NYT VEDR. VM-kvalifikationskamp: Danmark-Sverige d.10/10

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...

Hvorledes fordeles de 8 VM-Kvalifikationsbilletter...?

Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!
8
73%
Lodtrækning blant ALLE 9 mand er det mest fair...!
0
Ingen stemmer
SPANK og Solo skaffede billettterne, så de er naturligvis GO, men lodtrækning for resten...!
3
27%
 
Afgivne stemmer: 11
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

NYT VEDR. VM-kvalifikationskamp: Danmark-Sverige d.10/10

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 sep 2009, 12:43

Hooah Folkens!

Det lader til at den generelle holdning blant jer er, at vi skal priotere [SPARTA] i første række og dermed desværre meddele de 2 =3000=-folk, at det beklageligvis ikke var muligt, at skaffe flere billetter denne gang...

Høre jeg ikke yderligere, så er det sådan det må være og jeg informere Kaiser(tilbageføre NATURLIGVIS hans penge ASAP) og Rookie(har indtil nu ikke betalt, så der er ikke nogen penge retur) besked herom...



DOG HAR VI FORTSAT ET PROBLEM, DA VI NU ER 9 MAND TILMELDT OG STATUS ER AT VI KUN RÅDER OVER 8 BILLETTER...

SÅ HVAD FORESTILLER MAN SIG HER???


Vi SKAL her have fundet en konstruktiv løsning, som alle(muligvis minus 1 mand) kan leve med...


De Løsningsmodeller der er i spil er liste nedenunder og det er dem vi poller om, da der ikke er indkommet andre forslag...

Løsningsmodeller :

1) - Vi siger, at dem der var først på aftrækkeren med at indbetale, er så dem der kommer med til kampen(SPANK kan se det på sin NetBank)...

2) - Den totalt objektive er jo lodtrækning...

3) - Dem(SPANK og Solo) der skaffede billetterne har naturligvis førsteret og derefter er det lodtrækning for resten......



NB! Denne poll køre frem til d.5/10 og Undertegnede stemmer IKKE, da jeg jo nok er en smule inhabil i denne sag...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Indlægaf [SPARTA]banjo » 29 sep 2009, 15:16

Hooah Spank.

Ved ikke om der lige er smuttet en info, da jeg ikke er så aktiv herinde lige PT.
Men ud fra den sidste liste får jeg det til 8 mand høj, hvis Vandall stadig har meldt afbud og kaiserholm faldt for [Sparta] kravet....

Listen fra din seneste post i den anden tråd:

Tilmeldte der HAR betalt :

[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Tastefull
[SPARTA]Mandal
[SPARTA]Phantom
[SPARTA]Allan
[SPARTA]Svendsen
[SPARTA]Banjo
=3000=kaiserholm (-)
[SPARTA]Solo

Tilmeldte der IKKE har betalt :

=3000=Rookie (-)
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 sep 2009, 18:02

Hooah Kids!

HOLD INDE, STOP, STANDS, STÅ STILLE!!!!!!

Forudsat at VandaLL er ude og sejle så er vi kommet i mål og ALLE [SPARTA]-Folk HAR billetter!!!!

Vi er 8 mand nu og der er billetter til alle 8!


All the Happy Campers are as follows .

[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Tastefull
[SPARTA]Mandal
[SPARTA]Phantom
[SPARTA]Allan
[SPARTA]Svendsen
[SPARTA]Banjo
[SPARTA]Solo




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 29 sep 2009, 18:42

Heya happy fellowship!!

jeg kunne godt lige tænke mig tilkendegivelser fra hver enkelt om man er interesseret i freesbees(tifo- værre svineri men super fed stemning) 100kr pr sæt (10 røde, 10 hvide). Har selvfølgelig 8 sæt men gider ikke slæbe alt med hvis det kun er til mig!! :lol: :lol:
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Indlægaf [SPARTA]banjo » 29 sep 2009, 21:30

Hooah Phantom

i´m on.....
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Fy for satan!!!!!

Indlægaf =3000=kaiserholm » 29 sep 2009, 22:11

Jamen, så vil jeg da gerne min simple mening til kende.

Jeg var af den opfattelse, at jeg var tilmeldt til hygge-arrangement på lige fod med alle andre. Faktisk mener jeg ikke, at noget som helst andet har været tilkendegivet.
Og nej, jeg har ikke fulgt debatten her på jeres side, da jeg kun læser herinde, når der er sommerfest med mere, eller når Spank gør mig opmærksom på et særlig indlæg.

Til arrangementer som disse mener jeg ikke, at jeg på noget som helst til tidspunkt har gjort mig fortjent til denne forskelsbehandling.
Jeg har forsøgt at bakke op om diverse initiativer,såsom sommerfest, landskamp og LAN. Og senest til LAN blev jeg forhindret pga. DV's fars dødsfald, men valgte for egen regning selv at køre derover(en enkelt dag uden spil) for at vise respekt for arrangørerne og sige hej til "kammeraterne". Ja, det var mit valg, men det kostede mig alligevel 6-700 kr.

At det ikke forekommer jer mest "fair"(som Vandall så smukt ikke mener), at der blandt alle tilmeldte(evt. betalende tilmeldte) blev trukket lod blandt billetterne, fortæller mig kun en ting.
Jeg kan åbenbart ikke ligestilles med SPARTA på dette område. Jeg kunne forstå det, hvis det var et "KLAN-emne", men en aften hvor vi alle ønsker hygge og socialt samvær med "kammeraterne"?????
Jeg er ikke i tvivl om, at jeg så lige så meget frem til denne aften som alle andre. Men hygge med de "kammerater", som man taler med hver dag, tæller åbenbart for mere, end med én, som man kun taler med i ny og næ. Dette gør åbenbart ikke gensynets glæde større eller mindre.
Men jeg er nu gjort bekendt med, at jeg i jeres regi ikke regnes som en medspiller, men nærmere, JA, DET KAN I JO SELV BESTEMME.

Ergo må vandene skilles, som Moses ville gøre.

Først vil jeg sige tak til SPank og Fhantom for nogle fede ture til sommerfest. Og tak til SOlo for lån af sofa med efterfølgende snork og savl til følge.

Men når dette er sagt, så havde jeg ALDRIG behandlet en "kammerat" således, og sådan VIL jeg ikke behandles af en "kammerat".

Jeg er ikke det træ, som SPARTA-hundene kan pisse op ad 2 gange. At jeg halvanden uge før landskampens kampstart bliver gjort bekendt med, at Sparta internt har fundet ud af, at de har førsteret til noget, som jeg også har betalt til, kan sgu da kun kategoriseres som en fadæse.
I =3000= var jeg nok den største fortaler for, at vi(=3000=) ikke skulle skaffe vores egen TS, for jeg ville gerne bakke op om og støtte den FÆLLES ts. Men efter i dag har FÆLLES godt nok fået en anden betydning. Fælles, men som SPARTA som førerhund!

I politiet var jeg sikker på, at jeg havde fundet kammerateriet højborg og nepotismens slot, men jeg er blevet klogere.

Jeg har ubetinget deltaget i mit sidste Sparta-arrangement, idet jeres selvbestaltede morale ligger så fjernt fra mine normer og værdier.

Jeg er så satans rødglødende lige nu, at jeg kun ønsker at kalde jer diverse utal af skældsord. Men hvad kan en underværdig =3000= sige til kongerne af poppen?

At skrive jeg er skuffet holder ikke helt stik. At have SPILDT super gode stunder med "kammerater", som herefter vælger sig selv først på det ringeste grundlag, giver også et lille smil på læben. Jeg er blevet klogere som 31 årig, DESVÆRRE.

Men det er med en trist stemning, at jeg nu vil gå småsmilende i seng med viden om, at jeg befinder mig i den eneste danske klan, hvor FÆLLES er fælles, og hvor etik og moral(på trods af alle venskaber, uoverensstemmelser, o-game og AAO mm.) kommer først.

God landskamp til SPARTA, og fy for satan for en mindrebemidlet lortebehandling man som selvudråbt konge kan give andre. Tillykke med det.

Kaiserholm over and out.
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 30 sep 2009, 02:31

Jeg syntes ikke, det er rimelig måde, at gøre det på, for at sige det mildt, hvorfor stille en poll op, når vi ikke bruger den, til noget anyway, det er lidt tamt.
Hvis det sådan vi skal kører ting fremover, skal i ikke regne med, at jeg gider at stille op mere.
Det skulle være en hygge aften mellem alle, der havde tilmeldt sig vores fodboldaften og jeg kan ikke se hvorfor det skulle køres over i kun SPARTA medlemmer.
Vi er vel for fanden da voksene mennesker, som kan snakke om tingene og ikke bare tag det hele i egen hånd og sidde som konger og bestemme, uden at gører vores poll færdig......




:x :x :x :x :x :x
Billede
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 30 sep 2009, 07:45

tror så også nok det var sidste gang at =3000= var med til noget sammen med sparta :evil:
IM THE CARL GUSTAV KING
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 sep 2009, 10:21

Hooah Kids!
Heya happy fellowship!!

jeg kunne godt lige tænke mig tilkendegivelser fra hver enkelt om man er interesseret i freesbees(tifo- værre svineri men super fed stemning) 100kr pr sæt (10 røde, 10 hvide).
ALL HAIL Phantom THE TIFOMASTER!!!!!!

SPANK er NATURLIGVIS KALR, som ALTID!!! Du signer mig bare for ALLE yderligere sæt, der ikke bliver afsat, incl. de 5 jeg allerede HAR reserveret!!! :wink: :wink: :wink:



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg syntes ikke, det er rimelig måde, at gøre det på, for at sige det mildt, hvorfor stille en poll op, når vi ikke bruger den, til noget anyway, det er lidt tamt.
Hvis det sådan vi skal kører ting fremover, skal i ikke regne med, at jeg gider at stille op mere.
Det skulle være en hygge aften mellem alle, der havde tilmeldt sig vores fodboldaften og jeg kan ikke se hvorfor det skulle køres over i kun SPARTA medlemmer.
Vi er vel for fanden da voksene mennesker, som kan snakke om tingene og ikke bare tag det hele i egen hånd og sidde som konger og bestemme, uden at gører vores poll færdig......
Solo, hvorvidt du vil deltage er 100% op til dig. Skulle det virkelig komme dertil, så er jeg sikker på, at vi nok skal finde en fornuftig måde, at få afviklet arrangementet på...

Men at komme med sin dårlige smag i munden og bondeanger nu her, er sq lidt dårlig stil, efter min mening! Det har været postet siden d.17 sep at vi havde en problemstilling, at forholde os til og DET ENESTE DER ER TILKENDEGIVET I DEN TRÅD, ER AT VI BØR PRIOTERE [SPARTA] FØRST, da det jo oprindeligt er et [SPARTA]arrangement. Du har endda SELV postet i den tråd og IKKE sagt noget som helst andet, end at "svine" Kaiser til i forhold til hans sædvanligvis lyserøde påklædning... D.v.s. DU HAR HAFT ALLE MULIGHEDER FOR AT TILKENDEGIVE DIN MENING og fravalgt at gøre det...

Det er for nemt, at komme herefter og vifte med sin dårlige samvittighed...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jamen, så vil jeg da gerne min simple mening til kende.

Jeg var af den opfattelse, at jeg var tilmeldt til hygge-arrangement på lige fod med alle andre. Faktisk mener jeg ikke, at noget som helst andet har været tilkendegivet.
Og nej, jeg har ikke fulgt debatten her på jeres side, da jeg kun læser herinde, når der er sommerfest med mere, eller når Spank gør mig opmærksom på et særlig indlæg.

Til arrangementer som disse mener jeg ikke, at jeg på noget som helst til tidspunkt har gjort mig fortjent til denne forskelsbehandling.
Jeg har forsøgt at bakke op om diverse initiativer,såsom sommerfest, landskamp og LAN. Og senest til LAN blev jeg forhindret pga. DV's fars dødsfald, men valgte for egen regning selv at køre derover(en enkelt dag uden spil) for at vise respekt for arrangørerne og sige hej til "kammeraterne". Ja, det var mit valg, men det kostede mig alligevel 6-700 kr.

At det ikke forekommer jer mest "fair"(som Vandall så smukt ikke mener), at der blandt alle tilmeldte(evt. betalende tilmeldte) blev trukket lod blandt billetterne, fortæller mig kun en ting.
Jeg kan åbenbart ikke ligestilles med SPARTA på dette område. Jeg kunne forstå det, hvis det var et "KLAN-emne", men en aften hvor vi alle ønsker hygge og socialt samvær med "kammeraterne"?????
Jeg er ikke i tvivl om, at jeg så lige så meget frem til denne aften som alle andre. Men hygge med de "kammerater", som man taler med hver dag, tæller åbenbart for mere, end med én, som man kun taler med i ny og næ. Dette gør åbenbart ikke gensynets glæde større eller mindre.
Men jeg er nu gjort bekendt med, at jeg i jeres regi ikke regnes som en medspiller, men nærmere, JA, DET KAN I JO SELV BESTEMME.

Ergo må vandene skilles, som Moses ville gøre.

Først vil jeg sige tak til SPank og Fhantom for nogle fede ture til sommerfest. Og tak til SOlo for lån af sofa med efterfølgende snork og savl til følge.

Men når dette er sagt, så havde jeg ALDRIG behandlet en "kammerat" således, og sådan VIL jeg ikke behandles af en "kammerat".

Jeg er ikke det træ, som SPARTA-hundene kan pisse op ad 2 gange. At jeg halvanden uge før landskampens kampstart bliver gjort bekendt med, at Sparta internt har fundet ud af, at de har førsteret til noget, som jeg også har betalt til, kan sgu da kun kategoriseres som en fadæse.
I =3000= var jeg nok den største fortaler for, at vi(=3000=) ikke skulle skaffe vores egen TS, for jeg ville gerne bakke op om og støtte den FÆLLES ts. Men efter i dag har FÆLLES godt nok fået en anden betydning. Fælles, men som SPARTA som førerhund!

I politiet var jeg sikker på, at jeg havde fundet kammerateriet højborg og nepotismens slot, men jeg er blevet klogere.

Jeg har ubetinget deltaget i mit sidste Sparta-arrangement, idet jeres selvbestaltede morale ligger så fjernt fra mine normer og værdier.

Jeg er så satans rødglødende lige nu, at jeg kun ønsker at kalde jer diverse utal af skældsord. Men hvad kan en underværdig =3000= sige til kongerne af poppen?

At skrive jeg er skuffet holder ikke helt stik. At have SPILDT super gode stunder med "kammerater", som herefter vælger sig selv først på det ringeste grundlag, giver også et lille smil på læben. Jeg er blevet klogere som 31 årig, DESVÆRRE.

Men det er med en trist stemning, at jeg nu vil gå småsmilende i seng med viden om, at jeg befinder mig i den eneste danske klan, hvor FÆLLES er fælles, og hvor etik og moral(på trods af alle venskaber, uoverensstemmelser, o-game og AAO mm.) kommer først.

God landskamp til SPARTA, og fy for satan for en mindrebemidlet lortebehandling man som selvudråbt konge kan give andre. Tillykke med det.

Kaiserholm over and out.
Rolig nu Kaiser! Når man læser dit indlæg kunne man selv forfalde til at returnere i samme skingre tone. Men det vil jeg holde mig for god til...

Men som jeg også skrev til dig igår, så bunder denne beslutning ikke i nogen som helst form for skjult dagsorden, om at [SPARTA] er de enevældige Konger af Poppen(nå jo måske er vi det nok anyway, da vi er i hvertfald gode til at drikke øl)

Men =3000= HAR ALTID VÆRET VELKOMNE TIL VORES ARRAGEMENTER!!!
Beslutningen om at priotere [SPARTA]-folk i første række, blev ene og alene taget på baggrund af den tråd, der har kørt i længere tid og her har folk tilkendegivet, at de mente, at [SPARTA] måtte komme i første række, når nu vi ikke har haft mulighed for at skaffe billetter til alle...

Det gør mig ondt, at se du totalt underkender det samværd vi igennem LANG tid har haft mellem =3000= og [SPARTA] og kaster skidt på det nu, med afsæt i den opståede situation...

Vi har i [SPARTA] ALTID inviteret =3000= til ALLE vores arrangementer, havde da også planlagt, at gøre det fremadrettet. Dog vil jeg lige minde, om at vi i [SPARTA] til dato ALDRIG har være inviteret til noget som helst i =3000=-regi. Om det så er fordi i selv har prioteret jeres klanmedlemmer i første række, kan jeg ikke sige, eller om i bare aldrig afholder eller tager initiativ til noget, det aner jeg ikke noget om...

Men hvorom alt nu er, så er det desværre blevet en simpel flertalsafgørelse, der gjore udslaget. Sandt nok, ikke mange har postet i den tråd. Men stilhed ER SAMTYGGE, som du også godt ved og det eneste der har være tilkendegivet er, at [SPARTA] kom først og et eller andet sted, er det vel naturligt nok...
Slutte vil jeg lige understrege, at jeg selv har holdt mig 100% neutral(du kan spørge ALLE), da jeg godt kunne se lidt skyer på horisonten vedr. dette emne og de beslutninger, der nødvendigvis måtte tages herom...

Men lad os nu tage det lidt med ro og ikke male osselv op i et hjørne, hvor det vil være meget svært, at komme ud af igen...

Vi har FOTHÅBENTLIGT mange fede arragementer foran os endnu, I FÆLLESSKAB!!!!!!!

Med håbet om at der kan sprede sig lidt olie på de oprørte vande, vil jeg slutte for nu, da jeg skal køre mit næste lortetog... :twisted:



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


tror så også nok det var sidste gang at =3000= var med til noget sammen med sparta :evil:
Brian, lad os nu prøve at snakke os til rette, i stedet for at kaste mere benzin på bålet, ik Min ven! En klog mand sagde engang, at hvis man ikke havde noget positivt at sige, så..... yes u get the point, I'm sure!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: NYT VEDR. VM-kvalifikationskamp: Danmark-Sverige d.10/10

Indlægaf [SPARTA]Solo » 30 sep 2009, 11:20

Hooah Folkens!

Det lader til at den generelle holdning blant jer er, at vi skal priotere [SPARTA] i første række




SPANK signing out.....


så vidt jeg kan se er der 2, der har sagt noget om den ting, så hvis det er fleretallet, så er der squ nok noget galt, men det er nok bare mig.

Og du siger at det er noget der har kørt siden den 17 sep. Det kan godt ske men det er først blevet skrevet den 29 sep. at vi har skrevet til =3000= og sagt det kun er Sparta medlemmer der skal med.
Jeg kan forstå at, den ene ikke kommer med, da der ikke er betalt endnu, men jeg kan ikke se hvorfor at Kaiser ikke skulle komme med i en lodtrækning om en billet, da han har betalt på ligefod med alle andre.
Billede
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Ligegyldige afstemninger !

Indlægaf Walle » 30 sep 2009, 12:28

Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!

Hvorfor oprette en poll hvis man ikke tager den som guide til problemstillingen?

Den eneste der har postet på et forum (et dødt forum) er Phanton, hvis det er flertallet så tak for at jeg ikke kom ind i sparta i sin tid.

SPANK, neutral, ok, hvis man er neutral ved at poste som du, så vil jeg nødig se en neutral person ;) phantom poster du laver en beslutning - enda inden poll med de 3 mulige svar er overstået, men måske er det kun min kalender der endnu ikke er nået til den 5 oktober 2009.

Efter vores samtale i aftes, grundet =3000= skiftede til egen TS, hvor jeg kontaktede dig for at få frataget mine SA rettigheder på jeres TS, hvor vi også kom ind på grunden til vores skifte til egen TS.

Den primære grund er ikke billetter eller mangel på samme, men jo den slog et søm fast i at der PT ikke er grundlag for vores klan til at støtte op om jeres TS.

At du om nogen SPANK, er fortaler for at vi i fællesskab holdt det danske AAO samlet, forsøgte at samle tropperne under et forum, et fælles projekt, tja, et sådan tiltag ville kun være muligt hvis ligestillingen er 110% og ikke diktatorisk trukket ned over medlemmer grundet tolkningen på " tavshed er samtykke"

Tavshed i 1945 tror du selv på at det havde baggrund i enighed med den lille diktator. eller frygt ?

Sætter man løsningersmodeller op i en poll så er det vel egentligt din opgave at lave en beslutning ud fra resultatet samt de ytringer som er kommet, og ikke føre en sadan er overstået !


Walle

PS. At vi ikke har set grund til at invitere SPARTA med til vores interne festivitasser, tja, kodeordet er INTERNE ;)

Skulle det ske at vi i fremtiden afvilker noget så tror jeg ikke PT at der falder in invitation til SPARTA CLAN men måske nogle personlige til de få som er fair........
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Indlægaf Cobra » 30 sep 2009, 12:57

Hey SPANKEY DRENG husk lige jeg havede lighteren med . (til 1 smøg) men i havede hurtig benzin klar ,jeg har da aldrig i mit liv .
set så meget lort kommet ud af det her, hold da kæft der bliver smidt mudder på 3000 ????, allle syntes åbenbart at vi var sådan over for jer,,,

men hvem helvede er det lige der skider holm i nakken???
den er sku ok med Rokie da han ikke har betalt endnu..
men det er ikke ok at smide med mudder på os,,og skide på holm er heller ikke ok..

men pyt i har selv gravet hullet der nok er blevet for dyb......til at komme op igen,???
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Ligegyldige afstemninger !

Indlægaf Walle » 30 sep 2009, 13:26

Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!

Hvorfor oprette en poll hvis man ikke tager den som guide til problemstillingen?

Den eneste der har postet på et forum (et dødt forum) er Phanton, hvis det er flertallet så tak for at jeg ikke kom ind i sparta i sin tid.

SPANK, neutral, ok, hvis man er neutral ved at poste som du, så vil jeg nødig se en neutral person ;) phantom poster du laver en beslutning - enda inden poll med de 3 mulige svar er overstået, men måske er det kun min kalender der endnu ikke er nået til den 5 oktober 2009.

Efter vores samtale i aftes, grundet =3000= skiftede til egen TS, hvor jeg kontaktede dig for at få frataget mine SA rettigheder på jeres TS, hvor vi også kom ind på grunden til vores skifte til egen TS.

Den primære grund er ikke billetter eller mangel på samme, men jo den slog et søm fast i at der PT ikke er grundlag for vores klan til at støtte op om jeres TS.

At du om nogen SPANK, er fortaler for at vi i fællesskab holdt det danske AAO samlet, forsøgte at samle tropperne under et forum, et fælles projekt, tja, et sådan tiltag ville kun være muligt hvis ligestillingen er 110% og ikke diktatorisk trukket ned over medlemmer grundet tolkningen på " tavshed er samtykke"

Tavshed i 1945 tror du selv på at det havde baggrund i enighed med den lille diktator. eller frygt ?

Sætter man løsningersmodeller op i en poll så er det vel egentligt din opgave at lave en beslutning ud fra resultatet samt de ytringer som er kommet, og ikke føre en sadan er overstået !


Walle

PS. At vi ikke har set grund til at invitere SPARTA med til vores interne festivitasser, tja, kodeordet er INTERNE ;)

Skulle det ske at vi i fremtiden afvilker noget så tror jeg ikke PT at der falder in invitation til SPARTA CLAN men måske nogle personlige til de få som er fair........


Ikke Phantom men Banjo ! ! ! ! !
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 30 sep 2009, 14:10

Hooah Kællinger!
Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!

Hvorfor oprette en poll hvis man ikke tager den som guide til problemstillingen?

Den eneste der har postet på et forum (et dødt forum) er Phanton, hvis det er flertallet så tak for at jeg ikke kom ind i sparta i sin tid.

SPANK, neutral, ok, hvis man er neutral ved at poste som du, så vil jeg nødig se en neutral person ;) phantom poster du laver en beslutning - enda inden poll med de 3 mulige svar er overstået, men måske er det kun min kalender der endnu ikke er nået til den 5 oktober 2009.

Efter vores samtale i aftes, grundet =3000= skiftede til egen TS, hvor jeg kontaktede dig for at få frataget mine SA rettigheder på jeres TS, hvor vi også kom ind på grunden til vores skifte til egen TS.

Den primære grund er ikke billetter eller mangel på samme, men jo den slog et søm fast i at der PT ikke er grundlag for vores klan til at støtte op om jeres TS.

At du om nogen SPANK, er fortaler for at vi i fællesskab holdt det danske AAO samlet, forsøgte at samle tropperne under et forum, et fælles projekt, tja, et sådan tiltag ville kun være muligt hvis ligestillingen er 110% og ikke diktatorisk trukket ned over medlemmer grundet tolkningen på " tavshed er samtykke"

Tavshed i 1945 tror du selv på at det havde baggrund i enighed med den lille diktator. eller frygt ?

Sætter man løsningersmodeller op i en poll så er det vel egentligt din opgave at lave en beslutning ud fra resultatet samt de ytringer som er kommet, og ikke føre en sadan er overstået !


Walle

PS. At vi ikke har set grund til at invitere SPARTA med til vores interne festivitasser, tja, kodeordet er INTERNE ;)

Skulle det ske at vi i fremtiden afvilker noget så tror jeg ikke PT at der falder in invitation til SPARTA CLAN men måske nogle personlige til de få som er fair........


Hvis vi lige i første omgang skal tage den poll, der findes i toppen af denne tråd.
Den blev sat op, kort EFTER at Kaiser og Rookie fik besked om, at vi desværre ikke havde været i stand til, at skaffe dem billetter.
D.v.s. at dette var en 100% Intern [SPARTA]-poll, som det også fremgår af teksten gælder den kun de 9 [SPARTA]folk, som skal have løst dette problem.
Efterfølgende kan jeg så se på Banjo's post, at jeg har glemt at vandaLL jo ikke skulle med anyway og derfor skriver jeg STOP STANDS og at vi nu er på de 8 deltagere, som vi har billetter til.

Derfor er det en TOTALT MISFORSTÅELSE, at denne poll danne nogen som helt grundlag for hvorvidt Rookie og Kaiserholm skulle have en billet eller ej!!! Jeg satte denne poll op og tilmed lod den køre til d.5 okt og efter din mening skulle jeg så lige syntes, at det var en god idé at, OVERRULE alle demokratiske principper og enevældig beslutte, at Kaiser og Rookie IKKE skulle have en billet! Det ville jeg ALDRIG gøre og det ved i sq udemærket godt, så at komme og påstå alt muligt andet er sq direkte ABSURT!!!!!!

Når du siger, at min fortolkning af "tavshed er samtykke" er diktatorisk og jeg presser det ned over hovedet på [SPARTA], så er du forhåbentlig klar over, at hvis man ikke deltager i debatten, eller er mand nok til, at turde stå ved sine holdninger. Så kan man sq ikke komme bagefter og bitche over, at man ikke er blevet hørt, eller der er truffet beslutninger hen over hovedet på en!!! SÅDAN HAR DET ALTID KØRT I [SPARTA](forhåbentligt også andre steder), AT HVIS MAN HAVDE NOGET AT SIGE, SÅ HAVDE MAN SQ NOK KØD MELLEM PIKHOVEDET OG NOSSERNE, TIL AT KOMME FREM I LYSET MED DET OG STÅ VED DET!!!

Ydermere at påstå Walle, at jeg ikke er, upartisk og sammenligne mig med Hitler's metoder og påstår jeg er diktatorisk er FANDEME under lavmålet og det er du også UDEMÆKET klar over! Jeg strækker mig LANGT i det daglige, for at lade flertallet råde i alle spørgsmål. Jeg skriver endda i den omtalte poll, at jeg ikke selv vil stemme. Giver det ikke et eller andet hint om, at jeg forsøger at gøre det så fair så muligt? Det kan du spørge ALLE i [SPARTA] om og alle der har haft med os at gøre! Det sætter jeg sq en ære i at tale ordentligt til folk og behandle dem fair...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey SPANKEY DRENG husk lige jeg havede lighteren med . (til 1 smøg) men i havede hurtig benzin klar ,jeg har da aldrig i mit liv .
set så meget lort kommet ud af det her, hold da kæft der bliver smidt mudder på 3000 ????, allle syntes åbenbart at vi var sådan over for jer,,,

men hvem helvede er det lige der skider holm i nakken???
den er sku ok med Rokie da han ikke har betalt endnu..
men det er ikke ok at smide med mudder på os,,og skide på holm er heller ikke ok..

men pyt i har selv gravet hullet der nok er blevet for dyb......til at komme op igen,???
Igen Cobra gør du dig skyldig i, ikke at være den mindste smule konstruktiv!
Ret beset har du INGEN aktier i denne debat OVERHOVEDET!!! Men hvis vi nu alligevel lige skal tage den, så here goes nothing :


- Du siger, vi hælder benzin på bålet...

Hvis du nu lige tager et skridt tilbage og læser det du selv har postet. Så kan der vist INGEN tvivl herske om, hvem det lige er der bære ved til dette bål, hva'...?

TAG NU OG SLAP AF og lad os føre en sober debat...!


- Du siger, vi skider Holm i nakken...

Jeg vil her forsøge at forklare, hvad vi havde a forholde os til, ved afgørelsen af hvem der fik billet og hvem de rikke fik billet :

Fakta er som følger :
Vi er 10 mand der gerne ville have en billet.

Solo og Undertegnede skaffede 8 billetter, da der ikke var andre der gad overhovedet gøre forsøget.

8 [SPARTA]-folk og 2 =3000=-folk ville gerne have de billetter.

Der var igennem længere tid en 100% åben debat vedr. fordelingen af billetter.

En afgørelse blev NØDT til at blive truffet meget snart, da man ikke kan byde folk ikke at vide, om de er købt eller solgt, så kort tid før kampen...

KUN 2 personer(VandaLl og Mandal) har budt ind med deres holdning til hvorledes disse billetter skulle fordeles.

Flertallets(dem der gad deltage i debatten) mening er blevet fulgt 100%...

Jeg kan da klart godt se, at det ikke er fedt for Kaiserholm. Men hvad ville du have vi skulle gøre i denne situation???
Det ville IKKE være holdbart længere, at INGEN af de 9mand viste, om de var købt eller solgt, da der kun er 10dage tilbage til kampen og folk skal arrangere transport, overnatning og planlægge med deres familier o.s.v. Derfor blev vi pinedød nødt til at træffe en afgørelse!

INGEN her har jo haft en interesse i, at Holm IKKE skulle med til Fodbold, så lad vær emed at få dte til at lyde sådan!!!Du skal FANDEME vide, at jeg personligt har jagtet de sidste 2-3 billeter over alt og svaret på mindst 50 annoncer. Jeg har INTET initiativ set fra andre, med henblik på at fremskaffe flere billetter!!! Så ejg HAR sq kæmpet...!!!


- Du siger, vi kaster med mudder på =3000=...

Er du lige flink at uddybe dette synspunkt? Vi i [SPARTA] har på INTET tidspunkt kastet mudder efter nogen... Fra min stol ser det fakkertalt lidt ud som om, en relativ triviel situation(med forbehold for at jeg naturligvis også var blevet stik tosset, hvis det var mig der stod uden billet) omgående køres op til en MASSIV KLANKRIG, men blod død og ødelæggelse til følge, af =3000=...



Slutteligt skal min opfordring IGEN være, at vi alle tager den lidt med ro og ikke kapper alle bånd vi har været så lang tid om at knytte og de venskaber vi har, må bestå!!!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Fakta er dårlig sagsbehandling !

Indlægaf Walle » 30 sep 2009, 14:38

Hooah Kællinger!
Dem der indbetalte først(kan se det på min NetBank) får en billet...!

Hvorfor oprette en poll hvis man ikke tager den som guide til problemstillingen?

Den eneste der har postet på et forum (et dødt forum) er Phanton, hvis det er flertallet så tak for at jeg ikke kom ind i sparta i sin tid.

SPANK, neutral, ok, hvis man er neutral ved at poste som du, så vil jeg nødig se en neutral person ;) phantom poster du laver en beslutning - enda inden poll med de 3 mulige svar er overstået, men måske er det kun min kalender der endnu ikke er nået til den 5 oktober 2009.

Efter vores samtale i aftes, grundet =3000= skiftede til egen TS, hvor jeg kontaktede dig for at få frataget mine SA rettigheder på jeres TS, hvor vi også kom ind på grunden til vores skifte til egen TS.

Den primære grund er ikke billetter eller mangel på samme, men jo den slog et søm fast i at der PT ikke er grundlag for vores klan til at støtte op om jeres TS.

At du om nogen SPANK, er fortaler for at vi i fællesskab holdt det danske AAO samlet, forsøgte at samle tropperne under et forum, et fælles projekt, tja, et sådan tiltag ville kun være muligt hvis ligestillingen er 110% og ikke diktatorisk trukket ned over medlemmer grundet tolkningen på " tavshed er samtykke"

Tavshed i 1945 tror du selv på at det havde baggrund i enighed med den lille diktator. eller frygt ?

Sætter man løsningersmodeller op i en poll så er det vel egentligt din opgave at lave en beslutning ud fra resultatet samt de ytringer som er kommet, og ikke føre en sadan er overstået !


Walle

PS. At vi ikke har set grund til at invitere SPARTA med til vores interne festivitasser, tja, kodeordet er INTERNE ;)

Skulle det ske at vi i fremtiden afvilker noget så tror jeg ikke PT at der falder in invitation til SPARTA CLAN men måske nogle personlige til de få som er fair........


Hvis vi lige i første omgang skal tage den poll, der findes i toppen af denne tråd.
Den blev sat op, kort EFTER at Kaiser og Rookie fik besked om, at vi desværre ikke havde været i stand til, at skaffe dem billetter.
D.v.s. at dette var en 100% Intern [SPARTA]-poll, som det også fremgår af teksten gælder den kun de 9 [SPARTA]folk, som skal have løst dette problem.
Efterfølgende kan jeg så se på Banjo's post, at jeg har glemt at vandaLL jo ikke skulle med anyway og derfor skriver jeg STOP STANDS og at vi nu er på de 8 deltagere, som vi har billetter til.

Derfor er det en TOTALT MISFORSTÅELSE, at denne poll danne nogen som helt grundlag for hvorvidt Rookie og Kaiserholm skulle have en billet eller ej!!! Jeg satte denne poll op og tilmed lod den køre til d.5 okt og efter din mening skulle jeg så lige syntes, at det var en god idé at, OVERRULE alle demokratiske principper og enevældig beslutte, at Kaiser og Rookie IKKE skulle have en billet! Det ville jeg ALDRIG gøre og det ved i sq udemærket godt, så at komme og påstå alt muligt andet er sq direkte ABSURT!!!!!!

Når du siger, at min fortolkning af "tavshed er samtykke" er diktatorisk og jeg presser det ned over hovedet på [SPARTA], så er du forhåbentlig klar over, at hvis man ikke deltager i debatten, eller er mand nok til, at turde stå ved sine holdninger. Så kan man sq ikke komme bagefter og bitche over, at man ikke er blevet hørt, eller der er truffet beslutninger hen over hovedet på en!!! SÅDAN HAR DET ALTID KØRT I [SPARTA](forhåbentligt også andre steder), AT HVIS MAN HAVDE NOGET AT SIGE, SÅ HAVDE MAN SQ NOK KØD MELLEM PIKHOVEDET OG NOSSERNE, TIL AT KOMME FREM I LYSET MED DET OG STÅ VED DET!!!

Ydermere at påstå Walle, at jeg ikke er, upartisk og sammenligne mig med Hitler's metoder og påstår jeg er diktatorisk er FANDEME under lavmålet og det er du også UDEMÆKET klar over! Jeg strækker mig LANGT i det daglige, for at lade flertallet råde i alle spørgsmål. Jeg skriver endda i den omtalte poll, at jeg ikke selv vil stemme. Giver det ikke et eller andet hint om, at jeg forsøger at gøre det så fair så muligt? Det kan du spørge ALLE i [SPARTA] om og alle der har haft med os at gøre! Det sætter jeg sq en ære i at tale ordentligt til folk og behandle dem fair...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey SPANKEY DRENG husk lige jeg havede lighteren med . (til 1 smøg) men i havede hurtig benzin klar ,jeg har da aldrig i mit liv .
set så meget lort kommet ud af det her, hold da kæft der bliver smidt mudder på 3000 ????, allle syntes åbenbart at vi var sådan over for jer,,,

men hvem helvede er det lige der skider holm i nakken???
den er sku ok med Rokie da han ikke har betalt endnu..
men det er ikke ok at smide med mudder på os,,og skide på holm er heller ikke ok..

men pyt i har selv gravet hullet der nok er blevet for dyb......til at komme op igen,???
Igen Cobra gør du dig skyldig i, ikke at være den mindste smule konstruktiv!
Ret beset har du INGEN aktier i denne debat OVERHOVEDET!!! Men hvis vi nu alligevel lige skal tage den, så here goes nothing :


- Du siger, vi hælder benzin på bålet...

Hvis du nu lige tager et skridt tilbage og læser det du selv har postet. Så kan der vist INGEN tvivl herske om, hvem det lige er der bære ved til dette bål, hva'...?

TAG NU OG SLAP AF og lad os føre en sober debat...!


- Du siger, vi skider Holm i nakken...

Jeg vil her forsøge at forklare, hvad vi havde a forholde os til, ved afgørelsen af hvem der fik billet og hvem de rikke fik billet :

Fakta er som følger :
Vi er 10 mand der gerne ville have en billet.

Solo og Undertegnede skaffede 8 billetter, da der ikke var andre der gad overhovedet gøre forsøget.

8 [SPARTA]-folk og 2 =3000=-folk ville gerne have de billetter.

Der var igennem længere tid en 100% åben debat vedr. fordelingen af billetter.

En afgørelse blev NØDT til at blive truffet meget snart, da man ikke kan byde folk ikke at vide, om de er købt eller solgt, så kort tid før kampen...

KUN 2 personer(VandaLl og Mandal) har budt ind med deres holdning til hvorledes disse billetter skulle fordeles.

Flertallets(dem der gad deltage i debatten) mening er blevet fulgt 100%...

Jeg kan da klart godt se, at det ikke er fedt for Kaiserholm. Men hvad ville du have vi skulle gøre i denne situation???
Det ville IKKE være holdbart længere, at INGEN af de 9mand viste, om de var købt eller solgt, da der kun er 10dage tilbage til kampen og folk skal arrangere transport, overnatning og planlægge med deres familier o.s.v. Derfor blev vi pinedød nødt til at træffe en afgørelse!

INGEN her har jo haft en interesse i, at Holm IKKE skulle med til Fodbold, så lad vær emed at få dte til at lyde sådan!!!Du skal FANDEME vide, at jeg personligt har jagtet de sidste 2-3 billeter over alt og svaret på mindst 50 annoncer. Jeg har INTET initiativ set fra andre, med henblik på at fremskaffe flere billetter!!! Så ejg HAR sq kæmpet...!!!


- Du siger, vi kaster med mudder på =3000=...

Er du lige flink at uddybe dette synspunkt? Vi i [SPARTA] har på INTET tidspunkt kastet mudder efter nogen... Fra min stol ser det fakkertalt lidt ud som om, en relativ triviel situation(med forbehold for at jeg naturligvis også var blevet stik tosset, hvis det var mig der stod uden billet) omgående køres op til en MASSIV KLANKRIG, men blod død og ødelæggelse til følge, af =3000=...



Slutteligt skal min opfordring IGEN være, at vi alle tager den lidt med ro og ikke kapper alle bånd vi har været så lang tid om at knytte og de venskaber vi har, må bestå!!!





SPANK signing out.....

"tavshed er samtykke" det var den jeg sammenlignede med de gode galme dage 1945 - måden du/i har behandlet denne sag på.

Hvorfor sætte en Poll op hvis i havde informeret dem om at de ikke kunne komme med til kampen.
Hvorfor invitere externe med til kampen, hvis de ikke ligestilles med andre.

Fakta er uanset om du kan/vil se det - du/i har lavet noget rod med denne sag.
Og jo, ofte kan man tale folk døde, men her går den ikke kære SPANK, i denne sag kan du skrive stolpe op og stolpe ned, men fakta taler uden du skriver :(

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster