Pain vs. SPANK/Phantom = FARVEL Pain.......

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 23 sep 2008, 21:35

hold kæft et mærkeligt svar.. hvad fanden mener du med go????? :shock: :? :shock:

svært og se om du er ligeglad vi må jo mødes så jeg kan se efter...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 sep 2008, 21:41

Hooah Kids!

C'mon on Kids..... Der MÅ være et Lavmål, for hvad man vil tillade sigselv at skrive...

Pain, det er meget muligt du er utilfreds med, hvad jeg har skrevet... Men jeg har nu brugt 2 dage på, at skrive det samme og det samme til dig. Det eneste der kommer tilbage er varm luft...
Dig, mig og Phantom var ALLE 100% klar over konditionerne for den aftale vi havde indgået og konsekvenserne! Så min holdning er fortsat, at INGEN andre end digselv har sat dig i denne MEGET kedelige situation...!!!

Men vi kommer ret sikkert ikke længere i denne sag, så lad os lade den ligge her... PLZ!!!



Slutteligt, Roto, for fan...... Lad nu være med at poste, KUN for at provokere... Vi ender i løbet af 0,5 med : Min Far kan tæske din Far...



NB! Tråden låses fra nu af og yderligere smudstråde(Læs = Bl.a. Pain's inlæg vedr. mit OgameBann, ligger nu i Skraldespanden) vil omgående blive slettet!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster