3 word spam - THE STORY!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

3 word spam - THE STORY!

Indlægaf TheHopeless » 20 jun 2007, 12:48

Der var engang et lille får Som faldt omkuld "I Tivoli, fordi" Den var skide.. stiv som boogey Der kastede spyd Imod Osama's tank sammentidig med han Jonglerede med levende hulepindsvin som var sønderrevet af jøder Fra Nordpolens Top men de kom til at købe en GIGANTISK stor samling oldgamle rustne biler hos manden Som havde ALT for stor samling kuglepenne som han Stoppede op i udstødningen på bilerne Imens spank så "Sin Formue Blive..." En Røvsparkers røvparaply asskicker kan lide sølvpiil når han Roder med biler fordi det gør ham helt varm ondt bag i. Fåret vidste ikke. Her gik den død første gang :D


der var engang en dårlig klan som hed 116th og de får smæk på onsdag fordi de er røv elendige til at spille på drommedarpukler så derfor smækkes bagi med med en meget uintilligent cigarrygende hottentothøvdingsattentatsmandsdræber Som brugte rumraketter til at stoppe Lasse fra at detonere en pedalædende kyllingepostej fra Alta. nam sagde lille kyllingepostejs elskende Lasse "Til den Intergalaktiske" boogeyman som bare ignorede ham, og sked i sine total hippie pinke klipklapper som voksede "op i kjolen" mens boogye bare knalder Roto en 13 tommers ordenligmotherfuckerjegskagidigskajeg. "Den efterfølgende morgen..." fik boogye en en kasse guldøl som han bundede mens han brækkede alle fingrene på hans nyerhvervet pokemon som han elskede med mens kærligheden til roto blev familiens skamplet nummer 5. Sagde hans 260 år gamle adopterede søster fra paradisparken hvor boogye Fik opereret sin hunds øjne op bag i med en tang som Rødglødende, blev holdt... af roto ham der altid ville være dyrlæge med boogye der elskede Roto's syge trang til at lege â€
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 jun 2007, 12:50

damn du må kede dig
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 20 jun 2007, 12:56

Altid dejligt med konstruktive indlæg fra din indskærpede intelligens :)

Copy og paste kan enhver idiot finde ud af, der findes dog undtagelser. - 5 minutters arbejde, så vi alle kan få et godt grin.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 20 jun 2007, 17:45

Det er klasse!!! Hooah
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 jun 2007, 18:42

jaa men synes sku bare der står boogey og lasse rimelig mange steder i den nederste:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 20 jun 2007, 19:36

det er fordi vi elsker dig alle sammen'

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst