BF BC2 Drafting

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
[D.v.F]Pay
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 8
Tilmeldt: 27 dec 2007, 10:47
Geografisk sted: Horsens

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf [D.v.F]Pay » 29 jun 2010, 22:30

Hvordan går det med at finde en tid / dag ?
om muligt vil vi gerne være med. :)
Billede
BilledeBillede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf AzTek » 30 jun 2010, 17:11

Jamen jeg fået ikke rigtig nogle tilbage meldinger fra nogen så kan ikk komme med noget i nu desværre
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf =3000=kaiserholm » 01 jul 2010, 20:17

Jamen, jeg vil da gerne starte ud så!

Står det til mig, er tirsdag en god dag. Tidspunktet skulle vel være noget a la 20.30 og fremad, så folk har mulighed for placere børn på deres rette plads(liggende i sengen med lukkede øjne og lukket stemmebånd), inden vi starte op.

Hvad angår spillet, så skal der vel bruges nogle med lidt forstand på servere og opsætning. Der ud over ville det være fedt, hvis nogle kunne få inputs fra spillere, som har prøvet at spille kampe i gamet.
Ellers forestiller jeg mig, at det bliver som puping på en lukket server.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 jul 2010, 21:34

Hooah AzTek/Kaiserholm!
Jamen, jeg vil da gerne starte ud så!

Står det til mig, er tirsdag en god dag. Tidspunktet skulle vel være noget a la 20.30 og fremad, så folk har mulighed for placere børn på deres rette plads(liggende i sengen med lukkede øjne og lukket stemmebånd), inden vi starte op.

Hvad angår spillet, så skal der vel bruges nogle med lidt forstand på servere og opsætning. Der ud over ville det være fedt, hvis nogle kunne få inputs fra spillere, som har prøvet at spille kampe i gamet.
Ellers forestiller jeg mig, at det bliver som puping på en lukket server.
Tirsdag SUCKS BIGTIME...!!! Det er billigdag i biograferne = half price og når man er en fattig offentlig ansat(U should know kaiser) så skal man sq spare hvor man kan. Så mine tirsdage er ret ofte afsat til biotur med venner/kammerater... man skulle jo NØDIGT undvære Drafting med Drengene, vel...???

Alt udover tirsdag er SPANK'eren game på...!!!


NB! AzTek alt det der med "Tilbagemeldinger" behøver du sq ikke vente på... BARE IGANG!!! Der er allerede mange mennesker + epoxy der har meldt Order2Go og så befaler du bare resten!
Vi skal bare bruge en mand der kan sætte en server op og så et sted at spille = din fornemmeste opgave og så befaler du sq da bare for GameStyle/Round Time/Squad Deathmatch/Rush/Vehicle vs. Infantery og alt det der frække...!



SPANK signing out....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf =3000=kaiserholm » 05 jul 2010, 14:27

Det var også kun som start, kære Spank.
Jeg kan også andre dage. Det bliver bare lidt mere tilfældigt.
Men jeg bakker dig op SPANK! Kom i gang Aztek. Vælg en dag og et klokkeslet, og så må vi se, hvor mange vi bliver.
Der ser jo ud til at være fin opdakning for projektet.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf AzTek » 05 jul 2010, 14:51

puha efter en hård og lang weekend skal man komme hjem til sådan en sviner af både Spank og Kaiser hehehe......

jamen jeg ville gerne sætte det igang Denne Torsdag Den 8 juni. kl 20 til kl 22 så folk ikk blir trætte af hinanden jeg forstiller mig at hvis vi blir nok til det laver vi random team's mellem folket og det blir mig der vil stå for det..

baner tager vi nok noget Squad Rush eller bare noget Alm Rush men den tager vi på Torsdag planen er at vi holder gang i sparta serveren og hvis det ikke holder har jeg en backup vi kan låne...


så jeg håber da og ser gerne at der kommer så mange så muligt :lol:


AzTek Out......
Senest rettet af AzTek 05 jul 2010, 20:27, rettet i alt 1 gang.
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf VandaLL » 05 jul 2010, 18:26

VandaLL'en kommer og terrorisere serveren.... Muahahaha
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 jul 2010, 18:39

Hooah Kids!

SPANK's GAME!!!!!!!!!




SPANK signing out....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf =3000=kaiserholm » 05 jul 2010, 19:52

Tvivlsom. Forsøger at komme ud af jobbet.
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf Walle » 07 jul 2010, 07:30

puha efter en hård og lang weekend skal man komme hjem til sådan en sviner af både Spank og Kaiser hehehe......

jamen jeg ville gerne sætte det igang Denne Torsdag Den 8 juni. kl 20 til kl 22 så folk ikk blir trætte af hinanden jeg forstiller mig at hvis vi blir nok til det laver vi random team's mellem folket og det blir mig der vil stå for det..

baner tager vi nok noget Squad Rush eller bare noget Alm Rush men den tager vi på Torsdag planen er at vi holder gang i sparta serveren og hvis det ikke holder har jeg en backup vi kan låne...


så jeg håber da og ser gerne at der kommer så mange så muligt :lol:


AzTek Out......

Hello AzTek, Lidt ingame info, Squad Rush, der kan kun være 8 deltagere hvis serveren sættes i squad rush mode, 2 hold af 4 spillere.
4 på def. og 4 på ass. som skal fjerne obj.
Squad Deathmatch kan der være 16 spillere, 4 hold af 4 spillere ingen opb. først til 50 kills.
Walle
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf AzTek » 07 jul 2010, 15:59

puha efter en hård og lang weekend skal man komme hjem til sådan en sviner af både Spank og Kaiser hehehe......

jamen jeg ville gerne sætte det igang Denne Torsdag Den 8 juni. kl 20 til kl 22 så folk ikk blir trætte af hinanden jeg forstiller mig at hvis vi blir nok til det laver vi random team's mellem folket og det blir mig der vil stå for det..

baner tager vi nok noget Squad Rush eller bare noget Alm Rush men den tager vi på Torsdag planen er at vi holder gang i sparta serveren og hvis det ikke holder har jeg en backup vi kan låne...


så jeg håber da og ser gerne at der kommer så mange så muligt :lol:


AzTek Out......

Hello AzTek, Lidt ingame info, Squad Rush, der kan kun være 8 deltagere hvis serveren sættes i squad rush mode, 2 hold af 4 spillere.
4 på def. og 4 på ass. som skal fjerne obj.
Squad Deathmatch kan der være 16 spillere, 4 hold af 4 spillere ingen opb. først til 50 kills.
Walle


som sagt Walle så ved jeg ikk hvor mange der møder op så jeg kan ikke fortælle dig hvad der blir spillet men det tager vi i morgen :wink:
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf Walle » 09 jul 2010, 10:29

Super aften, håber det kan blive en fast aktivitet, som jeg personligt gerne deltager i.
Det kunne uden tvivl være en fordel at vi havde mere end 1 server til rådighed på aftener hvor vi er +16 på TS.

Missing Link stiller gerne op med deres server(e), nu skal jeg ikke blande mig i de interne løsninger, men mon ikke det ville være en fordel for drafting aftener at der var en admin til serveren (evt layer admins) så f.eks spank, aztek..... kunne sætte serveren op når Tastfull ikke er deltager.

Ses næste gang.[SPARTA]
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 09 jul 2010, 12:27

Super aften, håber det kan blive en fast aktivitet, som jeg personligt gerne deltager i.
Det kunne uden tvivl være en fordel at vi havde mere end 1 server til rådighed på aftener hvor vi er +16 på TS.

Missing Link stiller gerne op med deres server(e), nu skal jeg ikke blande mig i de interne løsninger, men mon ikke det ville være en fordel for drafting aftener at der var en admin til serveren (evt layer admins) så f.eks spank, aztek..... kunne sætte serveren op når Tastfull ikke er deltager.

Ses næste gang.[SPARTA]
Den farve.. av mine øjne.


Men ja, som Walle skriver - det fungerede godt - og jeg stiller gerne klar igen.

Kan dog også sagtens forestille mig, at efterhånden som folk finder ud af at vi drafter, vil der komme flere til.
Så det vil være realistisk, at vi kommer til at skulle bruge flere servere på samme tid. Specielt hvis vi regner med at afprøve squad rush.

/Naith
Senest rettet af -Pl4y-Naith.DK. 10 jul 2010, 12:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf =3000=kaiserholm » 09 jul 2010, 20:10

Ja, Walle. Ja, du skal have credit for den farve! Det brænder stadig!

Og jeg takker også for en sjov aften med nye stemmer på ts(for mig i hvert fald).
Jeg er også klar for fremtiden! Blot til orientering, så har jeg barn hveranden torsdag, så der er jeg måske lidt fraværende i kampen ind i mellem.

Ses næste gang.
Senest rettet af =3000=kaiserholm 10 jul 2010, 19:08, rettet i alt 1 gang.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BF BC2 Drafting

Indlægaf AzTek » 10 jul 2010, 18:17

ja Wally sker der lige for den blå farve der hehe......



men jeg er glad for at høre at folk var så vilde med det og det lyder oss om at det skal være en fast ting vi laver om torsdagen.

yes walle skal lige ha snakket med Taste og Spunk om admin ,server osv. men jeg håber da at det kommer til at køre bedre til næste gang....


AzTek Out............
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster