Uhhaa tjek det her ud

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Benjah
Private
Private
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11 dec 2007, 20:44

Uhhaa tjek det her ud

Indlægaf Benjah » 01 jul 2010, 00:53

Hej Benjah fra gamle dage her.
Jeg har noget der måske kunne være interessant for jer så hvis det er noget i har lyst til at få mere at vide om kan i jo bare sige til jeg er åben og jeg ærlig med det er mig som alle ikke kunne lig den gang og jeg undskylder meget men jeg har haft en snak med Jonas/spank om at alle fortjener en chance til så jeg vil håbe det er noget i vil høre nærmere om.

Combat Arms er et spil nogle fra min klan spiller og jeg har allerede de første 10-16 spillere og egen Teamspeak 3 Server og hjemmeside og jeg kunne godt tænke mig at vi blev et fællesskab om dette spil da det er et meget udbredt spil i hele verden. Så det vi/jeg tænkte på var at min klan TheExileZ Hed [SPARTA] i Combat Arms og var en undergruppe til jeres klan.

M.V.H

Benjamin
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Uhhaa tjek det her ud

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 01 jul 2010, 02:08

Hej Benjah fra gamle dage her.
Jeg har noget der måske kunne være interessant for jer så hvis det er noget i har lyst til at få mere at vide om kan i jo bare sige til jeg er åben og jeg ærlig med det er mig som alle ikke kunne lig den gang og jeg undskylder meget men jeg har haft en snak med Jonas/spank om at alle fortjener en chance til så jeg vil håbe det er noget i vil høre nærmere om.

Combat Arms er et spil nogle fra min klan spiller og jeg har allerede de første 10-16 spillere og egen Teamspeak 3 Server og hjemmeside og jeg kunne godt tænke mig at vi blev et fællesskab om dette spil da det er et meget udbredt spil i hele verden. Så det vi/jeg tænkte på var at min klan TheExileZ Hed [SPARTA] i Combat Arms og var en undergruppe til jeres klan.

M.V.H

Benjamin

det er som sådan en fin post osv benja. men jeg tror at du skal indsætte nogle links, så folk kan se hvordan og hvorledes.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Uhhaa tjek det her ud

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 jul 2010, 15:41

Hooah Benjah!
Combat Arms er et spil nogle fra min klan spiller og jeg har allerede de første 10-16 spillere og egen Teamspeak 3 Server og hjemmeside og jeg kunne godt tænke mig at vi blev et fællesskab om dette spil da det er et meget udbredt spil i hele verden. Så det vi/jeg tænkte på var at min klan TheExileZ Hed [SPARTA] i Combat Arms og var en undergruppe til jeres klan.
Det er godt nok længe siden vi har hørt noget fra din kant af... 8)

Vedr. dit forslag, så er det fortsat lidt "uklart" for mig, hvad det præcist er du vil opnå med at blive en evt. "SubDivision" af [SPARTA]...?
Jeg mener det er nødvendigt, at du uddyber hvilke perspektiver/ideér du ser for dette samarbejde og generelt er lidt mere præcis!

Benjah det er naturligvis ikke fordi du skal være 100% ansvarlig for alle der spiller CA og alt det de kan finde på. Men det er i min optik bare UTROLIGT vigtigt, at vi forventningsafstemmer dette projekt, hvis det overhovedet skal kunne få luft under vingerne



Herunder er lige et par af de spørgsmål, der helt klart springer i øjnene :

1 - Hvad er det du vil have ud af, at blive en underafdeling til [SPARTA] generelt...? Hvad er det du mener vi kan bidrage med, når i jo allerede har en pæn flok folk der spilller CA, jeres aldersfordeling virker ret jævn, i har egen TS og jeres egen klan...? Det lyder jo egentlig som om, i har ret godt styr på det...

2 - Givet jeres gennemsnitsalder på ca. 15år(efter dit eget udsagn). Mener du så, at begge "afdelinger" ville kunne drage fordel af at arbejde sammen. [SPARTA]'s gennemsnitsalder som den ser ud pt, ligger en hel del over de 30år...?

3 - [SPARTA]'s fundament er 100% bygget på, at vi er nogle folk der hygger os sammen til alle de arrangementer vi laver i løbet af året(Julefrokost, LAN, Sommerfester, Fodboldkampe, Fødselsdage o.s.v.). Dette er mindst lige så vigtigt for os, som det at spille computer til dagligt. Er dine folk, indstillet på at det er det sociale der er i fokus her og ikke udelukkende at man gamer...?

4 - [SPARTA]'s ledelsesstruktur er meget flad, d.v.s. 1 mand = 1 stemme i alle spørgsmål. Det er et kardinalpunkt i [SPARTA] og er ufravigeligt! Det forventes at man argumentere ordentligt/sagligt for sine synspunkter og udviser ansvarlighed i alle anliggende! Er dine folk klar på at indgå på de retningslinier...?

5 - Forestiller du dig, at der skal være en leder der tager hånd om/er ansvarlig for de spillere, der spiller CA. Eller indgår alle på lige fod i [SPARTA]...?

6 - Ikke at vi er nogle fordrukne sutter alle sammen i [SPARTA](FAIL, I know!!!) Men det ville være løgn andet, end at påstå at næsten alle i [SPARTA] vist nyder alkohol i anselige mængder, til stort set alle vores sammenkomster. Mener du at det kan "bestyres på betryggende måde", hvis vi har 12årige rendende rundt og hvem skal være ansvarlig for dem... dig, deres forældre, nogle af os, INGEN...?


Undertegnede venter med spændig på svar, på disse spørgsmål...! :?:


NB! På følgende link, kan man lige se hvad CA går ud på : http://combatarms.nexon.net/




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Benjah
Private
Private
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11 dec 2007, 20:44

Re: Uhhaa tjek det her ud

Indlægaf Benjah » 03 jul 2010, 00:59

jeg kan se på det hele at i er nogle ældre spillere og mine er fra 14 og op efter og de har ikke så meget interesse i det som i laver sry det har bare været mig der har været for hurtig

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster