Hvért hold får lov at vælge et map for hver modstander.
Hold 1 vælger x mod Hold 2.
Når Hold 2 og 1 så har rematch, så kan Hold 2 vælge map.
Jeg tænker ikke holdene bør møde hinanden LIGE efter hinanden, men lige have en kamp eller to imellem. Det skaber lidt luft og rum til tilpasning.
Jeg håber det giver mening
IF IN DOUBT... EMPTY THE MAG!
No plan, just violence
──────────────
"2 sec…" - brb (maybe)
No plan, just violence
──────────────
"2 sec…" - brb (maybe)