Side 1 af 1

LAN 2010 21-24/ maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 18 feb 2010, 09:27
af [SPARTA]SPANK
Hooah Fellow LAN'ers!

------------------------ LAN 2010 d.21-24/5 på Midtfyn ----------------------------


Sted : JEROS A/S - Nyborgvej 8, 5750 Ringe(Midtfyn)
Krak Link : http://www.krak.dk/Firma/Kort.aspx?Quer ... UwK1Jpbmdl


Dato : D.d.21-24/5 2010.


Betaling : Kontonummer til overførsel af tilmeldingsgebyret på 250kr. : LAN 2010 Kontonummer : reg. 3326 konto. 3326542717 (HUSK at skrive f.eks. LAN 2010=[SPARTA]SPANK på overførslen)


Faciliteter : Selve arrangementet foregår i en kantine. Mindre Køkken forefindes med mulighed for madlavning + 2 Microovne + køleskab + opvaskemaskine. Kaffemaskine og kaffe. Elkeddel til at koge vand. Bestik og service. Kopper og glas. Bad(2x6)/toiletx5 kan benyttes på stedet. Gulvplads, tja medbring luftmadras... Kaffe, cacao + div. (fra automat). Campingsvogne og andet udstyr kan frit opstilles på stor tilhørende parkeringsplads. Der er flere pizzajoints indenfor gåafstand, samt bager og en Brugs til køb af div. fornødenheder.
Selve lokalet er 100kvm. Borde + stole forefindes(husk evt røvpude). Musikanlæg er opstillet i lokalet...
Som udgangspunkt er der INGEN adgang til internet. Så sørg nu for at være opdateret + virusfri INDEN i kommer...!!!


Ankomst - Vi har først adgang til lokalerne fra KL. 17:00. Så man må lige afpasse sin kørelejlighed efter det, eller forberede sig på lidt ventetid, hvis man stiller før kl. 17:00...

Afgang - Bare lige så dette heller ikke kommer som en overraskelse for nogen, så skal der jo lige ryddes op efter LAN Weekenden. Derfor vil der når vi mødes og man trækker sin seddel op af hatten, hvorpå ens holdnavn står, ligeledes være nogle med et ekstra kryds på. Disse få "heldige" vil komme på div. "pligt"-teams. Disse teams vil naturligvis ikke skulle knokle eller noget. Det er bare så vi alle er klar over, at vi i fællesskab har lånt nogle rigtigt fine faciliteter og at de SKAL tilbageleveres i MINDST, lige så fin stand som da vi modtog dem!!!
Tidspunktet for folks afgang bestemmes 100% af vores allesammens indsats vedr. oprydning og reetablering. Men mon ikke vi kan forvente, at lette anker i løbet af en kl.12-14stykker...

Afvikling af Turnering -
AAO 3
Maps : Alley og Bridge
Runder : 2 X 3 runder
Tid : 3min Alley og 4min Bridge
Points : 3 points for vundne og 1 points for uafgjort og naturligvis 0 points for tabte kampe...

AAO 2.8.5
Maps : Dockside og Urban Assult
Runder : 2 X 3 runder
Tid : 3min Dockside og 4min Urban Assult
Points : 3 points for vundne og 1 points for uafgjort og naturligvis 0 points for tabte kampe...

Deltagerantal : Op til ca. 35 stykker. Min 16år(fordeles efter Først Til Mølle-princippet). SENESTE ankomsttidspunkt er lørdag kl. 09, således at man kan være klar til tuneringsstart!!!

Præmier : TILGÅR ASAP...

Gæster : Vi har besluttet at det er OK, at komme som "Gæst" til LAN... Det er klart, at man skal holde lidt øje med sine stumper, men det bør være muligt! Dog går grænsen ved venners venner og deres venner. DET SKAL VÆRE FOLK VI KENDER FRA COMMUNITYET og man skriver i tilmeldingstråden, hvis man dukker op som "gæst" og ikke vil være med til hele arrangementet!!!

Økonomi/deltagerbetaling : Som udgangspunkt bliver det 250kr. pr. snude, som betales/overføres ved tilmelding. MAN ER NATURLIGVIS FØRST TILMELDT, NÅR ARRANGØRENE HAR BEKRÆFTET, AT DE HAR MODTAGET PENGENE OG MAN ER PÅFØRT DELTAGERLISTEN...!!! Kontonummeret til overførsel af tilmeldingsgebyr tilgår snarest!!!
Tilmeldingsgebyret dækker strøm og leje af faciliteter og Pinsefrokosten. Udover Pinsefrokosten er der INTET forplejning indregnet i denne pris...

Program :
Fredag :
Ankomst efter 1700. Sørg for at få noget at spise inden. Folk fordeles på hold ved lodtrækning. Derefter står den på fri leg, til kl...?? Evt. en koordineret pizzabestilling, hvis der er stemning for det...

Lørdag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Ca. Kl. 10:00 - 19:00 AAO- AAO 3.0-tunering afvikles...
Kl. 19:00 Opdækning + div. til Pinsefrokost
Kl. 20:00 Pinsefrokosten skydes igang, med efterfølgende "fri leg" i løbet af aftenen og natten...

Søndag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Ca. Kl. 10:00 - 19:00 AAO- AAO 2.8.5-tunering afvikles...
Kl. 19:00 Turneringen afsluttes og evt. "TieBreakers" spilles...
Kl. ca. 21:00 Præmieoverrækkelse og kåring, med efterfølgende "fri leg" i løbet af aftenen og natten...

Mandag :
Kl. 08 "Fælles morgenmad". Morgen er der rundstykker fra bageren(Bestilling modtages fredag aften af [SPARTA]Banjo)
Kl. ca. 1000 pakker vi sammen.
1000-1200 ALLE deltager i oprydningen af faciliteter...
Afgang ca.klokken 1200.
OBS : Hvis folk er friske, så er vi nogle stykker som tager et par slag Paintball på http://www.comaco.dk, hvor [SPARTA]Phantom arbejder(så priserne plejer at være meget fordelagtige!!!) Stedet ligger kun 10-15km fra hvor LAN 2010 afholdes... Her er der så mulighed for, at komme af med aggresionerne over, at [SPARTA]SPANK løb med Guldet til LAN 2010!!!


Pakkeliste :
Her er hvad du selv skal medbringe:
Godt humør.
Drikkevarer.
Kontanter i rimelig mængde(til f.eks. aftensmad/morgenmad o.s.v. Kerditkort/DANkort dur ikke nar alle mand f.eks. skal lægge sammen til morgenmad...
1 spilleklar pc med det hele. Scan den lige for virus inden du kommer.
1 stk. forlængerledning. Du får stillet et hun stik til rådighed, fordeling til egne enheder står du selv for.
1 stk. standard netkabel min.ca. 15 meter. op og der vil derfor være en vis afstand til disse. 15 meter RJ45 kabel kan findes på edbpriser.dk til under 50 kr.
Liggeunderlag / madras samt sovepose / sengetøj + eventuelle krammedyr.
Grej til personlig hygiejne. Tandbørste / håndklæde / stålbørste osv.
Mærk jeres kabler og udstyr så i kan kende det igen, når vi pakker sammen.

Ordensregler :
For en god ordens skyld kommer lige her nogle grundregler:

Vi har lånt et rigtigt godt sted til dette arrangement, så behandl tingene med respekt og opfør dig fornuftigt, også efter et par kopper øl.
Rygning forgår udendørs, da der ikke må ryges indendørs OVERHOVEDET!!!
Det handler om spillet, og om at møde de folk man har snakket og spillet med på nettet.
FOR fulde mennesker vil OMGÅENDE blive bortvist, så drik med måde og omtanke... Vi er her for at spille og hygge os!
Denne begivenhed er ikke beregnet på bytning af film, musik eller andet software man har ’socialiseret’.
Arrangørerne fraskriver sig et hvert ansvar for handlinger der strider mod dansk og international lov.


Ansvarshavende LAN-arrangører :

Overordnet LAN 2010ansvarlig : [SPARTA]Tastefull

Pengeopkrævning : [SPARTA]SPANK
Organisering af Hold : [SPARTA]VandaLL
Organisering af Strøm : [SPARTA]Headhunter([SPARTA]Banjo og [SPARTA]Svendsen)
Organisering af Netværk : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Deltagerliste : [SPARTA]SPANK
Organisering af Mad :
Organisering/Setup af Servere : [SPARTA]Tastefull
Organisering af Scoretable : [SPARTA]Tennek og [SPARTA]Tastefull
Organisering af præmier og sponsore : [SPARTA]Tastefull
Udarbejdelse af LAN matriale (til sponsore og deltager) : [SPARTA]Tastefull
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :
Praktisk Gris/Runner :



NB! Last Updated d. 25/3 2010



SPANK signing out.....

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 25 feb 2010, 23:48
af [SPARTA]Hunter
Jeg kan levere strøm op til 360 personer. så mon ikke jeg kunne klarer de 35 denne gang.

+ jeg tager et røvfuldstrips med så kabler m.m ikke hænger i vejen.


Hvad ang netværk. så kan jeg IKKE stille med router eller lign. men jeg skal nok tage mit 500 meters lan kabel med, så evt kunne skaffe net den vej igennem. og jeg tager self osse en et par ruller netværks kabel med samt stik osv. til folk NOTE:( peace ) som skulle glemme disse.

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 28 feb 2010, 08:07
af VandaLL
Jeg er klar på at sætte mig på posten som "Holdansvarlig",
så fremt min ekspertise ikke er ønsket af forsvaret, de pågældende dato'er.

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 02 mar 2010, 16:34
af [SPARTA] Tennek
Så vidt jeg erinder , så kan jeg godt matematik , så jeg sætter mig liiiige på scoreboardet ,med mindre andre indviger sig i dette , og det uheldige sku være at jeg ikke kan den dato der vil blive sat :/

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 03 mar 2010, 14:10
af Tastefull
Sætter mig på disse hvis det er OK
- Overordnet LAN 2010ansvarlig :
- Organisering af Netværk :
- Organisering/Setup af Servere :
- Organisering af Scoretable :
(Har alt til at lave overstående og har gjort det de sidste to år)

Vil gerne have 2 roller mere på listen
- Udarbejdelse af LAN matriale (til sponsore og deltager)
- Organisering af præmier og sponsore

Heraf, vil jeg også gerne stå for overordnet koordinering af præmier og sponsore og hjælpe med grafisk udforming af matriale, bare ikke tekst

\T

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 04 mar 2010, 07:53
af [SPARTA]SPANK
Hooah Tøzer!
Jeg kan levere strøm op til 360 personer. så mon ikke jeg kunne klarer de 35 denne gang.
jeg skal nok tage mit 500 meters lan kabel med og jeg tager self osse en et par ruller netværks kabel med samt stik osv.
Check...

Du kan nok med fordel koordinere tæt med Banjo og Svendsen. De har lokalkendskabet iorden på stedet...

Jeg er klar på at sætte mig på posten som "Holdansvarlig",
Check...

jeg sætter mig liiiige på scoreboardet
Check...
Må jeg foreslå, at dette laves i samarbejde med Tastefull... Så i kan lige selv koordinere hvordan og hvorledes...

Sætter mig på disse hvis det er OK
- Overordnet LAN 2010ansvarlig :
- Organisering af Netværk :
- Organisering/Setup af Servere :
- Organisering af Scoretable :
(Har alt til at lave overstående og har gjort det de sidste to år)

Vil gerne have 2 roller mere på listen
- Udarbejdelse af LAN matriale (til sponsore og deltager)
- Organisering af præmier og sponsore

Heraf, vil jeg også gerne stå for overordnet koordinering af præmier og sponsore og hjælpe med grafisk udforming af matriale, bare ikke tekst
Check...

Det lyder SUPER fedt Taste, U GO GIRL!!!


-----------------------------------------------------

Så skal jeg sq nok sørge for, at Deltagerlisten er Up2Date...
Check...


Jeg må sige, at det gør mig meget glad at se at folk stiller sig til rådighed for LAN 2010!!!

Folk er sat på de poster de selv har bedt om... Vil andre tilbyde deres ekspertise, så gælder det bare om at få smidt en post og så komme ud af busken!
Vil flere bestride samme post, kan man jo evt. samarbejde om det, ellers skal jeg nok finde ud af hvad der sker og hvad den bedste løsning er!

Vi mangler fortsat et par stykker, der vil give en hånd, til følgende poster :

- Pengeopkrævning :
- Organisering af Mad :
- Praktisk Gris/Runner :
- Praktisk Gris/Runner :
- Praktisk Gris/Runner :


SPANK signing out.....

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 04 mar 2010, 18:50
af [SPARTA] Tennek
Praktisk gris/runner : Der har vi kun brug for vores alle sammens MIE SANDALL ! :D ( Undskyld hvis det er stavet forkert vandall og mie :S )

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 05 mar 2010, 10:43
af [SPARTA]SPANK
Hooah Tennek!
Praktisk gris/runner : Der har vi kun brug for vores alle sammens MIE SANDALL ! :D ( Undskyld hvis det er stavet forkert vandall og mie :S )
Tjooo, dette kunne muligvis være en indlysende mulighed for vores SupportElement, til at bevise deres berettigelse i [SPARTA]...! :D :lol: :D :lol: :D :lol:



SPANK signing out.....

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 09 mar 2010, 03:13
af [SPARTA]Solo
Pengeopkrævning : Solo

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 09 mar 2010, 08:59
af [SPARTA]SPANK
Hooah Solo!
Pengeopkrævning : Solo
VS.
Melder pass denne gang :? :cry:
Hvorledes hænger disse to udsagn lige sammen...?
Posten som PengeInddriver er jo også aktuel under selve LAN'et i forbindelse med mad indkøb o.lign, ik'?



SPANK signing out.....

Re: LAN 2010 ??-?? maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 09 mar 2010, 21:23
af Tastefull
Her er dagsordenen til "mødet" Torsdag aften....

1. Valg af ordstyre
- Jeg opstiller Epoxy allerede nu

2. Valg af refferent
- Her melder jeg mig selv

3. Dato for arrangement
- "optælling" af stemmer fra poll

4. Hvis dato'en bliver 21-24 maj, Hvad skal vi så bruge den ekstra dag til?
- Konkurrence i andre spil?
- Middag?
- Skal de koste 50,- mere når vi har en dag mere?

5. Americas Army 3 eller 2 eller begge?

6. Hvem kan være "tidligt" til opstilling af border/strøm/netværk

7. Hvem vil stå for pengeopkrævning?

8. Hvem vil stå for mad posten?

9. Hvem vil hjælpe med tekst og nyheds opdatering og udsendelse

10. Udstyr vi mangler til at afvikle lan?
- En ekstra projektor
- Netværks kabler (min. 8 stk. 15m kabler)
- evt andet

11. Evt.
- Hvis i vil snakker om andet vedr. LAN, tages det op her


Venlig hilsen
\T

Re: LAN 2010 21-24/ maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 23 mar 2010, 19:25
af Tastefull
Billede

Tilmelding, Praktisk info og præsentation af LAN
KLIK HER

Re: LAN 2010 21-24/ maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 25 mar 2010, 13:39
af [SPARTA]SPANK
Hooah Kids!

TopPost updated, so plz read again...!!!




SPANK signing out.....

Re: LAN 2010 21-24/ maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 19 maj 2010, 18:06
af [SPARTA]banjo
Hooah Kid´z

Update.......

Jeg er på Jeros hele fredag eftermiddag, - 1 time hvor ungerne lige skal afleveres.

Jeg har lovning på 2 projektorere.(+ 1 i reserve)

Jeg har "Brians" IT-kasse til rådighed, så der er reserve-kabler af diverse
slags til rådighed. (den er guld værd)

Masser af Switch....


Grillen er booket hele week-enden, så de døde finger kan ristes som man selv lyster.......

Jeg kan nok godt få lov til at få en internetforbindelse på 1 stk. pc.
Det bliver en som er 100% godkendt af mig, således at man kan tjekke sit Ogame(HEHE, not likely),hente en opdatering, hvis nu en eller anden kegle ikke skulle være klar, eller der skal smækkes en grum hudfilm op på storskærm under Pinsefrokosten( hvis vi ellers kan løsrive os fra den "MUDWRESTLING" som tøserne disker op med)......HOOAH.......

Resten af det praktiske løser vi når folk dukker op, Her tænker jeg på sovepladser, bad, OSV.......(Jeg har campingvognen, så jeg er sgu ligeglad med jer andre)

Ser frem til et fed week-end.....

banjo is Ready........

Re: LAN 2010 21-24/ maj Fyn - Program og Praktiske Oplysninger -

: 21 maj 2010, 09:29
af [SPARTA]Hunter
Hooah SPARTANS

Husk nu nogle kontakter. i tilfælde af vi skal ud og købe pizza eller lign..

OG FORLÆNGER LEDNINGER OG NETVÆRKSKABLER...