ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 30 maj 2010, 23:56

Igen i aften har jeg sat og spillet lidt battlefield bad company 2, og det meste af tiden spillede jeg imod walle, og som så mange gange før. når jeg har været færdig og logget ud, tjekker jeg lige teamspeaken, og minsandten ikke der lagde en hyggelig lille nuttet besked fra WALLE.

<22:42:18> "]ML[DK]Walle": En gang mere jeg ser dig spwn rape så er du for altid banned på vores servere !
<22:47:53> "]ML[DK]Walle" rejoined chat
<22:50:11> "]ML[DK]Walle": du er og bliver en lille mand som ikke magter når nogen er beder end dig ! ! FJOLS ! IDIOT ! og andre ord i den retning passer på et fæ som dig !

Ligesom sidste gang genere han mig på det groveste og kalder mig skælsord. for lige at få en ting på det rene. så spillede vi på en helt tilfældig server og IKKE på ML´s server

Nu forklarer jeg lige hvad han mener med mit spawnrape. normalt har angribernes side det der hedder en UAV. som er en form af en lille chopper som kan fjernstyres, og som godt kan være en PAIN in ASS. man kan stort set være sikker på, at hvis Walle er på en server, styrer han UAV eller osse sidder han alder bagerst I SPAWN med sin sniper og laver ingenting. (NOTE) når man angriber er det bedst at man IKKE SIDDER og CAMPER i sit spawn.
men Walle kan jo godt styrer sådan en UAV, så den er svær at ramme, så derfor kan man gå lidt tæt på deres spawn og skyde ham der hvor man styrer den og på den måde få bugt med UAV. når jeg så har gjordt det forsvinder jeg igen. DA JEG ER IMOD SPAWNRAPE. og jeg gav faktisk kejserholm en lille repræmante om det. ikke lang tid før.

så en anden ting. Normalt spawnraper jeg aldrig med mindre det er overstående tilfælde. og igen gør jeg opmærksom på at når jeg har taget mit target ud. så løber jeg væk igen. Men når nu bare f.eks når perlehoenen eller en anden bekendt fx =3000= som måske osse gør det. så siger han intet til det.

Walle du har sikkert hørt det her MANGE gange før.. TÆNK FØR DU TALER.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf VandaLL » 31 maj 2010, 19:38

HooaH Hunter...

Tjaa, tjooo.... Nu har vi jo set hvordan "den brøleabe" opføre sig, i diverse andre tråde...
Så det burde ikke komme som en overraskelse for dig at "barnet" opføre sig hysterisk, når det ikke får sin vilje.
<22:42:18> "]ML[DK]Walle": En gang mere jeg ser dig spwn rape så er du for altid banned på vores servere !
<22:47:53> "]ML[DK]Walle" rejoined chat
<22:50:11> "]ML[DK]Walle": du er og bliver en lille mand som ikke magter når nogen er beder end dig ! ! FJOLS ! IDIOT ! og andre ord i den retning passer på et fæ som dig !
Men jeg syntes da at han skal have lov til at banne dig på deres server -
Lur mig om man så ikke bare finder en anden server at spille på.
Personligt kunne det ikke rage mig en skid, hvis ]ML[ bannede mig på
deres server, da jeg egentligt er ligeglad med dem.

Men så vil jeg da gerne værre ridderen i den skinnende rustning, der forsvarer ungmø'en "HeadHunter5007"s ære!. :lol:

Walle -> Jeg kan egentligt kun grine af dig, hvis du ikke kan finde ud af andet end at sidde og spawn campe med din lille flyvemaskine,
og pille dig i din rektale kropsåbning.
Med andre ord - Du er jo til grin lillemand!
Det kan godt være at du er "konge" i ]ML[, men jeg kan garantere dig for
at du absolut ikke er noget andre steder -
(Andet end en hunds efterladenskaber, som man lige skraber af støvlen inden man løber videre.)

Så med andre ord Hunter - Klap skolepigen i røven igen, hvis han sidder
og spawn camper - Kan jo være at han finder ud af at banen er større end
hans eget spawn - på et eller andet tidspunkt...
Men lad vær med at få dine forhåbninger op 8)

But that's just me - u know :lol:
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf Walle » 01 jun 2010, 13:02

Nu forklarer jeg lige hvad han mener med mit spawnrape. normalt har angribernes side det der hedder en UAV. som er en form af en lille chopper som kan fjernstyres, og som godt kan være en PAIN in ASS. man kan stort set være sikker på, at hvis Walle er på en server, styrer han UAV eller osse sidder han alder bagerst I SPAWN med sin sniper og laver ingenting. (NOTE) når man angriber er det bedst at man IKKE SIDDER og CAMPER i sit spawn.
men Walle kan jo godt styrer sådan en UAV, så den er svær at ramme, så derfor kan man gå lidt tæt på deres spawn og skyde ham der hvor man styrer den og på den måde få bugt med UAV. når jeg så har gjordt det forsvinder jeg igen. DA JEG ER IMOD SPAWNRAPE. og jeg gav faktisk kejserholm en lille repræmante om det. ikke lang tid før.

så en anden ting. Normalt spawnraper jeg aldrig med mindre det er overstående tilfælde. og igen gør jeg opmærksom på at når jeg har taget mit target ud. så løber jeg væk igen. Men når nu bare f.eks når perlehoenen eller en anden bekendt fx =3000= som måske osse gør det. så siger han intet til det.
Hr. Headhunter, du har det med at omgåes fakta med samme lethed som en elefant i et par balletsko.
Lidt fakta inden vi kommer til dine aktiviteter i modstanderens spwn.

Map: Arica Harbour
Location: Til venster - ude blandt afbrændte busser/tanks.
Fakta: UAV standen er placeret i "Attackers Deployment"

Jeg fandt dig med UAV helt ude bag ved i venster side (oppe ved den sidste elmast) , siddende med sniper, uheldigt for dig ramte du ikke min UAV, men mine skills på UAV fik dig med et clean HIT SLAM DØD LILLE VEN !
Ingen tvivl om at du på dette tidspunkt var irriterret over at du blev lagt ned af MIG.

Hvilket du har været siden du i panik måtte skifte side og lave et team kill på mig for at få ram på mig. jeg ved godt at du nægter at sideskiftet skete på eget ønske, men fakta er at du hylede op som en tøs den aften, grundet mine skills med UAV ;) at du uden tøven på FællesTS udtalte " jeg skifter side så skal jeg sku få ham ned" (sikkert ikke ordret, men budskabet er det samme) da du så fik lavet dit proklameret teamkill så genoplivede du mig alene for at skyde mig igen. Tja hvor lavt kan man gå i panik over manglende skills ?

At du så igen må falde til citat "DA JEG ER IMOD SPAWNRAPE" for at få ram på UAV'en, tja, Hr. Headhunter, hvis du nu havde lidt skills med din smiper, så kræver det 1 til 2 skud for at pille UAV'en ned ;) (jeg hjælper gerne en i nød)

da du så kom tilbage i kampen, fulgte jeg dig hele vejen fra dit eget spwn, op over bjerget i venster side, ned i vores område, helt ned hvor de udbrændte busser/tanks er.
Der misside jeg mit skud med UAV, hvor du fik ram på mig. Da jeg kom i kamp igen hoppede jeg ind i en tank, kørte op på vores venster side, beskød target A.
Min tank og jeg blev slået til skrot, da jeg igen var klar til at gå i kamp ver "min" UAV også klar, jeg nåede ikke at aktivere den inden jeg blev skudt, af en spwn raper, mr. headhunter.

Nu gik jagten ind, og UPS hr. Spwnraper jeg fandt dig helt nede ved busserne i venster side altså var du ikke løbet tilbage som du skriver ;)

Nu er det ikke nogen hemmelighed at jeg spillede meget sniper, da jeg startede med BC2, men hvis du evner det så kan du jo kikke på mine stats og finde ud af at jeg har spillet alle 4 typer op ;) altså ikke kun sniper delen.

Fakta: Spwnraper er ikke velkommen på vores server, og det er en klar aftale i ML at disse stinkdyr ønsker vi ikke på vores server, så hr. headhunter det var en advarsel om at du ikke er ønsket på vores server hvis det er sådan du spiller.

PS. Er det ikke spwnrape at gemme sig når man taber objekterne på Arica Harbour, for at snipe dem der spwn'er igen ;)
Hr. Headhunter, du er fuld af det, og så er den bare ikke længere.
Husk at holde kæft når du spiller, andre lytter jo med !




Men så vil jeg da gerne værre ridderen i den skinnende rustning, der forsvarer ungmø'en "HeadHunter5007"s ære!. :lol:
Ja, mand nok er han jo ikke til at stå ved fakta !

Walle -> Jeg kan egentligt kun grine af dig, hvis du ikke kan finde ud af andet end at sidde og spawn campe med din lille flyvemaskine,
og pille dig i din rektale kropsåbning.
Med andre ord - Du er jo til grin lillemand!
Det kan godt være at du er "konge" i ]ML[, men jeg kan garantere dig for
at du absolut ikke er noget andre steder -
Hr. VandaLL, nu skal man passe på med at træde i mere lort end man har rene sko til, men kast et blik på dine egne prefs på aa3.
Alley 68:50:00
Bridge 04:41:26
Impact 02:22:14
Pipeline 00:29:59
Ranch 00:29:21
Mon ikke det lygter lidt af du kun kan magte det ene map ;)
(Andet end en hunds efterladenskaber, som man lige skraber af støvlen inden man løber videre.)
Hr. VandaLL nu skal jeg ikke udtale mig om hvad det er du går og træder i, men jeg ville nok løbe uden om hvis jeg var dig.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 01 jun 2010, 17:55

Walle når nu du sidder og snakker om fakta osv... så kan jeg jo læse du har selv svært ved at forholde dig til det. da 75 % af det du har skrevet ikke er rigtigt og en eller anden bare prøver at snakke sig udenom at han ikke kan styre sit lille tempramang og skrive ordenigt til folk.

det er da klart det er nedren at blive nakket med UAV.. UANSET HVEM DET ER DER STYRE DEN. Specialt når man dør af den 3-4 gange i streg og når man ikke kan tage den ud fordi jeg ikke kan ramme den når den er så langt væk. og det andet er nemmere.

desuden beskriver du mig som om jeg sad på det spot under hele den runde hvilket er Meget forkert. sure jeg løb derop, men kun fordi jeg så uav i luften og vidste det var dig der sad der. og ellers løb jeg væk igen. ( væk igen = længere ned imod min base ) og har ALDRIG skudt ned imod dit/andres spawn med mindre du/en anden sad på UAVén.

men i bund og grund postede jeg det her for at folk kan se hvad det er du sidder og skriver til folk fordi du bliver en smule småmobset. og det er heller ikke første gang du har skrevet noget i stil med dette. heller ikke 2 gang eller 10´gang.

det med teamkill er rigtigt nok. men vi er vist lige gode om det.

gider ikke kommantere det ydligere da folk har fået pointen.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf Walle » 01 jun 2010, 19:50

Walle når nu du sidder og snakker om fakta osv... så kan jeg jo læse du har selv svært ved at forholde dig til det. da 75 % af det du har skrevet ikke er rigtigt og en eller anden bare prøver at snakke sig udenom at han ikke kan styre sit lille tempramang og skrive ordenigt til folk.
LOL 75% Forkert, pis, men ok det er dog 18% mere end du har i din fortælling om hvad der skete.
det er da klart det er nedren at blive nakket med UAV.. UANSET HVEM DET ER DER STYRE DEN. Specialt når man dør af den 3-4 gange i streg og når man ikke kan tage den ud fordi jeg ikke kan ramme den når den er så langt væk. og det andet er nemmere.
JA! det er nemmere at lave et spwn kill end det er at spille fair ;)
Så forsæt du med det headhunter, nu når dine evner ikke rækker til andet.
desuden beskriver du mig som om jeg sad på det spot under hele den runde hvilket er Meget forkert. sure jeg løb derop, men kun fordi jeg så uav i luften og vidste det var dig der sad der. og ellers løb jeg væk igen. ( væk igen = længere ned imod min base ) og har ALDRIG skudt ned imod dit/andres spawn med mindre du/en anden sad på UAVén.
Nej! jeg skrev ikke at du sad der under hele runden, men de gange jeg nakkede dig, og da du fik mig - tja hr. headhunter der var du på de beskrevende spots.
LOL igen taler du mod fakta, hr. headhunter svar mig på hvordan jeg kan skyde dig i vores spwn no. 2 ca 2 min efter skifte, hvis ikke du var ude med dit spwnrape igen igen igen.......

men i bund og grund postede jeg det her for at folk kan se hvad det er du sidder og skriver til folk fordi du bliver en smule småmobset. og det er heller ikke første gang du har skrevet noget i stil med dette. heller ikke 2 gang eller 10´gang.

det med teamkill er rigtigt nok. men vi er vist lige gode om det.

gider ikke kommantere det ydligere da folk har fået pointen.
2-10 gange, ja hr headhunter, fakta er 2 og ikke 10 eller noget andet, jeg har tilskrevet dig 2 gange grundet din lave spil moral !

Hvis du nu var mand nok til at stå ved dine handlinge se så er du kommet langt ;) men nope, en løgn er hvad du kan diske op med, tja, rest my case ! little headlunter !
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 jun 2010, 21:52

Hooah Kids!

Nu kunne jeg jo godt finde på, f.eks. at skrive KNAP SÅ FISSEN KÆLLINGER!!!!!!!!!! Eller komme med en lang moralprædken om, at det er amoralsk at SpawnRape og hvad JEG mener BF2(BC2) i VIRKELIGHEDEN går ud på o.s.v...

Men jeg tror bare jeg vil sige, at herinde i dette Forum, har den FRIE debat ALTID rådet, næsten betingelsløst. Det eneste AberDaBei er at man skal opføre sig ordentligt.
Så mit råd skal være, at i begge to(måske 2 + VandaLL) tager NEJhatten af og prøver med JAhatten i stedet for...
Tilsvining af folk tjener som regel kun til, at trække en Tråd ned i sølet med ekspresfart. Det burde efterhånden være bevist for alle og enhver der har kendskab til Det Danske AAO Community, hvor galt det meget hurtigt kan gå!

SPANK siger til Walle : Slap lidt af og vær den kloge Walle. Vi er sq for gamle til dette "Faren op over småting"! De unge Knægte skal nogen gange bare have lov til at dumme sig... ik'? Hunter troede også han kunne drikke med SPANK'eren under LAN, men nu er han den erfaring rigere... Gnæk Gnæk!

SPANK siger til HeadHunter5007 : Prøv at SpawnRape en lille smule mindre. ingen kan lide en SpawnRaper, men vi gør det vist allesammen lidt bare engang imellem. Så kan alle få en god oplevelse på serverene. Men spar lidt på det i fremtiden måske...!

Sådan, kan vi så ikke bare allesammen være venner PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ...????



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf Walle » 02 jun 2010, 09:38

Hooah Kids!

Nu kunne jeg jo godt finde på, f.eks. at skrive KNAP SÅ FISSEN KÆLLINGER!!!!!!!!!! Eller komme med en lang moralprædken om, at det er amoralsk at SpawnRape og hvad JEG mener BF2(BC2) i VIRKELIGHEDEN går ud på o.s.v...

Netop Amoralsk - get it Headhunter ! ellers er her et link til betydningen af det for dig ukendte ord "moral/Etik
http://da.wikipedia.org/wiki/Amoralsk
Men jeg tror bare jeg vil sige, at herinde i dette Forum, har den FRIE debat ALTID rådet, næsten betingelsløst. Det eneste AberDaBei er at man skal opføre sig ordentligt.
Så mit råd skal være, at i begge to(måske 2 + VandaLL) tager NEJhatten af og prøver med JAhatten i stedet for...
Tilsvining af folk tjener som regel kun til, at trække en Tråd ned i sølet med ekspresfart. Det burde efterhånden være bevist for alle og enhver der har kendskab til Det Danske AAO Community, hvor galt det meget hurtigt kan gå!

Jeg valgte at benytte en PM på FællesTS, nu var det ikke mit valg at springe ud som opmærksomhedssøgende barn og søge support på et forum, men jeg vil da til alle tider tage ordet når fæ' tiltaler mig.
SPANK siger til Walle : Slap lidt af og vær den kloge Walle. Vi er sq for gamle til dette "Faren op over småting"! De unge Knægte skal nogen gange bare have lov til at dumme sig... ik'? Hunter troede også han kunne drikke med SPANK'eren under LAN, men nu er han den erfaring rigere... Gnæk Gnæk!

JO ! det er helt ok at ungerne dummer sig, der er åbenbart et godt hoved på headhunter, synd at det er tomt, han fattede jo netop ikke budskabet første gang han var ude med sin manglende moral ingame. Så må der jo snakkes med ord som kan forståes selv af børn !
SPANK siger til HeadHunter5007 : Prøv at SpawnRape en lille smule mindre. ingen kan lide en SpawnRaper, men vi gør det vist allesammen lidt bare engang imellem. Så kan alle få en god oplevelse på serverene. Men spar lidt på det i fremtiden måske...!

Det var et super råd til headhunter, så kan man jo håbe på han lytter når "far" har talt ;)

Sådan, kan vi så ikke bare allesammen være venner PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ PLZ...????



SPANK signing out.....

Tja.....................
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf VandaLL » 02 jun 2010, 11:42

HooaH Walle...

Nu forstår jeg ikke rigtigt hvad det er du prøver at sige her...
Hr. VandaLL, nu skal man passe på med at træde i mere lort end man har rene sko til, men kast et blik på dine egne prefs på aa3.
Alley 68:50:00
Bridge 04:41:26
Impact 02:22:14
Pipeline 00:29:59
Ranch 00:29:21
Mon ikke det lygter lidt af du kun kan magte det ene map ;)
Ja, jeg har mange timer på Alley - men er det ikke også et af de mest aktive maps i AA3...
Og mon ikke jeg spiller det for at blive ENDNU bedre!?

Men nu hvor du jo så ignorant prøver at bevise noget med min tid på de forskellige maps i AA3, så vil jeg da også rette en kommentar mod dit
BF-BC2 tid...

Assault : 40,132
Engineer : 47,327
Medic : 69,771
Recon : 118,288

Der kan jeg jo sige at det lugter af at du kun magter at spille 1 rolle :lol:
Så har vi omtrent lige meget ret i vores udtalelser

Og på den måde kan vi så fortsætte i en uendelighed.

Men nu har jeg prøvet at få dig i dialog 2gange, men det virker ikke som at du ønsker vores lille uoverens stemmelse løst.

Men som jeg skrev til dig på msn (begge gange) - Jeg er klar på at få løst det her, og du giver bare besked når du er klar...

Greets VandaLL
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 jun 2010, 17:11

Hooah Walle!

Har vi ikke snart spildt nok tasteslag på dette emne...???

Hunter HAR fået at vide, at han nok skal skære lidt ned på sit SpawnRape. Han har efter eget udsagn, taget det til efterretning...

Walle hvis diskussionen efterhånden er drejet over på "Skillzzz" and "who's got it, or not", så ved du lige så godt som mig, at den ALDRIG flytter sig ud af stedet og ALDRIG bliver konstruktiv!!! Al den der stikken til hinanden med NameCalling, fremmer bestemt heller ikke processen. Dette gælder naturligvis også for VandaLL'en...
Så skal vi ikke aftale, at vi lægger den ned her og nu og så lader FR'sne(FragRate) tale på div. servere fremadrettet, k?

Så bed Konen om at skrubbe i køkkenet og hente dig en kølig mere fra skabet og så slap lidt af...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf Walle » 02 jun 2010, 21:29

Så bed Konen om at skrubbe i køkkenet og hente dig en kølig mere fra skabet og så slap lidt af...
Hvad med at de 2 personer i [SPARTA] fik en kold og lærte at slappe af ! jeg er ikke ene om denne lille tråd !

Og Nej Tak, jeg skal ikke sende en blind efter noget at drikke !
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 jun 2010, 22:32

Hooah Walle!
Så bed Konen om at skrubbe i køkkenet og hente dig en kølig mere fra skabet og så slap lidt af...
Hvad med at de 2 personer i [SPARTA] fik en kold og lærte at slappe af ! jeg er ikke ene om denne lille tråd !

Og Nej Tak, jeg skal ikke sende en blind efter noget at drikke !
Først lige, vil jeg lige sige undskyld, hvis den kommentar vedr. at "skrubbe i køkkenet", ramte en nerve. Du har nævnt tidligere at din kone havde et handicap. Jeg mente INTET ondt med det og det ved du også godt, men sorry anyway. Det var ikke særligt betænksomt af mig... :oops:

Vedr. at du OG de herre Hunter og VandaLL skal slappe af. Så mener jeg nu også, at det fremgår rimeligt tydeligt, at det er myntet på ALLE involverede parter, right?

De fleste ved, at Undertegnede aldrig har stået tilbage for lidt Edrama. Men er vi ikke ved at have sagt det, der kan siges i denne Tråd, uden at det går hen og bliver sådan at vi ikke længere kan være i stue sammen!

PLZ PLZ PLZ... Kan vi nu ikke lade det ligge her...???


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]Peace » 11 aug 2010, 15:05

Er du vild hvor bliver der bitchede herinde !!!! Det er jo HELT vildt. Det er jo lige før jeg ikke ved om det er kvinder eller mænd ved tastaturene........

Det er et spil bitchs!!!! Ja, det er megasurt at blive skudt i sit eget spawn men så må man jo ude på banen og finde vedkommende og skyde ham 2 gange!!!!

For mig at se er det tilladt at råbe FUCK DIG DIN LILLE ......... på TS'en når man er blevet ramt men det kan sagtnes gøres på en måde så det bliver gjort med respekt.

Desuden er det jo tilladt i spillet at gøre alt hvad man kan for at slå hinanden ihjel og hvis man ikke kan lide dette så er spillet nok ikke det rigtige for en selv.

Men helt ærligt!!! Det sømmer sig hverken for medlemmer af SPARTA eller ML at svine hinanden til over et spil. Nu må I fandme til at vokse noget op.

Hvis I nu sidder og surmuler over denne post så husk at jeg er regelmæssigt på BC2 og er nem at slå ihjel. :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 11 aug 2010, 15:45

Er du vild hvor bliver der bitchede herinde !!!! Det er jo HELT vildt. Det er jo lige før jeg ikke ved om det er kvinder eller mænd ved tastaturene........

Det er et spil bitchs!!!! Ja, det er megasurt at blive skudt i sit eget spawn men så må man jo ude på banen og finde vedkommende og skyde ham 2 gange!!!!

For mig at se er det tilladt at råbe FUCK DIG DIN LILLE ......... på TS'en når man er blevet ramt men det kan sagtnes gøres på en måde så det bliver gjort med respekt.

Desuden er det jo tilladt i spillet at gøre alt hvad man kan for at slå hinanden ihjel og hvis man ikke kan lide dette så er spillet nok ikke det rigtige for en selv.

Men helt ærligt!!! Det sømmer sig hverken for medlemmer af SPARTA eller ML at svine hinanden til over et spil. Nu må I fandme til at vokse noget op.

Hvis I nu sidder og surmuler over denne post så husk at jeg er regelmæssigt på BC2 og er nem at slå ihjel. :-)
+1

For en som mig der ikke er sat ind i hvorfor i mener det er nødvendigt at bitche så meget overfor hinanden, virker det mærkeligt..
Det er sgu ikke fordi man har lyst til at debatere drafting på jeres forum, hvis i konstant skal henlede til situationen mellem ML og SPARTA..

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf Walle » 11 aug 2010, 18:24

Desuden er det jo tilladt i spillet at gøre alt hvad man kan for at slå hinanden ihjel og hvis man ikke kan lide dette så er spillet nok ikke det rigtige for en selv.
Hmm, jo og derfor er RUSH uden spawn zones eller er den ?
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: ML Walle er sørme en hyggelig fætter. eller noget

Indlægaf [SPARTA]Peace » 12 aug 2010, 10:49

Walle!!!

Jeg gider ikke diskuterer med dig, Hunter eller andre.

Det er ikke til at holde ud at høre på nogen af jer.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster