MIB signing Out

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

MIB signing Out

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 06 mar 2009, 16:24

Hooah people!

Jeg går her med en beslutning om at søge i 3000 igen, da jeg gerne vil spille seriøst og flere kampe og fordi der er mere tilslutning til træning m.m. Så for mig er det et naturligt valg jeg tager her, vil jo gerne udvikle mit spil og blive bedre.. Håber ikke der er nogen bad feelings over for mig og min beslutning... Jeg vil stadig hjælpe jer med at få styr på scripts osv i forbindelse med serveren, indtil Tastefull er helt inde i den del. Håber i forstår mig...

Happy fragging guys
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 06 mar 2009, 17:25

Helt i orden mibster.. fint hvis det er det man ønsker.. man har du tænkt meget over det..??

Flere af os, inkl dig selv har prøvet at tage derover en gang, og vi er alle kommet tilbage, med flere 3000 medlemmer.. er du sikker på at denne gang er lykkens gang og det samme ikke sker igen.. det er måske ikke derovre som du håber på..

bare en reminder.. men happy fraggin derovre.. vi ses jo stadig på ts..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Indlægaf Tastefull » 06 mar 2009, 17:42

Har ingen kommentare


God fornøjelse

\T
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Indlægaf epoxy » 06 mar 2009, 18:44

Ja, jeg kan jo ikke sige så meget. Jeg gik nærmest og ventede på det. Det har længe været tydeligt at du ikke fik det action du ønskede i SPARTA. God vind!

PS: Du bliver også meget sjovere at fragge når du har N3000B tagget på :P
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 06 mar 2009, 23:01

Jah boogey!
Jeg er sikker denne gang, kan jo altid pubbe med jer ind imellem hæ hæ :P
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 07 mar 2009, 02:04

Det er nok den dårligste undskyldning, jeg længe har hørt , men jeg kan sige så meget, at du behøver ikke at søge tilbage igen, fordi jeg stemmer NEJ.
Det du sagde sidst du forlod 3000 og kom tilbage til SPARTA, var at du aldrig ville forlade SPARTA igen, men som jeg nu kan se det, så smutter du squ igen til 3000, med den samme undskyldning som sidst.
Men tak for denne gang
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 07 mar 2009, 08:33

Fair nok solo.
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 07 mar 2009, 10:18

Det er nok den dårligste undskyldning, jeg længe har hørt , men jeg kan sige så meget, at du behøver ikke at søge tilbage igen, fordi jeg stemmer NEJ.
Det du sagde sidst du forlod 3000 og kom tilbage til SPARTA, var at du aldrig ville forlade SPARTA igen, men som jeg nu kan se det, så smutter du squ igen til 3000, med den samme undskyldning som sidst.
Men tak for denne gang

X2

Ja må sige er helt på linie med solo der........
Ved ikke hvad der skulle have forandret sig så meget i 3000 siden du sidste gang forsøgte dig.

Men clan jumpere kan vi ikke bruge til en skid..........Så god vind fremover MIB'ster


:roll: :shock: :?
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Tiger
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 30 sep 2008, 20:26
Geografisk sted: dk

Indlægaf Tiger » 07 mar 2009, 13:55

Det er sku oke hvis det er det man ønsker skal man gøre det fint med mig MIB jeg går også og leger med nogle tanker men ved ikke rigtig hvad det bliver til...........
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 mar 2009, 17:07

Hooah MIB!

Det er din beslutning og vi behøver IKKE være glade for den!!! Men du har truffet den... Fair nok, du viste samytidig også, at du vil få "på pukklen" for den, so here goes nothing...

Det jeg ikke kan forstå, er at du ikke kan se, at ALLE klaner, UDEN undtagelse har op og ned-tider. Indrømmet at [SPARTA] nu længe har kæmpet med svag TWLtilslutning. Det er MEGET skuffende, taget vore store medlemstal i betragtning, der er vi 100% enige!!!

Men sådan at hoppe fra klan til klan er useriøst, set i lyset af de indlæg du selv har skrevet vedr. netop dette emnet. Som du uden tvivl kommer til at læse i denne tråd, så tror jeg det næsten 100% er det folk i [SPARTA] bliver så utroligt skuffede over i forbindelse med din exit! Du har været en MEGET stor ressourse i [SPARTA]. Det er et stort tab for os, at du sådan skrider igen igen igen og igen.
Men som jeg forstår det, så vil du fortsat bistå Tastefull med vores serverbusiness o.lign. Det vil vi alle naturligvis gerne sige tak for!!!

Men jeg må indrømme, at jeg forventer det bliver nøjagtigt det samme med =3000=, som vi nu oplever i [SPARTA]. Efter en periode, vil engagementet falde igen og vil så muligvis komme op igen, ligesom [SPARAT] jo også oplever det fra tid til anden...! Men det er jo som jeg har sagt, min klare opfattelse, at det er HELE det Danske AAocommunity der er udsat for det samme fra tid til anden! Selv 116th ved jeg 4 a fact, præcist har oplevet det dette. Vi så det jo allesammen sidst med =3000=, hvor de jo ret beset var i opløsning og enkelte rester talte om, at joine [SPARTA] og lægge den næsten helt i graven. Som jeg ser det pt, er den eneste grund til at de holdt sig overvande, en storsindet beslutning, fra Walle og Co om at joine dem. Godt for =3000=, det har givet den tiltrænkte medvind og jeg ønsker dem al mulig held og fremgang fremover. De er sq nogle flinke tøser de fleste af dem jeg kender!

Men fred med det for nu... Jeg håber du finder det du søger, i hvertfald en periode, i =3000= og at du finder din rette hylde derovre...

PS. Hvis vi lige skal sætte trumf på her afslutningsvis. Så må du gerne tage denne besked over i =3000=.
- Det var min KLARE opfattelse, at vi, [SPARTA] og =3000= imellem, for omkring et halvt år, til 3/4 år siden fandt fælles forståelse vedr. "kapring" af hinandens medlemmer. Det gik ud på at man AFHOLDT sig fra at hverve hinandens medlemmer!!!
Det er nu kommet mig for øre, at man GENTAGENDE gange har misvedligeholdt denne aftale, fra =3000='s side. Om det nu bare har været i sjov eller ej ved jeg ikke. Men jeg mener sq det er lidt "lusket". Så jeg vil officielt bede =3000= om, straks at ophøre med denne praksis...



NB! Jeg har slettet dig fra den Interne del af Forum og forventer i den forbindelse, at du selv hurtigst muligt får styr på alt vedr. roostere, tags, Tracker, TWL o.lign...


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 07 mar 2009, 19:30

Jeg ved godt at jeg skal en tur igennem gabestokken og lægges for had i en periode, fred være med det... Kan godt forstå det skuffer mange at jeg skifter igen... Jeg er på den anden osse glad for at du siger tak SPANK for de utallige timer jeg har brugt på at opdatere server og prøve at sætte træning op, finde spillere til kampe og i det hele taget synes jeg osse jeg har brugt rigtig meget tid og penge på projekt sparta og det er stadig lige svært at få 3 skide spillere til en kamp.. Held og lykke til twl ansvarlig med det... Jeg har jo registreret SPARTA tagget hos evenbalance, er der nogen der vil overtage den reg kode, så i kan skifte den når der er medlemmer der forlader jer???
Jeg bærer ikke nag og det er måske forskellen på mig og jer andre... (Solo/Svenne???)
Signing Out!!


Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 07 mar 2009, 19:39

Hooah MIB!


PS. Hvis vi lige skal sætte trumf på her afslutningsvis. Så må du gerne tage denne besked over i =3000=.
- Det var min KLARE opfattelse, at vi, [SPARTA] og =3000= imellem, for omkring et halvt år, til 3/4 år siden fandt fælles forståelse vedr. "kapring" af hinandens medlemmer. Det gik ud på at man AFHOLDT sig fra at hverve hinandens medlemmer!!!
Det er nu kommet mig for øre, at man GENTAGENDE gange har misvedligeholdt denne aftale, fra =3000='s side. Om det nu bare har været i sjov eller ej ved jeg ikke. Men jeg mener sq det er lidt "lusket". Så jeg vil officielt bede =3000= om, straks at ophøre med denne praksis...



NB! Jeg har slettet dig fra den Interne del af Forum og forventer i den forbindelse, at du selv hurtigst muligt får styr på alt vedr. roostere, tags, Tracker, TWL o.lign...


SPANK signing out.....
der må jeg nok lige sige HVAD jeg ved at de ikke har sagt noget at mib skal komme i 3000 men alle er vel voksne mensker herinde.?????

DVS at hvis man ønsker at forlade SPARTA må det ikke værre til 3000 uden at de vil få skylden for at hverve folk..

nu ved jeg tilfældigvis at der er flere der er utilfreds med at være der. men har problemer med at få sig til at forlade klanen,

netop for at undgå at folade klane på denne måde...man får jo næsten et spark...???
IM THE CARL GUSTAV KING
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 07 mar 2009, 20:01

Man får jo næsten et spark?? det er sku ikke os alle der bliver så sure.. jeg er sku ligeglad med hvad folk gør, det der pisser mange folk af, er at han sagde han aldrig ville forlade klanen og at man ikke kunne være klanjumper.. men mib, no hard feelings her, det er dit eget valg, og jeg synes man skal gøre det man føler for..

Jeg ved ikke om folk fra 3000 prøver at hverve folk eller ej, må der jo være nogle der siger..

Men hvis det virkelig er sandt det cobra siger, så må jeg sku sige dette:

Hvis der er så mange derude, der som cobra siger, har lyst til at forlade klanen, men ikke tør. Så hallo, træk jeres kugler op og kom afsted. Er Sparta ikke klanen for jer, så skal i sku heller ikke blive hængende, ville være for dumt.. Vi bliver sku ikke sure over at folk smutter, det er sku noget være pis at lukke ud.

nej som sagt er folk bare blevet tøsesure over mibsterens udtalelser og så alligevel forlader klanen. Men det skal folk sku nok komme over, vi er ikke små børn.

SPARTA er Dk hyggeligste klan, men hæng for helvede ikke på hvis i ikke har lyst.. bare lige et par ord..

Boogey out
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 07 mar 2009, 20:04

Et par ord mere.. Cobra, hvem siger det kun er mibster som folk derovre fra prøver at rekruttere.. det er nok ikke kun den her sag, men ved ikke..

Og til dig Mib: Tak for de mange gode timer, og alt dit hårde arbejde her i klanen. Selvom man nok er skuffet over at du smutter, så skal du satme stadig have skulderklap for alt hvad du har gjort i SPARTA. Er ked af at det ikke kun var SPARTA der var i dit hjerte, men sådan er livet, og jeg har som sagt no hard feelings.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Indlægaf Tastefull » 07 mar 2009, 20:18

Nu kan jeg simpelthen ikke holde mig tilbage mere...

Jeg yder stor respekt for det MIB har gjort i SPARTA og jeg må give stor kredit til den tålmodighed han haft med mange ting.

Når det så er sagt, så er jeg mildest til pissed omkring et par ting.

1. MIB - Vi sad sammen med 116 og lagde taktikker for søndagens kamp i torsdags og fredag vælger du så, at stoppe og joine 3000. Fred være med at du vil joine et andet hold. Men jeg føler mig sgu godt og grundigt pisset på der. Jeg står med to hold, en ubruglig taktik og på daværende tidspunkt ca. 48 timer til at trække en kanin op af hatten. Det synes jeg ingen kan være bekendt. Men bare rolig har fundet hatten og kaninen frem!

2. Cobra - Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal mene omkring dig. Du whiner op omkring den ene og den anden ting og er der den mindste ting du er utilfreds med, så rejser du dig og skrider. Come on, hvis man skal snakke om, at være voksen, så er det absolut ikke måden at gøre det på. Du lader til, at vide hvad der sker alle steder, men alligevel benægter du, at der sker noget???

Derudover er det kommet for mine øre at JEG skulle være årsagen til, at folk forlader klanen? Well, hvis det er sådan så må jeg stå tilbage som et spørgsmål tegn. Det jo ikke ligefrem fordi folk står i kø for, at tage et initiativ her i denne verden og når man gør, så får man kraftedme også slag for det.

ALLE dem der har lyst til at forlade SPARTA er i deres gode ret, jeg har aldrig kritiseret nogle for deres valg eller lign. Det hele handle om måden man gør det på.


\T

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster