Tiger skylder nu KVAJEbajer...! HOOAH...!!!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Tiger skylder nu KVAJEbajer...! HOOAH...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 feb 2009, 13:39

Hooah Knægte!

Denne post er IKKE for, at hænge Tigerdyret ud, for ikke at have omløb i hovedet!!! Den postes KUN for den muligvis lidt opdragende effekt, den kunne have på andre der kunne have samme problem i fremtiden!

Så kunne i jo også ligeså godt få del i et billigt grin, på Tigerdyrets regning, når nu han husker med RØ....!!!

------------------------------------------------------


From: tonysvendsen@youmail.dk
To: jonas_dansholm@hotmail.com
Subject: lidt hjælp måske
Date: Mon, 16 Feb 2009 09:27:09 +0100


Hej SPANK.
jeg ka sku ikke komme ind på vores forum mere, hvadsker der????? jeg har prøvet med mit tangnavn og min kode men nej. [ SPARTA]tiger ( ****** ) ved ikke hvad der sker.



TIGER

----------------------------------------------------------


Hej Tigerdyr!

Mysteriet er slet ikke så stort, hvis du prøver lige at tænke dig om.... Fnis Fnis!!!

Du hedder jo KUN tiger i vores Forum og den konto kan man sq sagtens logge ind med! Det er NETOP for, at imødegå disse situationer, at jeg ALTID opfordre folk(incl. dig) til at kalde deres Forumaccount [SPARTA] foran navnet. Jeg kan faktisk huske, at jeg et par gange HAR mindet dig om det... Gnæk Gnæk!!! Folk glemmer jo deres LogIn og her er beviset!

Så jeg synes du skal prøve at logge ind med LogIn : tiger og pw : ******* og så skal du se...

Måske var det denne gang en god idé, at få sat [SPARTA] på din account på Forum, eller hva'...? :?: :?: :?:

God fornøjelse!!! Og så er det vist lige med at investere i en kasse KVAJEbajer til næste sammenkomst!!! :D


Mvh.
SPANK


-----------------------------------------------------



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Tiger
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 30 sep 2008, 20:26
Geografisk sted: dk

Indlægaf Tiger » 16 feb 2009, 16:55

ja ja ja ja har forstået det OKE.....
Record
Major General
Major General
Indlæg: 468
Tilmeldt: 21 mar 2007, 15:25

Indlægaf Record » 16 feb 2009, 17:22

jeg kan nu godt huske det, men er jo heller ikke så gammel endnu :)
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster