Hvilket arrangement skal vi lave...?

Sommerfesten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]

Hvad skal vi lave til Sommerfesten 2007

Haze Festival i Nordjylland
1
8%
Eventweekend/Paintball på Comaco i Nyborg
12
92%
Privat fest og ballade
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 13
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 maj 2007, 15:40

Hooah Coy!
O.lign :

det ser da ud til at blive en kanon wekend...

Måske nogen ville være intereseret i en sådan weekend på tværs af clanerene........????


Tror nok jeg kunne lokke med de første 10 stk fra ASE......
I første omgang må jeg give Hope ret, men det var et interessant forslag og jeg skal nok lige se hvad Svendene siger til det... D.v.s. jeg lige tager det op Internt i klanen...

Må sige, at jeg nok også kunne se det fede i det... Men folk skal lige have en chance for at give deres mening til kende, k?
Det jo faktisk kun er tænkt, som en [TOP1%] Sommerfest!!! Men vi ser lige på det.... :lol:

Så skal jeg nok lige vende tilbage til dig Tøz....




SPANk signing out.....




SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Coy
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 20
Tilmeldt: 07 nov 2006, 12:14
Geografisk sted: Midt i Jylland

Indlægaf Coy » 15 maj 2007, 19:12

Som jeg skrev til Spank, så var det ikke lige DENNE fest , men en i samme stil.
Vil på ingen måde lave jeres clan hygge til noget fælles, men hør om ikke der kunne bakkes op omkring et større fælles arangement....
Sikker på jeg ville nyde at møde jer igen UDEN pc og få en lille en indenbords.....

Bare en ide, som jeg da gerne selv vil lægge lidt kæfter i sammen med andre....

Hygge og GOD fest TOP1%

ASE har selv haft MANGE af slagsen og det er KANON...
Hvis du mangler bogstaver, må du ty til andre metoder!!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 15 maj 2007, 19:43

jeg må personligt sige at jeg også helst ser netop denne fest som ren top1%.. ikke fordi jeg har noget imod jer, for i sku nogle fine gutter og dame :D :wink: :wink:

Men som du selv siger, synes jeg også at det skal være til et andet arrangement.. det er en kanon ide at slå os sammen, ingen tvivl om det, og det vil jeg også MEGET gerne, det er bare liiiige denne her fest som jeg personligt synes skal holdes indenfor klanen, men det er der heldigvis mange forskellige meninger om..

men jo synes sagtens vi ku lave et fælles arrangement, kom evt med nogle forslag?? :wink: :wink:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 maj 2007, 23:23

Hooah Coy!
Som jeg skrev til Spank, så var det ikke lige DENNE fest , men en i samme stil.
Vil på ingen måde lave jeres clan hygge til noget fælles, men hør om ikke der kunne bakkes op omkring et større fælles arangement....
Det er helt okay...!!!

Vi debattere lige pt internt, omkring vores Sommerfest.... Som sagt, skal jeg nok holde dig underettet Girl!

Dog tror jeg det kan vise sig, enddog meget svært, at få folk til at møde op til endnu flere arrangementer i løbet af året... Så hvis det skal være, så tror jeg det skal være nu...
Personligt er jeg sq ALTID frisk, hvor der er en vilje er der en vej!!!

Men så igen, belært af erfaring, så er det sq de færreste der kan magte flere af disse arrangementer i løbet af et år... Det er bare egen erfaring!!! Så jeg skal da ikke kunne afvise det... :lol:

Men som sagt, så "brygger" vi lige på det et par dage og så skal jeg nok poste resultatet, k?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Coy
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 20
Tilmeldt: 07 nov 2006, 12:14
Geografisk sted: Midt i Jylland

Indlægaf Coy » 16 maj 2007, 12:08

@ Spank, du er jo en klog mand......

ASE har været på bowler/spise( nogen tog bruce koncert med ) hygge aften/nat i okt 06 i KBH.
Feb, var vi klar igen og lagde jomfru ane gade ned i Aalborg og her i april var vi hos mersy i privaten til en gang god mørbrad og dertil Body.T og andre drikevarer :wink:

Så på det område må jeg sige at ASE er ret godt med....
Vi gør en stor ære i at clan hygger på ts og irl.....

Det er sandt, for nogle er det økonomi andre familie som gør det svært at deltage i ret mange arrangementer pr år....


Derfor synes jeg nu alligevel, om end der skal gå et godt stykke tid, det kunne være ret så morsomt at se hinanden uden en fladskærm til at blokere...

Gentager lige igen, at det IKKE skal være denne her fest i har i TOP1%...
Det skal være en anden god fest som et par stykker af os sætter sammen.....

Så nyd i nu TOP1% sommerfesten og rock on!!!!
Hvis du mangler bogstaver, må du ty til andre metoder!!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 maj 2007, 13:26

den er jeg frisk på.. bowling,spisning og druk evt, lyder til at være meget fedt.. lad os slå hovederne sammen evt og finde ud af noget snart:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
]ASE[MersyDeath
Private
Private
Indlæg: 2
Tilmeldt: 17 maj 2007, 08:17
Geografisk sted: Lidt uden for næstved på en mark
Kontakt:

Indlægaf ]ASE[MersyDeath » 17 maj 2007, 09:45

Hey der! bliver lige nød til at blande mig... he he he..
Da det jo er Coy og jeg der er fest styre i ASE 8) 8)
Coy har brifet mig lidt om dette! og mener selv det ku være en kanon ide. Men vi slår da lige hovderne sammen! HOOAH
Kan du se pointen, eller skal jeg stave det for dig!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 18 maj 2007, 11:17

jaa lad os det...
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "SPARTA Sommerfest 2007"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster