NYT VEDR. VM-kvalifikationskamp: Danmark-Sverige d.10/10

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...

Hvorledes fordeles de 8 VM-Kvalifikationsbilletter...?

Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!
8
73%
Lodtrækning blant ALLE 9 mand er det mest fair...!
0
Ingen stemmer
SPANK og Solo skaffede billettterne, så de er naturligvis GO, men lodtrækning for resten...!
3
27%
 
Afgivne stemmer: 11
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Fakta er dårlig sagsbehandling !

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 sep 2009, 15:11

Hooah Walle!
Hvorfor sætte en Poll op hvis i havde informeret dem om at de ikke kunne komme med til kampen.
Jamen Walle, jeg skriver jo NETOP, at den poll kun galt de 9 [SPARTA]folk. vi havde jo KUN 8 billetter og så skulle vi jo prikke en [SPARTA]mand ud der ikke kunne komme til kampen. Det var det den poll gjalt og INTET andet!!!

Hvorfor invitere externe med til kampen, hvis de ikke ligestilles med andre.
Måske bare for at det kunne være skægt, øge det gode samvær og være venlig... kunne dette tænkes?
Som du selv skriver, så har =3000= det bedst med, at deres arragementer er "Interne" og det er også fino fino... Det bestemmer i 100%!!!
Men vi i [SPARTA] kan nu faktisk rigtigt godt lide =3000= og synes det er fedt, at lave noget sammen... Det kan jo være =3000= ikke deler det synspunkt, men jeg har nu fået et andet indtryk, ved de adskillige arrangementer vi har inviteret jer til...
Fakta er uanset om du kan/vil se det - du/i har lavet noget rod med denne sag.
Og jo, ofte kan man tale folk døde, men her går den ikke kære SPANK, i denne sag kan du skrive stolpe op og stolpe ned, men fakta taler uden du skriver :(
Rod eller ikke rog... hmm... det kan du have ret i. men FAKTA er at der er truffet en flertalsafgørelse og sådan må dte nu engang være. naturligvis kan vi ikke bruge det til en skid nu. Men jeg kan fortælle dig, at alle de gange jeg har fremlagt problematikken på TS'en, så har dte næsten samstemmende lydt, at vi burde priotere vores egne folk først og så i anden række =3000=... Er det så forkert og nederdrægtig en handling, at i vil afslutte AL VENSKAB OG SAMARBEJDE????? Er det VIRKELIG det værd...??

Hvis du ikke kan, eller vil læse forklaringen til de problemstillinger, som du ikke forstår. Så er det din sag... Men jeg prøver i al beskedenhed bare, at forklare dig sagens sammenhæng...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Fakta er dårlig sagsbehandling !

Indlægaf Walle » 30 sep 2009, 15:30

Hooah Walle!
Hvorfor sætte en Poll op hvis i havde informeret dem om at de ikke kunne komme med til kampen.
Jamen Walle, jeg skriver jo NETOP, at den poll kun galt de 9 [SPARTA]folk. vi havde jo KUN 8 billetter og så skulle vi jo prikke en [SPARTA]mand ud der ikke kunne komme til kampen. Det var det den poll gjalt og INTET andet!!!

Hvorfor invitere externe med til kampen, hvis de ikke ligestilles med andre.
Måske bare for at det kunne være skægt, øge det gode samvær og være venlig... kunne dette tænkes?
Som du selv skriver, så har =3000= det bedst med, at deres arragementer er "Interne" og det er også fino fino... Det bestemmer i 100%!!!
Men vi i [SPARTA] kan nu faktisk rigtigt godt lide =3000= og synes det er fedt, at lave noget sammen... Det kan jo være =3000= ikke deler det synspunkt, men jeg har nu fået et andet indtryk, ved de adskillige arrangementer vi har inviteret jer til...
Fakta er uanset om du kan/vil se det - du/i har lavet noget rod med denne sag.
Og jo, ofte kan man tale folk døde, men her går den ikke kære SPANK, i denne sag kan du skrive stolpe op og stolpe ned, men fakta taler uden du skriver :(
Rod eller ikke rog... hmm... det kan du have ret i. men FAKTA er at der er truffet en flertalsafgørelse og sådan må dte nu engang være. naturligvis kan vi ikke bruge det til en skid nu. Men jeg kan fortælle dig, at alle de gange jeg har fremlagt problematikken på TS'en, så har dte næsten samstemmende lydt, at vi burde priotere vores egne folk først og så i anden række =3000=... Er det så forkert og nederdrægtig en handling, at i vil afslutte AL VENSKAB OG SAMARBEJDE????? Er det VIRKELIG det værd...??

Hvis du ikke kan, eller vil læse forklaringen til de problemstillinger, som du ikke forstår. Så er det din sag... Men jeg prøver i al beskedenhed bare, at forklare dig sagens sammenhæng...



SPANK signing out.....

Faktaens mester det er du bestemt ikke, du må meget gerne vis hvor jeg har skrivet CITAT : Som du selv skriver, så har =3000= det bedst med, at deres arragementer er "Interne" og det er også fino fino... Det bestemmer i 100%!!!


DET ENE ARRAGEMENT SOM VI HOLDT I SVERIGE - DET VAR INTERNT GRUNDET "3000 KEND HINANDEN"

forstå det dog, eller vil du forvaske flere af mine ord ?

Walle
Brugeravatar
[SPARTA]Mandal
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 187
Tilmeldt: 19 sep 2007, 05:04
Geografisk sted: Odense, Fyn
Kontakt:

Indlægaf [SPARTA]Mandal » 30 sep 2009, 18:13

HALLO ! ER DER NOGEN ?

Sikke en ballade !

Hvorfor kunne 3000 da ikke selv finde ud af, at få sådan ide', med en tur i Parken.......?

Jeg syntes helt ærligt det er løbet lidt af sporet nu, og undskyld mig for at jeg udtrykte min mening om hvem der skulle med.
Jeg vil da også sige at jeg INTET har imod Kaiserholm, en fin fyr som jeg mødte første gang ved sidste tur i Parken.

Det har været utroligt svært at få billetter til denne kamp, og det er der ingen der kan gøre for. Man kunne måske tænke sig at næste gang der skal laves en lignende tur, at man så samarbejdede klanerne imellem om at få billetter, så var der flere der kunne bestille. :?
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Fakta er dårlig sagsbehandling !

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 sep 2009, 18:44

Hooah Walle!
Faktaens mester det er du bestemt ikke, du må meget gerne vis hvor jeg har skrivet CITAT : Som du selv skriver, så har =3000= det bedst med, at deres arragementer er "Interne" og det er også fino fino... Det bestemmer i 100%!!!


DET ENE ARRAGEMENT SOM VI HOLDT I SVERIGE - DET VAR INTERNT GRUNDET "3000 KEND HINANDEN"

forstå det dog, eller vil du forvaske flere af mine ord ?

Walle
Her er svaret på dit spørgsmål, om hvorhenne du havde skrevet, at i havde det bedst med, at jeres arrangementer var "Interne"!
PS. At vi ikke har set grund til at invitere SPARTA med til vores interne festivitasser, tja, kodeordet er INTERNE ;)

Skulle det ske at vi i fremtiden afvilker noget så tror jeg ikke PT at der falder in invitation til SPARTA CLAN men måske nogle personlige til de få som er fair........

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men det kommer vi jo ikke rigtigt videre af, vel... Så skal vi ikke droppe alle de der små "ordlege"?

Tillad mig lige et personligt spørgsmål Walle... kan du huske igår da vi snakkede om netop "Billet-problematikken" du og jeg, der virkede du helt cool og overhovedet ikke så... hmmmm... i mangel af et bedre ord, så måske "Boldtørstig"... hvad er det lige der har ændret sig siden igår aftes??? Jeg må indrømme, at jeg er lettere chokeret over jeres reaktion på dette...???



Slutteligt lige et par helt Generelle Kommentare, som måske kan være med til at lægge lidt låg, på denne ophedede debat :

I den givne situation, finder jeg det ok, at [SPARTA] oppriotere sine egne medlemmer, frem for folk uden for klanen. Der MÅ OG SKAL være forskel på klanmedlemmer og ikke-klanmedlemmer i en sådan situation.
Var situationen med modsat fortegn, og det var =3000= der havde skaffet billetterne. Så vil jeg 100% blive SKIDE ÆRGELIG, hvis jeg var blevet "cuttet" med 10dage igen og det var en MEGA ULTIMATIV kamp, som jeg havde glædet mig pisse meget til, MEN JEG VILLE SQ HAVE FORSTÅELSE FOR, AT MEDLEMMER MÅTTER KOMME FØR IKKE-KLANMEDLEMMER...!!!

Min oplevelse af sammenhold og TeamSpirit i [SPARTA]er, at man er loyal overfor hinanden i alle situationer, også en som denne! Ligemeget hvordan man vender og drejer det, så er der altid lidt forskel på at være i klan med en og så ikke at være det, efter min mening. Ellers skulle i jo havde sagt ja til det, da vi seriøst, for et års tid siden tilbør at arbejde hen imod en sammenlægning af =3000= og [SPARTA]!

Jeg kan UDEMÆRKET forstå skuffelsen, hos Holm. Men at det pludselig er drejet over i, at alle [SPARTA] er nogle der Citat : "Skider jer i nakken", er "diktatoriske" og "kaster mudder" på =3000=, der stopper min forståelse sq! Hvis Cobra's udtalelser er representative for =3000='s holdning, til [SPARTA] efter denne episode, så må jeg med BEKLAGELSE indrømme, at jeg har fejlbedømt jer... :cry:

Dette arrangement har det fra STARTEN af været [SPARTA] der stod for. Det er meget muligt, at det ikke har været bøjet i neon, men det har ALTID væres os, der har arrangeret alt og det gør at det er et [SPARTA]arragmenemt... Men når det så er sagt, så har vi ALTID været MEGET glade for, at =3000= ville deltage så ofte som i nu har. Det har gjort det meget sjovere...

Det hele diskussionen ret beset handler om, er jo en skide billet. Jeg ville sq græmme mig lange ind i helvede, hvis en billet skulle ødelægge det nære og gode forhold =3000 og [SPARTA] har brugt så lang tid på at opbygge, så kom nu Drenge og piger... Skulle vi ikke finde guitaren frem og synge en fællessang istedet for dette her mundhuggeri...

Troede ALDRIG jeg skulle være den, der sagde dette : Men kan vi ikke bare allesammen være venner...?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 30 sep 2009, 19:16

Egentlig ville jeg ikke blande mig, da jeg intet har med denne sag, og synes den burde køres mellem de mennesker der er indblandet og ikke mellem klanerne..

Men så bider jeg alligevel mærke at at folk hele tiden kommentere at SPARTA er diktatorisk og vil bestemme alt.. Her vil jeg sku bryde ind.. Jeg ved ikke om der er sket mange situationer hvor SPARTA har opført sig som konger, men jeg synes fandme altid vi har været nogle af de mest initiativrige og åbne mennesker..

Vi startede en fælles ts, for at hjælpe klaner der ikke selv havde råd til en klan, men også for at samle det danske community.. Jeg personligt har ALDRIG oplevet at vi SPARTA folk har opført os som konger på ts.. Vi har måtte træde ind hvis nødvendigt, men det er kun så den FÆLLES ts ikke ender som en børnehave.. JEG HAR ALDRIG SET NOGLE OPFØRE SIG SOM KONGER.. vi har altid fulgt princippet at dette var for os alle..

Hvem stod bag de gode arrangementer som lan eller sommerfester hvor mange folk var inviteret? På de arrangementer, hvor mange folk fra SPARTA har der ført sig frem som konger og troede de bestemte? jeg gætter på INGEN.. så hold jer til sagen og lad den gå mellem menneskerne imellem..

Jeg ved ikke hvorvidt de beslutninger der er taget er de rigtige.. kommer an på om det var et arrangement for alle eller et SPARTA arrangement med andre som inviterede..

Jeg håber ikke dette ødelægger noget klanerne imellem, for dette er sku ren børnehave pis som de fleste fyrer af.. der sker en enkelt ting og så er vi sku en flok hitlere alle sammen..

Håber det/de rigtige valg bliver truffet og vi kan komme videre.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Indlægaf epoxy » 30 sep 2009, 19:57

Hold lige op, det var da den værste gang gylle jeg længe har læst.
Clankrig, egoistiske konger, selvoptagede [SPARTA]folk.
Gider i lige klappe hesten, hvis det her er =3000= måde at føre debat på, så er jeg glad ved at sparta valgte [SPARTA]først.
Hvis alt hvad de 2claner har delt, igennem flere år kan aflsuttes på sådan et tyndt grundlag, så er jeg ked af at sige det men rend og hop.

Jeg ved at Cobra, rent formuleringsmæssigt, befinder sig et sted på kravlegårdsniveau, og forventer ikke at han skal komme med andet end mundgejl, i et forsøg på at piske en stemning op.
Jeg citerer lige din signatur cobra BLOW ME NOOB..... Det er da ikke værd at bruge 2minutter på dig og dine ynkeligheder, så fatter slet ikke jeg gider at tage mig tiden til at skrive det her.

Og at du Walle, kan sidde og fyre sådan en gang pis af, det kommer fannerme bag på mig. Ved godt du har et hysterisk temperament. Men prøv lige at læs hvad du skriver, Tænk, Tast, Tal har jeg mere end en gang hørt folk sige.
Og den med at det er et "dødt forum" Hvor kommer det lige fra? Det kan godt være der ikke har stået noget der har haft interresse for dig, kun for de involverede i fodboldkampen, men det er åbenbart pinedød nødvendigt for dig at komme og lukke mundgejl ud nu!? Du taler og taler, men siger jo ikke noget.

Der er blevet taget en flertals afgørelse, enten lever man med det, eller laver et opråb. Hvis det her niveau, er det i kan holde til at føre en debat på mellem voksne mennesker. Så ser jeg det sgu efterhånden som noget positivt at i har valgt at gå egne veje.
Der har på intet tidspunkt været holdt nogle skjulte afstemninger eller tråde angående det her, alt har været ude til fri debat. Afstemningnen har kørt for alle involverede i fodboldkampen, og folk burde have kommet med deres indspark der.

Mit forslag til at løse billet problemerne, var at der skulle lodtrækning til, blandt alle der havde betalt, og at SPANK, og Solo der holdt fridag og stildte sig ned på posthuset selvfølgelig skulle holdes uden for lodtrækning og have deres. Men at noget så simpelt som en fodboldsbillet kan afgøre at i har behov for at "cutte alle bånd" mellem clanerne, uden så meget som at komme med en udmelding om det først. Så er der tydeligvis mere der stikker under, så med det in mente ser det jo desværre ud som om at det er det rigtige valg der er truffet.

Den eneste =3000= der har skrevet noget fornuftigt er dig Kaiser, og jeg syntes egentlig din post er flot formuleret, på trods af den kraftige undertone af bitterhed, jeg ikke kan følge dig i, da jeg ovehovedet ikke interresere mig for fodbold. Men syntes da at jer der skal ind og se kampen, skulle overveje, at lave den lodtrækning om hvem der er GO og hvem der er NoGo, da det efter min mening er den rette beslutning. Og om båndene mellem 3000 er brudt eller ej, kommer vel ikke egentlig ikke i spil her, da Kaiser for de fleste af os stadig er kendt som den søde politimand, i den lysrøde trøje vi bare har lyst til at kramme på.

God vind fremover til jer i =3000=, jeg har jo glæden af at kende flere af jer privat, da jeg jo er IRL3000ner, så det ærgrer mig at det skulle komme hertil. Og jeg håber da at vi med tiden kan finde ud af en løsning der er tilfredstillende for begge parter.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Epoxy manden uden temp !

Indlægaf Walle » 30 sep 2009, 21:07

Og at du Walle, kan sidde og fyre sådan en gang pis af, det kommer fannerme bag på mig. Ved godt du har et hysterisk temperament. Men prøv lige at læs hvad du skriver, Tænk, Tast, Tal har jeg mere end en gang hørt folk sige.
Og den med at det er et "dødt forum" Hvor kommer det lige fra? Det kan godt være der ikke har stået noget der har haft interresse for dig, kun for de involverede i fodboldkampen, men det er åbenbart pinedød nødvendigt for dig at komme og lukke mundgejl ud nu!? Du taler og taler, men siger jo ikke noget.

Der er blevet taget en flertals afgørelse, enten lever man med det, eller laver et opråb. Hvis det her niveau, er det i kan holde til at føre en debat på mellem voksne mennesker. Så ser jeg det sgu efterhånden som noget positivt at i har valgt at gå egne veje.
Der har på intet tidspunkt været holdt nogle skjulte afstemninger eller tråde angående det her, alt har været ude til fri debat. Afstemningnen har kørt for alle involverede i fodboldkampen, og folk burde have kommet med deres indspark der.
.
HAHA den med at du skulle have mindre temperament end mig, tja, den skal du pakke ned i is, den holder jo kun vand i helvede.
Tror de fleste husker den aften du opførte dig som en skør kælling på ts - en ren furie var du !

Flertals afgørelse min bare...... men ok hvis det er sådan voksne mennesker (SPARTANSK) ser en flertals afgørelse så er vi jo netop tilbage i 1945. Hvor er det lige man har hørt flertallet ?

Hvor er det lige man har hørt dem som havde meldt GO ?

Epoxy hvis du zippede som du opforde os andre til så kunne flertallet jo beslutte at du er et roligt gemyt ;)


Dødt forum, det er sku da fakta, hvis man har fulgt med på jeres forum, tag nu de forskellige som har ventet i uger på at få deres post behandlet eller besvaret ;)

Netop TÆNK, TÆNK TÆNK, skriv med info ! og ikke som du, uden indhold og værdi for debatten ! ZIP AND OUT
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Indlægaf =3000=kaiserholm » 30 sep 2009, 21:22

Ja, så vender jeg kort tilbage i og med, at gårsdagen raseri har lagt sig lidt(dog ikke nævneværdigt).

Jeg skød meget bredt i går, og hele SPARTA-forsamlingen fik en ordenlig en over nakken. Mine beklagelser og beskyldninger er selvfølgelig rettet mod de personer, som har været en deltagende part i beslutningen vedr. disse billetter.

Da jeg skrev "at det var mit sidste SPARTA-arrangement" og "at SPARTA-hundene ikke skulle pisse på mig igen", så var det af følgende årsag:

Hvis jeg for fremtiden tilmelder mig et arrangement hos JER, så bliver det i erkendelse af, at jeg vil være lavest i fødekæden i den forbindelse. Og det er altså uacceptabelt for mig. Sådanne forhold vil/kan jeg ikke arbejde under.

Og hvis folk er i tvivl om, hvorfor jeg står så stramt på denne opfattelse, så skyldes det følgende:

Citat fra SMS fra SPANK til kaiserholm. "Skulle alle forsøg på at skaffe de sidste 3 billetter mislykkedes, så må VI stikke hovederne sammen og se, hvad VI gør"(er du i tvivl om ægtheden, kære SPANK, så videresender jeg den straks til dig).

Som I kan læse, har jeg fremhævet VI i ovennævnte citat. Men VI blev til JER, og jeg fik et los i løgposen.

Som skrevet tidligere, så er dette simpelthen en lortebehandling, som jeg ikke vil være skydeskive for.

Og der skal ikke fra min side laves et større cirkus ud dette. Jeg vil blot tilkendegive min ærlige mening, hvilket rigtige "kammerater" gør over for hinanden.

Slutteligt vil jeg gerne pointere, at SPARTA har 100% stået for de sociale arrangementer mellem vores klaner.
Men at folk beskylder =3000= for ikke at invitere SPARTA til vores festivitas, er sgu noget misvisende.
Vi har holdt en klanweekend i Sverige(som var intern, da vi havde flere problemer til debat). Endvidere blev denne weekend afholdt i mine forældres sommerhus på 52 m2, og vi var 8 mand afsted. Havde vi inviteret flere, var sommerhuset endt som pindebrænde.

Men jeg vil ikke være del af dårlig stemning osv. Min post(nu 2) skyldes udelukkende, at jeg følte mig direkte røvrendt af denne situation.

Kaiserholm slut prut finale.
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Walle dummere end politiet tillader?

Indlægaf epoxy » 01 okt 2009, 01:37


HAHA den med at du skulle have mindre temperament end mig, tja, den skal du pakke ned i is, den holder jo kun vand i helvede.
Tror de fleste husker den aften du opførte dig som en skør kælling på ts - en ren furie var du !

Flertals afgørelse min bare...... men ok hvis det er sådan voksne mennesker (SPARTANSK) ser en flertals afgørelse så er vi jo netop tilbage i 1945. Hvor er det lige man har hørt flertallet ?

Hvor er det lige man har hørt dem som havde meldt GO ?

Epoxy hvis du zippede som du opforde os andre til så kunne flertallet jo beslutte at du er et roligt gemyt ;)


Dødt forum, det er sku da fakta, hvis man har fulgt med på jeres forum, tag nu de forskellige som har ventet i uger på at få deres post behandlet eller besvaret ;)

Netop TÆNK, TÆNK TÆNK, skriv med info ! og ikke som du, uden indhold og værdi for debatten ! ZIP AND OUT
Igen viser du dig som den fantastiske sensationsrytter du nu engang er, både du og din bror har vidst bevist, at i noget af det mest ynkelige, så snart noget går jer imod, så råber og skriger og ter i jer som en anden gang møgunger. Igen har du skrevet et indlæg fuldstændigt og komplet fyldt med uvæsentligt indhold. At jeg skulle have mindre temprement end dig? Det ved jeg ikke hvor du har fra. Men lad mig da lige huske dig på at Det var dig, der foran din egen søn sad og teede dig som en anden kælling, for buhu, vi havde ikke skrevet på jeres forum. Egentligt pussigt at du nu kan sidde og mene at du følger med på vores forum, for det gjorde du så absolut ikke dengang. Få dit shit i orden mand!At du får svar på tiltale, betyder ikke at jeg til hverdag synker ned på så latterligt et niveau.
Fedt nu af med dig og din latterlige ævl, og lad de voksne klare snakken. HVIS du nu kunne rotere de der små glugger du har i hovedet så kan du se en tråd, der ligger to under denne, der omhandler kampen. Der har de der har meldt GO blevet hørt, for nemhedsskyld, og for imbiciler der ikke kan finde det selv, så skal jeg da gerne lige smide et link til dig: http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=1533&mforum=top1
Flertal er flertal, om så det kun er 3 ud af de 9 der rent faktisk skal med der giver sig til kende, så er det stadig flertal. Det er ikke en børnehave, hvor folk skal holdes i hånden, og føres fra A til B.
At jeg stadig mener, at dem der skal se kampen, burde tage den lodtrækning, såfremt Kaiser da stadig ønsker det, ændrer ikke på at dem der gad at give sig til kende, valgte anderledes.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 okt 2009, 07:35

Hooah Kællinger!
Dødt forum, det er sku da fakta, hvis man har fulgt med på jeres forum, tag nu de forskellige som har ventet i uger på at få deres post behandlet eller besvaret ;)
Hvem/hvilke tråde er det lige du i flæng refererer til, som har ventet i ADSKELLIGE uger, på at få et svar...???

Hvis jeg var dig, tror jeg ikke jeg ville kloge mig alt for meget på hvad der foregår i [SPARTA]'s Forum... Hvis nu du følger så mega skarpt med i vores Forum, så undre det mig grænseløst, at du f.eks. udviste så UTROLIG stor skuffelse, over at vi ikke postede den nye IP til TS'en(som i nu har valgt at skodde) i jeres Forum. men istedet "kun" valgte at oposte det i det Store Offentlige Fælles Forum og naturligvis også vores eget... hvis du har fingeren så meget på pulsen i vores forum, så burde du vel havde opdaget den IP OMGÅENDE...

Men lad nu det ligge... Det tjener INTET formål at mål piklængde over disse skide detaljer, vel?


Hvis jeg for fremtiden tilmelder mig et arrangement hos JER, så bliver det i erkendelse af, at jeg vil være lavest i fødekæden i den forbindelse. Og det er altså uacceptabelt for mig. Sådanne forhold vil/kan jeg ikke arbejde under..
Mener i seriøst i =3000=, at hvis i skulle stå i samme situation. At i så OVERHOVEDET ikke ville skele til Clanmembers vs, NON-ClanMembers...??? Det har jge svært ved at tro på... og i så fald, hvorfor så overhovedet have en klan, hvis det er totalt ligegyldigt, for jer, om man er med eller ej???


Og hvis folk er i tvivl om, hvorfor jeg står så stramt på denne opfattelse, så skyldes det følgende:

Citat fra SMS fra SPANK til kaiserholm. "Skulle alle forsøg på at skaffe de sidste 3 billetter mislykkedes, så må VI stikke hovederne sammen og se, hvad VI gør"(er du i tvivl om ægtheden, kære SPANK, så videresender jeg den straks til dig).

Som I kan læse, har jeg fremhævet VI i ovennævnte citat. Men VI blev til JER, og jeg fik et los i løgposen.
Det ganske angiveligt korrekt, at ordlyden i den SMS er gengivet 100% rigtigt... Det skal jeg ikke kunne sige...
Hvad jeg ikke forstår er, at du kan tolke ordet "vi", som at jeg skal konfererer med dig specielt... Ordet "vi" er i denne sæmmenhæng ment, som at VI = [SPARTA], da det jo er et [SPARTA]-arrangement, som du jo også selv 100% anerkender, må se hvad der kan gøres for at skaffe de sidste 3 billetter. Det viste sig BEKLAGELIGVIS umuligt og så har "vi" stukket hovederne sammen, FORDI "VI" ARRANGEREDE OG PÅ DEMOKRATISK VIS FUNDET EN LØSNING!!!


Slutteligt vil jeg gerne pointere, at SPARTA har 100% stået for de sociale arrangementer mellem vores klaner.
Men at folk beskylder =3000= for ikke at invitere [SPARTA] til vores festivitas, er sgu noget misvisende.
Vi har holdt en klanweekend i Sverige(som var intern, da vi havde flere problemer til debat). Endvidere blev denne weekend afholdt i mine forældres sommerhus på 52 m2, og vi var 8 mand afsted. Havde vi inviteret flere, var sommerhuset endt som pindebrænde.
Du må IKKE misforstå det som om, at Jeg/[SPARTA] ville prøve på at møve sig ind på jeres Klan-Arrangement. Intet kunne være længere fra sandheden!!!
Det var en simpel konstatering af, at når vi afholder nogle ting så invitere vi MEGET bredt og når i afholder noget, så invitere i meget "snæveret"! INTET ANDET, end en simpe konstatering og INTET ondt ment med detl
Jeg kan 100% forstå at det også er cool, at tage ture kun for medlemmer og jeg vil bestemt ikke afvise, at [SPARTA] også vil gøre det fremover ved visse lejligheder.


Generelt :

Undertegnede er I DEN GRAD FORBLØFFET, over den grad af "fjentlighed" der har udspillet sig i dette Forum i løbet af de sidste ca. 48timer...
Jeg er MÅLLØS, over at en billet til et enkelt arrangement, kan foråsage at i hvettfald 3 års venskab og tillid kan kastes så hurtigt over bord, på et så spinkelt grundlag.
Jeg mener, vi har begge klaner flere medlemmer, der har været på begge sider af hegnet([SPARTA] der nu er =3000= og =3000= der nu er [SPARTA]). Alene det burde give en grundlæggende forståelse og tillid, som ikke burde kunne ødelægges af en enkelt begivenhed!!!

JEG ER MÅLLØS..... Men håber sq inderligt, at vi kan klinke stumperne snarligt, hvis nu folk kan moderere sig en smule og ikke "grave floder", som vist nok er et udtryk, jeg måtte lære på den hårde måde, til vores Sommerfest... :roll:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Epoxy ramt af idioti !

Indlægaf Walle » 01 okt 2009, 09:30



Igen viser du dig som den fantastiske sensationsrytter du nu engang er, både du og din bror har vidst bevist, at i noget af det mest ynkelige, så snart noget går jer imod, så råber og skriger og ter i jer som en anden gang møgunger. Igen har du skrevet et indlæg fuldstændigt og komplet fyldt med uvæsentligt indhold. At jeg skulle have mindre temprement end dig? Det ved jeg ikke hvor du har fra. Men lad mig da lige huske dig på at Det var dig, der foran din egen søn sad og teede dig som en anden kælling, for buhu, vi havde ikke skrevet på jeres forum. Egentligt pussigt at du nu kan sidde og mene at du følger med på vores forum, for det gjorde du så absolut ikke dengang. Få dit shit i orden mand!At du får svar på tiltale, betyder ikke at jeg til hverdag synker ned på så latterligt et niveau.
Fedt nu af med dig og din latterlige ævl, og lad de voksne klare snakken. HVIS du nu kunne rotere de der små glugger du har i hovedet så kan du se en tråd, der ligger to under denne, der omhandler kampen. Der har de der har meldt GO blevet hørt, for nemhedsskyld, og for imbiciler der ikke kan finde det selv, så skal jeg da gerne lige smide et link til dig: http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=1533&mforum=top1
Flertal er flertal, om så det kun er 3 ud af de 9 der rent faktisk skal med der giver sig til kende, så er det stadig flertal. Det er ikke en børnehave, hvor folk skal holdes i hånden, og føres fra A til B.
At jeg stadig mener, at dem der skal se kampen, burde tage den lodtrækning, såfremt Kaiser da stadig ønsker det, ændrer ikke på at dem der gad at give sig til kende, valgte anderledes.
Sensationsrytter, tja dovenskab er et andet udtryk som passer på den måde du fanger flygtige ord.
Hvis du nu havde haft energi nok til at scrolle ned over de indlæg der netop er kommet på den anden tråd, den du linker så flot til på denne, ja så havde du jo set at netop den tråd også var inficeret med besøg fra bla. mig.
Hvem er det så der netop kommer til at fremstå som imbicil, tja lille epoxy dreng, det selvmål må du sku godt lave nogle flere af inden kampen mod sverige, med håbet om at danmark netop undgår disse i kampen.

Nu skal jeg da med glæde opfriske din hukommelse når det kommer til manglende info ang. TS og flytning, så er der jo via SPANK indløbet en indrømmelse om at det jo netop var dårlig informationsflow fra Tastfull og ham der gjorde at vi ikke modtog de informationer som vi kunne forvente.
Jeg skal da også gerne genopfriske din ringe hukommelse når det kommer til hvem der nu flipped ud som en kælling, tja lille epoxy, det var dit iltre sind som fangede dig selv på en dag hvor du ikke helt havde kontrol over dit SKRIGE KÆLLING LEVEL.


LOL at du blander min bror ind i debatten, viser kun at du er et fjols af en kvalitet som kun kan findes værdifuld hvis ens IQ er lavere end din.

Men jeg skal da med glæde undersøge om du kan acceptere at blive tiltalt som SPANK tiltalte min bror under sommerfesten, og måden det skete på, husk lige at tømme en ramme øl først.
Så skal jeg nok stille mig op og kikke ned på dig, pisse dig i hovedet osv....... SÅ må vi jo se om de rolige gemyt kan modstå fristelsen for at tømme halsen for ord.

Svar på tiltale, NETOP lille mand, du taler som en kælling og bliver tiltalt som sådan ;) Epoxy du er og bliver et skvat når det kommer til debat. og jeg har ikke noget problem med at min søn sad på TS den dag du modtog svar på tiltale !


Smut nu epoxy ud og leg på motorvejen !

Walle out.


SPANK - du er en mester i at fordreje de ord som bliver skrevet.
Men ok hvis du kan tolke som du gør på vores weekend i sverige så er det din frihed for at retfærdiggøre egen fejl.

Min enighed med dig da vi havde en samtal, blev jo lagt i at du netop vendte og drejede historien - men senere har det vist sig at det ikke var hele sandheden.

Jeg er kold i røven med den skide kamp, fodbold er NOT COOL, men jeg er ikke kold i røven når man ikke kan eller vil holde sig til fakta !
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 okt 2009, 11:41

Hooah Kids!

Generelt vedr. denne Debat :

epoxy og Walle vil i ikke PLZ PLZ PLZ lade være med at bruge alle de superlativer om hinanden. Det er uværdigt, at vi skal til at benytte den skingre tone i denne debat...

Naturligvis er dette en generel opfordring, til alle! Men mine øjne klør og jeg får lyst til at kradse dem ud, når jeg læser nogle af jeres indlæg. I kan jo SAGTENS sige PRÆCIST det samme, bare på en ordentlig og voksen måde, ik...?



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Flertals afgørelse min bare...... men ok hvis det er sådan voksne mennesker (SPARTANSK) ser en flertals afgørelse så er vi jo netop tilbage i 1945. Hvor er det lige man har hørt flertallet ?
Misforstå nu ikke dette Walle. Men jeg kan simpelthed ikke forstå din paralleldragning til et eller andet, der er sket i 1945. Kald mig bare tungnem(ville ikke være første gang) men jeg går ud fra, at det har et eller andet, at gøre med WWII. Du bliver VED med at refererer til det, så er du ikke sød at redegøre for hvad, det lige er du mener med den reference... Plz?


Nu skal jeg da med glæde opfriske din hukommelse når det kommer til manglende info ang. TS og flytning, så er der jo via SPANK indløbet en indrømmelse om at det jo netop var dårlig informationsflow fra Tastfull og ham der gjorde at vi ikke modtog de informationer som vi kunne forvente.
Walle HELT ÆRLIGT, den var ALLE sq lige gode om...! Vi kunne måske godt have skudt en post i jeres forum, men i kunne også have vist bare et gram af initiativ og SELV søgt informationerne, ik'? De var trods alt postet i vores Forum(som du jo selv siger at du har RET godt styr på) og ikke mindst, var info'sne postet i Det Store Fælles Forum.
Så [SPARTA] vil IKKE have skudt i skoene, at det 100% var vores fejl, med det "E-Drama" der udspillede sig efterfølgende... Man kunne jo også anlægge den holdning til det, at =3000= selv kunne have søgt informationerne og så behøvede der jo ikke blive mere ud af det, end en spydig kommentar i vores Forum eller på TS'en, om at vi muligvis også kunne have postet i jeres Forum, ik'? Det var UNØDVENDIGT med det HELT STORE E-DRAMA, efter min mening... Det berettiger situationen overhovedet ikke til...!


Men jeg skal da med glæde undersøge om du kan acceptere at blive tiltalt som SPANK tiltalte min bror under sommerfesten, og måden det skete på, husk lige at tømme en ramme øl først.
Så skal jeg nok stille mig op og kikke ned på dig, pisse dig i hovedet osv....... SÅ må vi jo se om de rolige gemyt kan modstå fristelsen for at tømme halsen for ord.
Hvis vi nu lige også sal tage denne EN GANG FOR ALLE :

Så var det jeg sagde den aften til Sommerfesten, til Grenade, at : "Nogen gange har jeg sq da også lyst til at pisse på =3000= og pisse dig/jer i ansigtet!!!" Naturligvis ment i overført betydning... Jeg er kun lidt til GoldenShower, med mig på toppen :wink: )

DET VAR FAKTUELT DET DER BLEV SAGT!!!!!

MEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men er der jo altid... Fordi hvad Grenade, eller jer andre overhørte, eller ihvertfald ikke opfattede var nemlig SAMMENHÆNGEN det var sagt i, som betyder alt for forståelsen...!!!
Mig og Grenade diskuterede nogle af de stridigheder, der havde været imellem =3000= og [SPARTA] og hvilke fustrationer de adstedkom. Så jeg sagde, at nogle gange blev jeg så irriteret på =3000=, over de ting i gør og sur at ordene faldt således"Nogen gange har jeg sq da også lyst til at pisse på =3000= og pisse dig/jer i ansigtet, ligesom vi også føler, at i pisser på os nogen gange!!!"
DET VAR SAMMENHÆNGEN, netop at der imellem vores klaner til tider har været kontroverser og det er jo kun naturligt og som følge deraf bliver man naturligt nok pisse fustreret...
Medgivet det blev en ophedet diskussion og de fleste var en kende besofne, men derfra at snakke/diskutere og så til den reaktion som Grenade lagde for dagen, med at begynde at råbe og hoppe op i ansigtet på Undertegnede og efterfølgende forlade selskabet omkring bålet i frådende raseri, for at kaste rundt med inventaret på Comaco, DET FORSTÅR JEG OVERHOVEDET IKKE PÅ NOGEN MÅDE OG MENER OVERHOVEDET IKKE, AT DET HØRE HJEMME BLANT VENNER/KAMMERATER TIL EN FEST HVOR MAN FORØVRIGT ER GÆST!!!

Jeg har hørt argumentet, for Grenades reaktion skulle være min "truende positur" læs : jeg stod vist og han sad ved bålet...

Men jeg må helt ærligt sige, at det er jo totalt ude i hampen, at jeg skulle virke "truende", fordi jeg står og han vælger at sidde ned. Jeg er 101% sikker på, at hvis man spørger folk rundt om bålet, om det virkede som om, jeg var 1sek fra at hoppe ned i hovedet på Grenade og banke ham til plukfisk, så får man et RUNGENDE NEJ!!!

Omvendt da han hoppede op og placerede sig 10cm fra mit ansigt. Der kunne man muligvis godt få folk til at vurdere, at HAN muligvis var 1sek fra at hoppe i hovedet på Undertegnede... Men det er rene spekulationer og tjener intet formål, at diskutere!





SPANK - du er en mester i at fordreje de ord som bliver skrevet.
Men ok hvis du kan tolke som du gør på vores weekend i sverige så er det din frihed for at retfærdiggøre egen fejl.
Hvori beståe min fejl/fejlfortolkning...???

Jeg skrev, at det er 100% cool, at i holder en "INTERN" klanweekend og at vi formentlig også selv, kune finde på noget i samme stil... Det er jo IGEN på ingen måde, fordi [SPARTA] følte sig forbigået, blot en konstatering af de faktuelle omstændigheder, så hvordan kan du sige, at jeg "tolker" på det...???



Min enighed med dig da vi havde en samtal, blev jo lagt i at du netop vendte og drejede historien - men senere har det vist sig at det ikke var hele sandheden.

Jeg er kold i røven med den skide kamp, fodbold er NOT COOL, men jeg er ikke kold i røven når man ikke kan eller vil holde sig til fakta!
Vi to snakkede sammen den aften, om at du ville have fjernet dine SA-rettigheder på TS'en og i denne samtale nævnte du at Kaiserholm var ret pissed over den sms, jeg havde sendt ham tidligere på dagen. Som jeg husker det, så svarede jeg at yes, det er pisse ærgeligt men at vi kun havde kunne skaffe 8billetter og så var det afgjort på demokratisk vis, at =3000= blev cuttet...???

Hvor er det lige du mener jeg "vendte og drejede historien" og lyver(læs : ikke holder mig til fakta)...???



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Generelt :

Undertegnede har dagsdato skrevet til Kaiserholm, om vi ikke skulle prøve, at få styr på denne sag, da det FORTSAT er mit oprigtige håb, at vi finder et fælles ståsted i fremtiden.

Mit forslag var at vi evt. på mandag d. 5/10 kl. 21:30 holder et møde på en TS(jeres eller Den Fælles er ligemeget), hvor vi får talt ud om de ting der er sket...

Det er bare for nemt at sidde bag skærmen og svine folk til i Forum. Så jeg HÅBER at i vil bakke op om dette forslag, så vi en gang for alle, kan få lagt denne sag ned!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 01 okt 2009, 12:19


Jeg ved at Cobra, rent formuleringsmæssigt, befinder sig et sted på kravlegårdsniveau, og forventer ikke at han skal komme med andet end mundgejl, i et forsøg på at piske en stemning op.
Jeg citerer lige din signatur cobra BLOW ME NOOB..... Det er da ikke værd at bruge 2minutter på dig og dine ynkeligheder, så fatter slet ikke jeg gider at tage mig tiden til at skrive det her.

.

God vind fremover til jer i =3000=, jeg har jo glæden af at kende flere af jer privat, da jeg jo er IRL3000ner, så det ærgrer mig at det skulle komme hertil. Og jeg håber da at vi med tiden kan finde ud af en løsning der er tilfredstillende for begge parter.
Ja det kan sku godt værre jeg er på et kravlegårdsniveau.
Men jeg skal fandme godt nok værre den første på vores ts ,til at losse dig så hurtig ud af den ,at du får lorte smag i mund ,men det skulle jo heller ikke værre så svært .da der ikke er så langt imellen din røv og mund ,da du altid lukker lort ud...

du er da altid den første til at start splid enda i Ogame er du dygtig til det ..Hov der var sku da også noget om venskab 1 gang der var ved at gå galt...du burde tænke dig lidt om,eller melde dig i frelserens hær..
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Møde mandag den 5/10-2009

Indlægaf Walle » 01 okt 2009, 12:20

Det er ikke muligt for mig at deltage i dette møde ( jeg ønsker det heller ikke da jeg er trær af time lange enetaler ) da jeg har et aktivt kamp program på TWL og ESL som netop den 5 er belagt med kampe i det tidsrum.

Spank: Mon ikke fordrejningen skal findes i at jeres demokratiske beslutning blev taget uden at man hørte alle havde meldt GO.
Fordrejningen i at du fortalte mig " alle var informeret" hvilket de ikke var.........

Spank du kan skrive og tale i timer, jeg finder det spild af min tid, en tid der er vigtigere end den tid det vil tage at få dig til at forstå at du ikke altid har været fejlfri ! !

Husk - nu kun den aktive kan fejle ;)

Walle !
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

...

Indlægaf sneak » 01 okt 2009, 12:27

OMFG!!!!!
troede SPARTA kun havede OGAME i ansigtet men skal da liige love for når der bliver skrevet lidt kan i sku vågne op der over...

epoxy det er da et forkert navn til diig du burde hedde
[SPARTA]forsvarsmand=dk det ville da passe ind...

nu ved jeg ikke en skid om fodboldt fordi så klog er jeg bare :)
men hvad sker der, forstår ikke en skid HVORFOR har kaiser og spank ikke skrevet private det nok bare mig men det da for dumt for kig en gang alle hakker på hinanden og ja jeg er =3000= men fatter stadig ikke helt hva der liige sker...

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster