MIB signing Out

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 07 mar 2009, 20:28

Nu kan jeg simpelthen ikke holde mig tilbage mere...

Jeg yder stor respekt for det MIB har gjort i SPARTA og jeg må give stor kredit til den tålmodighed han haft med mange ting.

Når det så er sagt, så er jeg mildest til pissed omkring et par ting.

1. MIB - Vi sad sammen med 116 og lagde taktikker for søndagens kamp i torsdags og fredag vælger du så, at stoppe og joine 3000. Fred være med at du vil joine et andet hold. Men jeg føler mig sgu godt og grundigt pisset på der. Jeg står med to hold, en ubruglig taktik og på daværende tidspunkt ca. 48 timer til at trække en kanin op af hatten. Det synes jeg ingen kan være bekendt. Men bare rolig har fundet hatten og kaninen frem!

2. Cobra - Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal mene omkring dig. Du whiner op omkring den ene og den anden ting og er der den mindste ting du er utilfreds med, så rejser du dig og skrider. Come on, hvis man skal snakke om, at være voksen, så er det absolut ikke måden at gøre det på. Du lader til, at vide hvad der sker alle steder, men alligevel benægter du, at der sker noget???

Derudover er det kommet for mine øre at JEG skulle være årsagen til, at folk forlader klanen? Well, hvis det er sådan så må jeg stå tilbage som et spørgsmål tegn. Det jo ikke ligefrem fordi folk står i kø for, at tage et initiativ her i denne verden og når man gør, så får man kraftedme også slag for det.

ALLE dem der har lyst til at forlade SPARTA er i deres gode ret, jeg har aldrig kritiseret nogle for deres valg eller lign. Det hele handle om måden man gør det på.


\T
Dette vil jeg ikke svare på
IM THE CARL GUSTAV KING
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 07 mar 2009, 20:31

Nu kan jeg simpelthen ikke holde mig tilbage mere...

Jeg yder stor respekt for det MIB har gjort i SPARTA og jeg må give stor kredit til den tålmodighed han haft med mange ting.

Når det så er sagt, så er jeg mildest til pissed omkring et par ting.

1. MIB - Vi sad sammen med 116 og lagde taktikker for søndagens kamp i torsdags og fredag vælger du så, at stoppe og joine 3000. Fred være med at du vil joine et andet hold. Men jeg føler mig sgu godt og grundigt pisset på der. Jeg står med to hold, en ubruglig taktik og på daværende tidspunkt ca. 48 timer til at trække en kanin op af hatten. Det synes jeg ingen kan være bekendt. Men bare rolig har fundet hatten og kaninen frem!

2. Cobra - Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal mene omkring dig. Du whiner op omkring den ene og den anden ting og er der den mindste ting du er utilfreds med, så rejser du dig og skrider. Come on, hvis man skal snakke om, at være voksen, så er det absolut ikke måden at gøre det på. Du lader til, at vide hvad der sker alle steder, men alligevel benægter du, at der sker noget???

Derudover er det kommet for mine øre at JEG skulle være årsagen til, at folk forlader klanen? Well, hvis det er sådan så må jeg stå tilbage som et spørgsmål tegn. Det jo ikke ligefrem fordi folk står i kø for, at tage et initiativ her i denne verden og når man gør, så får man kraftedme også slag for det.

ALLE dem der har lyst til at forlade SPARTA er i deres gode ret, jeg har aldrig kritiseret nogle for deres valg eller lign. Det hele handle om måden man gør det på.


\T
Jeg fortæller ikke 3000 om jeres taktikker, det kunne jeg aldrig finde på at gøre taste, jeg er sgu da ikke en jubelidiot...
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 07 mar 2009, 20:37

Og du er ikke grunden til at jeg forlader jer tastefull
Signing Out!!


Billede
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Indlægaf Tastefull » 07 mar 2009, 20:38

MIB, Jeg siger ikke du er en jubelidiot.... men prøv at vende den om. Havde du siddet og lagt taktikker med en person dagen før og så dagen efter sidder personen i modstanderens lejr. Samtidig sidder du tilbage som et spørgsmål tegn og aner hverken fra eller til. Hvordan ville du så selv have det?

Du må ikke misforstå, jeg "hader" dig ikke, tværtimod, men havde måske håbet på, at når du vælger at tage sådan en beslutning, så måske lige nævne, overfor mig ihvertfald, at man har tænkt sig at skifte hold og at det ikke får nogen betydning for selve spillet, så jeg ikke skal sidde tilbage og ikke ane fra eller til.

\T
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlægaf Walle » 07 mar 2009, 21:01

Et par ord mere.. Cobra, hvem siger det kun er mibster som folk derovre fra prøver at rekruttere.. det er nok ikke kun den her sag, men ved ikke..
Det er bestemt ikke nogen gemt nyhed i at vi i 3000 meget gerne vil have flere medlemmer, men at der bliver kastet med beskyldninger om at vi prøver at recrute medlemmer fra SPARTA er sku lavt.
Når der er folk der søger om medlemskab så gør vi som rutinerne er i 3000. Jo Vi havde drillet mib og andre med at de havde det forkerte TAG på, men ok hvis man tolker det som vi høster hos Sparta så GAB !

At der i Sparta nu er lidt modgang/nedgang skal i ikke kaste vores vej, det er interne problemer som i og kun i kan løse ;)


Jeg ser ikke nogen grund til at der bliver kastet med mudder i denne sag, der burde være så megen respekt for det arbejde som folk laver, f.eks det arbejde som MIB har lavet for Sparta.

At skiftet så kommer nu, ja der er ikke noget tidspunkt der er rigtig i en sådan sag, så respekt for at den er taget og taget på en måde som andre burde respektere.

De grunde til at MIB har valg at joine 3000 kan jeg kun som spiller sætte pris på da vi har er mange i 3000 som har de samme ønsker om aktivitet i AAO som MIB - At der kommer lidt seriøst kamp bag de lange aftener på AAO.

Hold nu igen med at være negative over at MIB har valgt at skifte clan, tag det som en udfordring til at der er noget der skal arbejdes med i SPARTA.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 07 mar 2009, 21:01

Jeg håber satme ikke folk er sure på tastefull.. manden gør alt for klanen.. er folk utilfredse med noget så er de jo velkomne til at sige det..

Mib. Du tror at vi alle hader dig, dette er langt fra tilfældet, så det skal vi ikke alle dømmes for.. bare li en reminder..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlægaf Walle » 07 mar 2009, 21:14

PS. Hvis vi lige skal sætte trumf på her afslutningsvis. Så må du gerne tage denne besked over i =3000=.
- Det var min KLARE opfattelse, at vi, [SPARTA] og =3000= imellem, for omkring et halvt år, til 3/4 år siden fandt fælles forståelse vedr. "kapring" af hinandens medlemmer. Det gik ud på at man AFHOLDT sig fra at hverve hinandens medlemmer!!!
Det er nu kommet mig for øre, at man GENTAGENDE gange har misvedligeholdt denne aftale, fra =3000='s side. Om det nu bare har været i sjov eller ej ved jeg ikke. Men jeg mener sq det er lidt "lusket". Så jeg vil officielt bede =3000= om, straks at ophøre med denne praksis...
SPANK signing out.....

Spank, den skal du pakke væk, intet er mere løgn, end dette, at vi i sjov har drillet folk med at de har det forkerte tag er sku ikke andet end SJOV og del af den daglige spas som sker på TS.

Lusket, den må falde tilbage på jer selv, at der er folk / var folk i sparta som ikke fandt det de søgte i en clan er sku ikke 3000's problem, men en opgave som i internt i sparta må arbejde med.

Jo, det gør ondt at kikke ind af, og det kan være svært at se problemer i egen clan, men lad det dog ikke blive til et Dansk AAO problem at folk søger de udfordringer som de vil via a claner.

Spank - kast kun med grums vi brygger god kaffe i 3000 !
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 07 mar 2009, 21:22

Walle.. jeg har aldrig beskyldt jer for noget.. sagde bare at hvis det var, så var det nok ikke kun den sag her der er omtalt..

Hvem siger vi ikke respektere det arbejde mib har lavet.. hvis du læser mine indlæg, og det fleste andres også, så kan du se at vi har respekt for det, stor respekt endda, for han har brugt mget tid..

Det kan gøre lige meget hvorfor folk er pissed, det er noget internt. der er sagt ting og sager og gjort det modsatte, og sådan er det bare.. jeg har ingen bad feelings for hverken mib eller 3000..

Jeg har sku ikke noget imod at se indad.. vi ved fandme allesammen at det kører af helvede til i SPARTA hvad angår twl.. men hygge os, det kan vi fandme..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 07 mar 2009, 21:33

jaja det forbavser mig ikke på nogen måde. Har bare gået og vented at

det skulle ske. Først den ene grøft så den anden og tilbage igen.

Folk har jo deres grunde, men hvorfor denne gang ????? Det næste blir vel at

der kommer til at stå T-DK foran .)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlægaf Walle » 07 mar 2009, 21:34


Hvem siger vi ikke respektere det arbejde mib har lavet.. hvis du læser mine indlæg, og det fleste andres også, så kan du se at vi har respekt for det, stor respekt endda, for han har brugt mget tid..
Respekten er for mig at acceptere og lade være med at blive negative over at han skiftede ;)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 07 mar 2009, 21:55

Jeg har også sagt flere gange at jeg ikke er negativ.. skuffet er man altid når folk forlader os, men sådan er det.. er stadig ikke negativ.. jeg acceptere det fuldt ud.. jeg taler selvfølgelig ikke for hele klanen, kun for mig selv..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 07 mar 2009, 22:20

jaja det forbavser mig ikke på nogen måde. Har bare gået og vented at

det skulle ske. Først den ene grøft så den anden og tilbage igen.

Folk har jo deres grunde, men hvorfor denne gang ????? Det næste blir vel at

der kommer til at stå T-DK foran .)
LOOOOL :lol: :lol:
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 08 mar 2009, 20:42

BØRNEHAVE ?
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 08 mar 2009, 21:34

Hooah Folkens!

Her kommer et udpluk at debatten vedr. MIB's exit fra [SPARTA], som jeg gerne vil kommentere på, so here it goes :



1 - jeg har brugt rigtig meget tid og penge på projekt sparta

2 - Jeg har jo registreret SPARTA tagget hos evenbalance, er der nogen der vil overtage den reg kode, så i kan skifte den når der er medlemmer der forlader jer???
1 - Jeg giver TOTAL respekt, for al den tid og energi du har lagt i "projektet" [SPARTA], misforstå nu ENDELIG ikke det Gamle Ven...!!!
Men pengene står jo, som du 100% selv har været klar over fra dag 1 af, FOR EGEN REGNING og der har ALDRIG været krav eller ønske om, at du skulle bidrage, hverken mere eller mindre.

ALT I DENNE AFDELING ER FOREGÅET AF 100% EGEN FRI VILJE OG INITIATIV!!!

2 - Vedr. Reg af Tag så finder vi lige ud af det. Men jo vi vil MEGET gerne selv råde over vores Tag, internt i [SPARTA]!!!
Ja det var osse et forkert ordvalg, det med pengene, men det ene ord tog det andet :? det har altid været på frivillig basis og det brokker jeg mig ikke over gamle ven, tror jeg forløb mig på tasterne hæ hæ hæ Det var mere det med tiden som jeg brugte på at få tingene til at køre med træning,twl m.m...
Signing Out!!


Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 08 mar 2009, 21:39

kan vi ikke bare værre venner :oops: :oops: :oops: :oops:
IM THE CARL GUSTAV KING

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster