Hvilket arrangement skal vi lave...?

Sommerfesten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvad skal vi lave til Sommerfesten 2007

Haze Festival i Nordjylland
1
8%
Eventweekend/Paintball på Comaco i Nyborg
12
92%
Privat fest og ballade
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 13
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Hvilket arrangement skal vi lave...?

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 apr 2007, 21:25

Hooah Drenge og Piger!

Siden Boogeyman ikke kan tage sig sammen og få skred i tingene, SÅ MÅ JEG JO IGEN!!!!!!

Spørgsmålet er simpelt :


Hvad skal vi lave til [TOP1%]'s Sommerfest???




Muligheder :

1 - Haze Festivalhalløj d.7-8-9 juni...
Det bliver vist noget med at mødes, ved Boogey og så ud og sætte telt op og drikke bajer hele weekenden, høre fed musik og generelt leve, som vores respektive konen, kærester BESTEMT ikke synes er særligt fedt...
Link : www.haze.dk

2 - Paintball/Eventweekend på www.Comaco.dk (Phantom arbejder der)...
Man mødes i Nyb. ved Phantom, Reaper eller Sølvfætter til noget let underholdning, biograf, druk eller pool om fredagen. Lørdag bliver brugt til at klatre i træer, klatretårne, kaste økser, skyde med bue og pil, svævebaner og selvfølgelig MAINEVENT PAINTBALL. Om aftenen grilles på mega grill og så drikkes der en øl eller MANGE! Tillader vejret det, soves under åben himmel og banjoen og mundharpen findes frem til den lyse morgen(Kæmpe telt forefindes på Comaco, eller rykker vi ind hos Reaper/Sølvfætter eller Phantom hvis vejret rent af H... til). Søndag bliver brugt til at bekæmpe tømmermænd, kaste økser og skyde med bue og pil EFTER HINANDEN og bare generelt reetablere området og rigge af...
Det skitserede program kan gøres for 550,- pr person inklusiv alt. NB. Kugler ud over de 100 skud der følger med til paintball er for egen regning..
Drikkevare kan selv medbringes, ellers er der et lokalt bryggeri lige ved siden af, der laver TOP NICE øl(Comaco har vist en god aftale med dem). Om lørdagen er der max gode sanwich(middag)/grillshit(aften) incl. i prisen. Så det er bare klar til os, når vi ankommer... HOOAH!!!
Link til billeder fra Sommerfest 2006 : http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=249&mforum=top1

3 - Vi alle samles hos et medlem en weekend...
Generelt det samme som nævnt ovenfor, bare uden alt det fede... Men noget stille og roligt biograf/pool/spisning om fredagen. Lørdag noget Go-Kart, bowling eller hvad man nu kan finde på. Spisning om aftenen, med efterfølgende druk og bytur... Søndag bruges til at få styr på de værst smadrede personer ,områder vi nu har hærget aftenen før...

4 - ...........



Alle bedes komme med forslag til, hvad der kunne være fedt og hvad vi kan samles om!!!

NB! Afstemningen for over er kun vejledende...



SPANK signing out......
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 16 jul 2007, 20:07, rettet i alt 15 gange.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 03 apr 2007, 22:32

jamen hvad skal jeg få gang i.. jeg venter kun på at i tossehoveder skriver at i har fået fri fra arbejde den weekend hvor der er HAZE... så skal jeg nok linke til et sted hvor billetterne kan købes så vi kan få det gjort inden de alle er væk....
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 apr 2007, 23:32

For FANDEN Boogey!

Så NEMT slipper du sq IKKE, Min Ven!!!!

Jeg har sagt 1.000.000 gange, at du skulle lave et indlæg med hele arrangementet, link's, datoer, pris, tider og hvor det skal foregå!!!

Ellers er der sq INGEN der kan huske en skid!!! Det kan godt være at jeg er gammel og ikke kan huske noget som helst... Men det MINDSTE man kan forvente, hvis du mener det skal være en realistisk mulighed, er sq at du poster ovenstående oplysninger!
Ellers kan folk overhovedet ikke tage det seriøst...!!!

Det en OMM'ER Boogey!!!!!!!!!!!!! Kom FRESH...

NB! Misforstå nu ikke! Jeg vil MEGET gerne høre mere om det forslag :lol:



SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 03 apr 2007, 23:52, rettet i alt 1 gang.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 apr 2007, 23:50

Er det her www.haze.dk d.7-8-9 juni????

Skal FANDEME love for at det er ude på Lars TYNDSKIDS marker :

Billede




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 358
Tilmeldt: 23 mar 2007, 17:38

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 04 apr 2007, 07:44

Hoah..

HAZE....?hva er det, en fabrik til dyreforsøg eller?? er mere til noget event/paintball eller noget der hen af...

Men er selvfølgelig åben for forslag...

Hoah til spank for at starte tråden.

Flow out
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 04 apr 2007, 09:53

Haze festival? Det jo ikke fedt, lad os holde os til Grøn og den lille fede. Men anyway, jeg er frisk på det skyderi der.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 apr 2007, 11:57

jaa spank det er netop det der... måske det er ude på lars tyndskids marker, men for satan der blir drukket.. det skulle være den festival hvor der blir drukket flest fadbamser pr person :wink: :wink:

vi kan drikke herude.. har sku postet dato og pris et sted... :lol:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 apr 2007, 12:06

og jeg har stemt for haze.. paintball var sku sjov, det er ikke det, men det har vi jo gjort sidste sommer så jeg synes noget nyt er at foretrække..

nyborg var satme en tam by, der er vel 5- 6000 folk til den her festival så her er der masser af damer :wink: :wink:

skal vi endelig vælge en privat fest så er det fandme lige før jeg helst vil vælge at det var ved spanky, for der kan man da gå i by :lol:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 04 apr 2007, 16:13

jaa spank det er netop det der... måske det er ude på lars tyndskids marker1, men for satan der blir drukket2.. det skulle være den festival hvor der blir drukket flest fadbamser pr person :wink: :wink:

vi kan drikke herude.. har sku postet dato og pris et sted... :lol:
og jeg har stemt for haze.. paintball var sku sjov, det er ikke det, men det har vi jo gjort sidste sommer så jeg synes noget nyt er at foretrække..

nyborg var satme en tam by, der er vel 5- 6000 folk til den her festival så her er der masser af damer3

skal vi endelig vælge en privat fest så er det fandme lige før jeg helst vil vælge at det var ved spanky, for der kan man da gå i by
1. - Jeg håber ikke, det er et af dine varemærker, når du skal promovere HAZE. :lol:

2. - Nævn en festival, hvor der ikke bliver det. (Regions bestemt festivaler er ekskluderet her)

3. - Helt ærligt, hvor mange chicks regner du med at score med en folk solafvigende, svedige og abstinens-prægede halv-nørder i ryggen?
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 apr 2007, 18:50

Hooah Hope!

Vinden blæser i retning af Comaco igen i år... SUPER!!! Men lad os nu se.... 8)
1. - Jeg håber ikke, det er et af dine varemærker, når du skal promovere HAZE. :lol:

2. - Nævn en festival, hvor der ikke bliver det. (Regions bestemt festivaler er ekskluderet her)

3. - Helt ærligt, hvor mange chicks regner du med at score med en folk solafvigende, svedige og abstinens-prægede halv-nørder i ryggen?
1 - Det er hermed slået FAST at Boogey må få procenter fra HAZEfolkene... LOL

2 - I know 4 a FACT, at både SPANK, Phantom, CY_KOSIS i en længere årrække, har gjort en HERRE indsats for at placere MidtFyns Festival HØJT på DRUK-Listen... :wink:

3 - GOOD POINT Hope!!!!!!!! Men fadøllene smager sq sikkert godt anyweay!


Men lige inden vi skyder stakkels boogey HELT OG ALDELES NED, så udelukker det ene jo nædvendigvis ikke det andet...
Så boogey prøv at lave en seperat HAZEtråd og se hvad stemningen er...
Jeg kunne forestille mig, at den Officielle [TOP1%] Sommerfest først bliver i juli, aug, sep måned... Så du har frit slag i bolledejen m.h.t. Festival!!! Hvis weekenden passer ind i skemaet, så skal jeg sq nok drikke bajer med dig, til Haze!!!

SPANk signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 04 apr 2007, 18:58

skal jeg gøre... men skal heslt snart vide noget.. for skal med til haze uanset om i skal med eller ikke, men ved bare ikke om jeg får råd til andet (også derfor jeg hælder mest til HAZE)..

Kan godt lave en anden tråd, men jeg skal bare have rimelig hurtig respons af folk, for vil ikke begynde at lave nogle aftaler med mine kammerater hvis i kommer.. :wink: :wink:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[TOP1%]Reaper

Indlægaf [TOP1%]Reaper » 04 apr 2007, 23:05

Forstår ikke de jyder..( lasse ) hvad skal du bruge en bil til , der kan sq da umuligt være nogle veje derude.. ( haze ) og omegn... er det ikke stadig noget med hestevogn og hossekræmmeren?


forestiller mig lidt et Steen Steensen Blikker miljø... hvos man skal betale i risdaler...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 apr 2007, 22:17

Hooah Drenge!

Lad jeres stemme blive hørt i toppen af denne tråd... DET ER UNDER HALVDELEN DER HAR STEMT ENDNU!!!!!


SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Indlægaf [SPARTA]allan » 20 apr 2007, 14:23

jeg syndes det lyder sjov det der i nyborg
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 apr 2007, 15:00

damn boogyebøvs jeg tror du er ved og være nedstem

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2007"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst