MIB signing Out

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 09 mar 2009, 00:33

Det kan godt være at vi ikke kan tillade os at bære nag over skftet til 3000,grundet de mange timer mib har brugt i SPART's regi.......


Men skal vi ikke lige huske at det er på helt egen og totalt frivillig basis....

Jeg vil personligt også sige at,jeg har overhovedet intet i mod skiftet til 3000,men mere måden det bliver gjort på.


MIB har tudet,tudet og atter tudet over at folk ikke vil stille til træning/kamp og at det er umuligt at skaffe de folk der skal til.

Hvad gør fjolset(undskyld udtrykket det er det mest diplomatiske jeg lige kan komme i tanke om) så 2 dage før kamp i dk liga'en stikker han halen mellem benene,på trods af at han vidste at der kun er taste til at overtage og at der manglede flere folk til det ene af holdene.

Så kan det godt være at MIB føler sig disrespekteret efter alle de ting han har gjort for SPATA og den tid han har brugt,FAIR NOK.

Men måske man skulle overveje,hvad dem der sidder tilbage,og regner med at mib kommer og hjælper til, med de kampe han selv har arrangeret,hvad tror man de tænker/føler.

Hvad skade havde det gjort at vente 1-2 uger med skiftet.
Lige nøjagttigt det fortæller mere om mib end at vi sidder tilbage i SPARTA og er mavesure over at han igen stikker halen mellem benene..........



Nu må jeg heller stoppe inden jeg får hele communitiet på nakken,hehehehehe.


Svendsen helt out
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 mar 2009, 00:47

Hooah Folkens!

Her kommer et udpluk at debatten vedr. MIB's exit fra [SPARTA], som jeg gerne vil kommentere på, so here it goes :

SPANK's Version 2.0





1 - jeg har brugt rigtig meget tid og penge på projekt sparta

2 - Jeg har jo registreret SPARTA tagget hos evenbalance, er der nogen der vil overtage den reg kode, så i kan skifte den når der er medlemmer der forlader jer???
1 - Jeg giver TOTAL respekt, for al den tid og energi du har lagt i "projektet" [SPARTA], misforstå nu ENDELIG ikke det Gamle Ven...!!!
Men pengene står jo, som du 100% selv har været klar over fra dag 1 af, FOR EGEN REGNING og der har ALDRIG været krav eller ønske om, at du skulle bidrage, hverken mere eller mindre.

ALT I DENNE AFDELING ER FOREGÅET AF 100% EGEN FRI VILJE OG INITIATIV!!!

2 - Vedr. Reg af Tag så finder vi lige ud af det. Men jo vi vil MEGET gerne selv råde over vores Tag, internt i [SPARTA]!!!



Hooah MIB!
PS. Hvis vi lige skal sætte trumf på her afslutningsvis. Så må du gerne tage denne besked over i =3000=.
Det var min KLARE opfattelse, at vi, [SPARTA] og =3000= imellem, for omkring et halvt år, til 3/4 år siden fandt fælles forståelse vedr. "kapring" af hinandens medlemmer. Det gik ud på at man AFHOLDT sig fra at hverve hinandens medlemmer!!!
Det er nu kommet mig for øre, at man GENTAGENDE gange har misvedligeholdt denne aftale, fra =3000='s side. Om det nu bare har været i sjov eller ej ved jeg ikke. Men jeg mener sq det er lidt "lusket". Så jeg vil officielt bede =3000= om, straks at ophøre med denne praksis...

1 - DVS at hvis man ønsker at forlade SPARTA må det ikke værre til 3000 uden at de vil få skylden for at hverve folk..

2 - nu ved jeg tilfældigvis at der er flere der er utilfreds med at være der. men har problemer med at få sig til at forlade klanen,

3 - netop for at undgå at folade klane på denne måde...man får jo næsten et spark...???
1 - Cobra, det har jeg ALDRIG sagt og kunne for den sags skyld heller ALDRIG finde på det!!! Vi har stort set ALLE dage haft et storartet samarbejde med =3000= og det satser jeg BESTEMT på, at det kan fortsætte!!!
Fordi vi i denne sag ikke er enige om de udsagn, der her bliver fremsat, så forventer jeg sq da 100%, at vi fortsat er lige gode Buddies af den grund, ALT ANDET VILLE SQ DA VÆRE SYND OG SKAM OG TOTALT BARNLIGT!!!

2 - Siden du nu er SÅ godt informeret om, hvad der foregår Internt i [SPARTA]. Så kunne du muligvis opfordre ALLE de medlemmer du åbentbart kender, til at spille med åbne kort. Dte har vi i [SPARTA] en GOD OG LANG tradition for, skal jeg sige dig! Rævekager bagt i hjørnerne kan jeg fandeme ikke bruge til en skid!!!

3 - INGEN har givet nogen nogensomhelst spark!!!
Der hersker fortsat STOR respekt om, hvad MIB har gjort og presteret her i klanen. Dog er der jo blevet sagt nogle ting og lagt nogle holdninger for dagen, som nu ikke længere står til troene. Derfor må man sq også forvente, af få svar på tiltale, når der så viser sig, at være uoverensstemmelser mellem disse ting... MEN IGEN MÅ JEG POINTERE, AT MAN JO NATURLIGVIS ER LIGE GODE VENNER, SELVOM MAN IKKE ATID ER ENIGE!!! Det er i hvertfald min holdning, som jeg også har sagt til MIB adskillige gange...!!!



1 - Hvis der er så mange derude, der som cobra siger, har lyst til at forlade klanen, men ikke tør. Så hallo, træk jeres kugler op og kom afsted. Er Sparta ikke klanen for jer, så skal i sku heller ikke blive hængende, ville være for dumt.. Vi bliver sku ikke sure over at folk smutter, det er sku noget være pis at lukke ud.
SPARTA er Dk hyggeligste klan, men hæng for helvede ikke på hvis i ikke har lyst.. bare lige et par ord..
1 - Her er Boogey og SPANK'eren 100% på linie!!!!! Dette er ikke en KZlejer/Gulag, hvor vi benytter tvang! INGEN HOLDER PÅ NOGEN SOMHELST og hvor folk i fald, så går hen er deres egen sag 100%!!!!!!!!

[SPARTA]'s kerneprincip er at alt foregår frivilligt og ingen snærende regler, om alt muligt shit!!!
ENESTE krav er, at man opføre sig som et voksent menneske og spille rmed åbne kort og holder hvad man lover!!!


1 - Det er bestemt ikke nogen gemt nyhed i at vi i 3000 meget gerne vil have flere medlemmer, men at der bliver kastet med beskyldninger om at vi prøver at recrute medlemmer fra SPARTA er sku lavt.
Når der er folk der søger om medlemskab så gør vi som rutinerne er i 3000. Jo Vi havde drillet mib og andre med at de havde det forkerte TAG på, men ok hvis man tolker det som vi høster hos Sparta så GAB !

2 - At der i Sparta nu er lidt modgang/nedgang skal i ikke kaste vores vej, det er interne problemer som i og kun i kan løse ;)


3 - Jeg ser ikke nogen grund til at der bliver kastet med mudder i denne sag, der burde være så megen respekt for det arbejde som folk laver, f.eks det arbejde som MIB har lavet for Sparta.


4 - Hold nu igen med at være negative over at MIB har valgt at skifte clan, tag det som en udfordring til at der er noget der skal arbejdes med i SPARTA.

1 - Walle jeg ved 4 A FACT, at flere [SPARTA]folk er blevet tilbudt at komme i =3000= også før din tid. Så den kan du ikke udtale dig så skråsikkert om Skipper! Men hvis du nu læste hvad jeg skrev, så sagde jeg fakkertalt også at det muligvis nok var i sjov, dog er det ikke altid blevet refereret således til mig, af de omtalte [SPARTA]medlemmer, der har fået tilbuddene. Men skidevære med det, nu var pointen jo bare at vi før har haft denne problematik oppe vende med nøjagtigt samme fortegn. Derfor fandt jeg det passende, lige at henlede opmærksomheden på den aftale =3000= og [SPARTA] i den forbindelse indgik!!!

Så skal vi ikke bare aftale at vi fra nu af holder den aftale, således at vi ikke ryger ind i flere misforståelser, ik'...?

Naturligvis skal der jo ALTID være plads til pjat og pjank og der er min FORTSATTE holdning, at alle =3000=spillere ville få større seksuelpræstationseven, spilleevne, livslyst, hvis de skiftede til [SPARTA] omgående!!! :D :shock: :D :shock: :D :shock:

2 - Jeg ville ikke vove, at udtale mig så generelt om hvorledes det går i andre klaner, som jeg ikke engang var medlem af...

3 - INGEN her disrespektere MIB og det han har gjort for [SPARTA]. Men han MÅ OH SKAL sq være indstillet på at få noget røg af divergerende karakter, når det enddog nu er ANDEN gang han laver dette nummer... Det er spas og pjank, fra min side i hvertfald!!!
Husk nu også IKKE at generalisere, når du nu siger at der kastes mudder... Nogle af os forsøger, at holde en saglig tone!

4 - Jeg må IGEN henvise til, at du så vidt jeg er ved, så er du ikke informeret om ALT hvad der foregår i [SPARTA]. Så hvis =30000 bare styre deres clanbusiness, så skal vi nok styre det der skal styres i [SPARTA], deal Walle...???

PS. Hvis vi lige skal sætte trumf på her afslutningsvis. Så må du gerne tage denne besked over i =3000=.
- Det var min KLARE opfattelse, at vi, [SPARTA] og =3000= imellem, for omkring et halvt år, til 3/4 år siden fandt fælles forståelse vedr. "kapring" af hinandens medlemmer. Det gik ud på at man AFHOLDT sig fra at hverve hinandens medlemmer!!!
Det er nu kommet mig for øre, at man GENTAGENDE gange har misvedligeholdt denne aftale, fra =3000='s side. Om det nu bare har været i sjov eller ej ved jeg ikke. Men jeg mener sq det er lidt "lusket". Så jeg vil officielt bede =3000= om, straks at ophøre med denne praksis...
SPANK signing out.....

1 - Spank, den skal du pakke væk, intet er mere løgn, end dette, at vi i sjov har drillet folk med at de har det forkerte tag er sku ikke andet end SJOV og del af den daglige spas som sker på TS.

2 - Lusket, den må falde tilbage på jer selv, at der er folk / var folk i sparta som ikke fandt det de søgte i en clan er sku ikke 3000's problem, men en opgave som i internt i sparta må arbejde med.
Jo, det gør ondt at kikke ind af, og det kan være svært at se problemer i egen clan, men lad det dog ikke blive til et Dansk AAO problem at folk søger de udfordringer som de vil via a claner.
1 - Pointen er 100% iorden Walle i min bog! Således som det er blevet mig refereret, så skal dette tages for pålydende...
Hvis du mener det er cool, at "raide" medlemmer hos hinanden, så må jeg bare konstatere, at du har en anden holdning, end =3000= og [SPARTA], da jeg jo som førnævnt henholder mig, til en tidligere indgået aftale mellem [SPARTA] og =3000= vedr. netop dette emne.
Igen er der jo selvfølgelig plads til spøg og spot. vi bruger det jo også selv... Men det kræver fandeme, at man kender grænsen, hvis man vælger at udfolde sig inden for denne genre...

2 - "Lusket"...??? I [SPARTA] spiller vi ALTID med åbne kort, hvorledes praksis i =3000= er, skal jeg ikke kunne udtale mig om, da jeg ikke er medlem der. Dog kan jeg her se, at indtil flere =3000=-folk intet problem har, med at tolke og dømme hvad og hvorledes alt foregår i [SPARTA]. Men at der lige nu her er lidt grus i maskineriet mellem =3000= og [SPARTA]. Det skal ikke gøres til et Dansk AAO Community problem. Så lad nu plz være med at blæse det op i de proportioner Walle, med al respekt, det er vi sq for gamle til!!!
Vedr. at vi i [SPARTA], efter din mening har brug for at kigge indad, stiller jeg mig TOTALT uforstående overfor!!! Det må kræve god indsigt i vores interne business, sådan at kunne råde og vejlede alle andre klaner i hvad de skal gøre og hvorledes de skal geberte sig... Igen Walle skæg for sig og snot forsig, ik'...?
Vedr. MIB's ambitioner... Personligt har jeg GENTAGENDE gange haft samtaler med MIB, hvor vi netop har berørt dette emne. Så det kan på INGEN måde komme som en stor overraskelse for ham, at TWltilslutningen er lidt, skal vi sige, svingende i [SPARTA]. Men sådan er det nu engang for tiden... Men tro mig, vi har løbende fulgt op det netop dette, sammen med MIB!




Afslutningsvis vil jeg her lige opfordre ALLE til at holde en saglig og professionel tone. Det har vi ALTID været i stand her i klanen. Så lad os fortsætte med det!!!!!!! INGEN har glæde af at "brænde broer" eller blive alt for uvenner over noget der sker her, vel...?

Det er mit håb, at vi naturligvis på trods af disse meningsudvekslinger sagtens kan nyde, at spille og snakke sammen og komme sammen privat, eller til de AAOrelaterede sammenkomster!!!

Det er mit personlige håb, at INGEN udtaler sig således, at de ikke fortsat vil kunne være på god fod med andre deltagere i denne debat!!!!!!
Undertegnede og MIB'BEREN mener i hvertfald selv 100% at kunne bibeholde det RIGTIGT gode forhold mellem os. Så det håber jeg 100% også, at ALLE andre også er i stand til, selv om der måske lige går en dag eller to, hvor man lige tygger lidt på det hele...




[SPARTA]SPANK ønsker MIB god rejse into the Vally of Darkness, hos =3000=...!!! :wink: :wink: :wink:




SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 09 mar 2009, 10:06, rettet i alt 1 gang.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 09 mar 2009, 07:46

Kanon post spank.. u said it:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlægaf Walle » 09 mar 2009, 08:26

Spank ! ! !

Når man nu som jeg har min daglige gang på den fælles ts, så er det ret svært ikke at være øre til hvad der sker i de enkelte claner!

At jeg så tager mig den frihed at udtale mig om det som sker i SPARTA, med baggrund i det som summer på ts eller som bliver fortalt til mig osv. skal kun og bør kun tolkes som dette "gode råd er gratis" Men ok jeg skal afholde mig fra dette i fremtiden, da jeg ser en afstandstagen over for disse.
Super med en Deal på netop det område, jeg skal nok lukke ned for de informationer som jeg tidligere har delt ud af i forhold til clanbusiness (SPARTA), så når jeg får en anmodning om "hjælp" så skal jeg henvise til denne samtale ;)


Ok fint med mig at du glemmer "historien der vandrede" (Således som det er blevet mig refereret), men igen så kan jeg kun udtale mig om den tid jeg har været medlem i 3000 og den tid jeg har været aktiv på den fælles ts. Og i den tid har jeg ikke erfaringer der viser at dine 2 håndsreferanter skulle være andet end "du er sku da i den forkerte clan...."

At der så i 3000 er åbenhed for medlemmer som kommer fra en anden dansk clan, tja, der er vel ikke nogen forskell på den åbenhed end den i har i SPARTA.


Nu skal man huske på at det aldrig er fortælleren (skribenten) der bestemmer budskabet, men den som læser, så friheden til at tolke tager du jo netop i brug når du mener jeg blæser denne lille sag op i proportioner, hvilket langt fra er mit mål.

Livet er for langt til små problemer !

Walle Out !
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 09 mar 2009, 18:37

Det kan godt være at vi ikke kan tillade os at bære nag over skftet til 3000,grundet de mange timer mib har brugt i SPART's regi.......


Men skal vi ikke lige huske at det er på helt egen og totalt frivillig basis....

Jeg vil personligt også sige at,jeg har overhovedet intet i mod skiftet til 3000,men mere måden det bliver gjort på.


MIB har tudet,tudet og atter tudet over at folk ikke vil stille til træning/kamp og at det er umuligt at skaffe de folk der skal til.

Hvad gør fjolset(undskyld udtrykket det er det mest diplomatiske jeg lige kan komme i tanke om) så 2 dage før kamp i dk liga'en stikker han halen mellem benene,på trods af at han vidste at der kun er taste til at overtage og at der manglede flere folk til det ene af holdene.

Så kan det godt være at MIB føler sig disrespekteret efter alle de ting han har gjort for SPATA og den tid han har brugt,FAIR NOK.

Men måske man skulle overveje,hvad dem der sidder tilbage,og regner med at mib kommer og hjælper til, med de kampe han selv har arrangeret,hvad tror man de tænker/føler.

Hvad skade havde det gjort at vente 1-2 uger med skiftet.
Lige nøjagttigt det fortæller mere om mib end at vi sidder tilbage i SPARTA og er mavesure over at han igen stikker halen mellem benene..........



Nu må jeg heller stoppe inden jeg får hele communitiet på nakken,hehehehehe.


Svendsen helt out
Nu var det jo faktisk sådan svenne, at jeg gav et nap med på SPARTA Alpha mod 3000 igår, og vi gjorde det faktisk rimelig ok synes jeg...
Jeg kunne selvfølgelig have valgt at vente til dk leaguen var færdig spillet, men jeg ser ingen problemer i ikke at spille den færdig med jer, hvis i vel og mærke gerne vil have at jeg gør det.. Ellers er jeg 100% enig med SPANK i dette: Vi er stadig venner ihvertfald føler jeg at i er mine venner og det ændrer sig ikke fordi jeg har skiftet klan..
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 09 mar 2009, 22:03

Self er vi venner mib.. ellers er det sku for dumt:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 09 mar 2009, 23:47

Et eller andet sted er Vi jo "Just a bunch of guys" der lige samles omkring noget

vi godt kan li.

Nemlig det at spille AA for hyggens skyld ikk ?!? ;)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 10 mar 2009, 00:17

Det er klart vi er venner........

Sådan var det heller ikke ment........

:D :D :D
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 10 mar 2009, 18:29

Det er klart vi er venner........

Sådan var det heller ikke ment........

:D :D :D
Godt nok m8 :D :D

Hvis i vil bruge mig i de sidste Philleague kampe, så giv mig lige besked, ok??
Signing Out!!


Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster