NYT VEDR. VM-kvalifikationskamp: Danmark-Sverige d.10/10

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...

Hvorledes fordeles de 8 VM-Kvalifikationsbilletter...?

Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!
8
73%
Lodtrækning blant ALLE 9 mand er det mest fair...!
0
Ingen stemmer
SPANK og Solo skaffede billettterne, så de er naturligvis GO, men lodtrækning for resten...!
3
27%
 
Afgivne stemmer: 11
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Indlægaf =3000=kaiserholm » 01 okt 2009, 15:24

Jeg skal igen forsøge at forklare mig kort, uden for mange afsnit, citater, og for store bogstaver, for jeg er totalt forvirret i denne post.

Til SNEAK: så skrev jeg i offentligt forum til SPARTA, da jeg blev gjort bekendt med, at det var en fælles SPARTA beslutning vedr. billetterne, og at SPANK ikke selv havde ordnet dette.

At jeg kort forklarede mig vedr. vores tur til Sverige, så skyldtes dette, at det blev nævnt fra andre! Jeg mener selv, at det er OFF-topic ligesom flere andre indlæg i denne post.

Og nu forsøger jeg så igen igen at forklare, hvorfor jeg umuligt kunne forvente denne udvikling vedr. landskampen.

Som jeg skrev tidligere, så skrev du VI til mig i SMS-beskeden. Jeg har ved gud aldrig været medlem af SPARTA, ERGO:
Når du skriver VI til mig, kan jeg komme frem til 2 fortolkninger:
1: VI= De personer,som var med til sidste landskamp Danmark-Albanien.
2: VI= De personer, som du skriver til i SMS-beskeden(jeg antager, at du skrev til flere med samme besked).

Jeg har ALDRIG anerkendt, at det var et SPARTA-arrangement på baggrund af ovennævnte årsager! Jeg anerkender 100%, at enkelte SPARTA-folk planlagde turen med billetter osv. Men derfra og til, at jeg BARE skal følge udviklingen og lade jer afgøre udfaldet af billetuddelingen, er der altså et pænt stykke vej(og jo Mandall, vi i =3000= kunne godt selv have planlagt en tur, men SPANK inviterede mig ligesom til sidste kamp. Og jeg hyggede mig mega fedt sidst, så hvorfor lave min egen tur, når jeg kunne være sammen med jer??? DERFOR HAR JEG NU ERFARET)

For at jeg helt selv med SMS-beskeden som årsag skulle komme frem til, at der var tale om et SPARTA-arrangement, så skulle jeg godt nok have gang i den store krystalkugle, tarokkort, stjernebilleder mm.

Jeg har/havde ingen intention om, at dette ragnerok skulle starte på baggrund af min post.
I har, som SPANK skriver(om jeg så har fattet det eller ej) arrangeret "SPARTA"-turen, og internt selv demokratisk besluttet det videre forløb.
Jeg har så forsøgt at tilkendegive, hvorfor jeg mener, at der er begået en brøler af rang.

Jeres beslutning er modtaget, men ikke accepteret. Det er min holdning, og den skulle I da vide, fremfor I møder en mavesur kaiserholm uden at vide hvorfor.

Jeg prøver nu for 3. gang at trække mig tilbage fra debatten, da den er stukket lidt af med diverse citater og beskyldninger.
Håber, at andre vil følge med, så det ikke ender helt galt. Og så igen er det forståeligt, at folk besvarer evt. påstande.

Min helt egen konklusion lige nu bliver, at jeg gerne vil rase lidt af, inden den store demokratiske "vi elsker alle hinanden" debat starter op.
Jeg løber ikke fra snakken, og jeg har bestemt ikke afskrevet SPARTA-drengene som "kammerater". Men jeg er tosset og skuffet, og så er jeg ikke værd at tale med pt. Og desuden har vi kampe hver aften, så et samlet møde lige nu er faktisk umuligt.

Vi tales ved om nogle uger, så er jeg forhåbenligt kun rødhåret og ikke også rødhovedet.
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

...

Indlægaf sneak » 01 okt 2009, 15:40

det er bare en rgr... :D
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 okt 2009, 16:21

Hooah Kaiserholm!

Det er sq godt at høre, at fordi man er sur, så behøver man ikke tabe hovedet!!! Det GLÆDER mig usigeligt, at du skriver sådan som du gør!

Enhver kan sq have brug for at lige at tage en pause og træde lidt tilbage og lade der gå lidt tid...
Og Kaiser jeg kan 100% FORSTÅ, at du er pisse skuffet og ærgelig! Men det er nu alligevel ryggrad, at skrive som du gør og være med til at forsøge, at lægge låg på denne debat! Respekt for det...

Tolkningen af den famøse SMS og hvad der lige er et [SPARTA]-Arrangement og hvad der ikke er, kan jeg godt høre vi ikke lige ser øje til øje på! Men det er sq noget vi nok kan drikke en bajer over. Så kan jeg give en FadBamsefor at lave ALT for lange post's i forum og du kan give en for at være rødhåret, ik'...?
Nævenyttige medlemmer PÅ BEGGE SIDER har utroligt hurtigt formået, at afspore denne debat, til en retning SOM INGEN KAN VÆRE TJENT MED OG DET SKAL STOPPES!!!

Vedr. Et Evt. Fællesmøde på TS. Så er det KUN et konstruktivt forslag, for ligesom at komme videre i denne debat. Set fra min stol var næsten alle mand TOTALT nedgravet i hver sin skyttegrav og FULDSTÆNDIGT LIGEGYDIGE kværuleren og mundhuggen, havde TOTALT overskygget emnet!!!
Så indtil videre dropper vi et Fælles TSmøde, NO WORRIES... I kan jo bare skyde en dato, når der er hul mellem kampene og så tager vi det bare der, hvis interessen fortsat er der...


SKULLE VI SÅ IKKE ALLESAMMEN LADE DEN LIGGE HER...????? PLZ

SPANK siger . HOLD KÆFT OG DRIK BAJER!!! (Alt andet er sq spild af tid) :wink: :wink: :wink:




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 01 okt 2009, 19:25

Flot post Kaiser.. Dejligt at personen det rent faktisk er gået ud over kan styre sig, hvor folk, på begge sider, som egentlig ikke har noget med sagen at gøre, ikke kan styre sig så godt..

Det er synd at hver enkel debat i det danske community skal ende i mudderkast og diverse tilsvininger.. det er utroligt at alle folk fejl eller meninger først kommer frem når man lige pludselig finder en mulighed for at blande sig og kalde folk idioter og jeg ved ikke hvad.. Vi er voksne mennesker, folk burde kunne skubbe de fleste små ting bag sig og komme videre.. personlig kan jeg da også blive irreteret og sur, men det preller hurtig af.. i har aldrig set mig kalde folk for noget, og dette gælder også mange andre.. men synd at nogle skal starte mudderkastning..
Dette er kun skrevet i en bøn om at folk ikke skal starte alt muligt mudderkast, og så virkelig, virkelig lære at læse posts'ne hel igennem og kommentere sagligt..

Dejligt at se at der nu er ved at falde ro på gemytterne.. Så kan vi alle være venner og hygge os med det vi har tilfælles.. Hooah..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 02 okt 2009, 02:01

Nu syntes jeg er vi er kommet til et punkt i denne tråd hvor vi er kommet lidt væk fra hva tråden gik ud på.....
Jeg syntes, at vi bliver ved med at jokke, i det samme lort hele tiden, det var en billet til en fodboldkamp, det handlede om og ikke om hva folk har skrevet i andre tråde, lad nu være med at trampe rundt i fortiden for fanden og lad ting ligge, som er skrevet for længe siden ligge, hvor svært kan det være.

Det her mudderkastning, hører ikke hjemme nogensteder henne....

Jeg vil der gerne indrømme, at jeg har tilbudet min billet til Kaiserholm, men han sagde pænt nej tak og nej det er ikke for at "kysse røv" på Kaiserholm eller -=3000=-.

Jeg syntes bare det er dumt at smide 3 års hygge og ballade ud over en billet.

Jeg kan ikke se nogne grund til at holde et møde over ts, da Kaiserholm har meldt ud at han er skuffet og ked af, at han ikke kommer med. Så er den vel ikke længere????

Men inderst inde håber jeg på, at vi kan finde ud af noget SAMMEN i fremtiden.

Hold jer nu til hva det handler om, det ville være rart.
Billede
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster