smden sign out

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
=3000=smeden
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 okt 2008, 18:31
Geografisk sted: 9990. Skagen. Nordjylland. Danmark.

smden sign out

Indlægaf =3000=smeden » 07 mar 2009, 23:22

hey drenge... ja som i kan se er min m8´s smuttet fra klanen og ja det dem jeg mest sammen med og dem jeg mest spiller med.. så ja jeg tror sku jeg prøver at følge trop med dem selv om jeg ikk er så aktiv.. men men men det har nu været hygge nok at være her og i alle sammen nogle fine fyr hooah helt sikkert.. men i må have det frem over.. :D

ps. hvis jeg kommer til at spille bliver det nok med =3000= tag på.. :D :D :D men der er ikke noget der sikkert..
Smeden
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 08 mar 2009, 01:10

dine m8s? er der flere der er smuttet.. har ik li opdaget det så..

Men anyway.. helt i orden smeden.. som jeg sagde til mib, så skal man sku gøre det man føler for, og er du ikke glad for at være i SPARTA længere, skal du selvfølgelig ikke være her længere.. sku der komme nogle hårde kommentarer, så bare slå det hen..

Tak for din tid i Sparta, og god vind fremover i 3000..

Hooah
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=smeden
Sergeant
Sergeant
Indlæg: 23
Tilmeldt: 13 okt 2008, 18:31
Geografisk sted: 9990. Skagen. Nordjylland. Danmark.

...

Indlægaf =3000=smeden » 08 mar 2009, 12:13

jeg har haft en fed tid i sparta og haft det skide sjovt det er ikk det men spiller ikk så meget mere og som jeg skrev i går var der ikk noget der var sikkeret.
Smeden
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 mar 2009, 12:18

Hooah Smed!

Vi viste vist godt nok et eller andet sted, at du nok ville følge Cobra! No hard feeling og husk DU ER ALTID VELKOMMET TIL EN SNAK PÅ TS ELLER BARE ET INDLÆG!!!

God krig derude...



NB! Jeg har flyttet dig ud af den Interne del af Forum. Jeg forventer jo naturligt nok, at du selv lige får styr på TWL, tag, Tracker og alt det der halløj, u know...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster